Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

το amazon σου στέλνει πρώτα καινούριο και μετά στέλνεις εσύ το χαλασμένο, πως σου φάνηκε? :P

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν είναι έτσι είναι μια χαρά, αλλά η καθυστέρηση θα υπάρχει και πάλι για κάποιον που το θέλει άμεσα.

 

Άσχετο: Από ποιό Αmazon ψωνίζεις; Είχα προσπαθήσει να κάνω αγορά μεταχειρισμένης κάρτας γραφικών πρόσφατα από το .com κι ενώ έγγραφε οτι στέλνουν σε Ελλάδα μου εμφάνισε μήνυμα αλλάξτε διεύθυνση αποστολής και όταν ρώτησα τον πωλητή δεν ήξερε να μου πει τι να κάνω για να το στείλει.

  • Super Moderators
Δημοσ.

ναι ενώ στο Πλαίσιο δεν υπάρχει καθυστέρηση, ειδικά αν είναι παλιότερο-εξαντλημένο-EOL το προϊόν? LOL!

 

άσε που άμα μπλέξεις με EOL σου κόβουν πιστωτικό σε χαμηλότερη τιμή από αυτή που αναγράφεται στην απόδειξη ή σου δίνουν μέχρι και bulk αντικαταστάτη "παρόμοιων" δυνατοτήτων...

Δημοσ.

το amazon σου στέλνει πρώτα καινούριο και μετά στέλνεις εσύ το χαλασμένο, πως σου φάνηκε? :P

 

Δε μιλάς σοβαρά. Πλάκα κάνεις.

Αυτό το κάνει γενικά σε όλα τα προϊόντα;

:shock:

Δημοσ.

ναι ενώ στο Πλαίσιο δεν υπάρχει καθυστέρηση, ειδικά αν είναι παλιότερο-εξαντλημένο-EOL το προϊόν? LOL!

 

άσε που άμα μπλέξεις με EOL σου κόβουν πιστωτικό σε χαμηλότερη τιμή από αυτή που αναγράφεται στην απόδειξη ή σου δίνουν μέχρι και bulk αντικαταστάτη "παρόμοιων" δυνατοτήτων...

Αυτό μου το έχουν κάνει μόνο στο Multirama.

Προτιμώ το eshop για αγορές από Ελλάδα, αλλά σε θέμα εγγύησης το καλύτερο για μένα μέχρι τώρα είναι το Πλαίσιο. Βέβαια δεν τους έχω γυρίσει τίποτα τελευταία και δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει τα πράγματα λόγω κρίσης.

Δημοσ.

Εντάξει ρε παίδες τότε να κλείσουνε όλα τα καταστήματα εδώ και να ψωνίζουμε μόνο από amazon.

Και σιγά τις διαφορές που έχει από θέμα τιμής.

Μόνο σε σκληρούς είναι φθηνότερα (λόγω της περιόδου).

Δημοσ.

Εντάξει ρε παίδες τότε να κλείσουνε όλα τα καταστήματα εδώ και να ψωνίζουμε μόνο από amazon.

Και σιγά τις διαφορές που έχει από θέμα τιμής.

Μόνο σε σκληρούς είναι φθηνότερα (λόγω της περιόδου).

Δεν είναι μόνο η τιμή. Για μένα είναι ο επαγγελματισμός και το after sales support. Δεν σημαίνει ότι όλοι εκεί έξω είναι υποδείγματα επαγγελματιών αλλά από πολλούς ντόπιους που δοκίμασα, απογοητεύτηκα οπότε στράφηκα σε άλλες αγορές.

Δημοσ.

Εγω δεν έχω παράπονο από service σε Πλαίσιο ή Multirama. Όταν είχα πρόβλημα μια χαρά με εξυπηρέτησαν και άμεσα. Να μην πω ότι έφταιγα εγώ για τις βλάβες...

Δημοσ.

Ε, εσύ. Εγώ ή κάποιος άλλος που είχε πρόβλημα που ήταν προφανώς ευθύνη του καταστήματος τι κάνει; Στρέφεται αλλού την επόμενη φορά.

Δημοσ.

Εγω δεν έχω παράπονο από service σε Πλαίσιο ή Multirama. Όταν είχα πρόβλημα μια χαρά με εξυπηρέτησαν και άμεσα. Να μην πω ότι έφταιγα εγώ για τις βλάβες...

 

Έχουν αλλάξει τα πράγματα στο Πλαίσιο στην υποστήριξη προϊόντων, όχι στην πώληση.

 

Λογο κρίσης έχουν βάλει ανθρώπους με έλλειψη εμπειρίας.

 

Δεν φταίει το προσωπικό άλλα οι εργοδότες που θέλουν να κάνουν την δουλειά τους με 500ευρω το μήνα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...