Προς το περιεχόμενο

Αγορα μεταχειρισμενης μηχανης


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τίποτα. Το cbr είναι υδρόψυκτο, έχει πίσω δισκόφρενο, είναι λίγο πιο μικρό στο μέγεθος και πιο σπιρτόζικο στις επιδόσεις. Αλλά (για καινούργια που ξέρω) έκανε μια χήνα παραπάνω. Οπότε πρότεινα τη φθηνή λύση που θα τον καλύψει και σε ανάγκες και οικονομικά. Και επειδή έχω άποψη, επειδή αυτό οδηγάω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα το cbr λόγω υδρόψυξης, για να του βγάζει πιο άνετα τα ταξιδάκια (εάν μπει στον κόπο να κάνει).

Και μεταχειρισμένα βρίσκεις πολύ κομπλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αν καταληξεις σε μεταχειρισμενο cbf τελικα,και επειδη εχω το 250cc, να προσεξεις αν το μηχανακι εχει γυρω στις 30.000 χιλιομετρα αν εχουν αλλαχτει οι δισκοι στις ταχυτητες..Μη με ρωτησεις τι ειναι αυτα γιατι και εγω δεν εχω ιδεα...ετσι μου ειπαν απο το συνεργειο που το πηγα τη περασμενη εβδομαδα...Γυρω στις 30,000χλμ πρεπει να αλλαχτουν αυτοι οι δισκοι..κοστος γυρω στα 150ευρω..ενας αλλος μου ειπε 300ευρω,ο καθενας οτι του κατεβει λέει....Anyway,,μου ειπε επισης οτι μηχανακι γενικα ειναι "σκυλι" και βγαζει 100.000 χλμ ανετα......(μη πεσετε να με φατε,ετσι ειπε αυτος :-D )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν έχει τόσο σχέση με τα χιλιόμετρα. είναι πόσο κάφρος είσαι στις αλλαγές :P

εμένα είναι στα 30 και μου τους έχουν αλλάξει μια φορά μες την εγγύηση τσάμπα και μια μετά σε δικό μου συνεργείο όπου δεν ξαναέβγαλε και πρόβλημα

 

ηλίθια εξουσιοδοτημένα! έσπασα την εγγύηση όταν στα 18000 μου είπε να ανοίξουμε καπάκι να ρυθμίσουμε βαλβίδες! (είναι με καπελότα και θέλαν και 250 για τη ρύθμιση!)

αρνήθηκα και είμαι στις 30000+ χωρίς να έχω ανοίξει καπάκι και χωρίς κανένα πρόβλημα. το μηχανάκι είναι πραγματικά σκυλί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν έχει τόσο σχέση με τα χιλιόμετρα. είναι πόσο κάφρος είσαι στις αλλαγές :P

εμένα είναι στα 30 και μου τους έχουν αλλάξει μια φορά μες την εγγύηση τσάμπα και μια μετά σε δικό μου συνεργείο όπου δεν ξαναέβγαλε και πρόβλημα

 

ηλίθια εξουσιοδοτημένα! έσπασα την εγγύηση όταν στα 18000 μου είπε να ανοίξουμε καπάκι να ρυθμίσουμε βαλβίδες! (είναι με καπελότα και θέλαν και 250 για τη ρύθμιση!)

αρνήθηκα και είμαι στις 30000+ χωρίς να έχω ανοίξει καπάκι και χωρίς κανένα πρόβλημα. το μηχανάκι είναι πραγματικά σκυλί

 

Και μενα μου ειπε ο ενας οτι πρεπει να ανοιξει το καπακι και να ρυθμισει τις βαλβιδες....Ο αλλος ειπε οτι δε χρειαζεται και μονο τους δισκους θα αλλαξει...ποσο σου πηρε στο δικο σου συνεργειο??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν πληρώνω εργατικά για να σου πω...έχω μεγαλώσει εκεί μέσα :P

αν θυμάμαι καλά πάντως σαν ανταλλακτικό σκέτο οι δίσκοι είχαν 110 (δεν πληρώνω εργατικά αλλά τα ανταλλακτικά πρέπει να τα φέρω μόνος μου :P)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...