Sellers Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Δεν πιστεύετε ότι θα έπρεπε να υπάρχει καταστατικό σε κάθε πανεπιστήμιο που να ορίζει τον τρόπο βαθμολόγησης των γραπτών απο τους καθηγητές? Ας μην το κάνουμε θέμα ''δεν κοιτάς τι μπουρδέλα είναι τα πανεπιστήμια, αυτό σε πείραξε;'' απλά μου κάνει εντύπωση που τόσα χρόνια στην σχολή μου δεν έχω ακούσει ούτε μια φορά να θίγεται ένα τέτοιο θέμα. Και έχω αρκετά προσωπικά παραδείγματα απο την σχολή μου θα αναφέρω απλά ένα: * Παράδειγμα: Σχετικά με το αποτέλεσμα. Σου ζητάει κάτι η άσκηση και π.χ ρωτάει στο τέλος σε πόσες μέρες θα γίνει το τάδε. Υπάρχουν μερικοί καθηγητές που αν δεν δούν νουμερο κανονικό (π.χ 5 μέρες) κόβουν μονάδες. Άλλοι που λένε δεν υπάρχει πρόβλημα αρκεί να μείνουν μόνο ''γνωστές'' σταθερές μέσα (π.χ c και τέτοια), και άλλοι που και ορισμένο ολοκλήρωμα να αφήσεις λενε ''οκ είναι ενα νούμερο και αυτό'' και δεν κόβουν τίποτα. Σου λέει ο ένας καθηγητής: ''Φυσικός είσαι, δεν μπορεί να μην βγάζεις αποτέλεσμα. Γι'αυτό σου έκοψα''. Και λέει ο άλλος: ''Εμένα με ενδιαφέρει να κατανοήσεις την μεθοδολογία. Το αν θα σου φύγει ένα μείον, δεν με νοιάζει''. Και φυσικά αυτό γενικεύεται σε 1002 άλλες μαλακίες που μπορείτε να σκεφτείτε. Άλλος θέλει μπλα μπλα, άλλος θέλει λακωνικά. Άλλος θέλει να εξηγείς το παραμικρό, άλλος κουράζεται με τις πολλές λεπτομέρειες. Και γράφω αυτά που παρατηρώ μόνο στην δική μου σχολή. Και ρωτώ. Γιατί εκτός απο το μάθημα πρέπει να ξέρω και τα χούγια του κάθε καθηγητή. Τι με νοιάζει εμένα το πως βαθμολογεί ο καθένας, και γιατί θα έπρεπε να το ξέρω στο κάτω κάτω? Λέω κάτι παράλογο? Στις πανελλήνιες υπήρχε συγκεκριμένος τρόπος βαθμολόγησης. Και οι καθηγητές ήταν απλά όργανα που μπορούσαν να εφαρμόσουν αυτόν τον τρόπο. (αφήνω την έκθεση απ'έξω) Εδώ γιατί όχι?
black_widow Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Ως προς το θέμα των Πανελλαδικών θα αστειεύεσαι φυσικά. Σε εμάς τους θεωρητικάριους ( τι την ήθελα αυτήν την κατεύθυνση ) βροχή πέφτανε οι αναβαθμολογήσεις. Εδώ σε εμάς ένας καθηγητής στο ΤΕΙ , ενώ το μάθημα ήταν περί Μανατζμεντ , αποφάσισε να περιπαίξει όλους εμάς που μας είχε βγει η πίστη να διαβάζουμε το κακογραμμένο κωλοβιβλίο του που το ήθελε παπαγαλία και έβαλε άσκηση στατιστικής. " Είπα λέει να σας αιφνιδιάσω να δω αν σας κόβει ". Η αλήθεια ήταν ότι έβγαινε σε σύνταξη και βαριόταν να διορθώσει - βροχή πέφτανε οι λευκές κόλλες ( το πέρασα btw , το σπάσιμο νεύρων όμως απίστευτο ). Ένας καθηγητής Μαθηματικών ήθελε οπωσδήποτε τα αποτελέσματα σε κουτάκι , τον ενδιέφερε να είναι σωστά , να σου φύγει κανα πρόσημο στην πορεία απαράδεκτο . Η χαρά των αντιγραφέων , κοίταγε μόνο το αποτέλεσμα. Και φυσικά μας επέβαλλε και συγκεκριμένο τρόπο λύσης , αν ας πούμε υπήρχαν δύο μέθοδοι ήθελε οπωσδήποτε τη μία όχι την άλλη. Το αποκορύφωμα ήταν μία καθηγήτρια που ήταν πεπεισμένη ότι αν διαιρέσεις έναν αριθμό με 0 αυτό ισούται με ...0 . Ευτυχώς ήμουν σε εκείνη την παράδοση που την είδα να μην πείθεται και στην εξεταστική υπέκυψα στον πειρασμό στο να γράψω κάτι που ήξερα ότι είναι λάθος για να μη χάσω το 10... Ιστορίες για αγρίους γενικότερα...
insomniaK Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Γω διαφωνώ με αυτά που αναφέρει ο σέλλερς. Θεωρώ μία χαρά το σύστημα με μόνη προϋπόθεση οι φοιτητές να γνωρίζουν τον τρόπο που θα βαθμολογηθεί το γραπτό τους.
status Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Δεν πιστεύετε ότι θα έπρεπε να υπάρχει καταστατικό σε κάθε πανεπιστήμιο που να ορίζει τον τρόπο βαθμολόγησης των γραπτών απο τους καθηγητές? Ας μην το κάνουμε θέμα ''δεν κοιτάς τι μπουρδέλα είναι τα πανεπιστήμια, αυτό σε πείραξε;'' απλά μου κάνει εντύπωση που τόσα χρόνια στην σχολή μου δεν έχω ακούσει ούτε μια φορά να θίγεται ένα τέτοιο θέμα. Και έχω αρκετά προσωπικά παραδείγματα απο την σχολή μου θα αναφέρω απλά ένα: * Παράδειγμα: Σχετικά με το αποτέλεσμα. Σου ζητάει κάτι η άσκηση και π.χ ρωτάει στο τέλος σε πόσες μέρες θα γίνει το τάδε. Υπάρχουν μερικοί καθηγητές που αν δεν δούν νουμερο κανονικό (π.χ 5 μέρες) κόβουν μονάδες. Άλλοι που λένε δεν υπάρχει πρόβλημα αρκεί να μείνουν μόνο ''γνωστές'' σταθερές μέσα (π.χ c και τέτοια), και άλλοι που και ορισμένο ολοκλήρωμα να αφήσεις λενε ''οκ είναι ενα νούμερο και αυτό'' και δεν κόβουν τίποτα. Σου λέει ο ένας καθηγητής: ''Φυσικός είσαι, δεν μπορεί να μην βγάζεις αποτέλεσμα. Γι'αυτό σου έκοψα''. Και λέει ο άλλος: ''Εμένα με ενδιαφέρει να κατανοήσεις την μεθοδολογία. Το αν θα σου φύγει ένα μείον, δεν με νοιάζει''. Και φυσικά αυτό γενικεύεται σε 1002 άλλες μαλακίες που μπορείτε να σκεφτείτε. Άλλος θέλει μπλα μπλα, άλλος θέλει λακωνικά. Άλλος θέλει να εξηγείς το παραμικρό, άλλος κουράζεται με τις πολλές λεπτομέρειες. Και γράφω αυτά που παρατηρώ μόνο στην δική μου σχολή. Και ρωτώ. Γιατί εκτός απο το μάθημα πρέπει να ξέρω και τα χούγια του κάθε καθηγητή. Τι με νοιάζει εμένα το πως βαθμολογεί ο καθένας, και γιατί θα έπρεπε να το ξέρω στο κάτω κάτω? Λέω κάτι παράλογο? Στις πανελλήνιες υπήρχε συγκεκριμένος τρόπος βαθμολόγησης. Και οι καθηγητές ήταν απλά όργανα που μπορούσαν να εφαρμόσουν αυτόν τον τρόπο. (αφήνω την έκθεση απ'έξω) Εδώ γιατί όχι? Όλοι οι άνθρωποι έχουν τα χούγια τους ρε συ Τάσε, πχ ο καθηγητής που μας κάνει τεχνολογία υλικών στο πρώτο μάθημα μας είπε ότι εαν κάτσουμε και μάθουμε συγκεκριμένους αριθμούς για πχ τάσεις, θερμοκρασίες κλπ ότι θα μας κόψει βαθμούς τουλάχιστον γιατί θα το θεωρήσει αντιγραφή και στην χειρότερη παπαγαλία. Και εσύ πίνεις το μαρτίνι σου "Shaken, not stird" αλλά αν στο φέρει ο μπάρμαν stird θα του το γυρίσεις πίσω. Επίσης από ότι έχω παρατηρήσει στην μέχρι στιγμή σύντ(ρ)ομη ακαδημαϊκή διαδρομή μου, ένα 90% των καθηγητών εξηγούνται απ την αρχή για το πως θέλουν ασκήσεις, και το «συναίσθημα» που θα βάλεις στην εκάστοτε άσκηση.
ExaByte Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Πιστεύω για τα διάφορα "χούγια" δε μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα. Αυτό που θα ήθελα να συμβαίνει, είναι ένα ποιο οργανωμένο σύστημα εξετάσεων που είναι εύκολο να γίνει και εξηγούμαι: 1. Απόκρυψη ονόματος/αριθμού μητρώου όπως και στις πανελλαδικές. 2. Επανεξέταση μαθήματος όταν το ποσοστό επιτυχίας είναι μηδαμινό. και άλλα τέτοια..
bnvdarklord Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Οπότε βρες παντα αποτέλεσμα να σαι καλυμένος.
darksize_ Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 κοίτα σαν πρόταση ακούγεται καλή, πολλές φορές μου έχει τύχει να χάσω τζάμπα μονάδες επειδή δεν έβαλα επαρκή δικαιολόγηση ή η απάντησή μου δεν ήταν στη μορφή που την ήθελε ο καθηγητής.. το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να πάς και να δεις πώς ακριβώς τα θέλει για να μη ξανα κάνεις το ίδιο λάθος μετά τώρα για το στάνταρ που λές, δηλαδή να γίνεται βαθμολόγηση με συγκεκριμένο τρόπο δε ξέρω κατά πόσο θα σε προετοίμαζε σε περίπτωση που θα χρειαστεί αύριο μεθαύριο να εξεταστείς σε άλλο πανεπιστήμιο/εξωτερικό κτλ.. δηλαδή μπορεί να συνηθίσεις σε έναν τρόπο και μόνο και μετά όταν έρθει νέο άτομο με νέο τρόπο βαθμολόγησης να μη μπορείς να ανταπεξέλθεις σε αυτά που απαιτεί.. δε ξέρω.. σίγουρα γίνονται πολλές αδικίες αλλά κατά την άποψή μου αυτό που προτείνεις έχει και το καλό του αλλά εχει και το κακό του.... τώρα για τις πανελλήνιες, θεωρώ πως είναι οι πιο άχρηστες εξετάσεις από άποψης γνώσεων που μπορεί να δώσει και αναγκαστικά να πρέπει να περάσει κανείς..
aris1986 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Aσχετο με τον ανεμιστηρα που λεγανε παλια ισχυε ή πανεστημιακός θρύλος?
papajo_r Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Δεν πιστεύετε ότι θα έπρεπε να υπάρχει καταστατικό σε κάθε πανεπιστήμιο που να ορίζει τον τρόπο βαθμολόγησης των γραπτών απο τους καθηγητές? Ας μην το κάνουμε θέμα ''δεν κοιτάς τι μπουρδέλα είναι τα πανεπιστήμια, αυτό σε πείραξε;'' απλά μου κάνει εντύπωση που τόσα χρόνια στην σχολή μου δεν έχω ακούσει ούτε μια φορά να θίγεται ένα τέτοιο θέμα. Και έχω αρκετά προσωπικά παραδείγματα απο την σχολή μου θα αναφέρω απλά ένα: * Παράδειγμα: Σχετικά με το αποτέλεσμα. Σου ζητάει κάτι η άσκηση και π.χ ρωτάει στο τέλος σε πόσες μέρες θα γίνει το τάδε. Υπάρχουν μερικοί καθηγητές που αν δεν δούν νουμερο κανονικό (π.χ 5 μέρες) κόβουν μονάδες. Άλλοι που λένε δεν υπάρχει πρόβλημα αρκεί να μείνουν μόνο ''γνωστές'' σταθερές μέσα (π.χ c και τέτοια), και άλλοι που και ορισμένο ολοκλήρωμα να αφήσεις λενε ''οκ είναι ενα νούμερο και αυτό'' και δεν κόβουν τίποτα. Σου λέει ο ένας καθηγητής: ''Φυσικός είσαι, δεν μπορεί να μην βγάζεις αποτέλεσμα. Γι'αυτό σου έκοψα''. Και λέει ο άλλος: ''Εμένα με ενδιαφέρει να κατανοήσεις την μεθοδολογία. Το αν θα σου φύγει ένα μείον, δεν με νοιάζει''. Και φυσικά αυτό γενικεύεται σε 1002 άλλες μαλακίες που μπορείτε να σκεφτείτε. Άλλος θέλει μπλα μπλα, άλλος θέλει λακωνικά. Άλλος θέλει να εξηγείς το παραμικρό, άλλος κουράζεται με τις πολλές λεπτομέρειες. Και γράφω αυτά που παρατηρώ μόνο στην δική μου σχολή. Και ρωτώ. Γιατί εκτός απο το μάθημα πρέπει να ξέρω και τα χούγια του κάθε καθηγητή. Τι με νοιάζει εμένα το πως βαθμολογεί ο καθένας, και γιατί θα έπρεπε να το ξέρω στο κάτω κάτω? Λέω κάτι παράλογο? Στις πανελλήνιες υπήρχε συγκεκριμένος τρόπος βαθμολόγησης. Και οι καθηγητές ήταν απλά όργανα που μπορούσαν να εφαρμόσουν αυτόν τον τρόπο. (αφήνω την έκθεση απ'έξω) Εδώ γιατί όχι? κοίτα σαν πρόταση ακούγεται καλή, πολλές φορές μου έχει τύχει να χάσω τζάμπα μονάδες επειδή δεν έβαλα επαρκή δικαιολόγηση ή η απάντησή μου δεν ήταν στη μορφή που την ήθελε ο καθηγητής.. το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να πάς και να δεις πώς ακριβώς τα θέλει για να μη ξανα κάνεις το ίδιο λάθος μετά τώρα για το στάνταρ που λές, δηλαδή να γίνεται βαθμολόγηση με συγκεκριμένο τρόπο δε ξέρω κατά πόσο θα σε προετοίμαζε σε περίπτωση που θα χρειαστεί αύριο μεθαύριο να εξεταστείς σε άλλο πανεπιστήμιο/εξωτερικό κτλ.. δηλαδή μπορεί να συνηθίσεις σε έναν τρόπο και μόνο και μετά όταν έρθει νέο άτομο με νέο τρόπο βαθμολόγησης να μη μπορείς να ανταπεξέλθεις σε αυτά που απαιτεί.. δε ξέρω.. σίγουρα γίνονται πολλές αδικίες αλλά κατά την άποψή μου αυτό που προτείνεις έχει και το καλό του αλλά εχει και το κακό του.... τώρα για τις πανελλήνιες, θεωρώ πως είναι οι πιο άχρηστες εξετάσεις από άποψης γνώσεων που μπορεί να δώσει και αναγκαστικά να πρέπει να περάσει κανείς.. Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να είσαι ο εαυτός σου και να λύσεις την άσκηση η να κανεις την εργασία όπως γουστάρεις εσύ να την κανεις (από την στιγμή που σε ενδιαφέρει η επιστήμη σου είσαι μελετηρός και μέσα στα πράγματα) Και αυτό αργά η γρήγορα θα αναγνωριστεί.. Είναι τρομερό το να θέλεις άθλιες συνήθειες των σχολείων να συνεχίζονται και στην υπόλοιπη ζωή... η επιστήμη δεν είναι lego τουβλάκια να βάζεις το ένα πάνω στο άλλο με σκοπό να χτίσεις έναν τοίχο... δεν είναι δηλαδή θέμα του να μάθεις ορισμένους κανόνες και όταν σου ζητάνε να λύσεις μια άσκηση με τους κανόνες αυτούς να το κανεις... πρέπει να αποκτήσεις νοοτροπία ένστικτο και άποψη πέρα από την γνώση! εκτος αν στοχεύεις απλά να πάρεις ένα χαρτί για να στολίσεις το ντουβάρι στο πατρικό σου... Aσχετο με τον ανεμιστηρα που λεγανε παλια ισχυε ή πανεστημιακός θρύλος? Ισχύει(εννοείται όμως ότι μιλάμε για περιπτωσάρες και όχι για σύνηθες φαινόμενο )
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα