Προς το περιεχόμενο

Διαφορές μεταξύ εκδόσεων Linuxmint


insomnier12345

Προτεινόμενες αναρτήσεις

το LMDE ειναι linux mint βασισμένο στο Debian στο testing branch ! και είναι rolling release και δεν χρειαζετε να κανεις upgrade καθε εξι μηνες οπως το ubuntu

το Linuxmint 11 είναι μια διανομη ( οχι remaster επειδη εχει δικια του repos) και βασιζετε στο ubuntu

LXDE XFCE ειναι περιββάλοντα εργασίας οπως το GNOME και XFCE

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά οι βασικές διαφορές ποιες είναι ως προς τη χρήση;; Η Debian έκδοση υποστηρίζει πάλι την αυτόματη αναγνώριση συσκευών;;; Δηλαδή γιατί να επιλέξω μια άλλη έκδοση εκτός από τη βασική;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατί θέλω και εγώ να δω τι θα απαντήσουν .

μιας και είμαι αρχάριος χρήστης λίνουξ.

εγώ ας πούμε χρησιμοποιώ ένα chrunchbang linux .

επειδή δεν ξερω αν έχω κάνει καλή επιλογή θα ήθελα να διαβάσω

και τις απόψεις πιο έμπειρων .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το mint, ασχετα με το αν ειναι debian ή ubuntu based, εχει μια βασικη διαφορα με το debian και το ubuntu αντιστοιχα.

Περιρχει πακετα τα οποια δεν μπορουν να περιληφθουν στην αρχικη εγκατασταση των παραπανω για λογους copyright.

Τα αλλα πακετα που προσθετουν μια νοτα customization, πχ wallpapers, το mint menu κλπ ειναι δευτερευουσας σημασιας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά οι βασικές διαφορές ποιες είναι ως προς τη χρήση;; Η Debian έκδοση υποστηρίζει πάλι την αυτόματη αναγνώριση συσκευών;;; Δηλαδή γιατί να επιλέξω μια άλλη έκδοση εκτός από τη βασική;;;

 

 

Ποιες ειναι οι αναγκες σου?

 

Τι θες να κανει η διανομη σου?

 

Καθε ποτε να ενημερωνεται?

 

Τι εκδοσεις πακετων να εχει? (παλια - νεοτερα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες