Προς το περιεχόμενο

Κανένας Μαθηματικός (και όχι μόνο) εδω?


CatMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ σαν μαθήτρια δεν ήμουν ποτέ άριστη, έλυνα καμιά φορά από τα έτοιμα και παρά ταύτα πέρασα στην φιλοσοφική με πολύ καλό βαθμό και δεν χρωστάω ούτε ένα μάθημα στην σχολή μου - ένα απλό παράδειγμα για να μην συγχέουμε καταστάσεις.

Απλά η γνώμη μου είναι ότι καλύτερα να μην απαντάει κανείς σε κάτι απ' τη στιγμή που δείχνει απροθυμία παρά να το κάνει με ειρωνεία σαν τον επόμενο Ροίδη. ...

 

Τι εννοείς να «μην συγχέουμε καταστάσεις»; Ποιές καταστάσεις εννοείς;

 

Αν ήμουν πατέρας σου και μου έλεγες ότι θες να μπεις φιλοσοφική όταν θα δώσεις εισαγωγικές, θα σε έβαζα να διαβάζεις από το πρωί μέχρι το βράδυ (που λέει ο λόγος) μαθηματικά.

 

Γιατί τα χρόνια του γυμνασίου και του λυκείου θα είναι η μόνη περίοδος που θα έχεις ευκαιρία να τα μάθεις σωστά. Ή αυτό λοιπόν, η ο φόβος που φωλιάζει μέσα και συνοδεύει ολόκληρη τη ζωή ακόμα και όταν βλέπεις πρωτοβάθμιες εξισώσεις ...

 

Αν παίρνει έτοιμες τις λύσεις στις πρωτοβάθμιες ο πιτσιρικάς σε λίγα χρόνια που θα αρχίσει φυσική τι θα κάνει βρε; Ποιος στο ίντερνετ μετά θα μπορεί να τον βοηθήσει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εννοώ ότι μόνο αυτός πραγματικά γνωρίζει το επίπεδο που βρίσκεται και τις δυνατότητές του. Ας πούμε εγώ δεν διάβαζα τα θετικά μαθήματα της γενικής παιδείας (μαθηματικά, χημεία, φυσική) επειδή απ' την αρχή ήξερα την κλίση μου και το τι ήθελα ν' ακολουθήσω, όμως δεν διάβαζα και σχετικά πολύ τα θεωρητικά επειδή ήξερα ότι με λίγο διάβασμα μπορώ να τα πάω καλά. Πες το γνώθι σαυτόν, και ακριβώς λόγω αυτού, γνωρίζω επίσης και ότι είμαι παράδειγμα προς αποφυγή σ' αυτόν τον τομέα.

 

Δεν αμφισβητώ την αξία καμίας κατεύθυνσης γι αυτό και δεν βλέπω τον λόγο αν ένα παιδί έχει κλίση σε μια να προσπαθεί κανείς να το αλλάξει. Γιατί να διαβάζει ολημερίς κάτι που δεν του αρέσει και γιατί να το πιέσουμε να το αγαπήσει. Υπάρχει και το ηθικοπνευματικό κομμάτι αυτού του κόσμου, δεν βασίζονται όλα στους αριθμούς, την επιστήμη και την τεχνολογία. Εξάλλου κάθε θετική επιστήμη πρέπει να συνδυάζει κάποια θεωρητικά μαθήματα (π.χ ηθική, φιλοσοφία) γιατί πραγματικά καλλιεργούν και κατεργάζονται το πνεύμα. Κάτι άλλο που πιστεύω είναι ότι κανένας καλός δεν χάνεται. Αν κάποιος ξέρει πολύ καλά την δουλειά του και την κάνει με μεράκι, θα την βρει την άκρη. Εν τέλει αν κάποιος δεν τα πάει καλά με τα γράμματα γενικότερα, ίσως είναι καλός κάπου άλλου. Δεν χρειάζεται πια να είναι όλοι του πανεπιστημίου, χρειαζόμαστε και τους χειρώνακτες εργαζόμενους.

 

Εμένα πάντως δεν φωλιάζει κανένας φόβος μέσα μου όταν βλέπω πρωτοβάθμιες εξισώσεις, ούτε αν δεν ξέρω τα βασικά από την φυσική! Δεν ξέρω, μπορεί να είμαι και αναίσθητη! :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοώ ότι μόνο αυτός πραγματικά γνωρίζει το επίπεδο που βρίσκεται και τις δυνατότητές του. Ας πούμε εγώ δεν διάβαζα τα θετικά μαθήματα της γενικής παιδείας (μαθηματικά, χημεία, φυσική) επειδή απ' την αρχή ήξερα την κλίση μου και το τι ήθελα ν' ακολουθήσω, όμως δεν διάβαζα και σχετικά πολύ τα θεωρητικά επειδή ήξερα ότι με λίγο διάβασμα μπορώ να τα πάω καλά. Πες το γνώθι σαυτόν, και ακριβώς λόγω αυτού, γνωρίζω επίσης και ότι είμαι παράδειγμα προς αποφυγή σ' αυτόν τον τομέα.

 

Δεν αμφισβητώ την αξία καμίας κατεύθυνσης γι αυτό και δεν βλέπω τον λόγο αν ένα παιδί έχει κλίση σε μια να προσπαθεί κανείς να το αλλάξει. Γιατί να διαβάζει ολημερίς κάτι που δεν του αρέσει και γιατί να το πιέσουμε να το αγαπήσει. Υπάρχει και το ηθικοπνευματικό κομμάτι αυτού του κόσμου, δεν βασίζονται όλα στους αριθμούς, την επιστήμη και την τεχνολογία. Εξάλλου κάθε θετική επιστήμη πρέπει να συνδυάζει κάποια θεωρητικά μαθήματα (π.χ ηθική, φιλοσοφία) γιατί πραγματικά καλλιεργούν και κατεργάζονται το πνεύμα. Κάτι άλλο που πιστεύω είναι ότι κανένας καλός δεν χάνεται. Αν κάποιος ξέρει πολύ καλά την δουλειά του και την κάνει με μεράκι, θα την βρει την άκρη. Εν τέλει αν κάποιος δεν τα πάει καλά με τα γράμματα γενικότερα, ίσως είναι καλός κάπου άλλου. Δεν χρειάζεται πια να είναι όλοι του πανεπιστημίου, χρειαζόμαστε και τους χειρώνακτες εργαζόμενους.

 

Εμένα πάντως δεν φωλιάζει κανένας φόβος μέσα μου όταν βλέπω πρωτοβάθμιες εξισώσεις, ούτε αν δεν ξέρω τα βασικά από την φυσική! Δεν ξέρω, μπορεί να είμαι και αναίσθητη! :P

 

 

Υπάρχει μία διαφορά... Τα μαθηματικά, φυσική και η χημεία σε βοηθάνε να καταλαβαίνεις τι πραγματικά γίνεται στον κόσμο γύρω σου. Η θεωρία όσο και να το κάνεις μένει θεωρία. Όσο για το παράδειγμα με τις χειρωνακτικές εργασίες και εκεί χρησιμοποιούν φυσική ( π.χ. μοχλός απλά το έχουν μάθει από εμπειρία ενώ αν ο χειρονάκτης διάβαζε κοέλιο δε θα τον βοηθούσε όχι η εμπειρία του κοέλιο αλλά ούτε το ίδιο το βιβλίο ). Να κάτσει και να τις λύσει μόνος του να μάθει να δουλεύει το μυαλό του....αλλιώς σε καλές τιμές τα κάνουμε όλα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, εντάξει ρε Γιν, ο Κοέλιο είναι καλός για να μπουνε οι νεότερες ηλικίες στο χώρο, κι ας μην έχει να πει τίποτα ουσιώδες. Κάτι σαν τους Πυξ Λαξ. Πολλοί 13χρονοι, πρέπει να περάσουν από αυτό το στάδιο για να γλυτώσουν τις κακοτοπιές. tongue.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Weissheit, σέβομαι την άποψή σου, αλλά δεν θα μπορούσα να διαφωνώ περισσότερο. Οι βασικές γνώσεις του σχολείου είναι απαραίτητες για όλους. Αν όχι εμφανώς για την καθημερινότητά τους, για να μάθουν τουλάχιστον να σκέφτονται και να είναι σωστοί πολίτες. Όταν ακούω ανθρώπους να λένε, σχεδόν καμαρώνοντας (και δεν αναφέρομαι σ'εσένα, έχω στο μυαλό μου διάφορους γνωστούς μου) "α, εγώ από μαθηματικά είμαι πανάσχετος", "ιστορία ποτέ δεν την πάλευα κι ετσι δεν έχω ιδέα", "ορθογραφία ποτέ μου δεν έμαθα, χοχο" και όλα αυτά τα ωραία, με πιάνουν τα διαόλια μου.

 

Για να πάρεις απολυτήριο λυκείου ΠΡΕΠΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να μπορείς να λύνεις εξισώσεις δευτέρου βαθμού, να γράφεις έκθεση με ελάχιστα ορθογραφικά και σωστή σύνταξη, να ξέρεις τους πολέμους στους οποίους έχει εμπλακεί η χώρα σου και περίπου πότε έγιναν, να μπορείς να αναγνωρίσεις στον χάρτη τις μεγάλες χώρες, να κατανοείς τους βασικούς νόμους της φυσικής κτλ. Όλα αυτά. Για χιλιάδες λόγους. Οπότε, ακόμα κι αν από την πρώτη δημοτικού έχει αποφασίσει κανείς τι θα κάνει, αν θέλει να κατέχει απολυτήριο γυμνασίου ή λυκείου, οφείλει να στρωθεί να μάθει τα στοιχειώδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Κοέλιο δεν βοηθάει κανέναν ούτε έχει καμία απολύτως σχέση με τον θεωρητικό κλάδο. Με την αμπελοφιλοσοφία ναι.

 

Δε μετανιώνεις ποτέ όμως αν πέρασες μια πυξλαξ περίοδο. Αντίθετα με τη "Φαση Κοελο" που άνετα τη συγκρίνεις με μια βολτα στο 4chan.

 

Ευτυχώς με προλάβατε για τον Κοέλιο....

 

Τώρα, για να καταλάβω, όταν θέλω κάτι πάρα πολύ ΔΕΝ συνομωτεί όλο το σύμπαν μαζί μου για να το αποκτήσω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Weissheit, σέβομαι την άποψή σου, αλλά δεν θα μπορούσα να διαφωνώ περισσότερο. Οι βασικές γνώσεις του σχολείου είναι απαραίτητες για όλους. Αν όχι εμφανώς για την καθημερινότητά τους, για να μάθουν τουλάχιστον να σκέφτονται και να είναι σωστοί πολίτες. Όταν ακούω ανθρώπους να λένε, σχεδόν καμαρώνοντας (και δεν αναφέρομαι σ'εσένα, έχω στο μυαλό μου διάφορους γνωστούς μου) "α, εγώ από μαθηματικά είμαι πανάσχετος", "ιστορία ποτέ δεν την πάλευα κι ετσι δεν έχω ιδέα", "ορθογραφία ποτέ μου δεν έμαθα, χοχο" και όλα αυτά τα ωραία, με πιάνουν τα διαόλια μου.

 

Για να πάρεις απολυτήριο λυκείου ΠΡΕΠΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να μπορείς να λύνεις εξισώσεις δευτέρου βαθμού, να γράφεις έκθεση με ελάχιστα ορθογραφικά και σωστή σύνταξη, να ξέρεις τους πολέμους στους οποίους έχει εμπλακεί η χώρα σου και περίπου πότε έγιναν, να μπορείς να αναγνωρίσεις στον χάρτη τις μεγάλες χώρες, να κατανοείς τους βασικούς νόμους της φυσικής κτλ. Όλα αυτά. Για χιλιάδες λόγους. Οπότε, ακόμα κι αν από την πρώτη δημοτικού έχει αποφασίσει κανείς τι θα κάνει, αν θέλει να κατέχει απολυτήριο γυμνασίου ή λυκείου, οφείλει να στρωθεί να μάθει τα στοιχειώδη.

 

Κουμπώθηκα λίγο όταν διάβαζα στην αρχή, αλλά ευτυχώς ξέρω να λύνω εξισώσεις 2ου βαθμού.

Αλλά γενικά ναι, συμφωνώ. Αλλά το πρόβλημα της παιδείας είναι συνολικό. ΤΙΠΟΤΕ δεν μαθαίνουμε με επαρκή τρόπο, ούτε καν να μιλάμε σωστά.

 

Τώρα, για να καταλάβω, όταν θέλω κάτι πάρα πολύ ΔΕΝ συνομωτεί όλο το σύμπαν μαζί μου για να το αποκτήσω?

 

Και ο Αϊ Βασίλης δεν υπάρχει.

 

Και το χαμστεράκι που είχες παλιά δεν το έσκασε για να πάει να ζήσει ελεύθερο με τους φίλους του στα χωράφια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το χαμστεράκι που είχες παλιά δεν το έσκασε για να πάει να ζήσει ελεύθερο με τους φίλους του στα χωράφια.

 

ΟΧΙ φυσικα. Ο μπαμπάς μου το πήγε σε ένα τσίρκο με άλλα χαμστεράκια και οι θεατές πληρώνουν 20 ευρώ εισήριο για να το δουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά το πρόβλημα της παιδείας είναι συνολικό. ΤΙΠΟΤΕ δεν μαθαίνουμε με επαρκή τρόπο, ούτε καν να μιλάμε σωστά.

Για μένα, το πρόβλημα είναι ότι κανείς δεν σκέφτεται ότι το σχολείο θα έπρεπε να προετοιμάζει πολίτες και όχι επαγγελματίες. Κι έτσι καταλήγουμε με πολίτες τούβλα, με τις γνωστές συνέπειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι αλλιώς να ήταν το σχολείο, κάποιοι πολίτες πάλι θα κατέληγαν τούβλα.

 

Επίσης σέλερς ο σωστός κανόνας είναι "Οταν θες κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνομωτεί και σε γράφει ομαδικώς στα @@ του."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...