Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παρηγγειλα αυτη την οθονη για ενα Asus eee απο Taiwan.

Μου ηρθε χαρτι την Δευτερα να παω την επομενη να το παραλαβω απο τα Ελτα.

Οταν πηγα σπιτι, ειδα απο την πισω μερια ενα βαθουλωμα στο χαρτινο κουτι του.

Ενω το ειχε τυλιξει καλα ο τυπος, με bubble wraps κτλ, δεν τα καταφερε η οθονη.

Ειναι εμφανως λυγισμενη απο το χτυπημα και εχει σπασει.

Το πακετο περιεχει ασφαλεια, οπως αναφερει και στην σελιδα του στο eBay.

"INSURANCE IS INCLUDED. If you received the parcel is damage or loss caused by the post office. Please ask your local post office return the items with the original packaging immediately. Then e-mail us about the damage conditions. We'll resend a same items for you."

 

Εστειλα κατευθειαν mail στον seller και μου απαντησε το παρακατω:

 

Would you file claims through carrier in case of damage on the parcel instructions as below.

We'll send a inquiry form forward to your Post to query about the damage.

IN CASE OF DAMAGE

FOLLOWING THESE INSTRUCTIONS:

VISUAL DAMAGE

1. HAVE DRIVER SIGN FOR DAMAGE CARTONS ON DELIVERY RECEIPT.

2. CONTACT DELIVERING CARRIER AND REQUEST INSPECTION BEFORE UNPACKING.

3. OBTAIN CARRIER'S PROCEDURE FOR FILING CLAIMS, AND FILE CLAIM IN STRICT COMPLIANCE THEREWITH.

CONCEALED DAMAGE

1. SAVE CARTONS AND ALL PACKING MATERIALS.

2. CONTACT DELIVERING CARRIER AND REQUEST INSPECTION.

3. OBTAIN CARRIER'S PROCEDURE FOR FILING CLAIMS, AND FILE CLAIM IN STRICT COMPLIANCE THEREWITH.

 

Thanks.

 

Tι πρεπει να κανω απο δω και περα?

 

Εχει κανενας αλλος αναλογη εμπειρια?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...