evabb Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Πάντως αν πάρεις πλευρικά όρια, όταν το χ τείνει στο 0 από τα αρνητικά έχει όριο μειον άπειρο, ενώ όταν το χ τείνει στο 0 από τα θετικά έχει όριο συν άπεριο. Άρα δεν έχει όριο στο 0. οχι τα δυο πλευρικα δινουν το ιδιο. γτ εχεις ημχ*χ που εχουν το ιδιο προσημο.
rafaelcrete Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 (επεξεργασμένο) Ναι τελικα το καταλαβα οταν εκανα την γραφικη παρασταση σε ενα προγραμμα μαθηματικων !!! Θελω να σας ρωτησω να βρειτε το lim(1+χ)^(1/χ) οταν το χ->+απειρον με τι ισουτε ? lim(1+1/x)^x οταν το χ->+απειρον με τι ισουτε ? λεμε οτι μια συναρτηση αν ειναι γνησιως μονοτονη ειναι και 1-1 ερωτησεις σωστο η' λαθος 1η ερωτηση Αν μια συναρτηση ειναι 1-1 και συνεχης τοτε ειναι γνησιως μονοτονη 2η ερωτηση Αν η συναρτηση F(x) ειναι περιττη στο R τοτε ειναι και ενα προς ενα Πραγματικα οποιος τα λυσει σωστα γραφει ανετα 20 στις πανελληνιες !!! Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2011 από rafaelcrete
Arctic Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 ^@ Αρκούν αυτά για τις πανελλήνιες; Συγνώμη αλλά όχι. Αυτά είναι απλά η θεωρία. Το πρώτο +οο Το δεύτερο 1 Το τρίτο Σωστό Το τέταρτο Λάθος(νομίζω)
koslibpro Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Μια συναρτηση περιττη ειναι συμμετρικη ως προς το κεντρο 0 των αξονων.αφου δεν αναφερεται τιποτα για μονοτονια,η απαντηση ειναι σιγουρα λαθος.
evabb Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 1-1 αν θυμαμαι καλα σημαινει οτι μια οριζοντια γραμμη θα κοβει την συναρτηση σε ενα και μονο σημειο. f(-x)=-f(x) ειναι η περιττη,πχ η ημχ ειναι περιττη αλλα δεν ειναι 1-1
Basilhs23___ Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Πραγματικα οποιος τα λυσει σωστα γραφει ανετα 20 στις πανελληνιες !!! Το αντίθετο θα έλεγα. Ίσα ίσα αυτά είναι τα απολύτως απαραίτητα που πρέπει να είσαι σε θέση να λύσεις για να έχεις ελπίδες οτι δεν θα δώσεις λευκή κόλλα στις πανελλήνιες.
rafaelcrete Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Τα ορια που μου ειπατε ειναι τελειως λαθος.Και τα δυο δινουν το ιδιο αποτελεσμα!!!.Το 1^απειρο δεν κανει ενα!!!Ειναι απροσδιοριστη μορφη.Αλλα και το απειρον^μηδενικη δεν κανει μηδεν.Ξαναπροσπαθηστε!!! Συγνωμη εκανα ενα λαθος το απειρον^μηδενικη δεν κανει 1!!! Συγνωμη ξανακοιταχτε τα ορια.Το ενα το διορθωσα.Ειχα κανει ενα λαθος.Παντως ειναι πολυ δυσκολο να το βρειτε.Το οριο αυτο το ειχαμε ξανασυναντησει στην β'λυκειου.Αλλα συνηθως οι καθηγητες δεν το αναφερουν!!! Για να σας βοηθησω λιγακι τα ορια αυτα τα ειχαμε δει στο κεφαλαιο με τις προοδους!!!
evabb Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 μηπως να πας να διαβασεις τπτ γτ δεν σε βλεπω καλα στις πανελληνιες.
Basilhs23___ Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Συγνωμη εκανα ενα λαθος το απειρον^μηδενικη δεν κανει 1!!! Συγνωμη ξανακοιταχτε τα ορια.Το ενα το διορθωσα.Ειχα κανει ενα λαθος.Παντως ειναι πολυ δυσκολο να το βρειτε.Το οριο αυτο το ειχαμε ξανασυναντησει στην β'λυκειου.Αλλα συνηθως οι καθηγητες δεν το αναφερουν!!! Για να σας βοηθησω λιγακι τα ορια αυτα τα ειχαμε δει στο κεφαλαιο με τις προοδους!!! Οτιδήποτε αριθμός υψώνετε σε μηδενικό εκθέτη κάνει 1. Τώρα το (άπειρο^0) να μην κάνει 1... δεν το έχω ψάξει αλλά μου ακούγετε πολύ περίεργο. Στην β΄ λυκείου έβαλαν τα όρια τώρα ? Εμείς τα είχαμε μόνο στα μαθηματικά κατεύθυνσης της γ΄ λυκείου.
rabesatratana Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Οτιδήποτε αριθμός υψώνετε σε μηδενικό εκθέτη κάνει 1. Τώρα το (άπειρο^0) να μην κάνει 1... δεν το έχω ψάξει αλλά μου ακούγετε πολύ περίεργο. Με τα μαθηματικα πρεπει να εισαι απολυτως αυστηρος στις εκρασεις σου. Λες: "Οτιδήποτε αριθμός υψώνετε σε μηδενικό εκθέτη κάνει 1." Στην εκφραση αυτη υπαρχει απροσδιοριστια. Τι εννοει με το "αριθμος"? Πραγματικος αριθμος, φυσικος, υπερβατικος.....? Επισης, το απειρο ειναι αραγε πραγματικος αριθμος πχ.....? Επισης 0^0 δινει 1 αραγε.....? Επισης η πραξη υψωση σε δυναμη αναμεσα σε ποια συνολα αριθμων εφαρμοζεται? Και τι νοημα εχει καθε φορα? Πχ το 5^(ριζα 2) τι νοημα εχει? Επισης το "απειρο" εις την μηδενικη τι νοημα εχει? Αυτες τις ερωτησεις πρεπει να τις γνωριζεις χωρις καν σκεψη. Επισης προφανως δεν εχεις καταλαβει την λογικη των οριων. Οταν σου λενε οτι ενα οριο εχει απροσδιοριστη μορφη πχ 0/0 δεν σημαινει οτι το κλασμα 0/0 εχει καποια τιμη που αντιστοιχει στην τιμη του οριου. Το 0/0 δεν υπαρχει. Δεν ειναι καν σωστο να γραφτει και λανθασμενα γραφεται! Το γραφουμε καταχρηστικα για να δωσουμε στους μαθητες εναν μπακαλιστικο τροπο να λυνουν τις ασκησεις συμφωνα με μια μεθοδολογια αντι να τους κανουμε να σκεφτουν τι ακριβως εκφραζει η πραγματικη τιμη του οριου. Τραγικα πραγμα και δεν σε κατηγορω. Με οποιον δασκαλο καθησεις....
evabb Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Με τα μαθηματικα πρεπει να εισαι απολυτως αυστηρος στις εκρασεις σου. Λες: "Οτιδήποτε αριθμός υψώνετε σε μηδενικό εκθέτη κάνει 1." Στην εκφραση αυτη υπαρχει απροσδιοριστια. Τι εννοει με το "αριθμος"? Πραγματικος αριθμος, φυσικος, υπερβατικος.....? Επισης, το απειρο ειναι αραγε πραγματικος αριθμος πχ.....? Επισης 0^0 δινει 1 αραγε.....? Επισης η πραξη υψωση σε δυναμη αναμεσα σε ποια συνολα αριθμων εφαρμοζεται? Και τι νοημα εχει καθε φορα? Πχ το 5^(ριζα 2) τι νοημα εχει? Αυτες τις ερωτησεις πρεπει να τις γνωριζεις χωρις καν σκεψη. τωρα μας δουλευεις κανονικα ετσι;
rabesatratana Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 τωρα μας δουλευεις κανονικα ετσι; Οχι. Προσπαθω να τον κανω να καταλαβει οτι οταν βλεπει α^β να ρωταει παντα μεσα του: Τι αριθμος ειναι ο α? Τι αριθμος ειναι ο β? Ποιο το νοημα της πραξης α^β? Τι αντιπροσωπευει δηλαδη το α^β? Μηπως για τα δεδομενα συνολα που ανηκουν οι α,β δεν αντιπροσωπευει τιποτα? Κλπ....
Sellers Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Δηλαδη για μια προσθεση πρεπει να βγαλω τα σωψυχα μου? Πρέπει να τα βρω με τον εαυτό μου πριν ολοκληρώσω?
Προτεινόμενες αναρτήσεις