Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντως αν πάρεις πλευρικά όρια, όταν το χ τείνει στο 0 από τα αρνητικά έχει όριο μειον άπειρο, ενώ όταν το χ τείνει στο 0 από τα θετικά έχει όριο συν άπεριο. Άρα δεν έχει όριο στο 0.

 

οχι τα δυο πλευρικα δινουν το ιδιο. γτ εχεις ημχ*χ που εχουν το ιδιο προσημο.

  • Απαντ. 128
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι τελικα το καταλαβα οταν εκανα την γραφικη παρασταση σε ενα προγραμμα μαθηματικων !!!

 

Θελω να σας ρωτησω

να βρειτε το

lim(1+χ)^(1/χ) οταν το χ->+απειρον με τι ισουτε ?

lim(1+1/x)^x οταν το χ->+απειρον με τι ισουτε ?

λεμε οτι μια συναρτηση αν ειναι γνησιως μονοτονη ειναι και 1-1

ερωτησεις σωστο η' λαθος

1η ερωτηση

Αν μια συναρτηση ειναι 1-1 και συνεχης τοτε ειναι γνησιως μονοτονη

2η ερωτηση

Αν η συναρτηση F(x) ειναι περιττη στο R τοτε ειναι και ενα προς ενα

 

Πραγματικα οποιος τα λυσει σωστα γραφει ανετα 20 στις πανελληνιες !!!

Επεξ/σία από rafaelcrete
Δημοσ.

^@ Αρκούν αυτά για τις πανελλήνιες; Συγνώμη αλλά όχι. Αυτά είναι απλά η θεωρία.

 

Το πρώτο +οο

Το δεύτερο 1

Το τρίτο Σωστό

Το τέταρτο Λάθος(νομίζω)

Δημοσ.

Μια συναρτηση περιττη ειναι συμμετρικη ως προς το κεντρο 0 των αξονων.αφου δεν αναφερεται τιποτα για μονοτονια,η απαντηση ειναι σιγουρα λαθος.

 

android.png

Δημοσ.

1-1 αν θυμαμαι καλα σημαινει οτι μια οριζοντια γραμμη θα κοβει την συναρτηση σε ενα και μονο σημειο. f(-x)=-f(x) ειναι η περιττη,πχ η ημχ ειναι περιττη αλλα δεν ειναι 1-1

Δημοσ.

Πραγματικα οποιος τα λυσει σωστα γραφει ανετα 20 στις πανελληνιες !!!

 

Το αντίθετο θα έλεγα. Ίσα ίσα αυτά είναι τα απολύτως απαραίτητα που πρέπει να είσαι σε θέση να λύσεις για να έχεις ελπίδες οτι δεν θα δώσεις λευκή κόλλα στις πανελλήνιες.

Δημοσ.

Τα ορια που μου ειπατε ειναι τελειως λαθος.Και τα δυο δινουν το ιδιο αποτελεσμα!!!.Το 1^απειρο δεν κανει ενα!!!Ειναι απροσδιοριστη μορφη.Αλλα και το απειρον^μηδενικη δεν κανει μηδεν.Ξαναπροσπαθηστε!!!

 

Συγνωμη εκανα ενα λαθος το απειρον^μηδενικη δεν κανει 1!!!

 

Συγνωμη ξανακοιταχτε τα ορια.Το ενα το διορθωσα.Ειχα κανει ενα λαθος.Παντως ειναι πολυ δυσκολο να το βρειτε.Το οριο αυτο το ειχαμε ξανασυναντησει στην β'λυκειου.Αλλα συνηθως οι καθηγητες δεν το αναφερουν!!!

 

Για να σας βοηθησω λιγακι τα ορια αυτα τα ειχαμε δει στο κεφαλαιο με τις προοδους!!!

Δημοσ.

 

Συγνωμη εκανα ενα λαθος το απειρον^μηδενικη δεν κανει 1!!!

 

Συγνωμη ξανακοιταχτε τα ορια.Το ενα το διορθωσα.Ειχα κανει ενα λαθος.Παντως ειναι πολυ δυσκολο να το βρειτε.Το οριο αυτο το ειχαμε ξανασυναντησει στην β'λυκειου.Αλλα συνηθως οι καθηγητες δεν το αναφερουν!!!

 

Για να σας βοηθησω λιγακι τα ορια αυτα τα ειχαμε δει στο κεφαλαιο με τις προοδους!!!

 

Οτιδήποτε αριθμός υψώνετε σε μηδενικό εκθέτη κάνει 1. Τώρα το (άπειρο^0) να μην κάνει 1... δεν το έχω ψάξει αλλά μου ακούγετε πολύ περίεργο.

 

Στην β΄ λυκείου έβαλαν τα όρια τώρα ? Εμείς τα είχαμε μόνο στα μαθηματικά κατεύθυνσης της γ΄ λυκείου.

Δημοσ.

Οτιδήποτε αριθμός υψώνετε σε μηδενικό εκθέτη κάνει 1. Τώρα το (άπειρο^0) να μην κάνει 1... δεν το έχω ψάξει αλλά μου ακούγετε πολύ περίεργο.

Με τα μαθηματικα πρεπει να εισαι απολυτως αυστηρος στις εκρασεις σου. Λες:

"Οτιδήποτε αριθμός υψώνετε σε μηδενικό εκθέτη κάνει 1."

 

Στην εκφραση αυτη υπαρχει απροσδιοριστια. Τι εννοει με το "αριθμος"?

Πραγματικος αριθμος, φυσικος, υπερβατικος.....? :rolleyes:

Επισης, το απειρο ειναι αραγε πραγματικος αριθμος πχ.....? :rolleyes:

Επισης 0^0 δινει 1 αραγε.....? :rolleyes:

Επισης η πραξη υψωση σε δυναμη αναμεσα σε ποια συνολα αριθμων εφαρμοζεται?

Και τι νοημα εχει καθε φορα? Πχ το 5^(ριζα 2) τι νοημα εχει?

Επισης το "απειρο" εις την μηδενικη τι νοημα εχει?

 

Αυτες τις ερωτησεις πρεπει να τις γνωριζεις χωρις καν σκεψη.

 

Επισης προφανως δεν εχεις καταλαβει την λογικη των οριων. Οταν σου λενε οτι ενα οριο εχει απροσδιοριστη μορφη πχ 0/0 δεν σημαινει οτι το κλασμα 0/0 εχει καποια τιμη που αντιστοιχει στην τιμη του οριου. Το 0/0 δεν υπαρχει.

Δεν ειναι καν σωστο να γραφτει και λανθασμενα γραφεται!

Το γραφουμε καταχρηστικα για να δωσουμε στους μαθητες εναν μπακαλιστικο τροπο να λυνουν τις ασκησεις συμφωνα με μια μεθοδολογια αντι να τους κανουμε να σκεφτουν τι ακριβως εκφραζει η πραγματικη τιμη του οριου.

Τραγικα πραγμα και δεν σε κατηγορω. Με οποιον δασκαλο καθησεις....

Δημοσ.

Με τα μαθηματικα πρεπει να εισαι απολυτως αυστηρος στις εκρασεις σου. Λες:

"Οτιδήποτε αριθμός υψώνετε σε μηδενικό εκθέτη κάνει 1."

 

Στην εκφραση αυτη υπαρχει απροσδιοριστια. Τι εννοει με το "αριθμος"?

Πραγματικος αριθμος, φυσικος, υπερβατικος.....? :rolleyes:

Επισης, το απειρο ειναι αραγε πραγματικος αριθμος πχ.....? :rolleyes:

Επισης 0^0 δινει 1 αραγε.....? :rolleyes:

Επισης η πραξη υψωση σε δυναμη αναμεσα σε ποια συνολα αριθμων εφαρμοζεται?

Και τι νοημα εχει καθε φορα? Πχ το 5^(ριζα 2) τι νοημα εχει?

 

Αυτες τις ερωτησεις πρεπει να τις γνωριζεις χωρις καν σκεψη.

 

τωρα μας δουλευεις κανονικα ετσι;

Δημοσ.

τωρα μας δουλευεις κανονικα ετσι;

Οχι. :)

Προσπαθω να τον κανω να καταλαβει οτι οταν βλεπει α^β να ρωταει παντα μεσα του:

Τι αριθμος ειναι ο α?

Τι αριθμος ειναι ο β?

Ποιο το νοημα της πραξης α^β? Τι αντιπροσωπευει δηλαδη το α^β? Μηπως για τα δεδομενα συνολα που ανηκουν οι α,β δεν αντιπροσωπευει τιποτα? Κλπ....

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...