dimitrisOS Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 TED Φοβερή ταινία μια από τις καλύτερες που έχω δει
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Απλά σου δείχνει κάποιες εικόνες εκεί, και τα υπόλοιπα τα αφήνει σε εσένα. Διάλογοι μηδέν. That's the point.
ennoeitai Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 That's the point. Όχι ρε αυτός είναι ο σκοπός στις "καλλιτεχνικές" ταινίες (i.e. κουλτούρα), που βασίζονται αλλού. Ακόμα και τα θρίλερ πρέπει να σε βάζουν σε ένα κλίμα με τους διαλόγους. π.χ. η Νύχτα των Ζωντανών Νεκρών που γυρίστικε επί Νεάντερταλ, είχε τρομερά περισσότερο ενδιαφέρον και λόγω διαλόγων και λόγω acting (βασικά τι περισσότερο, σε σχέση μ'αυτά, το rec για μένα δεν είχε καθόλου. "ωχ κλειστήκαμε" και "φύγε φύγε!" ήταν όλοι οι διάλογοι)
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Όχι ρε αυτός είναι ο σκοπός στις "καλλιτεχνικές" ταινίες (i.e. κουλτούρα), που βασίζονται αλλού. Ακόμα και τα θρίλερ πρέπει να σε βάζουν σε ένα κλίμα με τους διαλόγους. π.χ. η Νύχτα των Ζωντανών Νεκρών που γυρίστικε επί Νεάντερταλ, είχε τρομερά περισσότερο ενδιαφέρον και λόγω διαλόγων και λόγω acting (βασικά τι περισσότερο, σε σχέση μ'αυτά, το rec για μένα δεν είχε καθόλου) Δεν είπα αυτός είναι ο σκοπός. Είπα αυτό είναι που κάνει την ταινία αυτό που είναι. Κοινώς, αυτό που παραθέτεις είναι ο λόγος που άρεσε η ταινία, όχι αυτό που ανέχτηκαν όσοι την είδαν, αλλά είχε κάποια άλλα στοιχεία που τους άρεσαν. Δε σημαίνει ότι κάποια από τις δύο πλευρές έχει δίκιο.
demessakis Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Το [Rec] ενώ θα μπορούσαν να το κάνουν ενδιαφέρον, το έκαναν άχρηστο κατά τη γνώμη μου. Δεν ξέρω πώς κατάφεραν να φαίνεται τελείως αδιάφορο ακόμη και το πιο σημαντικό πράγμα (π.χ. το να σκοτώνονται άνθρωποι που μπορούσαν να βοηθήσουν). Επίσης δεν έγινε καμία προσπάθεια να χτιστεί το σενάριο και να σου βάλει π.χ. κάποιες ιδέες στο μυαλό (θα μπορούσαν αν ήθελαν να "χτίσουν" διάφορες υποϊστορίες, σαν μικρά quest π.χ. κλπ). Απλά σου δείχνει κάποιες εικόνες εκεί, και τα υπόλοιπα τα αφήνει σε εσένα. Διάλογοι μηδέν. Λίγοι και βαρετοί (πώς να χτιστεί το σενάριο, με τα "ωχ" και τα "ωπ" ή με το "μας κλείσανε μέσα σε μια πολυκατοικία και δε μας αφήνουν να βγούμε" με 15 διαφορετικούς τρόπους-λέξεις; ). Έχει μεν γρήγορη δράση που είναι καλό αυτό. Αλλά ενώ το σενάριο υποθετικά θα ήταν ωραίο, το αχρήστεψαν. Λίγο το σώνουν με τις τελευταίες σκηνές (~τελευταία 10 λεπτά). Για ανάπτυξε το αυτό, γιατί κάτι αναφέρεις κάποια πράματα, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα γινόταν η ταινία καλύτερη. Επίσης, τι θα άλλαζες στους διαλόγους; Ειδικά εκεί, που όλοι λένε πως δεν ξέρουν τι γίνεται και αναζητούν "τι παίζει", θα έβαζες τους ηθοποιούς, να ρωτάνε μέχρι το τέλος, "Τι γίνεται εδώ;" "Γιατί δεν μας αφήνουν να βγούμε;", ή θα προσπαθούσες να μπεις στην θέση τους, και να την κάνεις όσο πιο ρεαλιστική μπορείς, με το αποτέλεσμα, να μην έχει τόσο μεγάλη διαφορά από όση νομίζεις; @rhomio δεν είναι έτσι. Να συμφωνήσω γενικά μ'αυτό που λες. Αλλά τουλάχιστον κάποια σημεία διαλόγου με κατάλληλο βάρος, που να δημιουργούν ατμόσφαιρα, είναι απαραίτητα. Συμφωνώ ότι στο θρίλερ το σημαντικό κομμάτι δεν είναι οι διάλογοι, αλλά δε γίνεται να είναι σαν να τους έχουν γράψει άνθρωποι με ειδικές ανάγκες.. Τι να πω.. Ίσως να φταιγανε και οι ηθοποιοί, αλλά η βαρεμάρα χτύπησε κόκκινο. Δηλαδή τώρα που το σκέφτομαι κι αυτό είναι κατόρθωμα. "Είμαστε εδώ μέσα και δεν ξέρουμε γιατί είμαστε εδώ μέσα, και παναγία μου γιατί είμαστε εδώ μέσα..." Ε τι θα πει δεν ξέρουμε μωρή; Να μάθετε... Ρωτήστε το συγγραφέα να μας πείτε κι εμάς Και για να μη φαίνομαι μόνο αρνητικός, να παραθέσω στον αντίποδα το 28 μέρες μετά, που το χω δει κι εγώ δε θυμάμαι πόσες φορές. Νά πως έπρεπε να το κάνουν. Έτσι. (λέω παράδειγμα και εννοώ από άποψη διαλόγων κλπ. που έλεγα) (ίσως με κατάλληλη ηθοποιία, με τους ίδους διαλόγους και πάλι να ήταν πιο ενδιαφέρον) Έχεις καταλάβει, πως όλη η ταινία, είναι γυρισμένη με κάμερα (την οποία κουβαλά, ένας από τους πρωταγωνιστές), με τέτοιον τρόπο, που να μην σου δίνει την εντύπωση της ύπαρξης καμεραμάν (όπως γίνεται στο 28 days later); Σε αυτή την περίπτωση, αν μαθαίναμε κάτι, δεν θα το μάθαινε αυτομάτως και αυτός που είχε την κάμερα; Λίγες είναι οι ταινίες, που σέβονται τον θεατή. Ας τις σεβαστούμε κι εμείς. 1
ennoeitai Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Μα λέω ότι τη βρήκα αδιάφορη, επειδή μου φάνηκαν οι διάλογοι και το acting ανύπαρκτα, και με ρωτάς πώς θα άλλαζα τους διαλόγους, για να την κάνω πιο ενδιαφέρουσα; Να κάτσω να σκεφτώ ιδέες δηλαδη; Ας καθότανε αυτός που έγραψε τους διαλόγους, να σκεφτεί κάτι παραπάνω απ΄το "φύγε φύγε" και το "τρέξε τρέξε". Τι να πω, είναι και υποκειμενικό το τι αρέσει στον καθένα. Ας μείνουμε στο ότι αυτή ήταν απλά η δική μου γνώμη και βαρετό μου φάνηκε εμένα, οκ το δέχομαι. 1
rhomio Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Ναι ρε παιδια αυτα ειναι γουστα! Εγω ας πουμε λατρεψα την χιονατη και τον κυνηγο
Fotis13 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Red Lights Καλη ταινια με ανατροπη στο τελος .Ντε νιρο αν και εχει παιξει σε επικες αηδιες τελευταια, επανηλθε με μια ερμηνεια αντιστοιχη του βεληνεκους του. Sigourney Weaver εκφραστικη οπως παντα ,Cillian Murphy τιποτα το ιδιαιτερο αν και προσπαθησε. 6/10
demessakis Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 (επεξεργασμένο) Μα λέω ότι τη βρήκα αδιάφορη, επειδή μου φάνηκαν οι διάλογοι και το acting ανύπαρκτα, και με ρωτάς πώς θα άλλαζα τους διαλόγους, για να την κάνω πιο ενδιαφέρουσα; Να κάτσω να σκεφτώ ιδέες δηλαδη; Ας καθότανε αυτός που έγραψε τους διαλόγους, να σκεφτεί κάτι παραπάνω απ΄το "φύγε φύγε" και το "τρέξε τρέξε". Τι να πω, είναι και υποκειμενικό το τι αρέσει στον καθένα. Ας μείνουμε στο ότι αυτή ήταν απλά η δική μου γνώμη και βαρετό μου φάνηκε εμένα, οκ το δέχομαι. Δηλαδή έχεις άλλη άποψη, αλλά δεν την έχεις σκεφτεί ακόμη. Οκ, δεκτό. Οντόπικ: 8 Another Earth Σάιφάι και δράμα, με ωραίο περιτύλιγμα. Σεναριακά, σκηνοθετικά και ερμηνευτικά, πάρα πολύ καλή. Δυνατή ταινία από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο λεπτό. Πολύ καλές και οι σκηνές που έδειχναν την Rhoda, στην Γη2 6 The Cabin in the Woods Ντάξ, καλό ξεκίνημα, καλή η φάση στο σπίτι, καλό και το τέλος. Αλλά. Ενώ έχει τα φόντα να γίνει μια καλή νεανική ταινία τρόμου στυλ (και καλύτερη από το) Scream, μπλέκεται με την παρωδία. Μπορεί η επιτυχία του Drag Me to Hell, να έδωσε ξανά ώθηση σε αυτό το στυλ, αλλά πίσω από αυτή την ταινία, ήταν ο δάσκαλος, σε αυτά, Ράιμι . Στον μόνο τομέα που υπερτερεί το TCITW, είναι στα εφέ. Σενάριο μέτριο, σκηνοθεσία καλή, και ερμηνείες κακές. Παράκληση! Όταν μια ταινία έχει ανατροπή στο τέλος, και την αναφέρετε, βάλτε "[spοiler]" πριν και "[/spοiler]" μετά. Δεν είναι δύσκολο! Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2012 από demessakis
ennoeitai Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Δηλαδή έχεις άλλη άποψη, αλλά δεν την έχεις σκεφτεί ακόμη. Οκ, δεκτό. Όχι δεν έχω άλλη άποψη, και γενικώς δεν έχω μια αντιπρόταση για το κάθε πράγμα που δε μου αρέσει. Και νομίζω και οι περισσότεροι άνθρωποι το ίδιο κάνουν.
DeadOrganPlayer Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 ennoeitai, στις 21 September 2012 - 04:43 PM, έγραψε: Μα λέω ότι τη βρήκα αδιάφορη, επειδή μου φάνηκαν οι διάλογοι και το acting ανύπαρκτα, και με ρωτάς πώς θα άλλαζα τους διαλόγους, για να την κάνω πιο ενδιαφέρουσα; Να κάτσω να σκεφτώ ιδέες δηλαδη; Ας καθότανε αυτός που έγραψε τους διαλόγους, να σκεφτεί κάτι παραπάνω απ΄το "φύγε φύγε" και το "τρέξε τρέξε". Τι να πω, είναι και υποκειμενικό το τι αρέσει στον καθένα. Ας μείνουμε στο ότι αυτή ήταν απλά η δική μου γνώμη και βαρετό μου φάνηκε εμένα, οκ το δέχομαι. Δηλαδή έχεις άλλη άποψη, αλλά δεν την έχεις σκεφτεί ακόμη. Οκ, δεκτό. Εγώ διαβάζοντας τι γράφει ο φίλος καταλαβαίνω ότι η άποψη του είναι σαφής: Δε του αρέσαν οι διάλογοι στη συγκεκριμένη ταινία. Τόσο απλό. Το ότι δεν μπαίνει στη διαδικασία να σκεφτεί τι είδους διάλογοι θα ταίριαζαν δεν αναιρεί το γεγονός ότι έχει κατασταλαγμένη άποψη για το τι δεν του άρεσε. Έτερον εκάτερον που λένε. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις