Προς το περιεχόμενο

ΟΑΣΑ: Προχωρά το έργο για ηλεκτρονικό εισιτήριο


dimitris2006

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έλεος πια σ'αυτή τη χώρα. Γιατί προσπαθούν να ξανακαλύψουν τον τροχό. Υπάρχουν λύσεις έτοιμες. Κάποιοι ανέφεραν την Αγγλία ας πούμε. Στην Αγγλία στα Λεωφορία έχει κάρτα για τους μόνιμους , οι υπόλοιποι αγοράζουν απο τον οδηγό και όλοι μπαίνουν απο την μπροστινή πόρτα.

Στο μετρό έχουν ζώνες, έχουν περιστασιακό εισητίριο, 3ήμερη, εβδομαδιαία και μηνιαία κάρτα καθώς και τις αντίστοιχες συνδιαστικές που έιναι για όλα τα ΜΜΜ. Παντού έχουν μπάρες οι οποίες δεν ανοίγουν αμα δεν έχεις εισητήριο και αν δεν έχει μπάρες υπάρχει σταθμάρχης που ελέγχει. Αμάν πια δηλαδή τόσο δύσκολο είναι να το αντιγράψουν ή μήπως δεν συμφαίρει ένα σύστημα που θα βάλει τάξη και άρα φτηνότερο προιόν για τον σταθερό καταναλωτή????

 

Καλά, ε...Έχω πεθάνει στα γέλια με αυτά που διάβασα...Αγγλία λέει ο ένας, Άμστερνταμ ο άλλος, μιλάμε για τα λεωφορεία πάντα έτσι?? Έχετε ταξιδέψει στο εξωτερικό αλλά ξεχνάτε ότι εδώ δεν είναι ούτε Αγγλία ούτε Ολλανδία, είναι Ελλάδα...Και προφανώς θα έχετε πάρει μόνο κανά τρόλλευ στις 12 το πρωί που έχει 2 παππούδες μέσα.. Έχετε μπει σε κανένά πολυσύχναστο λεωφορείο στην κηφισίας το πρωί που ο κόσμος βγαίνει απτά παράθυρα απ' την πολυκοσμία και σε κάθε στάση μπαίνουν 30 άτομα??Ένα παράδειγμα έφερα που δεν είναι το μόνο.. Φαντάζεστε να αγοράζει εισιτήριο ο καθένας απ' τον οδηγό? Καλή πρωτοχρονιά. Η θα ελέγχει κάποιος την καρτούλα σου με το που μπεις? Αυτά με τα ηλεκτρονικά εισιτήρια κλπ μόνο για ηλεκτρικό και μετρό. Για τα λεωφορεία θα πρέπει να σκεφτούν κάτι πιο έξυπνο και να αφήσουν τις πρωτοπορίες του εξωτερικού που εκεί τα λεωφορεία είναι στην ώρα τους..

 

Αμα η τροχαία κάποια στιγμή κάνει τη δουλεία της και απελευθερώσει τις λεωφοριολωρίδες και μπεί και ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης στα λεωφορία μπορεί και να δουλέψει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μερικοί μερικοί είναι τόσο αρνητικοί δηλαδή.ΜΟΛΙΣ πάει να γίνει κάτι καλό αρχίζουν τη μίρλα."Αυτό μας έλειπε", "απο αυτό περιμένουμε να βγάλουμε φραγκα" και το άλλο το άκυρο πως δεν έχουμε χρήματα και θα πεινάσει η γιαγιά επειδή θα γίνει το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ε Λ Ε Ο Σ αν γίνει σωστα αυτό που πάνε να κάνουν θα βγάλει τα λευτά του πολύ γρήγορα και θα έχει πλεόνασμα γιατί κάθε χρόνο απο τα εισιτήρια χάνονται περρισότερα απο 35.000.000 ευρώ σίγουρα.

 

Συμφωνώ απολύτως. Αυτή η νοοτροπία του "δεν μου αρέσει τίποτε στην Ελλάδα" αλλά και "μην αλλάζετε τίποτε στην Ελλάδα" δεν την κατάλαβα ποτε. Σε κανέναν δεν αρέσει το πώς δουλεύει η εφορία, αλλά μόλις πάνε να την αλλάξουν, τρέχουν πάλι όλοι να βρουν 1000 εμπόδια...

 

Όταν το 2001 κατέβηκα στην ΑΘήνα για δουλειά, μου φάνηκε πολύ παράξενο το ότι στο καινούριο τότε μετρό, δεν είχαν εγκατασταθεί τα μηχανάκια με τις πόρτες που ανοίγουν μόλις περάσεις ένα μαγνητικό εισητήριο. Έβλεπα στο Σύνταγμα νε περνάει ο όχλος μέσα από τα ακυρωτικά μηχανήματα που έλεγαν "όποιος έχει διάθεση ας ακυρώσει το εισητηριάκι του", και έξυνα το κεφάλι μου...

 

Μόνο καλό κάνει αυτό το μέτρο, και τα όποια λεφτά θα αποσβεστούν σύντομα.

 

Όσο για τις απόψεις περι ανεργίας των ελεγκτών, που ακούγονται σε κάθε τέτοια περίπτωση, έχω να πω ότι είναι αστείες.

Το πρόβλημα της ανεργίας δεν λύνεται, προσλαμβάνοντας ανθρώπους σε θέσεις άχρηστες, που τους εξασφαλίζουν ένα μισθό. Γιατί αυτοί οι μισθοί πρέπει να μαζευτούν από "κάπου"...

 

Αν είναι έτσι, να απαγορεύσουμε τις θεριζονο-αλωνιστικές μηχανές, και να προσλάβουμε χιλιάδες αγροτών να μαζεύουν το στάρι με το δρεπάνι. Θα μειωθεί η ανεργία στο πι και φι... Οι μισθοί τους βέβαια δεν θα μαζευτούν από την πώληση του σιταριού, αλλά δεν μας απασχολεί αυτό. Αρκεί το κράτος να τους πληρώνει... (Με δάνεια)

 

 

 

ΥΓ. Συνταξιούχους δεν έχουμε μόνο στην Ελλάδα. Αυτήν την μίρλα μόνο εδώ την ακούμε όμως. Την άκουγα, θυμάμαι, και όταν βγήκαν οι κάρτες ανάληψεις (πώς θα τις μάθουν, κλπ). Και όταν καταργήθηκαν οι ταχυδρόμοι που μοίραζαν την σύνταξη.. Για τους λίγους που δεν θα μπορέσουν να το μάθουν, υπάρχουν και τα ταμεία που θα γεμίζουν την κάρτα εισητηρίων τους με μετρητά, όπως άλλωστε οι ίδιοι μπαίνουν στις τράπεζες για να εξυπηρετηθούν από ταμεία, αν δεν μπορούν τα ΑΤΜ

 

ΥΓ2. Για τα λεωφορεία δεν ξέρω πώς θα εφαρμοστεί, οπότε δεν κριτικάρω εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, ε...Έχω πεθάνει στα γέλια με αυτά που διάβασα...Αγγλία λέει ο ένας, Άμστερνταμ ο άλλος, μιλάμε για τα λεωφορεία πάντα έτσι?? Έχετε ταξιδέψει στο εξωτερικό αλλά ξεχνάτε ότι εδώ δεν είναι ούτε Αγγλία ούτε Ολλανδία, είναι Ελλάδα...Και προφανώς θα έχετε πάρει μόνο κανά τρόλλευ στις 12 το πρωί που έχει 2 παππούδες μέσα.. Έχετε μπει σε κανένά πολυσύχναστο λεωφορείο στην κηφισίας το πρωί που ο κόσμος βγαίνει απτά παράθυρα απ' την πολυκοσμία και σε κάθε στάση μπαίνουν 30 άτομα??Ένα παράδειγμα έφερα που δεν είναι το μόνο.. Φαντάζεστε να αγοράζει εισιτήριο ο καθένας απ' τον οδηγό? Καλή πρωτοχρονιά. Η θα ελέγχει κάποιος την καρτούλα σου με το που μπεις? Αυτά με τα ηλεκτρονικά εισιτήρια κλπ μόνο για ηλεκτρικό και μετρό. Για τα λεωφορεία θα πρέπει να σκεφτούν κάτι πιο έξυπνο και να αφήσουν τις πρωτοπορίες του εξωτερικού που εκεί τα λεωφορεία είναι στην ώρα τους..

Αν βαλουν μπαρα που ανεβοκατεβαινει/στριβει και μπαινει ενας ενας και κοπει το τσαμπα θα μπορουν να βαλουν περισσοτερα δρομολογια την ωρα, ωστε να μη γινεται αυτο (χωρια που θα μειωθει και η ουρα αφου ο τσαμπατζης δε θα ανεβει καθολου). Βλεπετε πως ολα ξεκινανε απο τη σωστη εισπραξη του εισιτηριου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά κάνουνε τα παιδιά χίλια μπράβο πάντα σκέφτονται εσάς για αυτούς να δούμε πια εταιρία δίκια τους θα τα πάρει πάλι και μίζες θα πάνε στα κατάλληλα χερια..Όλα δουλεύουνε ρολοι στην χωρα σας/μας.. :mrgreen: Γιατί είστε ματαιόδοξη? Η τεχνολογία του χτες..Φαίνεται πολύ προστά στο σήμερα που ζούμε.. :confused:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπίζω τουλάχιστον τα 94 εκατομμύρια να αξιοποιηθούν ολότελα, χωρίς υπέρχρεώσεις, για τη σωστή υλοποίηση του έργου και να μην μπουν απλά σε τσέπες κάποιον...

 

("Σιγά μην μας επιστρέψουν κ ρέστα")

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο σωστό σύστημα είναι αυτό της Αγγλίας. Η πρόληψη δίνει καλύτερες λύσεις από την θεραπεία... Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν χρειάζεται έλεγχος αφού έχεις μπει γιατί πολύ απλά δεν μπαίνεις άμα δεν έχεις πληρώσει οπότε το θέμα λύθηκε. Τόσο απλά...

 

Παρόλο για κάπoιο λόγο οι "εξωτικές" λύσεις μας ακούγονται καλύτερα, το ίδιο πράγμα γίνεται και στα Χανιά. Μπαίνεις μόνο από την μπροστινή πόρτα και ελέγχει ο οδηγός το εισιτήριό σου και αν δεν έχεις, σου δίνει εκείνος, οπότε ούτε να ψάχνεις, ούτε να στέλενεις sms ούτε καμία τέτοια βλακεία και δε χρειάζεται το κράτος να πάρει κι άλλες μίζες για νέα έργα.

Παρεμπιπτόντως, το κόμιστρο των εισιτηρίων ακρίβυνε επειδή και καλά υπήρχαν πολλοί τζαμπατζήδες, φαντάζομαι τότε δε θα είχαν σκεφτεί αυτήν τη λύση τότε, καινούρια είναι, αλλά πώς θα δικαιολογούσαν την αύξηση τότε; Και φυσικά όταν εφαρμοστεί θα μειωθεί πάλι η τιμή του εισιτηρίου, αφού πλέον δε θα υπάρχουν οι τζαμπατζήδες που καταστρέφουν την ελληνική κοινωνία, σωστά;

Σε μια άλλη κοινωνία ίσως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως ανεφερε και καποιος αλλος χρήστης προηγουμένως, αν δεν φροντήσει η αστυνομια μια και καλή να ξεφορτωθει τα διπλοπαρκαρισμένα και το κρατος απο την άλλη να αυξησει τον αριθμο των λεωφορείων, δεν πρόκειται να λειτουργήσει το σύστημα με το ηλεκτρονικό εισητήριο. Αντε τωρα να δείξει ο αλλος κατανόηση στο να περιμένει στην ουρα να "χτυπήσει" το ηλεκτρονικό εισητήριο, οταν εχει ηδη ποση ωρα που περιμένει στη στάση. Αφήστε που ο εκνευρισμός απο το στριμωξίδι και μονο ειναι ικανος για να ξεσπάσει εμφύλιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντε τωρα να δείξει ο αλλος κατανόηση στο να περιμένει στην ουρα να "χτυπήσει" το ηλεκτρονικό εισητήριο, οταν εχει ηδη ποση ωρα που περιμένει στη στάση. Αφήστε που ο εκνευρισμός απο το στριμωξίδι και μονο ειναι ικανος για να ξεσπάσει εμφύλιος.

 

Παιδιά δεν χρειάζεται δυο λεπτά για να ακυρώσει κάποιος ένα εισητήριο (είτε ηλεκτρονικό είτε χάρτινο). Ούτε ένα δευτερόλεπτο δεν θες. Μπαίνεις στο λεοφωρίο, ακουμπάς/ακυρώνεις και κάθεσαι.

 

Στο Λονδίνο που ζω σας πληροφωρώ ότι ο κόσμος που μαζεύεται κάθε πρωί είναι πολύ περισσότερος από την Αθήνα. Είναι ένα χάος κυριολεκτικά αλλά το σύστημα αν και δεν είναι τέλειο, λειτουργεί πολύ καλά.

 

Έχεις μία ενιαία κάρτα (όχι τρεις διαφορετικές που προτίνουν στην Ελλάδα) για όλα τα ΜΜΜ την οποία μπορείς να φορτώσεις με κάποιο ποσό (με χρέωση ανάλογα τη διαδρομή), ή (αν εργάζεσαι και χρησιμοποιείς τα ΜΜΜ καθημερινά) μπορείς να κάνεις την ίδια κάρτα διαρκείας και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

 

Στα λεοφωρία ανοίγει μόνο η μπροστινή πόρτα για είσοδο όπου και ακυρώνεις το ηλεκτρονικό εισητήριο μπροστά στον οδηγό. Ούτε ένα δευτερόλεπτο δεν παίρνει.

Στο μετρό δε, οι πόρτες ανοίγουν μόνο αν ακυρώσεις το εισητήριο, με έναν-δύο security να ελέγχουν σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Εννοείται ότι υπάρχουν πολλαπλές πόρτες :rolleyes: σε κάθε σταθμό ώστε να μη στιβάζεται κόσμος στην ουρά.

 

 

 

Διαβάζοντας κάποια σχόλια πιο πάνω συμπεραίνω ότι συνταξιούχες γιαγιάδες υπάρχουν μόνο στην Ελλάδα και σε καμιά άλλη χώρα... Οπότε καλύτερα να μείνει όπως έχει το σύστημα για να μην πεινάσουν ή να μην μπερδευτούν επειδή δεν θα ξέρουν να το χρησιμοποιήσουν.

 

Μακάρι στην Ελλάδα να σκεφτούν καλύτερο σύστημα από οποιαδήποτε χώρα, αλλά αν εμείς οι ίδιοι είμαστε αρνητικοί σε κάθε προσπάθεια για αλλαγή δεν πρόκειται να βελτιωθεί τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή δουλεύω στην εταιρεία που μηχανογραφεί τα μισά υπεραστικά καθώς και τα περισσότερα αστικά Κ.Τ.Ε.Λ. στην χώρα θα ήθελα ,

 

Πρώτον να ζητήσω συγγνώμη για την ταλαιπωρία που ενδεχομένως να έχετε ζήσει όσοι είστε στην επαρχία ειδικά

 

Δεύτερον να ξεκαθαρίσετε στο μυαλό σας πως τέτοια ποσά παίζουν οι μεγαλοκαρχαρίες IBM,HP,SIEMENS και πάει λέγοντας ,

οι ελληνικές εταιρείες είναι κομπάρσοι φυσικά

 

και τρίτον ,

αυτά τα συστήματα χρειάζονται 3 βασικές προυποθέσεις

 

1ον) τηλεπικοινωνιες

 

Δεν γίνεται να έχεις online συστήματα , χωρίς Online. Και δεν μιλάω για MPLS ή VPN του Π-ΟΤΕ. Μιλάω για σοβαρές γραμμές. Η μισή ελλάδα δεν έχει 3g και εσεις μιλάτε για πλήρες online. Ελάτε μια βδομάδα στην ζωή μου και θα ξυπνάτε κάθε μέρα στις 5 απο κάποιον ταλαίπωρο στην χώρα που "δεν μπαίνει στο κ#$!@$#πρόγραμμα" και έχει "30 άτομα μπροστά" του και .... καταλαβαίνεται....

 

2ον)Χρήστες συστήματος

Δεν γίνεται να έχεις state-of-the-art συστήματα με laser,phaser,rfid (scott beam me up) αλα star trek και state-of-ηλιθιότητα users.

Το σύστημα τηλεματικής στα αστικα θα ήταν καλό και παίζει όπως της Βαρκελώνης βασικά είναι το ίδιο αλλά οι οδηγοί "αλλάζουν" βάρδια μόνοι τους,οπότε το νο 23 είναι στην μάντρα και θα μείνει εκεί για κανα 8άωρο μέχρι να έρθει ο οδηγός να το πάρει και τότε η τηλεματική θα είναι σαν το packman.

 

3ον)Πελάτες

Δεν γίνεται να έχεις state-of-the-art συστήματα με laser,phaser,rfid (scott beam me up) αλα star trek και state-of-the-ηλιθιότητα πελάτες.

 

Παράδειγμα υπεραστικών:

Όταν παίρνει τηλέφωνο κάποιος και κανει μια κράτηση στον 15:00 μια στο 16:00 και μια στο 17:00 με 3 διαφορετικά ονόματα ενώ το caller id λέει τον ίδιο αριθμό φυσικό είναι και ο εκδότης να τον γράφει κανονικά.

 

Παράδειγμα αστικών:

Οι αυτόματοι πωλητές , όταν πάς και βάζεις απο τσίχλα μέχρι κωλόχαρτο για να ξεγελάσεις το μηχάνημα φυσικό και επόμενο είναι και αυτό να χαλάσει και να περιμένουν όλοι ουρά. Είναι δυνατόν να βγάζει κάποιος κατασκευαστής τέτοιο μηχάνημα στην αγορά ,jukebox?

 

Καταλάβατε δεν είναι τόσο απλό σας το λέει κάποιος με ένα τηλέφωνο στο χέρι 24 ώρες το 24άωρο.

 

Αν γίνει το έργο θα γίνει για τους φίλους μας τους γερμανούς......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντα θα υπαρχουν ατομα που δεν θα ειναι εξοικιωμενα με την τεχνολογια την παρουσα εποχη. Αυτο δε σημαινει οτι δεν πρεπει να υπαρχει προοδος. Με την λογικη οτι η γιαγια δεν ξερει απο τεχνολογια θα επρεπε να μην εχουμε υπολογιστες, αυτοκινητα, ΜΜΜ, τηλεορασεις κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν περνω εισητιρια ποτε...δεν ειμαι προβατο....τα Μ.Μ.Μ καποτε ηταν δωρεαν οπος πρειπει να ειναι ολες η δημοσιες υπειρεσιες του κρατους αφου τα εχουμε πληρωση απο τους φορους μας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν περνω εισητιρια ποτε...δεν ειμαι προβατο....τα Μ.Μ.Μ καποτε ηταν δωρεαν οπος πρειπει να ειναι ολες η δημοσιες υπειρεσιες του κρατους αφου τα εχουμε πληρωση απο τους φορους μας

 

 

Ναι θα έπρεπε να είναι δωρεάν όμως δεν είναι και όταν εσύ δεν πληρώνεις εισητήριο το μεγαλύτερο κακό το κάνεις στον συμπολίτη σου που πληρώνει κανονικά και πολύ λιγότερο στην δημόσια υπηρεσία και στο κράτος.

 

Εάν δεν έχουμε το ελάχιστο μυαλό να καταλάβουμε ότι το κακό το κάνουμε μόνοι μας στους ευατούς μας τι συζητάμε τώρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ΜΜΜ θα σταματήσουν να υπάρχουν αν δεν μπει ηλεκτρονικό εισιτήρια, ενώ οι συνταξιούχοι, που μετά βίας την έβγαζαν μέχρι σήμερα, δε θα πεθάνουν επειδή επενδύονται τα λεφτά σε τέτοια πράγματα. Θα βγούνε να φυτέψουν τίποτα σε κανένα πάρκο.

 

Νομίζω είναι ολοφάνερο ποιος λέει σαχλαμάρες.

 

Επειδή πραγματικά δεν μπορώ να ακολουθήσω το καμένο μυαλό του καθενός που συνδέει το ηλεκτρονικό εισιτήριο με τα ζόρια που τραβάμε και θα τραβήξουμε τα επόμενα χρόνια και τις επόμενες δεκαετίες,

θα σου απαντήσω ως εξής :

 

Τα λεφτά αυτά δίνονται από το ΕΣΠΑ για συγκεκριμένες δουλειές, αλλιώς δε δίνονται καθόλου..

 

Το αν έπρεπε να είμαστε στο Ευρώ , και στην Ευρωπαϊκή ένωση γενικότερα, δεν είναι θέμα του παρόντος thread.

Απλώς αναφέρω ότι πιστεύω ότι δεν έπρεπε να είμαστε ούτε στο Ευρώ , ούτε καν στην ΕΟΚ, γιατί η εύκολη ρευστότητα που υπήρξε όλα αυτά τα χρόνια ,

και που δεν θα την είχαμε ποτέ αν δν είμαστε μέλη αυτών των "clubs",

σπαταλήθηκε και χαραμίστηκε από τα λαμόγια και δεν έγινε καμία παραγωγική επένδυση , αλλά τσιμέντα , άσφαλτος, αργομισθίες, ρουσφέτια και βίλες..

(Δεν είμαι κκε , δεν με εκφράζει πολιτικά κανένα από τα υπάρχοντα κόματα σε ικανοποιητικό βαθμό, και θεωρώ την "κοινοβουλευτική-κομματική δημοκρατία" ως ένα άθλιο πολίτευμα , που καμία σχέση δεν έχει με την Αθηναϊκή Δημοκρατία ή με αντιπροσωπευτικό πολίτευμα)..

 

Όσον αφορά τις συντάξεις :

 

Ξέρω δεκάδες χιλιάδες γιαγιάδες ετών 50 και 55 που παίρνουν πλήρη σύνταξη με 15 και 20 χρόνια ασφάλισης, απλώς επειδή είχαν βύσμα και διορίστηκαν στο γαμωδημόσιο και έτυχαν των ρατσιστικών και εξωφρενικών ρυθμίσεων που ίσχυαν για αυτό..

 

Επίσης ξέρω πολλές χιλιάδες συνταξιούχων που δεν έχουν πληρώσει ποτέ ούτε ένα ευρώ εισφορά , είτε δηλώνοντας άποροι , είτε αγρότες κλπ..

 

Δηλαδή συνταξιοδοτούνται με τα δικά μου τα λεφτά, που είμαι στα 40 και έχω ήδη 23 χρόνια ασφάλιση...

Και θα πάρω τ' αρχ...... μου σε 25 ή σε 30 χρόνια, αν πάρω και τίποτα, και αν φτάσω σε ηλικία σύνταξης ..

 

Και με τα λεφτά του πατέρα μου, που δούλευε οικοδομή από 8 χρονών , βγήκε σε σύνταξη με πάνω από 40 χρόνια ασφαλισμένη δουλειά ,

έκανε 4 παιδιά και τα μεγάλωσε με το αίμα του,

και παίρνει 850 ευρώ τα οποία του τα περικόπτουν κιόλας για να πληρωθεί η χαμούρα συνταξιούχος ετών 50 ..

 

Μ' αυτή τη λογική λοιπόν, απαιτώ να χάσει τη σύνταξη της αυτή η "γιαγιά" , κι αν δε μπορεί να τα βγάλει πέρα είναι δικό της πρόβλημα, ας πάει να τα ζητήσει απ΄τους προδότες που έγλειψε για να τα πάρει ...

 

Κοινωνική πολιτική δεν είναι να υφαρπάζεις τα χρήματα ανταποδοτικών εισφορών από εργαζόμενους σκληρά , και επί πολλά χρόνια,

για να κάνεις ρουσφέτια σε γλείφτες και αργόμισθους και κλώσσες ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρόλο για κάπoιο λόγο οι "εξωτικές" λύσεις μας ακούγονται καλύτερα, το ίδιο πράγμα γίνεται και στα Χανιά. Μπαίνεις μόνο από την μπροστινή πόρτα και ελέγχει ο οδηγός το εισιτήριό σου και αν δεν έχεις, σου δίνει εκείνος, οπότε ούτε να ψάχνεις, ούτε να στέλενεις sms ούτε καμία τέτοια βλακεία και δε χρειάζεται το κράτος να πάρει κι άλλες μίζες για νέα έργα.

Παρεμπιπτόντως, το κόμιστρο των εισιτηρίων ακρίβυνε επειδή και καλά υπήρχαν πολλοί τζαμπατζήδες, φαντάζομαι τότε δε θα είχαν σκεφτεί αυτήν τη λύση τότε, καινούρια είναι, αλλά πώς θα δικαιολογούσαν την αύξηση τότε; Και φυσικά όταν εφαρμοστεί θα μειωθεί πάλι η τιμή του εισιτηρίου, αφού πλέον δε θα υπάρχουν οι τζαμπατζήδες που καταστρέφουν την ελληνική κοινωνία, σωστά;

Σε μια άλλη κοινωνία ίσως...

Μονο που στα Χανια αν δεν εχεις εισητηριο (το βρισκεις δυσκολα αφου σχεδον κανενα περιτερο δεν εχει) πληρωνεις τα μαλιοκεφαλα σου. Μην πω για τους οδηγους που σου συμπεριφερονται λες και τους εσφαξες την οικογενεια. μεχρι και μπουνιες εχω δει να ριχνει ενας οδηγος σε μαθητη γιατι δεν ειχε την ταυτοτητα για το μαθητικο εισητηριο. Για την ειδηση τωρα, ολα καλα ακουγονται αλλα σε μια χωρα που καταρεει δεν κοιτας να βαλεις ηλεκτρονικο εισητηριο. Κοιτας να πεταξεις κανα σωσιβιο να μην βουλιαξουμε ολοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...