Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

η αληθεια ειναι οτι ειχα σκαλωσει στην αρχη και αναρωτιομουν που κολλαει αυτο το χ μεγαλυτερο απο 1 και μετα το περασα στο ντουκου.

 

 

 

γτ η δυο μου φαινεται πανευκολη και η 1 απλα με πηζει στους υπολογισμους; κυριε κυριε να ποσταρω την λυση; :-D

Αν η 2 σου φαινεται πανευκολη τοτε εισαι ευφυια απο τις λιγες. :mrgreen:

Εμενα στα καλα μου και μου πηρε 4-5 ωρες να την λυσω.

 

Η 1η ειναι θεωριας ασκηση ρε, αλλά στην συγκεκριμενη περιπτωση θα τολμουσα να πω οτι μόνο 40-60 μαθητες το πολυ πανελλαδικως θα μπορουσαν να την λυσουν 100% σωστα και ολοκληρωμενα και οχι με ημιμπακαλιστικες τακτικες. :-D

  • Απαντ. 128
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν η 2 σου φαινεται πανευκολη τοτε εισαι ευφυια απο τις λιγες. :mrgreen:

Εμενα στα καλα μου και μου πηρε 4-5 ωρες να την λυσω.

 

Η 1η ειναι θεωριας ασκηση ρε, αλλά στην συγκεκριμενη περιπτωση θα τολμουσα να πω οτι μόνο 40-60 μαθητες το πολυ πανελλαδικως θα μπορουσαν να την λυσουν 100% σωστα και ολοκληρωμενα και οχι με ημιμπακαλιστικες τακτικες. :-D

 

πολλες πραξεις η 1 ρε συ. δεν ξερω ισως τα μπουρδουκλωσα εγω. η 3 με παιδεψε μπορω να πω αλλα βρηκα την πονηρια στο τελος, νομιζω ειχε μεγαλυτερο τρικ η 3 απο την 2 και στο οριο και κυριως στο ολοκληρωμα θα ελεγα, βεβαια μπορει να πηγα μεσω λαμιας, το κανω συνηθως αυτο. η 2 ειναι μια αντικατασταση σχεσεων και μετα να εχεις το μαθηματικο ενστικτο να περασεις απο την κατα προσεγγιση ισοτητα στην ισοτητα.

Δημοσ.

η 2 ειναι μια αντικατασταση σχεσεων και μετα να εχεις το μαθηματικο ενστικτο να περασεις απο την κατα προσεγγιση ισοτητα στην ισοτητα.

Πως?? :fear: :fear:

Οταν μπορεσεις σκαναρε τις λυσεις να τις δω γιατι ειμαι πολυ περιεργος για το τι λες. Εκει στο "κατα προσεγγιση" με εχασες. :-D

Δημοσ.

Αν η 2 σου φαινεται πανευκολη τοτε εισαι ευφυια απο τις λιγες. :mrgreen:

Εμενα στα καλα μου και μου πηρε 4-5 ωρες να την λυσω.

 

Η 1η ειναι θεωριας ασκηση ρε, αλλά στην συγκεκριμενη περιπτωση θα τολμουσα να πω οτι μόνο 40-60 μαθητες το πολυ πανελλαδικως θα μπορουσαν να την λυσουν 100% σωστα και ολοκληρωμενα και οχι με ημιμπακαλιστικες τακτικες. :-D

 

Αν δεν κάνω λάθος μόνο οι νεπέριοι και δεκαδικοί λογάριθμοι είναι στην ύλη της 2ας και 3ης Λυκείου (έτσι μας λένε εμάς τουλάχιστον). Εγώ προσπαθώ εδώ και 30 λεπτά την 2η αλλά φως δεν βλέπω grin.png

 

Αυτό που προσπάθησα να κάνω είναι να τα φέρω όλα στο 1ο μέρος και να το θεωρήσω ως g'(θ), στη συνέχεια να βρω την αρχική και να εφαρμόσω Θ. Rolle είτε στο (0,1) ή στο (0,1/2) ή στο (1/2,1). Ίσως να γίνεται φτιάχνοντας το 1ο μέλος να μοιάζει με διαφορά 2 παραγώγων (με τα όρια που χρησιμοποιούμε στον ορισμό της παραγώγου) αλλά δεν ξέρω.. Ανυπομονώ για την λύση και γω.

Δημοσ.

Αν δεν κάνω λάθος μόνο οι νεπέριοι και δεκαδικοί λογάριθμοι είναι στην ύλη της 2ας και 3ης Λυκείου (έτσι μας λένε εμάς τουλάχιστον). Εγώ προσπαθώ εδώ και 30 λεπτά την 2η αλλά φως δεν βλέπω grin.png

Χεχε μην σκας για τον λογαριθμο με βαση το 7. Και με βαση 10 να ηταν ιδιο αποτελεσμα δινει. :-D

 

scan0001v.jpg

 

scan0002mp.jpg

Λες:

"Υπαρχει σημειο του [α,α+h] λες για το οποιο η ισοτητα να ειναι ακριβης."

Γιατι? :rolleyes:

 

Επισης αυτο που κανεις και λες πχ g(x) = lim{x->a}(κατι) και μετα λες:

g(x) ειναι περιπου ισο με αυτο το κατι, αυτο λοιπον προφανως και δεν ειναι μαθηματικη διαδικασια διοτι στην πραγματικοτητα ισχυει:

g(x) = "κατι" + ρ(x).

Και για την παραγωγο υπεισερχεται μια ρ1(x) στην ισοτητα αμα βγαλεις το οριο και στην 2η παραγωγο το ιδιο μια αλλη ρ2(x).

Μετα βεβαια πρεπει να βρεις τροπο να "ξεφορτωθεις" αυτες τις 2.

 

Επισης ποιος σου ειπε οτι μπορεις να παρεις Δx = h? :-D

Το Δx τεινει στο μηδεν. Το h ειναι συγκεκριμενος αριθμος, μπορει πχ να ειναι και 7000. :-)

Δημοσ.

μετα το σκεφτηκα οτι το h πρεπει να ειναι μικρος αριθμος. δεν μπορω τωρα να διαβασω ολο το ποστ σου και να σου απαντησω. ισως ειναι και τελειως λαθος η λυση μου, αλλα ειμαι σιγουρη οτι την προσεγγιστικη ισοτητα την εχω ξαναδει.

Δημοσ.

οσο για σενα ολα σου φενονται ευκολα.Σου δειχνω ενα οριο και πας στα προγραμματα των μαθηματικων το βρισκεις και μετα λες οτι ηταν ευκολο.Αν στο εβαζαν σε εξετασεις κατα τα αλλα δεν θα το ελυνες.

 

lol

 

Καταρχην για να λεω ολη την αληθεια οταν ρωτησα τον μαθηματικο μου,μου ειπε να μην ρωταω στο διαδυκτιο επειδη ολοι αυτοι κανουν τους εξυπνακιδες αλλα στην πραγματικοτητα ειναι σκραπες.Απλως βγαζουν τα αποτελεσματα απο βοηθηματα του διαδυκτιου και μετα σου λενε οτι ολα ειναι τοσο ευκολα !!!

 

Το παλικαρι σου κανει χερατη λυση και αντι να πεις ενα ευχαριστω του τη λες και απο πανω. Μαλιστα. Ειτε 25 ειτε 125 γραψεις μαθηματικα καποιος πρεπει να σου μαθει τροπους.

 

 

Ειδικα μου ειπε οτι ολες οι ασκησεις των μαθηματικων λυνονται με μαθηματικα εργαλεια του ιντερνετ

 

Πες του οτι ειναι ηλιθιος. Και επειδη κατι ειδα για λυση που δεν θα επαιρνε 20 επειδη δεν ειναι οπως θελεις να τη δεις, οι κολλες κατω κατω η στην αρχη γραφουν καθε σωστα τεκμιριωμενη(κοινως αποδεδειγμενη λυση) βαθμολογειται με αριστα.

 

Φιλικη συμβουλη: Κατσε και διαβασε οι ασκησεις δεν εχουν pattern γιατι αν δεν εχεις δει ενα συγκεκριμενο τοτε θα εχουμε δραματα κατα το Μαη. Γι'αυτο λοιπον do yourself a favor και μαθε να σκεφτεσαι.

Δημοσ.

μετα το σκεφτηκα οτι το h πρεπει να ειναι μικρος αριθμος. δεν μπορω τωρα να διαβασω ολο το ποστ σου και να σου απαντησω. ισως ειναι και τελειως λαθος η λυση μου, αλλα ειμαι σιγουρη οτι την προσεγγιστικη ισοτητα την εχω ξαναδει.

Για να σου δειξω τι σκεφτεσαι λαθος:

 

f'(y) = lim{x->4} ( ((x-4)(2x-7y)) / ((x-4)(x-3)) )

 

Eτσι λοιπον βρισκοντας το οριο εχουμε:

f'(y) = 8-7y

 

Ενω παιρνοντας με την μεθοδο σου προσσεγιστικα εχουμε:

f'(y) ~= (2x-7y)/(x-3)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...