Προς το περιεχόμενο

Δημιουργία paypal-Εγγραφή σε betwin.gr


CoOliO

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους!!!Θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις μιας κ είμαι τελείως άσχετος!!!Για αρχή θέλω να γραφτώ στο αναφερόμενο site για να παίζω στοίχημα μιας και ο ΟΠΑΠ δεν λέει πια...Ξέρετε πως λειτουργούν αυτά τα site?Ο φίλος μου έκανε εγγραφή σήμερα στο αναφερόμενο site και τα προσωπικά του στοιχεία τα έβαλε ψεύτικα (όνομα,επώνυμο,διεύθυνση)..Να κάνω και εγώ το ίδιο μόνο σ αυτά τα στοιχεία??Επίσης έχετε καμιά άλλη εταιρεία για στοιχηματισμό καλύτερη??Επίσης καλό είναι να κάνω paypal!!Δημιουργείται εύκολα??Πως βάζω λεφτά στον λογαριασμό μου paypal?Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!!Ότι άλλες ερωτήσεις έχω θα τις κάνω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους!!!Θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις μιας κ είμαι τελείως άσχετος!!!Για αρχή θέλω να γραφτώ στο αναφερόμενο site για να παίζω στοίχημα μιας και ο ΟΠΑΠ δεν λέει πια...Ξέρετε πως λειτουργούν αυτά τα site?Ο φίλος μου έκανε εγγραφή σήμερα στο αναφερόμενο site και τα προσωπικά του στοιχεία τα έβαλε ψεύτικα (όνομα,επώνυμο,διεύθυνση)..Να κάνω και εγώ το ίδιο μόνο σ αυτά τα στοιχεία??Επίσης έχετε καμιά άλλη εταιρεία για στοιχηματισμό καλύτερη??Επίσης καλό είναι να κάνω paypal!!Δημιουργείται εύκολα??Πως βάζω λεφτά στον λογαριασμό μου paypal?Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!!Ότι άλλες ερωτήσεις έχω θα τις κάνω...

 

 

Για σου φιλε μου..

 

 

1)Τα στοιχεια σου ΠΡΕΠΕΙ να ειναι ΑΛΗΘΙΝΆ 100% γιατι αρκετοι ζητανε ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ για επιβεβεωση... Αν κερδισει ο φιλος σου η εχει βαλει λεφτα .. ας τα ξεχασει!!!! ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΙΑ!!!

2)Τι θες να πεις πως λειτουργούν?

3)Εχει δεκαδες εταιριες που δινουν bonus. Αν θελεις να δεις υπαρχουν καποιες εδω www.123pame.gr (ειναι δικο μου σιτε θα αν θελεις υπαρχει και chat να ρωτήσεις) Ποια είναι καλύτερη η χειρότερη ειναι αντικειμενικό φίλε μου ανάλογα τι ψάχνεις