Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ο καθηγητής έχει κάθε δικαίωμα να προσδιορίζει κατά το δοκούν τον τρόπο με τον οποίο θα εξαχθεί η βαθμολογία των μαθητών του. Δεν νομίζω να έχει θεσπιστεί κάποιο σύστημα υπολογισμού της βαθμολογίας των τετραμήνων συναρτήσει των διαφόρων επιδόσεων των μαθητών όπως επίσημο διαγώνισμα, απροειδοποίητα, συμμετοχή στην τάξη κτλπ. Συνήθως όταν ήμουν μαθητής αυτά που μετρούσαν περισσότερο ήταν συμμετοχή στην τάξη και βαθμός στο επίσημο διαγώνισμα του τετραμήνου, τα απροειδοποίητα μας τα έβαζαν για να μας ψαρώσουν και καλά για να αρχίσουμε να διαβάζουμε περισσότερο από φόβο μην πάρουμε κάτω από την βάση στον έλεγχο.

 

Θέλω να πιστεύω οτι σας το είπε η καθηγήτρια για να σας ψαρώσει. Αλλά το τι θα κάνει στην τελική είναι δικό της θέμα. Ίσως αν μαζευτείτε όλοι οι γονείς των μαθητών της τάξης σου και τις πείτε τίποτα να αναθεωρήσει. Γκρίνιες κλαψουρίσματα διευθυντές κτλπ δεν αποφέρουν κανένα αποτέλεσμα, γιατί στην τελική θεωρείται σαν να γκρινιάζεις επειδή αντί για 5 θες να πάρεις 12

Δημοσ.

Ο καθηγητής έχει κάθε δικαίωμα να προσδιορίζει κατά το δοκούν τον τρόπο με τον οποίο θα εξαχθεί η βαθμολογία των μαθητών του.

 

Τεχνικό δικαίωμα. Αλλά η διαφοροποίηση ενός δασκάλου από μια μηχανή έγκειται κυρίως στην ηθική προσέγγιση αυτών που διδάσκει.

 

Και κακά τα ψέμματα, βαθμολογία βάσει απροειδοποίητου διαγωνίσματος το οποίο έχει εφευρεθεί καθαρά για βολοδισκόπηση απορρόφησης ύλης και όχι αξιολόγησης; Σοβαρά; Κλασσικός πέτσας "το δικό μου το μάθημα δεν είναι ασήμαντο, όχι, σας κόβω με 4.9" μου βρωμάει.

Δημοσ.

Εγώ δεν θυμάμαι να γράφαμε ποτέ στο σχολείο διαγωνίσματα με ειδοποίηση.

Εκτός και αν εννοείτε τις τελικές εξετάσεις.

Δημοσ.

Εγώ δεν θυμάμαι να γράφαμε ποτέ στο σχολείο διαγωνίσματα με ειδοποίηση.

Εκτός και αν εννοείτε τις τελικές εξετάσεις.

 

Σοβαρά ? Πρίν τους ελέγχους του τετραμήνου δεν σας έλεγαν," τότε θα γράψουμε διαγώνισμα ?" Άλλο οι τελικές.

Δημοσ.

Πωωωωωω τι θυμήθηκα τώρα με την ευκαιρία....

 

Αναπολώ τις στιγμές που έπερνα 18-19 μαθηματικά φυσική ιστορία και 11-12 γεωγραφια/θρησκευτικά/οικιακή οικονομία και πάντα ΚΑΤΩ απο τη βαση στη μουσική............. epic ages :P

Δημοσ.

Εμενα τι μου θυμησατε ...

 

Ειχα ενα καθηγητη στα θρησκευτικα που ηταν καπου 40 χρονων και ηταν τοσο φανατικος...

 

 

Μεχρι τα 40 δεν ειχε παει με γυναικα..να κανει μαζι της σεξ εννοω..

 

Οταν μας εβλεπε στο διαλλειμα μας ελεγε θα πεις μια προσευχη και θα σου δωσω μια καραμελιτσα/σοκολατα..

 

Ολα τα λεφτα ηταν τωρα που τα θυμαμαι..

 

Και γω επειδη ημουν λιγο εκεντρικος ειπε επειδη φορουσα σκουλαρικια και στα 2 αυτια ειτε για το μαλλλι με ελεγε καλο μου παιδι γιατι δεν τα βγαζεις και εγω του απανοτυσα μα ο Χριστοδουλος ειπε σας παω οπως ειστε..

Δημοσ.

στη μουσική.......

 

Μας λέει ο μούλος β' γυμνασίου "όποιος ξεχάσει το κλειδί του ΣΟΛ στο πεντάγραμμο θα του κόψω 6 μονάδες". Πήρα 14. Ο ΜΟΥΛΟΣ.

Δημοσ.

Ολοι αυτοι οι καθηγητες απο παπαρομαθηματα ηταν τιγκα κομπλεξικοι. Με ελαχιστες εξαιρεσεις , εναν γαμια μουσικο ξερωγω που ειχε παρει ολες τις αγγλικουΔΕΣ και μια αγγλικου που δεν την ενοιαζε τιποτα εκτος απτο γατι της.

Δημοσ.

Διάβασα τον τίτλο και λέω να δεις που αρχίσανε να τρολάρουνε τον freedubus σε άλλο επίπεδο. Κρίμας.

 

Anyway αναπολώ εποχές που έπαιρνα στα σοβαρά το "αύριο έχουμε διαγώνισμα στα θρησκευτικά" και το άγχος που με έπιανε για το βαθμό στα καλλιτεχνικά.

Δημοσ.

Οικιακή οικονομία σε ποιά τάξη ήταν ; Ούτε που θυμάμαι :devil:

 

Θρησκευτικά μέχρι 15 τελικός βαθμός και αυτό λόγω καλού μέσου όρου.

 

Το ότι ο κάθε καθηγητής κάνει τα δικά του δεν είναι σωστό. Θα έπρεπε να υπάρχει κάποιος κανόνας με συντελεστές απροειδοποίητων / προφορικών , διαγωνίσματος και τελικής εξέτασης.

 

Σε εμάς ο καθένας έκανε ό,τι γούσταρε . Η καθηγήτρια Χημείας εκτός του διαγωνίσματος δεν έβαζε απροειδοποίητα Τεστ , εξέταζε προφορικά κάποιους και όσους είχαμε γράψει καλά στο διαγώνισμα και δεν την προτιμήσαμε να κάνουμε ιδιαίτερο μαζί της μας έριχνε 3-4 βαθμούς κάτω στον τελικό βαθμό δήθεν επειδή δεν ήμασταν διαβασμένοι . Αφού εξετάζεις με κατάλογο μωρή όσους θες και αποφεύγεις να με εξετάσεις :fear:

 

Άλλος είχε μόνο το διαγώνισμα ως κριτήριο αξιολόγησης κ.ο.κ.

Δημοσ.

Θυμήθηκα τώρα τον θρησκευτικό μας. Πολύ καλός άνθρωπος και καθηγητής. (άσχετα με το θέμα του μαθήματος του).

Υπήρχαν κάποιοι κομπλεξάρες καθηγητές που στα ενδοσχολικά, δώσαν του πούστη την υλη, και λέγαν ''όχι επειδή είναι ενδοσχολικά να μην τα δώσετε σημασία, είναι και αυτά σημαντικά'' και άλλα τέτοια χαζά. Ήρθε και αυτός και μας είπε ''το ξέρω ότι μετά τις πανελλήνιες δεν θα έχετε όρεξη να διαβάσετε και τα ενδοσχολικά, για μένα διαβάστε αυτά τα 4 κεφάλαια, θα βάλω ένα θέμα απο το καθένα''. Πήγαμε σχεδόν όλοι διαβασμένοι. Οι άλλες οι τρελές στα νεοελληνικά κείμενα βάλανε 15 με 20 κείμενα. Τελευταίο μάθημα. Τέλη ιουνίου ξερω'γω.

Δημοσ.

Διάβασα τον τίτλο και λέω να δεις που αρχίσανε να τρολάρουνε τον freedubus σε άλλο επίπεδο. Κρίμας.

 

Anyway αναπολώ εποχές που έπαιρνα στα σοβαρά το "αύριο έχουμε διαγώνισμα στα θρησκευτικά" και το άγχος που με έπιανε για το βαθμό στα καλλιτεχνικά.

 

Ε οχι ακομα ρε, τις γιορτες που δεν θα έχουμε τι να κανουμε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...