Προς το περιεχόμενο

Σχεδιασμός ιστοσελίδας


antstyl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

είμαι ερασιτέχνης σχεδιαστής ιστοσελίδων εδώ και αρκετά χρόνια και ασχολούμαι με την κατασκευή για φίλους και γνωστούς.

Ενδιαφέρομαι να φτιάξω μια σελίδα προσωπική αυτή την φορά μέσα από την οποία να πουλάω αυτές τις υπηρεσίες.

Η ερώτηση μου είναι ότι από την στιγμή που θα πληρώνομαι κανονικά πλέον μέσω internet, θα πρέπει αυτό να γίνεται σα εταιρεία, δηλαδή κανονικά με αποδείξεις και εφορία?

 

Όποιος γνωρίζει ας με βοηθήσει λίγο.

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι .... πρεπει να πας στην εφορια ... να κανεις εναρξη επαγγελματος και δηλωση εδρας... ( μπορει να ειναι και το σπιτι σου.) Και να παρεις μπλοκακι για να κοβεις αποδειξεις!

 

android.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι απαραίτητα.

 

Μπορείς να κόβεις απόδειξη παροχής υπηρεσιών μέχρι ένα συγκεκριμένο ποσό χωρίς να κάνεις έναρξη. Νομίζω είναι γύρω στις 3-4000 ευρώ το χρόνο. Για αυτό όμως είναι καλύτερο να ρωτήσεις ένα λογιστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε ALR, μήπως εννοείς «απόδειξη επαγγελματικής δαπάνης»; Αν ναι, τότε αυτήν δεν την κόβει αυτός που παρέχει την υπηρεσία αλλά αυτός που τη λαμβάνει, αν δεν απατώμαι.

 

Όσο για το όριο, πρέπει να έπαιζε πάνω-κάτω κατά καιρούς. Τώρα παίζει και να είναι πάνω από τα 4000€, σαν να θυμάμαι 5000 αλλά δεν είμαι σίγουρος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικά εδώ τα ξεκαθαρίζει τα πράγματα... και λέει ότι όντως το όριο ειναι 5.000€, αλλά πρέπει να τηρούνται κάποιες προϋποθέσεις

 

http://reviews.in.gr/finance/forologia/article/?aid=1231059465

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση