Προς το περιεχόμενο

Πρόστιμα σε ΟΤΕ, Κωτσόβολο κλπ από ΓΓΚ για παραπλανητικές πολιτικές


atonioz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Συγγνωμη να ρωτησω κατι...ΕΠΡΕΠΕ να περασουν τοσοι μηνες για κινηθουν οι αρχες...η διαφημιση αυτη επαιζε 20 φορες την ημερα για ΜΗΝΕΣ...εβγαλαν πολλα λεφτα γιατι οταν ο αλλος υποφερει λει "ας δοκιμασω".ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ που αργησαν τοσο πολυ.Οτι αφορα ψευτικες υποσχεσεις σε θεματα υγειας πρεπει ναναι αυστηροτατοι οι νομοι!

 

Για να κινηθεί λίγο η αγορά, τα ΜΜΕ, οι διαφημιστικές, τα κούριερ και να έχει αντίκρυσμα το πρόστιμο που θα επιβληθεί φυσικα... :-)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 69
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

εδω που τα λέμε ο Κωτσόβολος την πλήρωσε πιο πολύ, καθώς από την μια ηταν τοσο γελοίες οι τιμές που έδεινε για αξιόλογα κινητά που κανένας (σχεδόν κανένας) δεν θα πηγε να δώσει το κινητό του και από την αλλη έφαγε πρόστιμο αρκέτά μεγάλο (αν εισπραχθεί). Δηλαδή εχασε και από τα δύο. Ουτε τα χρηματα των διαφημήσεων του λέω δεν θα έβγαλε από τη ενέργεια με τα κινητά..

 

Από την αλλη ισως καλά έπαθε..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την αλλη ισως καλά έπαθε..

οχι ισως, επρεπε να το παθει, γιατι πρεπει να παθεις για να μαθεις, δεν υπαρχει καθολου σεβασμος στο καταναλοτη εδω και πολυ καιρο ασχετα αν τωρα το παρατραβηξαν και τους πηραν χαμπαρι

 

ρε παιδιά, επειδη δεν είμαι απο την ελλάδα, ο ΟΤΕ δεν είναι σοβαρή, πανελλαδική εταιρία, η οργανισμός?

σοβαρη??? τιποτα πλεον δεν ειναι σοβαρο στο τοπο μας

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ΛΙΩΣΕΙ στα γέλια με αυτό που έκανε post ένας φίλος πιο πάνω http://www.physicalhealth.gr/bash_nerou.html

 

Μα καλά είναι σοβαροί;;; Μαγνητικά σκουλαρίκια που γιατρεύουν το θηροειδή; Ζώνες διαβήτη που προστατεύουν από το διαβήτη; Μαγνητικό κολιέ μαργαριτάρι που βοηθάει σε προβλήματα των πνευμόνων και καρδιακα;;;:

 

 

Πόσο κλέφτες και καθάρματα γίνεται να είναι κάποιοι που πουλούν αέρα;;;;;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδιά, επειδη δεν είμαι απο την ελλάδα, ο ΟΤΕ δεν είναι σοβαρή, πανελλαδική εταιρία, η οργανισμός?

Είχαν στην διαφήμιση με μεγάλα γράμματα την τιμή προσφοράς για κάποιους μήνες και περνούσε από κάτω η τιμή μετά την προσφορά. Παρόμοια κάνουν όλοι αλλά αυτόν έπιασαν. Σωστά τον έπιασαν. Το λάθος είναι ότι συμβαίνει ακριβώς το ίδιο συνέχεια και περνάει ανέγγιχτο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

* Σε βάρος της εταιρείας «Κωτσόβολος» επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 45.000 ευρώ για χρήση παραπλανητικών πρακτικών κατά την προωθητική ενέργεια ανακύκλωσης κινητών τηλεφώνων.

 

 

Source.png Πηγή: Ναυτεμπορική

 

Καλά ο "Κωτσόβολος" είναι και γι' άλλα πρόστιμα.

 

Τις προάλλες που πήγα για αντικατάσταση ενός προϊόντος που χάλασε

Περιμένοντας στο κισσέ άκουσα την υπάλληλο να προσπαθεί να πουλήσει έξτρα εγγύηση να λέει τα παρακάτω στον πελάτη.

"Εάν χαλάσει εντός ενός χρόνου θα πρέπει με δικά σας έξοδα να το στείλετε στην αντιπροσωπεία, ενώ εάν αγοράσετε την έξτρα εγγύηση αναλαμβάνουμε εμείς."

 

Έλα όμως που βάση νομοθεσίας ο πωλητής είναι υπεύθυνος έναντι του πελάτη καταναλωτή για δύο χρόνια και όχι η αντιπροσωπεία. Εάν ο κατασκευαστής παρέχει εγγύηση αυτή είναι συμπληρωματική και δεν απαλλάσσει τον πωλητή.

 

Δηλαδή εάν σου χαλάσει εντός δύο ετών το πας πίσω σε αυτόν που το αγόρασες, δηλαδή στον Κωτσόβολο και όχι στην αντιπροσωπεία.

 

Οπότε λέγοντας ψέματα στον πελάτη (1 έτος εγγύηση και έξοδα αποστολής στην αντιπροσωπεία) προσπαθεί να πείσει τον πελάτη να αγοράσει την έξτρα εγγύηση που παρέχει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλα όμως που βάση νομοθεσίας ο πωλητής είναι υπεύθυνος έναντι του πελάτη καταναλωτή για δύο χρόνια και όχι η αντιπροσωπεία. Εάν ο κατασκευαστής παρέχει εγγύηση αυτή είναι συμπληρωματική και δεν απαλλάσσει τον πωλητή.

υπαρχουν θεματα στο Insomnia που εξηγουν τι ειναι αυτο το 2 χρονια και τι η εγγυηση. Ετσι οπως το γραφεις εδω ειναι πολυ παραπλανητικο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά αυτή η διαφήμιση με το όζον είχε φοβερή πλάκα! Έδειχνε και έναν τύπο στο τέλος που πραγματικά έμοιαζε για χαζός! Απορώ πώς ο κόσμος αγόραζε αυτές τις αηδίες! Απορώ πώς αγοράζουν τα "ενεργειακά βραχιολάκια" κλπ. Θα μου πεις, εδώ υπάρχουν άνθρωποι, μορφωμένοι, με πανεπιστημιακή εκπαίδευση, που πιστεύουν στα ζώδια. Τι άλλο να πει κανείς...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[...]Περιμένοντας στο κισσέ άκουσα την υπάλληλο να προσπαθεί να πουλήσει έξτρα εγγύηση να λέει τα παρακάτω στον πελάτη.

"Εάν χαλάσει εντός ενός χρόνου θα πρέπει με δικά σας έξοδα να το στείλετε στην αντιπροσωπεία, ενώ εάν αγοράσετε την έξτρα εγγύηση αναλαμβάνουμε εμείς."

[...]

Παίζει να ναι standard πολιτική τους αυτή η παπάτζα. Είχα στείλει γνωστό μου για επιστροφή χαλασμένου router (εντός εγγύησης) και είπαν ότι θα πρέπει να το πάμε κάπου στην Καλλιθέα ή αλλιώς να πληρώσουμε Χ ευρώ για μεταφορικά με courrier. Την άλλη μέρα πήγα με εκτυπωμένους σχετικούς νόμους και προσπάθησαν να τα μπαλώσουν λέγοντας πως μου κάναν την πρόταση να το πάμε εμείς στην αντιπροσωπεία για να γίνει η δουλειά γρηγορότερα. Σε σχετικά έντονη ερώτηση μου γιατί ζήτησαν λεφτά για προϊόν εντός εγγύησης δεν απάντησαν και μου είπαν αν θέλω να πάω απ το ταμείο για να μου επιστραφεί το αντίτιμο αγοράς.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα τους κάνανε ρε... Έχω δουλέψει στον οτεεε και ξέρω πολύ καλα τα ψέματα που πουλούσανε και τις μισο-ενημερώσεις σχετικά με τις υπηρεσίες. Αλλα το κακό είναι οτι γιαυτούς δεν θα αλλάξει κάτι γιατι τα προστίματα είναι επιοικώς μικρά. Άρα? σαν να μην έγινε τίποτα, θα συνεχίσουν το ίδιο βιολί..

 

Αλλα πιο πολύ το χάρηκα για την cosmoline. (γιατι ο ΟτεΕΕΕ προσφέρει όντως καλές υπηρεσίες αν και ακριβά). Προσφατα λοιπόν βάλανε στην γιαγια μου και στο παππου μου cosmoline χωρις να ρωτήσουν καν. Ασε που ειπαν οτι καλουν απο τον Οτεεεε. Ετσι λοιπον οταν του πηρα μετα απο ενα μηνα και τους ειπα να το κοψουν, και οτι δεν εχω σκοπο να δωσω δεκάρα μου αρχισαν τα κλασσικα :

"δεν ειναι ειναι σωστο αυτο που λετε, θα σας παμε σε δικηγορους, ειμαστε πολυ παλια εταιρια και καταξιομένη στο χωρο κλπ κλπ"

 

τέλος παντων, συγχύστηκα πάλι >>>

 

******* Κλείνοντας να πώ κατι σε όσους δεν το γνωρίζουν όσον αφορα τις τηλεπωλήσεις γιατι ειμαι σίγουρος οτι πολλοί θα την έχουν πατήσει και έχουν πληρώσει τσάμπα..

Βάσει νόμου ( δεν θυμάμαι ποιος ακριβως αλλα μπορω να το βρω γιαυτον που το θελει) η τηλεπώληση μπορεί να ισχύσει ΜΟΝΟ όταν ο υπαλληλος της εταιρίας που θα σας καλέσει ακολουθήσει πιστά 8-9 προϋποθέσεις. Σε αντίθετη περίπτωση η τηλεπώληση μπορεί να θεωρηθεί ΑΚΥΡΗ, αν βέβαια γίνει αίτηση διακοπής μέσα σε 90 μέρες. Και επειδή όπως σας είπα έχω δουλεψει στο παρελθόν, πιστέψτε με ότι κανενας δεν ακολουθεί όλες τις οδηγίες.. Αν λοιπόν σας έχουν εξαπατήσει ΜΗ ΣΑΣ ΦΟΒΙΣΟΥΝ οι απειλές τους, επικαλεστήτε αυτό και ζητήστε να σας στείλουν CD με την ηχογραφημένη κλήση ( η οποία και θεωρείτε ώς συμβόλαιο ) και μην πληρώσετε δραχμή! Σας διαβεβαιώ ότι δεν πρόκειτε ΠΟΤΕ να σας στείλουν αυτό το CD, ξέρουν ότι είναι παράνομοι

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιας και αναφερθηκαμε στις εγγυησεις, ειχε μια περιπτωση ενας φιλος μου με τον γερμανο. οπου πηγε το κινητο του για επισκευη το οποιο ηταν εντος εγγυησεως αλλα ελειγε σε 9-10 μερες....και τι κουφο του ειπαν(?) του λενε ε εχουν μεινει μεν λιγες μερες που καλυπτεται απο την εγγυηση αλλα μεεεεεεεχρι να σταλειιιιιι μεεεεεεεχρι να το φτιααααξουν μεεεεεεχρι να επιστραφειιιι θα λυξει (doink -_-'') δεν ξερω αν οντος ετσι γινεται αλλα και ετσι να γινεται το ηθικο δηδαγμα ειναι "μην σου χαλασει προς το τελος της εγγυησεως?"

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.