Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους!

Αν το θέμα δεν ταιριάζει εδώ , αλλά στο μπλα-μπλα παρακαλώ να μεταφερθεί

 

Πριν από λίγο έκλεισα το τηλέφωνο με την microsoft Hellas ή μάλλον με την Stream Global Services που είναι ανεξάρτητος πάροχος υπηρεσιών Microsoftκαι με αυτήν μιλάς για Ελλάδα, και ήθελα να σας μεταφέρω την προς έκπληξη μου , ευχάριστη εμπειρία μου , μήπως και την βρει κανείς μελλοντικά χρήσιμη.

 

Είχα αγοράσει (και ακριβοπληρώσει) τα τέλη του 2009 το Microsoft wireless entairtainment desktop 7000 (σετ ποντίκι πληκτρολόγιο bluetooth) , και τους τελευταίους μήνες μου έκανε νερά ο διακόπτης on/off από το ποντίκι.

Γνωρίζοντας ότι αν το πήγαινα στο μαγαζί που το πήρα θα έχω μεγάλη χρονική καθυστέρηση και πολλά ευτράπελα καθώς δεν είχα την απόδειξη αγοράς , έχοντας ακούσει καλά πράγματα είπα να πάρω τηλέφωνο στο 8015003000.

Μετά τις επιλογές από το αυτοματοποιημένο σύστημα , μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα μου απάντησε ένας ευγενέστατος εκπρόσωπος και αναφέροντας του το πρόβλημα μου ζήτησε το PID που γράφει κάτω από το ποντίκι. Εκεί υπήρχε ένα πρόβλημα καθώς είχε σβηστεί από την χρήση ένας αριθμός. Μετά την προσπάθεια για συνδιασμούς που απέτυχαν , μου ζήτησε την απόδειξη (προφανώς μήπως ανέφερε εκεί serial) . Απαντώντας του ότι μετά από τόσο καιρό δεν την έχω , μου λέει ότι κανονικά για να ανοίξει η υπόθεση , πρέπει να δωθεί το PID , ωστόσο για την εξυπηρέτηση μου θα το ανοίξει με κενό. Αφότου περίμενα λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να κάνει τις διαδικασίες , μου έδωσε έναν αριθμό που αντιστοιχούσε στην υπόθεση μου και με σύνδεσε με το τεχνικό τμήμα. Μέσα σε δευτερόλεπτα ένας επείσης ευγενέστατος κύριος απάντησε και αφότου του έδωσα τον αριθμό και του ανέφερα το πρόβλημα μου, είπε κατευθείαν για αντικατάσταση (όχι μην έπεσε μην έρανε κτλ) , απλά επειδή η παραγωγή του συγκεκριμένου είχε σταματήσει από το 2010 , μου είπε ότι θα επιλέξουμε κάποιο άλλο , όπως και περίμενα αλλωστε.

Απότι κατάλαβα από την συζήτηση ο άνθρωπος ήξερε πραγματικά τα προϊόντα και μου ανέφερε κατευθείαν τις επιλογές σε συσκευές bluetooth , που στο ποντίκι όμως η μία που υπάρχει δεν μου άρεσε καθόλου ( το bluetooth notebook mouse 5000) . Mετά μου είπε ότι βάση τιμολογιακής αξίας μπορούσα να πάρω και το natural ergonomic desktop 7000 ( που όντας αριστερόχειρας , το ποντίκι δεν θα με βόλευε καθόλου ) ή κάποιο συνδιασμό ποντικί - πληκτρολόγιο εκτός σετ.

Για να μην τα πολυλογώ περισσότερο , πήρα τελικά το bluetooth mobile keyboard 6000 και το ποντίκι arch touch (όχι το απλό) .

Και το κερασάκι στην τούρτα , εκτός του ότι η αποστολή θα γίνει με κούριερ με δικά τους έξοδα και όταν το παραλάβω δεν επιδεικνύω καμιά απόδειξη ή τίποτα , κρατάω και το παλιό σετ μου και πάλι επαναλαμβάνοντας χωρίς επιπλεον κόστος.

Πάνω κάτω τα είχα ακούσει όλα αυτά από γνωστούς μου που έκαναν αλλαγή μέσω εγγύησης , αλλά στην ελληνική πραγματικότητα είχα πολύ μικρότερες προσδοκίες.

Εν κατακλείδι , μέσα σε λίγα λεπτά και χωρίς αναμονές , χωρίς πολλά πολλά ή απέδειξε ότι δεν είσαι ελέφαντας , όπως μας συμβαίνει πολλές φορές , πήρα τα αντικείμενα που εγώ επέλεξα , στο σπίτι μου με κούριερ και χωρίς να πληρώσω μία.

Αυτά για να βλέπουν οι άλλοι με τις τωρινές αξίες αγοράς ,υπαιτιότητες πελάτη κτλ , πως πρέπει να δουλεύει κανονικά μια εγγύηση , ειδικά σε περίοδο οικονομικής κρίσης.

Τα σχόλια δικά σας

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...