washcloud Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2017 για μια ταινια που δεν αξιωθηκες να πληρωσεις για να δεις καν... ...γουάτ δε......; Δεμπαμ καλάααααα........ Χαιρετίσματα, αδερφέ. Χαιρετίσματα. 1
armin Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2017 ...γουάτ δε......; Δεμπαμ καλάααααα........ Χαιρετίσματα, αδερφέ. Χαιρετίσματα. Χαχαχ ισχυει μλκιες λεω.
Cro-Magnon Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Wind River 2017 6/10. Ένας ...άμπαλος περί της υποκριτικής Τζέρεμι Ρενερ, υποδύεται έναν κυνηγό άγριων ζώων, που βοηθά μια ρούκι πράκτορα του FBI σε μια υπόθεση εγκλήματος σε καταφύγιο άγριας ζωής σε έναν ινδιανικο καταυλισμό. Κι εκεί που αναρωτιέσαι πότε θα της τονε σφυρίξει, ξαφνικά το έργο κάνει ένα τετακέ και μπαίνει με τις μπάντες στα ψυχολογικά χωράφια με τα υπαρξιακά δράματα….γάματα…. Το εργο προσπάθησε να γινει ποίημα για την άγρια ζωή στο Γουαιομινγκ, αλλά ο Ρένερ πραγματικά το πατησε και ψόφησε, για να μην εκφραστώ χειρότερα. Ειναι κριμα να διαλεγεις τοσο αστοχα το καστινγκ σου! Ο Ρενερ πραγματικα δεν το εχει με την υποκριτική. Όλες τις σκηνες του εργου που υποτιθεται οτι επρεπε να δωσει πονο και νοημα, τις έπαιξε με τον ίδιο σφιγμένο μορφασμό, σα να ειχε στουμπώσει από δυσκοιλιότητα μετα από 2 εβδομάδων δίαιτα με ρύζι σκέτο. Εριξε κατι πονεμένες ματιές στη συμπρωταγωνιστριά του, άλλο αταλαντο μανούλι, σφιχτηκε, ξανασφιχτηκε και μεχρι εκεί… Η κορυφαία υποκριτική στιγμή της πρωταγωνίστριας ήταν όταν φλάσαρε το κοινό με τον άσπρο πισινό της με το στρινγκ, σε μια τελείως κουλή και ξεκάρφωτη σκηνή, όπου ο σαλεμένος σκηνοθέτης προσπάθησε για έναν περίεργο λόγο να δέσει το δράμα μιας ινδιάνας μάνας για το παιδί της με τον πισινό μιας λευκής. Αυτό που πραγματικά με αηδίασε ήταν εισαγωγική σκηνή στο έργο. Υποτίθεται ότι οι προχω καλλιτέχνες βάζουνε μία ψαγμένη σκηνή (ίδε πώς ξεκινά το A Bittersweet life, για να καταλάβεις τι θα πει πώρωση από το πρώτο δευτερόλεπτο), όπου ο θεατής παίρνει μια γερή τζούρα του τι θα ακολουθήσει. Στο Wind River η εισαγωγική σκηνή είναι το πώς ο γρόθος πρωταγωνιστης ντουφεκάει κάτι άγριους λύκους στο καταφυγιο. Τα πανεμορφα ζώα κομματιάζονται κυριολεκτικά μπροστά στην κάμερα από το τουφέκι-κανονι του ελευθερου σκοπευτή… Ελπίζω η όλη σκηνή να ήταν ψηφιακή τεχνολογία κι εγώ να την έφαγα τη φόλα, γιατί αν ήταν πραγματική, τότε πρέπει ο συγκεκριμένος σκηνοθετης να κρεμαστεί με τσιγκέλι από τον κώλο! Το σενάριο επίσης πάσχει πολύ από τρύπες. Κάποιος από τους πρωταγωνιστές σαβουριάζει στο πάτωμα τον αντίπαλο και του σκάει δέκα μπουκέτα στη μάπα και ο άλλος σηκώνεται σα να μην τρέχει μία. Σε άλλη φάση, εκπαιδευμένοι φύλακες στέκονται όρθιοι και τρώνε ατάραχοι τις σφαίρες του ελεύθερου σκοπευτή αντί να πέσουνε κάτω στη γη για κάλυψη. Οι δολοφόνοι έχουν σπείρει το δάσους με πτώματα γύρω από απ' το σπίτι τους και συνεχίζουν ατάραχοι τη ζωή τους χωρίς να τρέχει μία. Ενα βράδυ όλοι οι φυλακές της εγκαταστασης έχουν πάει και μπεκροπίνουν, ενώ ο μοναδικός που μένει στο στρατόπεδο γκομενίζει με πιτσιρικα. Βαριέμαι να γράφω άλλα. Έχω αναφερθεί ξανά στο παρελθόν στη λειψανδρία αξιόλογων ηθοποιών που μαστίζει τις επιλογές του χόλυγουντ, εδω και πολλά χρόνια. Αβανταδόρικοι ρόλοι που θα απογειώνονταν από ηθοποιούς άλλων δεκαετιών τώρα απλά χαντακώνονται από τσόκαρα...
washcloud Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Βαριέμαι να γράφω άλλα. ...η πλάκα είναι ότι σε κάποια φάση την ίδια ατάκα πρέπει να είπε κι ο σεριντανιογράφος του passing wind, εχ, του Wind Rivah ήθελα να πω. Kατατά, προσυπογράφω (με την διαφορά ότι εγώ θα ήθελα να βαρέσω το σεριντανογαΐδουρο και όχι το ρενεροσάμαρο).
volos27 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 εγω συνεχιζω να κανω αναδρομη στο παρελθον για σημερα unforgiven http://www.imdb.com/title/tt0105695/ δεν εχω κατι να πω γιαυτο το επος 9/10
KilliK Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Έχω αναφερθεί ξανά στο παρελθόν στη λειψανδρία αξιόλογων ηθοποιών που μαστίζει τις επιλογές του χόλυγουντ, εδω και πολλά χρόνια. Αβανταδόρικοι ρόλοι που θα απογειώνονταν από ηθοποιούς άλλων δεκαετιών τώρα απλά χαντακώνονται από τσόκαρα... QFT 1
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Έχω αναφερθεί ξανά στο παρελθόν στη λειψανδρία αξιόλογων ηθοποιών που μαστίζει τις επιλογές του χόλυγουντ, εδω και πολλά χρόνια. Αβανταδόρικοι ρόλοι που θα απογειώνονταν από ηθοποιούς άλλων δεκαετιών τώρα απλά χαντακώνονται από τσόκαρα... Δε νομίζω να εκπλαγεί κανείς που διαφωνούμε, αλλά... Ποια λειψανδρία; Δε θυμάμαι καμία άλλη εποχή που να είχαμε τόσους πολλούς αξιόλογους ηθοποιούς όσους σήμερα. Σε μεγάλο βαθμό οφείλεται και στην "εισβολή" των Βρετανών στο Χόλιγουντ, που έχουν πολλαπλασιαστεί. Δεν ξέρω τι εκπαίδευση τους κάνουν εκεί, αλλά οι άνθρωποι έχουν ξεφύγει τελείως. Μεταμορφώνονται και δημιουργούν ρόλους από το πουθενά. Τόσα χρόνια βλέπαμε συχνά τους ίδιους χαρακτήρες σε πολύ κοντινές παραλλαγές. Σήμερα και οι ποικιλία είναι μεγαλύτερη, αλλά και μέσα στις παραλλαγές βλέπουμε πολύ πιο έντονους διαχωρισμούς, που έχουν φτιαχτεί με φαντασία και δουλειά. Σε επίπεδο τεχνικής έχουν γίνει άλματα. Η γνώμη μου είναι ότι βλέπουμε σιγά σιγά τα αποτελέσματα από τις γενιές που μεγάλωσαν τις δεκαετίες του '80 και του '90, σε ένα κλίμα που (καλώς ή κακώς) ενέπνευσε πάρα πολύ κόσμο (πολύ περισσότερο απ' ότι χρειάζεται) να ασχοληθεί, και να ασχοληθεί σοβαρά, με την υποκριτική. Οι δυνατότητες ήταν τεράστιες σε σχέση με παλιότερα. Και φυσικά αναπτύχθηκε πολύ και η εκπαίδευση, αφού είναι διαφορετικό πράγμα να εκπαιδεύεσαι τη δεκαετία του '50, έχοντας πίσω σου να μελετήσεις μερικές δεκαετίες κινηματογράφου μόνο, και διαφορετικό να εκπαιδεύεσαι τη δεκαετία του '90, όταν έχουν προστεθεί στο ρεπερτόριο που μπορείς να μελετήσεις τόσες σπουδαίες ερμηνείες. Οι οποίες έχουν συζητηθεί και πολύ περισσότερο, και από πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους και αυτό είναι σημαντικό. Η επόμενη γενιά που έρχεται, αυτοί που θα έχουν μεγαλώσει με το ίντερνετ, πιστεύω θα είναι ακόμη καλύτερη. Ήδη πχ στο youtube φαίνεται πόσοι πολλοί εντυπωσιακά ταλαντούχοι άνθρωποι υπάρχουν, που αυτή τη στιγμή είναι στην αφάνεια. Θα ανακαλυφθούν, όμως, σιγά σιγά κάποιοι λίγοι από αυτούς (δυστυχώς όλα γίνονται "σιγά σιγά" και για "λίγους", όσους χωράνε), θα απορροφηθούν και θα δούμε μέσα στα επόμενα 10-20 χρόνια τις φρέσκες ιδέες τους.
KilliK Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 οντως ζουμε εντονους διαχωρισμους σημερα 70s 10s
*nenya* Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 10s Όχι ρε φίλεεεε, ο ατάλαντος!! Ξέρεις ε, η υπόθεση σηκώνει ριπόρτ και μόνο που πόσταρες την φάτσα του! 2
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Έκανα ένα ξεχωριστό θέμα για τη συζήτηση περί επιπέδου των ηθοποιών στο Χόλιγουντ. Μπορούμε να συζητήσουμε εκεί.
washcloud Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Τον σεντονογράφο ποιος θα τον βαρέσει; https://www.youtube.com/watch?v=VQRMz6FAHqA&t=42m14s 1
Cro-Magnon Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Δε νομίζω να εκπλαγεί κανείς που διαφωνούμε, αλλά... Ποια λειψανδρία; Δε θυμάμαι καμία άλλη εποχή που να είχαμε τόσους πολλούς αξιόλογους ηθοποιούς όσους σήμερα. Σε μεγάλο βαθμό οφείλεται και στην "εισβολή" των Βρετανών στο Χόλιγουντ, που έχουν πολλαπλασιαστεί. Δεν ξέρω τι εκπαίδευση τους κάνουν εκεί, αλλά οι άνθρωποι έχουν ξεφύγει τελείως. Μεταμορφώνονται και δημιουργούν ρόλους από το πουθενά. Τόσα χρόνια βλέπαμε συχνά τους ίδιους χαρακτήρες σε πολύ κοντινές παραλλαγές. Σήμερα και οι ποικιλία είναι μεγαλύτερη, αλλά και μέσα στις παραλλαγές βλέπουμε πολύ πιο έντονους διαχωρισμούς, που έχουν φτιαχτεί με φαντασία και δουλειά. Σε επίπεδο τεχνικής έχουν γίνει άλματα. Η γνώμη μου είναι ότι βλέπουμε σιγά σιγά τα αποτελέσματα από τις γενιές που μεγάλωσαν τις δεκαετίες του '80 και του '90, σε ένα κλίμα που (καλώς ή κακώς) ενέπνευσε πάρα πολύ κόσμο (πολύ περισσότερο απ' ότι χρειάζεται) να ασχοληθεί, και να ασχοληθεί σοβαρά, με την υποκριτική. Οι δυνατότητες ήταν τεράστιες σε σχέση με παλιότερα. Και φυσικά αναπτύχθηκε πολύ και η εκπαίδευση, αφού είναι διαφορετικό πράγμα να εκπαιδεύεσαι τη δεκαετία του '50, έχοντας πίσω σου να μελετήσεις μερικές δεκαετίες κινηματογράφου μόνο, και διαφορετικό να εκπαιδεύεσαι τη δεκαετία του '90, όταν έχουν προστεθεί στο ρεπερτόριο που μπορείς να μελετήσεις τόσες σπουδαίες ερμηνείες. Οι οποίες έχουν συζητηθεί και πολύ περισσότερο, και από πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους και αυτό είναι σημαντικό. Η επόμενη γενιά που έρχεται, αυτοί που θα έχουν μεγαλώσει με το ίντερνετ, πιστεύω θα είναι ακόμη καλύτερη. Ήδη πχ στο youtube φαίνεται πόσοι πολλοί εντυπωσιακά ταλαντούχοι άνθρωποι υπάρχουν, που αυτή τη στιγμή είναι στην αφάνεια. Θα ανακαλυφθούν, όμως, σιγά σιγά κάποιοι λίγοι από αυτούς (δυστυχώς όλα γίνονται "σιγά σιγά" και για "λίγους", όσους χωράνε), θα απορροφηθούν και θα δούμε μέσα στα επόμενα 10-20 χρόνια τις φρέσκες ιδέες τους. Μιλάς με γριφους γέροντα...Γενικα και αοριστα. Σε παρακαλώ-προκαλώ να απαριθμήσεις τις ηθοποιάρες του σημερα, που πιανουν οσο ο εξ ευωνυμων ορχις του Μπραντο ή αμφότερα τα καλαμπαλικια του Ντε Νιρο, Πατσίνο, Χοφμαν, Ρεντφορντ, Νιουμαν για να πιασω μερικους από τους εμπορικους μονο και να αφησω την πχοιοτητα στην ακρη. Πως να παιξει πχ την πεινα το τσουτσεκι του ιντερνετ καλυτερα από το Βεγγο που πεινασε πραγματικά στη ζωη του; Η εικονικη πραγματικότητα του σημερα απεχει παρασαγγας απο την αληθινη ζωη. Σα να λες τωρα ότι ο Φερραρα ειναι καλυτερος απο το Γκουσγκούνη! Ιεροσυλία....
washcloud Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 οντως ζουμε εντονους διαχωρισμους σημερα 70s 10s ...όλα σχετικά είναι... '70 '10 3
firewalker Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 El Bar. Καλή ήταν. Θυμίζει το Rec. http://www.imdb.com/title/tt5121816/ 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις