Προς το περιεχόμενο

Ποια Ταινία Μόλις Είδατε; (2)


Sellers

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εμεις τους πρηζουμε; βλεπεις να γυριζουμε ταινιες, κομικς και βιβλια για τους 300 καθε μερα;

 

 

Εννοώ στις ιδιωτικές μας συνομιλίες, όταν μας ρωτάνε για τα χάλια της πατρίδας μας κι εμεις το μονο που μπορούμε να πούμε είναι για το ενδοξο παρελθόν μας.... κλαψ.... εγω σταματησα πλεον να αναλυω οικονομικά θέματα και να εξηγω για διεφθαρμένους πολιτικούς... αμα καποιος ξεκινησει κουβεντα, πεταω ενα λεοναιντας ρουλζ μαδα φακα αντ γουεν μαι γκρανπα περικλες μπιλντ παρθενον γιου εϊτ άκορνς...κι ως που να βρει ο καρ...λης ο ολλανδός τι ειναι το ακορν στο αιφον του, εχω γινει καπνος.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 19,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Irreversible

μμμ..ζιιιιπ..φαπ..

 


 
Εννοώ στις ιδιωτικές μας συνομιλίες, όταν μας ρωτάνε για τα χάλια της πατρίδας μας κι εμεις το μονο που μπορούμε να πούμε είναι για το ενδοξο παρελθόν μας.... κλαψ.... εγω σταματησα πλεον να αναλυω οικονομικά θέματα και να εξηγω για διεφθαρμένους πολιτικούς... αμα καποιος ξεκινησει κουβεντα, πεταω ενα λεοναιντας ρουλζ μαδα φακα αντ γουεν μαι γκρανπα περικλες μπιλντ παρθενον γιου εϊτ άκορνς...κι ως που να βρει ο καρ...λης ο ολλανδός τι ειναι το ακορν στο αιφον του, εχω γινει καπνος.....

 

καλα ναι συμφωνω σε αυτο. δυστυχως αυτη ειναι η καταντια του λαου μας.  :mellow:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Get Out

 

Πολύ ευχάριστη έκπληξη! Είχε όλα όσα κάνουν μια ταινία θρίλερ/τρόμου να ξεχωρίζει και ακόμη περισσότερα. Φωτογραφία, ερμηνείες, πλοκή και ο φόβος συνδέεται (συμβολικά) με κάτι πραγματικό. Αλλά ταυτόχρονα πολύ καλογραμμένοι διάλογοι, ιδιαίτερα στο πρώτο μισό της ταινίας, χιούμορ (υπήρχαν φάσεις που χτυπιόμουν στα γέλια), πολλά επίπεδα στην ανάλυση και κρυφά υπονοούμενα και ατάκες που θα με αναγκάσουν να τη δω δεύτερη φορά. Είχε στοιχεία και από ταινίες που έχουμε δει στο παρελθόν, αλλά τα κάνει δικά της, και κάποια πράγματα τα κάνει και πιο ενδιαφέροντα.

 

Μου άρεσε περισσότερο και από αυτά που είχα ακούσει.

 

Επίσης, πιάνει ένα θέμα δύσκολο, που ενώ είναι πολυσυζητημένο, συνήθως μένουμε στην επιφάνεια. Η ταινία προσθέτει μια οπτική, που δεν γνωρίζω πόσοι θα πιάσουν (ή ακόμη και αν ήταν αυτή η αρχική ιδέα), αλλά τη βρίσκω πολύτιμη. Συγκεκριμένα (spoilers):

 

 

 

Η ταινία κάνει μια τρίπλα και αντί να σχολιάσει τον ρατσισμό, σχολιάζει το πόσο ρατσιστικός μπορεί να είναι ο αντιρατσισμός. Παρουσιάζει τους λευκούς να θαυμάζουν τους μαύρους για τις αρετές τους (τα αθλητικά τους σώματα, την ομορφιά τους ή απλά ένα ταλέντο που μπορεί να διαθέτουν) και να θέλουν να τα αξιοποιήσουν. Πώς θα το κάνουν αυτό; Όχι βάζοντάς τους μέσα στο κοινωνικό γίγνεσθαι, αλλά θα βάλουν τα μυαλά τους μέσα στους μαύρους και θα ζήσουν οι ίδιοι εκεί. Αυτά σε κυριολεκτικό επίπεδο, αλλά σε συμβολικό είναι ακόμη πιο ενδιαφέρον.

 

Ο ρατσισμός είναι ένα θέμα που, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, αντιμετωπίζεται κατά τη γνώμη μου λανθασμένα. Δεν προσπαθούν να μιλήσουν για αποδοχή και εκτίμηση του διαφορετικού, αλλά μιλάνε σαν να "είμαστε όλοι ίδιοι, δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά" κτλ (κάτι που έχει μεταφερθεί και στο θέμα αντρών-γυναικών πλέον). Ότι δηλαδή για να είμαστε ίσοι, πρέπει να είμαστε και όμοιοι/ολόιδιοι/με τα ίδια θετικά και αρνητικά και όλοι να έχουν τις ίδιες δυνατότητες κτλ. Η ισότητα έχει μετατραπεί από το όλοι έχουμε αξία και μπορούμε να προσφέρουμε, στο όλοι έχουν ακριβώς τα ίδια να προσφέρουν.

 

Το αποτέλεσμα είναι, ακόμη και αν αποδεχόμαστε τα θετικά των μαύρων, για να μπορέσουμε να ζήσουμε μαζί τους, να πρέπει να αποκτήσουν "λευκά μυαλά". Να τους αλλάξουμε την ταυτότητα, που παριστάνουμε ότι δεν υπάρχει γιατί όπως είπαμε είναι ίδιοι με εμάς, και να τους προσαρμόσουμε στον "σωστό" δρόμο, όπου ζούνε οι "καλοί" άνθρωποι. Είμαι βέβαιος ότι πολλοί μαύροι αισθάνονται καταπίεση για το συγκεκριμένο θέμα.

 

Μου θυμίζει εκείνη τη σκηνή στο South Park (νομίζω είναι στην ταινία) που λέει ο Cartman στον Kyle:

-Kyle, με συγχωρείς για όλες τις φορές που έλεγα ότι είσαι ένας βρωμιάρης Εβραίος. Δεν είσαι Εβραίος.

-[παύση...] ΜΑ, ΕΙΜΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ!

-Όχι, όχι, μην είσαι σκληρός με τον εαυτό σου.

 

Αντίστοιχα θέματα έχουμε με θρησκείες και ιδεολογίες ανατολικών φιλοσοφιών.

 

Βαθύ το θέμα, δεν χωράει σε σχόλια φόρουμ, αλλά είπα να το επιχειρήσω.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Get Out

 

Πολύ ευχάριστη έκπληξη! Είχε όλα όσα κάνουν μια ταινία θρίλερ/τρόμου να ξεχωρίζει και ακόμη περισσότερα. Φωτογραφία, ερμηνείες, πλοκή και ο φόβος συνδέεται (συμβολικά) με κάτι πραγματικό. Αλλά ταυτόχρονα πολύ καλογραμμένοι διάλογοι, ιδιαίτερα στο πρώτο μισό της ταινίας, χιούμορ (υπήρχαν φάσεις που χτυπιόμουν στα γέλια), πολλά επίπεδα στην ανάλυση και κρυφά υπονοούμενα και ατάκες που θα με αναγκάσουν να τη δω δεύτερη φορά. Είχε στοιχεία και από ταινίες που έχουμε δει στο παρελθόν, αλλά τα κάνει δικά της, και κάποια πράγματα τα κάνει και πιο ενδιαφέροντα.

 

Μου άρεσε περισσότερο και από αυτά που είχα ακούσει.

 

Επίσης, πιάνει ένα θέμα δύσκολο, που ενώ είναι πολυσυζητημένο, συνήθως μένουμε στην επιφάνεια. Η ταινία προσθέτει μια οπτική, που δεν γνωρίζω πόσοι θα πιάσουν (ή ακόμη και αν ήταν αυτή η αρχική ιδέα), αλλά τη βρίσκω πολύτιμη. Συγκεκριμένα (spoilers):

 

 

 

Η ταινία κάνει μια τρίπλα και αντί να σχολιάσει τον ρατσισμό, σχολιάζει το πόσο ρατσιστικός μπορεί να είναι ο αντιρατσισμός. Παρουσιάζει τους λευκούς να θαυμάζουν τους μαύρους για τις αρετές τους (τα αθλητικά τους σώματα, την ομορφιά τους ή απλά ένα ταλέντο που μπορεί να διαθέτουν) και να θέλουν να τα αξιοποιήσουν. Πώς θα το κάνουν αυτό; Όχι βάζοντάς τους μέσα στο κοινωνικό γίγνεσθαι, αλλά θα βάλουν τα μυαλά τους μέσα στους μαύρους και θα ζήσουν οι ίδιοι εκεί. Αυτά σε κυριολεκτικό επίπεδο, αλλά σε συμβολικό είναι ακόμη πιο ενδιαφέρον.

 

Ο ρατσισμός είναι ένα θέμα που, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, αντιμετωπίζεται κατά τη γνώμη μου λανθασμένα. Δεν προσπαθούν να μιλήσουν για αποδοχή και εκτίμηση του διαφορετικού, αλλά μιλάνε σαν να "είμαστε όλοι ίδιοι, δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά" κτλ (κάτι που έχει μεταφερθεί και στο θέμα αντρών-γυναικών πλέον). Ότι δηλαδή για να είμαστε ίσοι, πρέπει να είμαστε και όμοιοι/ολόιδιοι/με τα ίδια θετικά και αρνητικά και όλοι να έχουν τις ίδιες δυνατότητες κτλ. Η ισότητα έχει μετατραπεί από το όλοι έχουμε αξία και μπορούμε να προσφέρουμε, στο όλοι έχουν ακριβώς τα ίδια να προσφέρουν.

 

Το αποτέλεσμα είναι, ακόμη και αν αποδεχόμαστε τα θετικά των μαύρων, για να μπορέσουμε να ζήσουμε μαζί τους, να πρέπει να αποκτήσουν "λευκά μυαλά". Να τους αλλάξουμε την ταυτότητα, που παριστάνουμε ότι δεν υπάρχει γιατί όπως είπαμε είναι ίδιοι με εμάς, και να τους προσαρμόσουμε στον "σωστό" δρόμο, όπου ζούνε οι "καλοί" άνθρωποι. Είμαι βέβαιος ότι πολλοί μαύροι αισθάνονται καταπίεση για το συγκεκριμένο θέμα.

 

Μου θυμίζει εκείνη τη σκηνή στο South Park (νομίζω είναι στην ταινία) που λέει ο Cartman στον Kyle:

-Kyle, με συγχωρείς για όλες τις φορές που έλεγα ότι είσαι ένας βρωμιάρης Εβραίος. Δεν είσαι Εβραίος.

-[παύση...] ΜΑ, ΕΙΜΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ!

-Όχι, όχι, μην είσαι σκληρός με τον εαυτό σου.

 

Αντίστοιχα θέματα έχουμε με θρησκείες και ιδεολογίες ανατολικών φιλοσοφιών.

 

Βαθύ το θέμα, δεν χωράει σε σχόλια φόρουμ, αλλά είπα να το επιχειρήσω.

 

 

ταινιαρα απλα

σε ολη την ταινια ενιωθα αβολα και οτι κατι τρεχει αλλα δεν μπορουσα να καταλαβω  τι

χρονια ειχα να δωκατι τετοιο 

επισης το χιουμορ της ταινιας εδενε αψογα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

post-432785-0-10646100-1498372439_thumb.jpg

 

Τζουντ ο Aφανής 8/10

 

http://www.imdb.com/title/tt0116722/

 

Η ταινία είναι ένα υποτιμημένο και σχετικά άγνωστο αριστούργημα με εξαιρετικές ερμηνείες από τους πρωταγωνιστές Εκλεστον και Γουίνσλετ,  που μεταφέρει πιστά στον κινηματογράφο την ομώνυμη νουβέλα του Τόμας Χάρντι.

Ένας νέος από τα κατώτερα κοινωνικά στρώματα της βικτωριανής Αγγλίας που διψάει για πανεπιστημιακή μόρφωση ερωτεύεται την όμορφη ξαδέρφη του.  Και οι δυο τους είναι παγιδευμένοι σε συμβατικούς γάμους.  Παρόλα αυτά θα προσπαθήσουν να διεκδικήσουν το κομμάτι της ευτυχίας που τους αναλογεί. Το ζευγάρι προσπαθεί να αποφύγει τα ανυπέρβλητα εμπόδια  της ταπεινής καταγωγής και της φτώχειας,  σε μια κοινωνία φτιαγμένη μόνο για λίγους.  Το τέλος είναι ισάξιο αρχαιοελληνικής τραγωδίας.

 

Ο Έκλεστον είναι εξαιρετικός στον ρόλο του αουτσάιντερ που αγγίζει την ευτυχία με τά ακροδάχτυλα, ενώ η Γουίνσλετ πανέμορφη και άμεση,  δίνει μια ερμηνεία ζωής, πολύ πριν ασπαστεί την χολιγουντιανή πεπατημένη για το χρήμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδα το Brimstone 

 

Εμ δε το περιμενα τοσο edgy (ως θετικο το αναφερω). Αντιθετως περιμενα ενα western με δοσεις θριλερ. Εκπληξη λοιπον με τον αιμολαγνο δημιουργο και σκηνοθετη, με τα σαδομαζοχιστικα και αρρωστημενα στοιχεια της ταινιας τα οποια ειναι αρκετα θα ελεγα ωστε να καλυψουν ενα αρνητικο του εργου το οποιο ειναι η μεγαλη διαρκεια.

 

Κρατησε τα καλυτερα για το τελευταιο κεφαλαιο με κατι πολυ ωραια πλανα και μια εξελιξη της ιστοριας. Δεν ειμαι τοσο πεπεισμενος για τον Guy Pearce σ'αυτο το ρολο, βρηκα τη Fanning πιο spot on στο ρολο της.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^^^^^

 

In a more impactful scene, a man is stabbed in the abdomen and disemboweled by another man. His intestines are taken out and strung around his neck. The aftermath of this act is shown in a detailedrealistic manner.

 


SOLD!
αλλα τωρα που εκλεισε το tehparadox, που θα την βρω; cry3.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...