Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, zeibei είπε

κρίνοντας από τον τίτλο περίμενες να γίνεται της μαλλιαπουτσάκενας όπως και πολύς κόσμος και ευτυχώς δεν ήταν αυτή η περίπτωση με το Blade Runner τότε όπως και με τη συνέχειά του πρόσφατα. δυστυχώς όμως ο περισσότερος κόσμος βαριέται να βάλει το μυαλό του να δουλέψει και χάνει πραγματικά αριστούργηματα απλά επειδή δεν γίνεται χαμός με ρομπότ και λέιζερ μιας και είναι ταινία που διαδραματίζεται σε ένα δυστοπικό μέλλον. δεν θέλω να θίξω κανέναν με αυτό το σχόλιο μου μιας και κάποτε συνήθιζα να είμαι και εγώ σε αυτή την κατηγορία. και δυστυχώς ή ευτυχώς αυτή είναι η αλήθεια. δεν είναι όλες οι ταινίες transformers (δεν έχω τίποτα ενάντιά τους αντιθέτως είμαι μεγάλος θαυμαστής και χρειάζονται και αυτές οι ταινίες) 

 

Στη περίπτωση του Blade Runner 2049 αυτό δεν υλοποιήθηκε ως έπρεπε, κατά την ταπεινή μου άποψη. Όχι γιατί δεν είχε κάτι να πει αλλά διότι χρειάστηκε 3 ώρες για να μας διηγηθεί κάτι που καλυπτόταν εύκολα σε 2 ώρες, όπως συνέβη με μεγάλη επιτυχία στο πρώτο Blade Runner (το οποίο ήταν πιο καλογραμμένο από κάθε άποψη). Απλά ο Βιλνέβ νόμισε ότι τραβώντας τη ταινία μέχρι εκεί που δε πάει άλλο θα της προσέδιδε κύρος και χαρακτήρα σινεφίλ. Αν και άκουσα και το άλλο, ότι την προόριζε για συνολικό έργο 4 ωρών που θα έσπαγε σε δυο μέρη αλλά τελικά αφαίρεσε 1 ώρα για να εκδοθεί αυτοτελές.

Γενικά, συμφωνώ ότι οι περισσότεροι που πήγαν να το δουν είχαν στο μυαλό τους κάτι σε δράση επιπέδου Matrix το λιγότερο, όντας εντελώς άσχετοι από το χαρακτήρα της πρώτης ταινίας και απογοητεύτηκαν.

Επεξ/σία από Undertaker25
  • Like 1
  • Απαντ. 19,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 ώρες πριν, TEOKOS είπε

 

Ο Βίκστρομ είναι ένας πλασιέ που εγκαταλείπει γυναίκα, σπίτι και δουλειά. Κερδίζοντας μια γερή παρτίδα πόκερ, ανοίγει ένα εστιατόριο στο οποίο προσλαμβάνει μερικούς… αντισυμβατικούς υπαλλήλους, ανάμεσά τους και τον Σύρο πρόσφυγα Καλέντ. Μια φέτα ζωής σερβιρισμένη με γλυκιά αισιοδοξία, ανορθόδοξο χιούμορ και ανεβαστικό rock ’n’ roll. Από τις καλύτερες ταινίες του διασκεδαστικά προβλέψιμου και σταθερά μινιμαλιστή δημιουργού της, η οποία απέσπασε την Αργυρή Άρκτο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Βερολίνου.

http://www.imdb.com/title/tt5222918/

ΆΡΙΣΤΟ!!!!!

*

Το βρήκα εξαιρετικά απλοικό και υποκριτικό, σε βαθμό που μου την έδωσε πραγματικά στα νεύρα...

Σε μια αγγελικά πλασμένη Ευρώπη, οι ενοχλητικοί, μαυριδεροί μετανάστες πέφτουν από τον ουρανό, έτσι χωρίς συγκεκριμένο λόγο κι οι καλόψυχοι Ευρωπαίοι, προσπαθούν να τους βοηθήσουν, παρακάμπτοντας το δίκαιο, αλλά αυστηρό νόμο.

Το χιούμορ του σκηνοθέτη το βρήκα λίγο ηλίθιο και τους ηθοποιούς του ...αγγούρια.

Για να κάνεις μια τέτοια ταινία, μαύρη κωμωδία, σε αυτό το ανθρώπινο δράμα, οφείλεις τουλάχιστον να εξηγήσεις ποιος είναι αυτός που βομβαρδίζει αυτές τις χώρες, ποιος και γιατί χρηματοδοτούσε το ISIS, πώς οφελείται η Δύση από αυτο το συγχρονο δουλεμπόριο κτλ κτλ Διαφορετικά, το να δείχνεις απλά το συμπαθη μαυρούκο να τριγυρνάει στο Ελσίνκι και να ενοχλεί τους πάντες ζητιανεύοντας, το θεωρώ μέγιστη υποκρισία και ύποπτο.

Δημοσ.

Solaris 2002 6.5/10 

Το ότι θα έλεγα ποτέ ότι  ταινία του Σόντερμπέργκ θα ήταν καλύτερη από του Ταρκόφσκι, δεν το φανταζόμουν.

Ο μικρός όμως έπαιξε συνετά και σταθερά, με μπετόν αρμέ άμυνα πίσω και μηδέν φαντασία μπροστά, όπως η Ελλάδα του Ρεχάγκελ και με τον Γιώργη τον Κλούνεΐ στο ρόλο ενός πιο ευπαρουσίαστου Καραγκούνη, έβαλε το γκολ τελικά. Το αποτέλεσμα ήταν μια ταινία με αρχή μέση και τέλος, όπου μπορούσες να καταλάβεις τι γίνεται και πού το πάει ο καλλιτέχνης. Δυστυχώς η ερμηνεία του Κλούνι ήταν σαφώς υποδεέστερη του βάρους του ρόλου που έπρεπε να ερμηνεύσει καί την χαντάκωσε την προσπάθεια. Φυσικά  ελειπε και το μαγικό άγγιγμα του σκηνοθέτη. Που ενώ είχε στα χέρια του μια φανταστικά αβανταδόρικη ιστορία, κατόρθωσε να μαγειρέψει πάλι φασόλια γίγαντες... Σε ορισμένα σημεία είχα την εντύπωση ότι ο Γιώργης δεν έπασχε από έρωτα αλλά από δυσκοιλιότητα κι έτσι όπως σφιγγόταν για να ερμηνεύσει το αίσθημα της απώλειας, το περίμενα το κλανίδι από λεπτό σε λεπτό. Μα είναι δυνατόν να βάλεις τον Γιώργη να παίξει το παρατημένο μπακούρι, τη στιγμή που όλος ο κόσμος ξέρει ότι έχει τις γυναίκες στη σειρά, με τα πόδια ανοιχτά, να περιμένουν ; Έλεος με αυτή την προχειρότητα στο κάστινγκ! 

Κατά τα άλλα η φωτογραφία ήταν καλή, η μουσική καλούτσικη και η Νατάσα Μακέλον, φοβερό κορίτσι. Για σπίτι... Να την πάρεις ως Γιώργης Κλούνης, που γ.μείς και δέρνεις στα δυτικά προάστια και να σου γ.μ.σει την ψυχολογία τελείως. Να σε καταντήσει Γιώργη Φούντα, να σέρνεσαι και να ξευτιλίζεσαι πίσω από την φούστα μιας παρδαλής...

Διασκέδασα επίσης φοβέρά με το γεγονός, πως ο σκηνοθέτης είχε αγωνία να εξηγεί συνεχώς στο θεατή του τι γίνεται στην οθόνη, γνωρίζοντας προφανώς σε τι στοκο-κοινό απευθύνεται...

 

 

solaris-2002-08-g+-+copie.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, TEOKOS είπε

ναι ρε τετοιες ταινιες ψαχνω να βρω.

Επιτελος καποιος που γνωριζει απο κινηματογραφο...

 

Ο Βίκστρομ είναι ένας πλασιέ που εγκαταλείπει γυναίκα, σπίτι και δουλειά. Κερδίζοντας μια γερή παρτίδα πόκερ, ανοίγει ένα εστιατόριο στο οποίο προσλαμβάνει μερικούς… αντισυμβατικούς υπαλλήλους, ανάμεσά τους και τον Σύρο πρόσφυγα Καλέντ. Μια φέτα ζωής σερβιρισμένη με γλυκιά αισιοδοξία, ανορθόδοξο χιούμορ και ανεβαστικό rock ’n’ roll. Από τις καλύτερες ταινίες του διασκεδαστικά προβλέψιμου και σταθερά μινιμαλιστή δημιουργού της, η οποία απέσπασε την Αργυρή Άρκτο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Βερολίνου.

http://www.imdb.com/title/tt5222918/

ΆΡΙΣΤΟ!!!!!

*

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, Cro-Magnon said:

Το βρήκα εξαιρετικά απλοικό και υποκριτικό, σε βαθμό που μου την έδωσε πραγματικά στα νεύρα...

Σε μια αγγελικά πλασμένη Ευρώπη, οι ενοχλητικοί, μαυριδεροί μετανάστες πέφτουν από τον ουρανό, έτσι χωρίς συγκεκριμένο λόγο κι οι καλόψυχοι Ευρωπαίοι, προσπαθούν να τους βοηθήσουν, παρακάμπτοντας το δίκαιο, αλλά αυστηρό νόμο.

Το χιούμορ του σκηνοθέτη το βρήκα λίγο ηλίθιο και τους ηθοποιούς του ...αγγούρια.

Για να κάνεις μια τέτοια ταινία, μαύρη κωμωδία, σε αυτό το ανθρώπινο δράμα, οφείλεις τουλάχιστον να εξηγήσεις ποιος είναι αυτός που βομβαρδίζει αυτές τις χώρες, ποιος και γιατί χρηματοδοτούσε το ISIS, πώς οφελείται η Δύση από αυτο το συγχρονο δουλεμπόριο κτλ κτλ Διαφορετικά, το να δείχνεις απλά το συμπαθη μαυρούκο να τριγυρνάει στο Ελσίνκι και να ενοχλεί τους πάντες ζητιανεύοντας, το θεωρώ μέγιστη υποκρισία και ύποπτο.

Εντάξει για μία ταινία μιλάμε δεν γίνεται να χωρέσουν εξηγήσεις για τα πάντα. Το να προβληματίσει αρκετά ώστε να ψάξουν οι θεατές για κάποιες εξηγήσεις is more than enough. Προσωπικά με κράτησε περισσότερο η προηγούμενη του προσπάθεια το Λιμάνι της Χαβρης

Είδα το Εγκλημα στο Orient Express. Ok υπερπαραγωγή, hdr φωτογραφία, σκηνικά , καστ γεμάτο σταρ αλλά ως εκεί και δεν έχει να κάνει ότι ήξερα την υπόθεση. Και όταν είδα το "κλασσικό" του Λιουμετ πάλι ηξερα την υπόθεση καθώς είχα διαβάσει το βιβλίο από παιδί αλλά ήταν άλλου επιπέδου εκείνη η ταινία. Τεσπα διασκεδαστικό αλλά ως εκεί ασε που γέρασε και η Μισελ και προβληματιζομαι. Μέτριες ερμηνείες με εξαίρεση την Judi Dench και δεν καλύπτονται από τα καλά τεχνικά στοιχεία της παραγωγής. Από ότι κατάλαβα θα έχει και συνέχεια δυστυχώς 5.5/10

 

Επεξ/σία από TAKE5
Δημοσ.
8 hours ago, KilliK said:

θα εχει σηκουελ; δεν ειχε πατωσει;

According to imdb:

Box Office

Budget:

$55,000,000 (estimated)

Opening Weekend USA:

$28,681,472, 12 November 2017, Wide Release

Gross USA:

$101,105,135, 4 January 2018

 

Δεν φαίνεται να έχει πατώσει πάντως. Και σε κάποια σινεμά παίζεται ακόμα, πχ στα Village.

Δημοσ.

μονο $55m ηταν το budget? νομιζα πανω απο 100. και βλεπω εβγαλε $340m παγκοσμιως οποτε καλα πηγε. θα εχουμε σηκουελ σιγουρα. ελπιζω τους ABC Murders. 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 1/7/2018 στις 1:58 ΠΜ, margaritagr είπε

Molly's game 

Ταινια βασισμενη σε αληθινη ιστορια η οποια αποδιδεται με αναφορες στο παρελθον και με αφηγητρια την ιδια την πρωταγωνιστρια με τροπο απολυτα ταιριαστο και χωρις να μπερδευει λεπτο. 

Ενταξει προφανως ως γυναικα γουσταρα απειρα τη φαση "θηλυκο εχει υπο τον ελεγχο του αρσενικα" :P Περα απ αυτο φυσικα η ταινια ειναι ωδη στη ματαιοδοξια, την απληστια, τις ανθρωπινες σχεσεις που διαταρασσονται μεσα σε μια στιγμη λογω του χρηματος, το λαθοα τεοπο που οι γονεις μπορει να δειχνουν την αγαπη τους αλλα και τη δυναμη της θελησης, το τσαγανο, την ευφυια, τη δημιουργικοτητα..

Οταν μια ταινια διαρκει πανω απο 2 ωρες και δε σε κουραζει, συνιστα απο μονο του σημειο αναφορας.

8/10

Την είδα κι εγώ..

Εξαιρετική όπως αναμενόταν η πρώτη σκηνοθετική δουλειά του Aaron Sorkin.

Σε κάποια φάση το παράκανε με τους γρήγορους διαλόγους (κλασικά) αλλά γενικά η ταινία έχει ενδιαφέρον σενάριο, καλές ερμηνείες και ωραίες ιδέες.

7,5/10

  • Like 1
Δημοσ.
12 hours ago, KilliK said:

θα εχει σηκουελ; δεν ειχε πατωσει;

Δεν το έχω ψάξει απλά τελειώνει με το ότι πρέπει να πάει στο Νειλο γιατί έγινε κάποιο έγκλημα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Μια μανα που ματαια περιμενει να βρεθει λυση στη δολοφονια της κορης της, σκαρφιζεται ενα ανορθοδοξο τροπο για να πιεσει καταστασεις και υπευθυνους.

Μου ειχε κανει εντυπωση απο την πρωτη στιγμη που ειχα δει το τρειλερ και την ειχα κανει bookmarked για να την δω. Και δεν απoγοητευσε. Ειναι μια αρκετα καλη ταινια με εξαιρετικο lead χαρακτηρα.

Δεν εκβιαζει το συναισθημα του θεατη ουτε ωραιοποιει καταστασεις. Παρουσιαζει την ωμη πραγματικοτητα των γεγονοτων, συνθηκων και επιτυγχανεται περαιτερω αυτο μεσα απο την αμεσοτητα της πρωταγωνιστριας.

Ξεχωριζει διοτι μπορει τη μια στιγμη να ειναι βαρυ και βιαιο και την αμεσως επομενη στιγμη να ειναι αστειο και να δινει comic relief και vice versa. Δυνατος διαλογος με ουσια και τρομερη παρουσια απο Frances McDormand που πρεπει να την βλεπουμε σε περισσοτερες ταινιες. Ηταν εξαιρετικη στο ρολο της. Δυνατο και το supporting cast με Χαρελσον και Σαμ Ροκγουελ*

 

*

 

για του οποιου εχω ενσταση μικρη οσον αφορα την αποτομη και ολιγον τι υπερβολικη imo αναπτυξη χαρακτηρα.

 

 

Επεξ/σία από speedy23
  • Like 6
Δημοσ.

Αποτέλεσμα εικόνας για the square                     

 The Square (2017)

Περιμενα κατι πολυ καλυτερο. Αυτο που πηρα ηταν μια ταινια με ποικιλα επιφανειακα και πομπωδη μηνυματα για την απανθρωπια της μοντερνας κοινωνιας. Η χρονικη της διαρκεια δεν δικαιολογειται με κανενα επιχειρημα κατα την γνωμη μου.

Ενα κοινο χαρακτηριστικο που παρατηρησα ηταν πως πολλες σκηνες ηταν αστειες και κωμικες.... μεχρι που επαυαν να ειναι. Γινοταν μια στροφη 180 μοιρων και αρχιζαμε πια να νιωθουμε τελειως αντιθετα συναισθηματα, ντροπη, φοβο, απεχθεια, οργη. Μου αρεσε ο τροπος που χειριστηκαν αυτες τις σκηνες. Επισης  με ικανοποιησε η τοποθετηση της καμερας που οπως θα δειτε ειναι αρκετα απροσωπη και κυνικη.

Η σκηνη που φαινεται στην εικονα παραπανω, ειναι η κλιμακωση ολης της ταινιας, με διαφορα η καλυτερη σκηνη του εργου. Το ερωτημα ειναι αξιζει να κατσεις 2μισι ωρες για κανα δυο εξαιρετικες σκηνες που συνδυαστικα δεν καταλαμβανουν ουτε το 10% της συνολικης διαρκειας ?

6,5/10

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, KilliK είπε

μονο $55m ηταν το budget? νομιζα πανω απο 100. και βλεπω εβγαλε $340m παγκοσμιως οποτε καλα πηγε. θα εχουμε σηκουελ σιγουρα. ελπιζω τους ABC Murders. 

Όπως γράφτηκε, στο τέλος της ταινίας τον ειδοποιούν για ένα έγκλημα στον Νείλο.

Επεξ/σία από kirileman
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...