Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δηλαδη για μια προσθεση πρεπει να βγαλω τα σωψυχα μου? Πρέπει να τα βρω με τον εαυτό μου πριν ολοκληρώσω? :P

 

αχ και που να περασουμε στα αναπτυγματα εκει να δεις ψυχαναλυση που χρειαζομαστε.

  • Απαντ. 128
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Με τα μαθηματικα πρεπει να εισαι απολυτως αυστηρος στις εκρασεις σου. Λες:

"Οτιδήποτε αριθμός υψώνετε σε μηδενικό εκθέτη κάνει 1."

 

Στην εκφραση αυτη υπαρχει απροσδιοριστια. Τι εννοει με το "αριθμος"?

Πραγματικος αριθμος, φυσικος, υπερβατικος.....? :rolleyes:

Επισης, το απειρο ειναι αραγε πραγματικος αριθμος πχ.....? :rolleyes:

Επισης 0^0 δινει 1 αραγε.....? :rolleyes:

Επισης η πραξη υψωση σε δυναμη αναμεσα σε ποια συνολα αριθμων εφαρμοζεται?

Και τι νοημα εχει καθε φορα? Πχ το 5^(ριζα 2) τι νοημα εχει?

Επισης το "απειρο" εις την μηδενικη τι νοημα εχει?

 

Αυτες τις ερωτησεις πρεπει να τις γνωριζεις χωρις καν σκεψη.

 

Επισης προφανως δεν εχεις καταλαβει την λογικη των οριων. Οταν σου λενε οτι ενα οριο εχει απροσδιοριστη μορφη πχ 0/0 δεν σημαινει οτι το κλασμα 0/0 εχει καποια τιμη που αντιστοιχει στην τιμη του οριου. Το 0/0 δεν υπαρχει.

Δεν ειναι καν σωστο να γραφτει και λανθασμενα γραφεται!

Το γραφουμε καταχρηστικα για να δωσουμε στους μαθητες εναν μπακαλιστικο τροπο να λυνουν τις ασκησεις συμφωνα με μια μεθοδολογια αντι να τους κανουμε να σκεφτουν τι ακριβως εκφραζει η πραγματικη τιμη του οριου.

Τραγικα πραγμα και δεν σε κατηγορω. Με οποιον δασκαλο καθησεις....

 

Συγνώμη αλλά με εξαίρεση την πρώτη φράση "Με τα μαθηματικα πρεπει να εισαι απολυτως αυστηρος στις εκρασεις σου." που έχεις δίκιο. Τα υπόλοιπα είναι τελείως άσχετα με αυτά που έγραψα και χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω μου φαίνεται οτι μας δουλεύεις κιόλας.

 

Λες:

"Οτιδήποτε αριθμός υψώνετε σε μηδενικό εκθέτη κάνει 1."

 

Στην εκφραση αυτη υπαρχει απροσδιοριστια. Τι εννοει με το "αριθμος"?

Πραγματικος αριθμος, φυσικος, υπερβατικος.....? :rolleyes:

 

Οποιοσδήποτε από όλους αυτούς τους αριθμούς που ανέφερες αν υψωθεί σε μηδενικό εκθέτη κάνει 1. Δεν χρειάζεται να αναφέρω ούτε ρητούς ούτε φυσικούς ούτε ακέραιους ούτε πραγματικούς ούτε μιγαδικούς ούτε υπερβατικούς και να περιπλέκω ακόμα περισσότερο τον μαθητή που ανέφερε κάτι και θέλει μια απλή απάντηση και κατανοητή. Ίσα ίσα αν ανέφερα μιγαδικούς και υπερβατικούς μπορεί να μην ήξερε τι είναι αυτοί και να τον δυσκόλευα περισσότερο σε αυτό που ήθελα να του πώ με απλό τρόπο.

 

Επισης, το απειρο ειναι αραγε πραγματικος αριθμος πχ.....? :rolleyes:

 

Δεν έχει σημασία αν είναι πραγματικός ή όχι. Μπορεί να είναι μπορεί και να μην είναι, αλλά οτιδήποτε και να είναι αν υψωθεί εις την μηδενική κάνει 1 οπότε δεν μας απασχολεί αν είναι φυσικός,ακέραιος,ρητός,άρρητος,πραγματικός κτλπ. Εκτός αν έχεις διαφορετική άποψη μπορείς να την πείς τεκμηριωμένα, το μόνο που δεν έχω ψάξει είναι αν ο μιγαδικός εις την μηδενική κάνει 1 αλλά είμαι σίγουρος οτι θα κάνει και αυτό 1. Εκτός από αυτό οι πραγματικοί είναι υπερσύνολο των υπόλοιπων εκτός των μιγαδικών, οπότε ακόμα και φυσικός ή ρητός να είναι κάποιος αριθμός είναι πραγματικός.

 

Επισης 0^0 δινει 1 αραγε.....? :rolleyes:

 

0^0 = 1 όπως και με όλους τους υπόλοιπους αριθμούς.

 

Επισης η πραξη υψωση σε δυναμη αναμεσα σε ποια συνολα αριθμων εφαρμοζεται?

 

Γιατί τι σημασία έχει αυτό ? Μήπως θέλεις να κατεβάσουμε και το latex εδώ να γράφουμε τα σύνολα με τα ωραία καλλιγραφικά γράμματα που έχουν τα βιβλία (R,N,C) με τα σύμβολα και να κάνουμε copy/paste τους ορισμούς ?

 

Αναφέρθηκα σε κάτι πολύ συγκεκριμένο (άπειρο εις την μηδενική), μήπως να πώ οτι και πραγματικός με εκθέτη πραγματικό/φυσικό/ρητό και να γράψω εδώ λεκτικά 5χ5 συνδιασμούς συνόλων ? Μήπως να αναφέρω και μιγαδικός με πραγματικό ή μιγαδικό εκθέτη και θεώρημα cauchy και να ζαλίσω ακόμα περισσότερο τον μαθητή που δεν έχει καμία όρεξη να διαβάζει κατεβατά ?

 

Και τι νοημα εχει καθε φορα? Πχ το 5^(ριζα 2) τι νοημα εχει?

Επισης το "απειρο" εις την μηδενικη τι νοημα εχει?

 

Οτι να ναι.......

 

Νόημα κάθε φορά σε τι πράγμα ? Δεν ξέρεις πόσο κάνει το 5 είς την ρίζα του 2 ? Ψάξε και βρές το, πραγματικός προκύπτει.

Επίσης το άπειρο εις την μηδενική όπως είπα και πρίν κάνει 1. Τώρα το τι νόημα έχει.... ρώτα αυτόν που ρώτησε για άπειρο εις την μηδενική, αυτός ρώτησε εγώ απάντησα.

 

Αυτες τις ερωτησεις πρεπει να τις γνωριζεις χωρις καν σκεψη.

 

Ναί σώπα, μήπως να γνωρίζω και την απόδειξη της εικασίας του πουανκαρέ ?

 

Επισης προφανως δεν εχεις καταλαβει την λογικη των οριων. Οταν σου λενε οτι ενα οριο εχει απροσδιοριστη μορφη πχ 0/0 δεν σημαινει οτι το κλασμα 0/0 εχει καποια τιμη που αντιστοιχει στην τιμη του οριου. Το 0/0 δεν υπαρχει.

Δεν ειναι καν σωστο να γραφτει και λανθασμενα γραφεται!

Το γραφουμε καταχρηστικα για να δωσουμε στους μαθητες εναν μπακαλιστικο τροπο να λυνουν τις ασκησεις συμφωνα με μια μεθοδολογια αντι να τους κανουμε να σκεφτουν τι ακριβως εκφραζει η πραγματικη τιμη του οριου.

Τραγικα πραγμα και δεν σε κατηγορω. Με οποιον δασκαλο καθησεις....

 

Επίσης προφανώς δεν διάβασες αυτό που είπε ο rafaelcrete και προφανώς δεν κατάλαβες σε τι πράγμα απάντησα. Είπε άπειρο εις την μηδενική δεν είπε για όριο που τίνει στο μηδέν ή στο άπειρο, οπότε αυτά που λές δεν έχουν σχέση με αυτό που είπα. Επίσης τα γνωρίζω ήδη τα όρια τους κανονισμούς και αυτά που είπες. Τέλος δεν είμαι μαθηματικός, είχα μια πολύ καλή αλλά και αυστηρή καθηγήτρια μαθηματικών στο λύκειο από την οποία έμαθα και αγάπησα τελικά τα μαθηματικά, ούτε τραγικότητες ούτε τίποτα λοιπόν.

 

Οχι. :)

Προσπαθω να τον κανω να καταλαβει οτι οταν βλεπει α^β να ρωταει παντα μεσα του:

Τι αριθμος ειναι ο α?

Τι αριθμος ειναι ο β?

Ποιο το νοημα της πραξης α^β? Τι αντιπροσωπευει δηλαδη το α^β? Μηπως για τα δεδομενα συνολα που ανηκουν οι α,β δεν αντιπροσωπευει τιποτα? Κλπ....

 

Τα έχω σκεφτεί ήδη αυτά. Όλες οι πράξεις βγάζουν ένα αποτέλεσμα.

Δημοσ.

ρε μαγκες επειδη σας βλεπω και το παλευετε, συγνωμη που θα σας το πως αλλα δεν ξερετε την τυφλα σας απο μαθηματικα γι αυτο εχετε και ηλιθιες αποριες και αναζητησεις ψυχης περι μαθηματικων. το γαμημενο το απειρο δεν ειναι καν αριθμος.

Δημοσ.

Το απειρον φυσικα δεν ειναι αριθμος.Ουσιαστικα ειναι μια ιδεα(εννοια).Για να μην σας τυραννω τα ορια που σας εδωσα μας δινουν αποτελεσμα τον αριθμο e=2.72....,που το βιβλιο της β'λυκειου το αναφερει σε καποιο σημειο.Το e το γραφει ως οριο.Απλα οι περισοτεροι μαθητες δεν το βλεπουν.

 

οσο για τις απροσδιοριστιες,το 0^0 το απειρον^0,το 1^απειρο ανοικουν σε αυτην την κατηγορια!!!

 

Αυτα το ορια που σας ειπα,σχεδον κανενας μαθητης της γ'λυκειου δεν τα γνωριζει.Μου αρεσε που ειπατε πως ειναι πολυ ευκολα κιολας.Ποιος θα τα εγραφε αραγε αν επεφταν στις πανελληνιες.Εγω σας λεω και πως οι καθηγητες θα δυσκολευονταν να τα βρουν !!!

 

Ουτε καν καποια υπολογιστικα εργαλεια μαθηματικων δεν μπορουν να τα βρουν.Οπως ειπε ο "stavrakas 13".

Δημοσ.

Συγνώμη αλλά με εξαίρεση την πρώτη φράση "Με τα μαθηματικα πρεπει να εισαι απολυτως αυστηρος στις εκρασεις σου." που έχεις δίκιο. Τα υπόλοιπα είναι τελείως άσχετα με αυτά που έγραψα και χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω μου φαίνεται οτι μας δουλεύεις κιόλας.

 

 

 

Οποιοσδήποτε από όλους αυτούς τους αριθμούς που ανέφερες αν υψωθεί σε μηδενικό εκθέτη κάνει 1. Δεν χρειάζεται να αναφέρω ούτε ρητούς ούτε φυσικούς ούτε ακέραιους ούτε πραγματικούς ούτε μιγαδικούς ούτε υπερβατικούς και να περιπλέκω ακόμα περισσότερο τον μαθητή που ανέφερε κάτι και θέλει μια απλή απάντηση και κατανοητή. Ίσα ίσα αν ανέφερα μιγαδικούς και υπερβατικούς μπορεί να μην ήξερε τι είναι αυτοί και να τον δυσκόλευα περισσότερο σε αυτό που ήθελα να του πώ με απλό τρόπο.

 

 

 

Δεν έχει σημασία αν είναι πραγματικός ή όχι. Μπορεί να είναι μπορεί και να μην είναι, αλλά οτιδήποτε και να είναι αν υψωθεί εις την μηδενική κάνει 1 οπότε δεν μας απασχολεί αν είναι φυσικός,ακέραιος,ρητός,άρρητος,πραγματικός κτλπ. Εκτός αν έχεις διαφορετική άποψη μπορείς να την πείς τεκμηριωμένα, το μόνο που δεν έχω ψάξει είναι αν ο μιγαδικός εις την μηδενική κάνει 1 αλλά είμαι σίγουρος οτι θα κάνει και αυτό 1. Εκτός από αυτό οι πραγματικοί είναι υπερσύνολο των υπόλοιπων εκτός των μιγαδικών, οπότε ακόμα και φυσικός ή ρητός να είναι κάποιος αριθμός είναι πραγματικός.

 

 

 

0^0 = 1 όπως και με όλους τους υπόλοιπους αριθμούς.

 

 

 

Γιατί τι σημασία έχει αυτό ? Μήπως θέλεις να κατεβάσουμε και το latex εδώ να γράφουμε τα σύνολα με τα ωραία καλλιγραφικά γράμματα που έχουν τα βιβλία (R,N,C) με τα σύμβολα και να κάνουμε copy/paste τους ορισμούς ?

 

Αναφέρθηκα σε κάτι πολύ συγκεκριμένο (άπειρο εις την μηδενική), μήπως να πώ οτι και πραγματικός με εκθέτη πραγματικό/φυσικό/ρητό και να γράψω εδώ λεκτικά 5χ5 συνδιασμούς συνόλων ? Μήπως να αναφέρω και μιγαδικός με πραγματικό ή μιγαδικό εκθέτη και θεώρημα cauchy και να ζαλίσω ακόμα περισσότερο τον μαθητή που δεν έχει καμία όρεξη να διαβάζει κατεβατά ?

 

 

 

Οτι να ναι.......

 

Νόημα κάθε φορά σε τι πράγμα ? Δεν ξέρεις πόσο κάνει το 5 είς την ρίζα του 2 ? Ψάξε και βρές το, πραγματικός προκύπτει.

Επίσης το άπειρο εις την μηδενική όπως είπα και πρίν κάνει 1. Τώρα το τι νόημα έχει.... ρώτα αυτόν που ρώτησε για άπειρο εις την μηδενική, αυτός ρώτησε εγώ απάντησα.

 

 

 

Ναί σώπα, μήπως να γνωρίζω και την απόδειξη της εικασίας του πουανκαρέ ?

 

 

 

Επίσης προφανώς δεν διάβασες αυτό που είπε ο rafaelcrete και προφανώς δεν κατάλαβες σε τι πράγμα απάντησα. Είπε άπειρο εις την μηδενική δεν είπε για όριο που τίνει στο μηδέν ή στο άπειρο, οπότε αυτά που λές δεν έχουν σχέση με αυτό που είπα. Επίσης τα γνωρίζω ήδη τα όρια τους κανονισμούς και αυτά που είπες. Τέλος δεν είμαι μαθηματικός, είχα μια πολύ καλή αλλά και αυστηρή καθηγήτρια μαθηματικών στο λύκειο από την οποία έμαθα και αγάπησα τελικά τα μαθηματικά, ούτε τραγικότητες ούτε τίποτα λοιπόν.

 

 

 

Τα έχω σκεφτεί ήδη αυτά. Όλες οι πράξεις βγάζουν ένα αποτέλεσμα.

Basilhs23___ συγνωμη που θα στο πω αλλά εχεις βαθια μεσανυχτα απο μαθηματικα. Βαριεμαι αυτη τη στιγμη να σχολιαζω το καθε λαθος που εχεις αλλά να προειδοποιησω τους υπολοιπους που ισως το διαβασουν, να μην παρουν ο,τι γραφεις ως αληθες.

 

Θελω να σας ρωτησω

να βρειτε το

lim(1+χ)^(1/χ) οταν το χ->+απειρον με τι ισουτε ?

lim(1+1/x)^x οταν το χ->+απειρον με τι ισουτε ?

λεμε οτι μια συναρτηση αν ειναι γνησιως μονοτονη ειναι και 1-1

ερωτησεις σωστο η' λαθος

1η ερωτηση

Αν μια συναρτηση ειναι 1-1 και συνεχης τοτε ειναι γνησιως μονοτονη

2η ερωτηση

Αν η συναρτηση F(x) ειναι περιττη στο R τοτε ειναι και ενα προς ενα

 

Πραγματικα οποιος τα λυσει σωστα γραφει ανετα 20 στις πανελληνιες !!!

 

Το απειρον φυσικα δεν ειναι αριθμος.Ουσιαστικα ειναι μια ιδεα(εννοια).Για να μην σας τυραννω τα ορια που σας εδωσα μας δινουν αποτελεσμα τον αριθμο e=2.72....,που το βιβλιο της β'λυκειου το αναφερει σε καποιο σημειο.Το e το γραφει ως οριο.Απλα οι περισοτεροι μαθητες δεν το βλεπουν.

 

οσο για τις απροσδιοριστιες,το 0^0 το απειρον^0,το 1^απειρο ανοικουν σε αυτην την κατηγορια!!!

 

Αυτα το ορια που σας ειπα,σχεδον κανενας μαθητης της γ'λυκειου δεν τα γνωριζει.Μου αρεσε που ειπατε πως ειναι πολυ ευκολα κιολας.Ποιος θα τα εγραφε αραγε αν επεφταν στις πανελληνιες.Εγω σας λεω και πως οι καθηγητες θα δυσκολευονταν να τα βρουν !!!

 

Η ιδεα που εχεις για το τι ειναι δυσκολο και τι οχι ειναι τελειως, μα τελειως διαστρεβλωμενη.

Αν καποιος καθηγητης δυσκολευεται να λυσει καποιο απο αυτα που ανεφερες, εστω και ενα, τοτε πραγματι πηρε το πτυχιο του με μεσο. Ειναι σαν να περπατας στο παρκο αυτα για καποιον που ξερει μαθηματικα. Τοσο ευκολα εννοω.....

Δημοσ.

Basilhs23___ συγνωμη που θα στο πω αλλά εχεις βαθια μεσανυχτα απο μαθηματικα. Βαριεμαι αυτη τη στιγμη να σχολιαζω το καθε λαθος που εχεις αλλά να προειδοποιησω τους υπολοιπους που ισως το διαβασουν, να μην παρουν ο,τι γραφεις ως αληθες.

 

Θα το κρίνουνε άλλοι αυτό.

Δημοσ.

Θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη rabesatratana για το ύφος μου πρίν. Απλά νόμιζα οτι μου έγραφες λάθος πράγματα πρίν θεώρησα οτι με δούλευες και νευρίασα. Θεωρώ άστοχο να βγάζουμε βεβιασμένα συμπερέσματα του στύλ είσαι βαθιά νυχτωμένος με κάτι για κάποιον αν δεν ξέρουμε με τι έχει ασχοληθεί. Ασχολούμε από χύμπι με ορισμένα πολύ εξειδικευμένα θέματα στα μαθηματικά (πολυώνυμα) έχοντας περάσει ώρες και έχοντας γεμίσει δεκάδες τετράδια για να συμπεράνω ορισμένα πράγματα, τα υπόλοιπα πράγματα τα κατέχω πολύ λιγότερο.

 

Για το 0^0 ήταν σημαδιακή η ερώτησή σου. Έψαξα λίγο και βρήκα οτι είναι απροσδιόριστο, δεν βγάζει 1 και αποτελεί εξαίρεση. Το ίδιο και με ύψωση στο άπειρο. Αν και δυσκολεύομαι να το κατανοήσω γιατί δεν προκύπτει 1 και υπάρχουν εξαιρέσεις. Ψάχνω να βρώ αν υπάρχουν αποδείξεις ή είναι αξιώματα αυτά. Το άπειρο πάντως δεν ξέρω ποιος το όρισε οτι είναι μια ιδεά έτσι λεκτικά πάντως εγώ το αντιλαμβάνομαι ως έναν πολύ μεγάλο αριθμό θετικό ή αρνητικό τον οποίο δεν είμαστε σε θέση να τον μετρήσουμε ή να τον καταγράψουμε σαν άνθρωποι ή με την βοήθεια μηχανήματος και με βάση την δική μου λογική είπα οτι άπειρο^0 βγάζει 1.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...