Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

The Amazing Spider-Man

 

Πραγματικα δεν βλεπω τον λογο που γυριστηκε. Οχι μονο το ιδιο ισως και περισσοτερο kids friendly με το original αλλα αντιγραφη θεματολογιας ακομα και στον villain (απλα αλλο villain). To χειρότερο, σε ορισμένα σημεία, αρκετα μαλιστα, νόμιζες ότι απευθυνόταν σε βλαμμενους. Αλλο το "ειναι ταινια φαντασιας, θα εχει υπερβολες" και αλλο "η μιση ταινια δεν εχει λογικη"

Μονο θετικο ο πρωταγωνιστης ο οποιος και κολλαει καλυτερα και ηταν και πιο "αμφιρροπη" η σκιαγραφηση του (οχι τοσο γαματο παιδακι οσο εκαναν τον ΜακΓκουαιρ)

 

4/10

εισαι υπερβολικος.Ηταν κλασεις ανωτερο απο τα προηγουμενα απο ολες τις πλευρες.

  • Απαντ. 19,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

The Amazing Spider-Man

 

Πραγματικα δεν βλεπω τον λογο που γυριστηκε. Οχι μονο το ιδιο ισως και περισσοτερο kids friendly με το original αλλα αντιγραφη θεματολογιας ακομα και στον villain (απλα αλλο villain). To χειρότερο, σε ορισμένα σημεία, αρκετα μαλιστα, νόμιζες ότι απευθυνόταν σε βλαμμενους. Αλλο το "ειναι ταινια φαντασιας, θα εχει υπερβολες" και αλλο "η μιση ταινια δεν εχει λογικη"

Μονο θετικο ο πρωταγωνιστης ο οποιος και κολλαει καλυτερα και ηταν και πιο "αμφιρροπη" η σκιαγραφηση του (οχι τοσο γαματο παιδακι οσο εκαναν τον ΜακΓκουαιρ)

 

4/10

 

νομιζω οτι αυτη την εντυπωση θα εχω μολις δω την ταινια και θα την θαψω καλα εκτος απο τον garfield και την emma stone η οποια θα ειναι ο λογος που θα την δω

Δημοσ.

έχουμε και λέμε

 

The film is about [insert 100000 word thesis on human evolution having a guided hand that is a distant alien race, not God or random chance, and so the film is anti-religion and anti-science simultaneously, though it can also be seen as a man-vs-machine fable, a giant sexual metaphor (sperm-shaped Discovery I on its way out to egg-shaped Jupiter), a prophecy of computer integration and surveillance and screen culture, a journey of self-actualization, an updating of Odysseus, and updating of Zarathustra, a religious parable/salvation narrative, a utopian spectacle of special effects done perfectly and for their own sake, a visionary statement on man's place in the universe, and a phenomenological exercise in viewer positioning during the Stargate sequence during which the viewer literally becomes the enlightened Star Child, the next macro-step in human evolution and all that blah blah blah etc]!

 

μπούρδα δηλαδή :ph34r: ...

 

Ε, μαλλον... Βλεπεις κατι ακατανοητο και κατοπιν να σου γραφουν ενα κατεβατο αναλυσεις που υποτιθεται οτι εννοουσε.

Δημοσ.

συμφωνώ εμένα μου άρεσε πάρα πολύ ακόμα και πιο πολύ από τα προηγούμενα ο spiderman

Δημοσ.

Ε, μαλλον... Βλεπεις κατι ακατανοητο και κατοπιν να σου γραφουν ενα κατεβατο αναλυσεις που υποτιθεται οτι εννοουσε.

 

Το θέμα είναι να σκεφτείς μόνος σου, όχι να σου κάνει μάθημα ο σκηνοθέτης. Οι ταινίες αυτές είναι για ενήλικες, όχι για παιδάκια.

Δημοσ.

εισαι υπερβολικος.Ηταν κλασεις ανωτερο απο τα προηγουμενα απο ολες τις πλευρες.

Απο πια αποψη ηταν ανωτερο απο το 1ο και το 2ο? (και ρωταει καποιος που δεν ειναι φαν ουτε του Σπαιντερμαν ουτε των ταινιων με τον Τομπι ΜακΓκουαιρ)

 

Οχι ισαξιο. Ανωτερο.

 

Και λεω οχι ισαξιο γιατι αν ειναι να βλεπουμε μια ισαξια κοπια, wtf, μολις 10 χρονια εχουν περασει

Μονο για τον Γκαρφιλντ και την σκιαγραφηση του ΠΙτερ Παρκερ (και λιγοτερο του Σπαιντερμαν) συμφωνω, κατα τα αλλα μια απο τα ιδια και στα σημεια χειροτερη

Δημοσ.

Το θέμα είναι να σκεφτείς μόνος σου, όχι να σου κάνει μάθημα ο σκηνοθέτης. Οι ταινίες αυτές είναι για ενήλικες, όχι για παιδάκια.

Κι οταν δε μπορεις να σκεφτεις καποιο νοημα(πιθανοτατα γιατι αυτο δεν υπαρχει) τοτε τι γινεται?

Δημοσ.

Ειδα το The Descendants (http://www.imdb.com/title/tt1033575/) Ομολογω δεν βαρεθηκα καμια στιγμη,πολυ καλη ερμηνεια του Γιωργου :P ανετα σε βαζει τι θα εκανες στην θεση του,πολυ ωραιες εικονες απο την HAWAI,λιιιιιγο το τελος θα μπορουσε να καλυτερο αλλα γουστα ειναι αυτα. 7.5/10 ειναι η ακριβης βαθμολογια για μενα.

Δημοσ.

Κι οταν δε μπορεις να σκεφτεις καποιο νοημα(πιθανοτατα γιατι αυτο δεν υπαρχει) τοτε τι γινεται?

 

Πολλές επιλογές. Είτε δεν ασχολείσαι με τον συγκεκριμένο σκηνοθέτη γιατί ενδεχομένως να μην έχετε χημεία, είτε προσπαθείς να διευρύνεις τους ορίζοντες σου και να ανοίξεις τον τρόπο σκέψης σου γιατί ενδεχομένως να μην έχεις επαφή με τη συγκεκριμένη κουλτούρα ή δε μιλάς μια γλώσσα, είτε περιμένεις κάποια χρόνια και δοκιμάζεις ξανά γιατί ενδεχομένως οι έως τώρα εμπειρίες σου να μη σου γεννούν αντίστοιχες ανησυχίες και πολλές πολλές ακόμη επιλογές.

 

Το ενδεχόμενο να μην υπάρχει νόημα, σαφώς και υπάρχει, αλλά όχι βέβαια όταν μιλάμε για κλασικές ταινίες με τις οποίες εκατομμύρια άνθρωποι έχουν συνδεθεί και από τις οποίες έχουν επηρεαστεί χιλιάδες άλλοι σκηνοθέτες. Δεν εννοώ φυσικά πως αυτό δίνει "άφεση" στην ταινία για τα νοήματά της. Για παράδειγμα, εγώ διαφωνώ με τα όσα περνάει (σε κάποιους από εμάς) η Οδύσσεια του διαστήματος, αλλά μπορώ να εκτιμήσω ότι έχω να κάνω με έναν αξιόλογο συνομιλητή και όχι για παράδειγμα με ένα παιδάκι.

Δημοσ.

Himizu

 

Μια ακομη εκπληκτικη ταινια απο τον Shion Sono, αυτη τη φορα αρκετα πιο "σοβαρη" και σχετικα προσβασιμη σε ολους.Το πρωτο τριτο της ταινιας δημιουργει πολυ πειστικα τους χαρακτηρες, επι μια ωρα ουσιαστικα γινεται μια πολυ καλη αναλυση χαρακτηρων και η ταινια δεν θυμιζει σε καμια περιπτωση εργο του Sono.Απο τα 2/3 της ταινιας και επειτα ουσιαστικα ξεκιναει το επος και ενα ακομη αριστουργημα του Sono ξετυλιγεται μπροστα μας με σκηνες και διαλογους με τους οποιους μενεις αφωνος.Για το τελευταιο μερος δεν θα πω τιποτα για να μην χαλασω μια μελλοντικη θεαση οσων ενδιαφερονται.Ευτυχως αυτη η ταινιαρα δεν περασε απαρατηρητη απο τα φεστιβαλ.

 

9.2/10

Δημοσ.

Les petits mouchoirs (Little white lies) http://www.imdb.com/title/tt1440232/

Διαμαντι. καιρο εχω να κλαψω με μια ταινια. 2.30 ωρες και ουτε που το καταλαβαινεις. Απλα δειτε την. Δεν περιγραφω αλλο

Χαιρομαι που την ειδα και νιωθω πολυ τυχερος που την ανακαλυψα τυχαια

François Cluzet, Marion Cotillard καταπληκτικοι αλλα για μενα ξεχωρισε ο Gilles Lellouche

Γινεται να υπαρχουν και αλλες τετοιες ταινιες;

  • Like 1
Δημοσ.

Τότε μάλλον την γ@μησες.

Οχι εσυ. Η ταινια.

 

Πολλές επιλογές. Είτε δεν ασχολείσαι με τον συγκεκριμένο σκηνοθέτη γιατί ενδεχομένως να μην έχετε χημεία, είτε προσπαθείς να διευρύνεις τους ορίζοντες σου και να ανοίξεις τον τρόπο σκέψης σου γιατί ενδεχομένως να μην έχεις επαφή με τη συγκεκριμένη κουλτούρα ή δε μιλάς μια γλώσσα, είτε περιμένεις κάποια χρόνια και δοκιμάζεις ξανά γιατί ενδεχομένως οι έως τώρα εμπειρίες σου να μη σου γεννούν αντίστοιχες ανησυχίες και πολλές πολλές ακόμη επιλογές.

 

Το ενδεχόμενο να μην υπάρχει νόημα, σαφώς και υπάρχει, αλλά όχι βέβαια όταν μιλάμε για κλασικές ταινίες με τις οποίες εκατομμύρια άνθρωποι έχουν συνδεθεί και από τις οποίες έχουν επηρεαστεί χιλιάδες άλλοι σκηνοθέτες. Δεν εννοώ φυσικά πως αυτό δίνει "άφεση" στην ταινία για τα νοήματά της. Για παράδειγμα, εγώ διαφωνώ με τα όσα περνάει (σε κάποιους από εμάς) η Οδύσσεια του διαστήματος, αλλά μπορώ να εκτιμήσω ότι έχω να κάνω με έναν αξιόλογο συνομιλητή και όχι για παράδειγμα με ένα παιδάκι.

Κοιταξε, δε παει με το σκηνοθετη. Μπορεις να δεις μια ταινια απο τον ΧΨ σκηνοθετη και να ειναι πολυ καλη, μετα να δεις μια αλλη απο τον ΧΨ και να ειναι πατατα. Συμβαινει συχνα. Αν το σεναριο ή το cast ειναι μουφα τι να σου κανει ο σκηνοθετης? Υπαρχουν βεβαια καποιοι λιγοι χαραχτηριστικοι, οπως ο μακαριτης Αγγελοπουλος του οποιου οι σουπες απευθυνονταν μονο σε ειδικη μεριδα θεατων. Ο Κιουμπρικ δεν ειναι τετοια περιπτωση, υπαρχει το Ματια Ερμητικα Κλειστα που ειναι κατανοητο, υπαρχει και το Κουρδιστο Πορτοκαλι. Τωρα το 2001 Οδ.τ.Δ. δεν το ειδα για να εχω αποψη αλλα ζηταω μια προκαταβολικη ερμηνεια γιατι απο ενα γρηγορο περασμα που του εκανα φοβαμαι μη χασω την ωρα μου. Ενας φιλος χτες εγραψε οτι υπαρχουν πολλες ερμηνειες, αυτο ειναι οτι χειροτερο.

Δημοσ.
αλλα ζηταω μια προκαταβολικη ερμηνεια γιατι απο ενα γρηγορο περασμα που του εκανα φοβαμαι μη χασω την ωρα μου. Ενας φιλος χτες εγραψε οτι υπαρχουν πολλες ερμηνειες, αυτο ειναι οτι χειροτερο.

 

Όπως είπα, αν δεν μπορείς να σκεφτείς για τον εαυτό σου, τότε πράγματι θα χάσεις την ώρα σου. Αυτές οι ταινίες δε φτιάχτηκαν για να είναι παραμύθια για παιδάκια με καλούς, κακούς και ξεκάθαρες απαντήσεις αντίστοιχης αξίας. Φτιάχτηκαν για να ανοίγουν συζητήσεις, να δημιουργούν ερωτήματα και να διευρύνουν ορίζοντες.

 

Μπορεί αυτό εσένα να σου φαίνεται κατακριτέο (κρίνοντας και από τον τρόπο με τον οποίο μιλάς για τον Αγγελόπουλο), αλλά αυτό είναι. Ή θα το δεις για αυτό που είναι ή μην το βλέπεις καθόλου, καθώς όπως λες και ο ίδιος, το μόνο που θα καταφέρεις θα είναι να χάσεις το χρόνο σου.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...