Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λυπη?γιατι λυπη?επειδη κλεινει το χειροτερο καταστημα στην ελλαδα?

εγω χαιρομαι ιδιαιτερα που θα σταματησουνε να κοροιδευουνε το κοσμο.

υπαρχου πολλα αλλα καλυτερα μαγαζακια που αξιζουν τη πελατεια που ειχε το eshop.

Ναι ειναι λυπηρο ο κυριος αξονας ανταγωνισμου στην αγορα της πληροφορικης να κατανταει ετσι.

Ειναι λυπηρο για σενα τον αγοραστη, δεν σε συμφερει.

Και ειναι λυπηρο και για τους τοσους εργαζομενους.

 

Τα υπολοιπα μαγαζακια που λες, ειναι μαγαζακια προς το παρον. Η ουσια ηταν οτι υπηρχε το πλαισιο και υπηρχε και το eshop.

 

Τωρα υπαρχει το πλαισιο και πολλα, οπως ειπες, μαγαζΑΚΙΑ. Με οτι συνεπαγεται αυτο. Για παραδειγμα θες να στησεις εναν Η/Υ και πρεπει καθε κομματι να το παραγγελνεις απο αλλου, διοτι δεν υπαρχει ενα με φουλ στοκ και ποικιλια, οπως ηταν καποτε το eshop.

 

Που θα πει εμεσο μονοπωλιο για το πλαισιο και κατακερματισμος του ανταγωνισμου. Και αλλα.

 

Φυσικα και ειναι λυπηρο απο καθε αποψη. Δεν εξεταζω πως και γιατι καταντησε εκει που καταντησε, εξεταζω το γεγονος.

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το eshop πιστευω έχασε τον ανταγωνισμό από το πλαισιο όχι γιατι ανοιχτηκε πολύ αλλά γιατί απευθυνόταν σε πιο εξειδικευμένο κοινό, αυτό που θα ηξερε τι θελει και θα έκανε παραγγελία γιατί όλοι όσοι δεν εχουν σχέση με pc θα πήγαιναν πλαισιο να χαζέψουν και να παρουν ότι θέλουν από εκει. Ως εδω όλα καλά, όμως όταν έχεις τις ΙΔΙΕΣ τιμές με το πλαισιο που συντηρεί καταστήματα και υπαλλήλους ενώ εχεις μόνο αποθήκες χανεις αμεσα και το κοινό που απευθυνεσαι, ενώ όταν κοιτάζει καποιος στο skroutz και βρίσκει φθηνότερα πράγματα σε πιο μικρά μαγαζάκια δεν θα διστάσει να αγοράσει από εκει παρα από το eshop, αποτέλεσμα όλως αυτών η σημερινή εικόνα που παρουσιάζει..

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως τα κατάφεραν έτσι, από το μεγαλύτερο ίσως ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα να πανε για κλείσιμο... Η απληστία τους δεν είχε/έχει όρια.

Δημοσ.

Λυπη?γιατι λυπη?επειδη κλεινει το χειροτερο καταστημα στην ελλαδα?

εγω χαιρομαι ιδιαιτερα που θα σταματησουνε να κοροιδευουνε το κοσμο.

υπαρχου πολλα αλλα καλυτερα μαγαζακια που αξιζουν τη πελατεια που ειχε το eshop.

 

εντάξει, τώρα δε μιλάς σοβαρά..

 

να κλείσουν όλοι δηλαδή και να μείνει μόνο το πλαίσιο..

 

έχεις να αγοράσεις δίσκο με 700 ευρώ μετά..:cry:

 

..εμ βέβαια όταν ανοίγανε κάθε μήνα και ένα καινούργιο e-shop point... τώρα την πάτησαν την μπανανόφλουδα !

δεν μπήκανε από αυτό μέσα.. ίσα ίσα που ήταν τελείως χαμηλού κόστους το εγχείρημα και από τα πιο πετυχημένα (βόλευε πολύ κόσμο από το να τσακώνεσαι με τους διανομείς για την ώρα που θα στα φέρουν)...

 

Το eshop πιστευω έχασε τον ανταγωνισμό από το πλαισιο όχι γιατι ανοιχτηκε πολύ αλλά γιατί απευθυνόταν σε πιο εξειδικευμένο κοινό, αυτό που θα ηξερε τι θελει και θα έκανε παραγγελία γιατί όλοι όσοι δεν εχουν σχέση με pc θα πήγαιναν πλαισιο να χαζέψουν και να παρουν ότι θέλουν από εκει. Ως εδω όλα καλά, όμως όταν έχεις τις ΙΔΙΕΣ τιμές με το πλαισιο που συντηρεί καταστήματα και υπαλλήλους ενώ εχεις μόνο αποθήκες χανεις αμεσα και το κοινό που απευθυνεσαι, ενώ όταν κοιτάζει καποιος στο skroutz και βρίσκει φθηνότερα πράγματα σε πιο μικρά μαγαζάκια δεν θα διστάσει να αγοράσει από εκει παρα από το eshop, αποτέλεσμα όλως αυτών η σημερινή εικόνα που παρουσιάζει..

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως τα κατάφεραν έτσι, από το μεγαλύτερο ίσως ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα να πανε για κλείσιμο... Η απληστία τους δεν είχε/έχει όρια.

 

δε νομίζω ότι τους έφαγε η απληστία..

δε έχουν αποκτήσει βίλλες και ελικόπτερα αυτοί που το ξεκίνησαν..

 

Πολύ απλά, ξανοίχτηκε με δανεισμό και πλαφόν στις τράπεζες γιατί το ξεκίνησαν με ελάχιστα λεφτά και δεν έχουν την προϊστορία του πλαισίου,

και μόλις οι τράπεζες κόψανε την πίστωση , τους πήρε η κάτω βόλτα..

Μόνο μέσα από τζίρο και οικονομίες κλίμακας κινούνταν.

Από τη στιγμή που ο τζίρος μειώθηκε δραματικά και δεν υπάρχει ρευστό για επενδύσεις για να πάρεις τα πάνω σου, εκεί φτάνεις.

Δημοσ.

Απληστια ως προς το οτι δεν χτυπησαν τις τιμές στην αγορά αλλά σε συνεργασία με το πλαισιο κυνηγούσαν το μέγιστο κέρδος.

 

Πριν 3μιση χρόνια πηρα pc και αγόρασα όλα τα εξαρτηματα και τα περιφερειακα ξεχωριστά, είχα κανει ενα εξελάκι λοιπόν με τις τιμές σε πλαισιο και eshop, η διαφορα στα προιόντα αν δεν είχαν ιδια τιμή επαιζε κοντά στα 50 λεπτά, στο συνολο εβγαζα για pc 1200 ευρώ διαφορά 1 ευρω..

Δημοσ.

Ναι ειναι λυπηρο ο κυριος αξονας ανταγωνισμου στην αγορα της πληροφορικης να κατανταει ετσι.

Ειναι λυπηρο για σενα τον αγοραστη, δεν σε συμφερει.

Και ειναι λυπηρο και για τους τοσους εργαζομενους.

 

Τα υπολοιπα μαγαζακια που λες, ειναι μαγαζακια προς το παρον. Η ουσια ηταν οτι υπηρχε το πλαισιο και υπηρχε και το eshop.

 

Τωρα υπαρχει το πλαισιο και πολλα, οπως ειπες, μαγαζΑΚΙΑ. Με οτι συνεπαγεται αυτο. Για παραδειγμα θες να στησεις εναν Η/Υ και πρεπει καθε κομματι να το παραγγελνεις απο αλλου, διοτι δεν υπαρχει ενα με φουλ στοκ και ποικιλια, οπως ηταν καποτε το eshop.

 

Που θα πει εμεσο μονοπωλιο για το πλαισιο και κατακερματισμος του ανταγωνισμου. Και αλλα.

 

Φυσικα και ειναι λυπηρο απο καθε αποψη. Δεν εξεταζω πως και γιατι καταντησε εκει που καταντησε, εξεταζω το γεγονος.

δηλαδη οταν υπηρχε το eshop Και ηταν στα φορτε του,δεν ειχε κανει 4πλο καρτελ με πλαισιο,μουλτιραμα και u?ιδιες τιμες μεχρι τελευταιο cent.

ποιος ο λογος να προτιμησω ενα απο αυτα τα μεγαλα μαγαζια και να μη το παρω απο καποιο αλλο μικροτερο απο τα 50+ που υπαρχουν που εχει και καλυτερη τιμη και καλυτερη εξυπηρετηση/σερβις?

ασε που αν χαλασει κατι εχεις μπλεξει.

σε κατηγορουσανε οτι το χαλασες εσυ και στο βγαζανε εκτος εγγυησης.

Δημοσ.

δηλαδη οταν υπηρχε το eshop Και ηταν στα φορτε του,δεν ειχε κανει 4πλο καρτελ με πλαισιο,μουλτιραμα και u?ιδιες τιμες μεχρι τελευταιο cent.

ποιος ο λογος να προτιμησω ενα απο αυτα τα μεγαλα μαγαζια και να μη το παρω απο καποιο αλλο μικροτερο απο τα 50+ που υπαρχουν που εχει και καλυτερη τιμη και καλυτερη εξυπηρετηση/σερβις?

ασε που αν χαλασει κατι εχεις μπλεξει.

σε κατηγορουσανε οτι το χαλασες εσυ και στο βγαζανε εκτος εγγυησης.

Αυτα αρχισαν να γινονται οταν το eshop ειχε ξεκινησει να παιρνει ηδη την κατω βολτα. Ισως να ηταν και οι βασικοτερες αιτιες που καταντησε ετσι. Δεν αναφερομαι σε αυτην την περιοδο του eshop προφανως.

 

ΠΡΙΝ απο αυτα, μιλαμε για 2001 περιπου εποχες, το eshop ουτε καρτελ ειχε, ουτε εκανε τοσα νερα στην εξυπηρετηση πελατων και ηταν και ~10% φθηνοτερο απο καθε αλλο καταστημα πληροφορικης σχεδον σε ολα του τα προιοντα. Ακομα θυμαμαι τα banner στο site που εξηγουσαν στον ανιδεο (και καχυποπτο) τοτε κοσμο απο ηλεκτρονικες αγορες, πως λειτουργει και πως καταφερνει να διατηρει τοσο χαμηλες τιμες. Παραλληλα διατηρουσε τεραστια ποικιλια στοκ δεοδομενης της τοτε αγορας πληροφορικης στην Ελλαδα.

 

Μετα απο αυτα εκανε παταγο, την ψωνισαν και αρχισαν οι συνεργασιες με τα πλαισια, η αλαζονκη συμπεριφορα στους πελατες και τελικως ηρθε η σημερινη κατασταση, που φανταζομαι οτι θα επιφερει και το οριστικο λουκετο σε καποια φαση.

 

Ε αυτη η εξελιξη, εμενα ως αγοραστη μου προκαλει λυπη.

Και ως εργαζομενου επισης μου προκαλει λυπη γιατι βγαινει καμποσος κοσμος στην ανεργια εξαιτιας αλαζονικων και χαζων χειρισμων λιγων ατομων-κακων επιχειρηματιων.

Δημοσ.

Τα πρώτα χρόνια ήταν καλό το e-shop.

Καινοτομικό για τα ελληνικά δεδομένα, ενημερωμένο website, χαμηλές τιμές, άμεση παραλαβή και πολύ μεγάλη ποικιλία προϊόντων.

Όταν άρχισαν να επεκτείνονται σε αγορές που δεν γνώριζαν και όταν προσπάθησαν να γίνουν πλαίσιο-μουλτιράμα, απέτυχαν παταγωδώς.

 

Πάντως, καλή τεχνική υποστήριξη και after sales δεν είχαν ποτέ! Τα τελευταία χρόνια όμως έχει γίνει ακόμη χειρότερο.

 

Δυστυχώς το ψώνιο, η υπεροψία και ο νεοπλουτισμός είναι χαρακτηριστικό πολλών Ελλήνων επιχειρηματιών.

Άλλο παράδειγμα ο παλαι ποτέ κυρίαρχος του χώρου της πληροφορικής Πουλιάδης.

 

 

Όσον αφορά την είδηση δεν μπορώ να καταλάβω που αναφέρεται. Το eshop στον σταθμό έχει κλείσει εδώ και 1 χρόνο.

Δημοσ.

Δυστυχώς το ψώνιο, η υπεροψία και ο νεοπλουτισμός είναι χαρακτηριστικό πολλών Ελλήνων επιχειρηματιών.

Άλλο παράδειγμα ο παλαι ποτέ κυρίαρχος του χώρου της πληροφορικής Πουλιάδης.

 

Όσον αφορά την είδηση δεν μπορώ να καταλάβω που αναφέρεται. Το eshop στον σταθμό έχει κλείσει εδώ και 1 χρόνο.

μαλλον δικιο ειχε καποιος πιο πανω οτι στο zougla βαρανε κατω απ τη ζωνη αφου δεν ειναι τωρινο.

 

Anyway , RIP Πουλιάδη...

 

Τυρόπιτα Σαρωνίδας, μόνο 0,50 ευρώ διά χειρός της συζύγου του κ. Πουλιάδη! Η κυρία του πρώην «βασιλιά της πληροφορικής», Αθανάσιου (ή Σάκη όπως τον φωνάζουν οι φίλοι του) Πουλιάδη, φτιάχνει και πουλάει τις πιο νόστιμες πίτες της νοτιοανατολικής Αττικής σε τιμές κάτω του κόστους, δίνοντας μάλιστα όσες περισσεύουν στους φτωχούς

 

http://panikosfm.pblogs.gr/2009/02/tyropites-apo-thn-kyria-poyliadh.html ( λογικα θα εχει αναφερθει ξανα, ειδικα μετα το θανατο του Πουλιάδη...)

Δημοσ.

Αυτα αρχισαν να γινονται οταν το eshop ειχε ξεκινησει να παιρνει ηδη την κατω βολτα. Ισως να ηταν και οι βασικοτερες αιτιες που καταντησε ετσι. Δεν αναφερομαι σε αυτην την περιοδο του eshop προφανως.

 

ΠΡΙΝ απο αυτα, μιλαμε για 2001 περιπου εποχες, το eshop ουτε καρτελ ειχε, ουτε εκανε τοσα νερα στην εξυπηρετηση πελατων και ηταν και ~10% φθηνοτερο απο καθε αλλο καταστημα πληροφορικης σχεδον σε ολα του τα προιοντα. Ακομα θυμαμαι τα banner στο site που εξηγουσαν στον ανιδεο (και καχυποπτο) τοτε κοσμο απο ηλεκτρονικες αγορες, πως λειτουργει και πως καταφερνει να διατηρει τοσο χαμηλες τιμες. Παραλληλα διατηρουσε τεραστια ποικιλια στοκ δεοδομενης της τοτε αγορας πληροφορικης στην Ελλαδα.

 

Μετα απο αυτα εκανε παταγο, την ψωνισαν και αρχισαν οι συνεργασιες με τα πλαισια, η αλαζονκη συμπεριφορα στους πελατες και τελικως ηρθε η σημερινη κατασταση, που φανταζομαι οτι θα επιφερει και το οριστικο λουκετο σε καποια φαση.

 

Ε αυτη η εξελιξη, εμενα ως αγοραστη μου προκαλει λυπη.

Και ως εργαζομενου επισης μου προκαλει λυπη γιατι βγαινει καμποσος κοσμος στην ανεργια εξαιτιας αλαζονικων και χαζων χειρισμων λιγων ατομων-κακων επιχειρηματιων.

τοτε ναι.ηταν καλο μαγαζι οσο ηταν ακομα στη πυλωτη του αμαρουσιου...

οσο μεγαλωνε χειροτερευε.

Δημοσ.

Ε ναι τωρα που εγινε eshopper και ο Μακης, αντιγραφοντας τη συνταγη του eshop, ωρα να κανει "τυπου αποκαλυψεις" ανταγωνισμο στο eshop.gr

 

Και φυσικα διπλα παιζει το banner "zougla eshop: θηκη για iphone με εξτρα αποθηκευτικο χωρο για προφυλακτικα, μη το χασετε!"

 

Κατα τ'αλλα μονο λυπη προκαλει η καταντια του eshop.

 

Σωστός

 

To e-shop έχει κάτι μήνες που έχει μπει στον πτωχευτικό νόμο.....και τρέχει στα δικαστήρια!

Δημοσ.

Εδώ και μήνες έχει κάνει αίτηση για να μπει στο άρθρο 99. Έχει εισαχθεί όμως ή όχι;

 

Πάντως το καρτέλ που είχαν δημιουργήσει eshop-plaisio και λοιποί πριν από μερικά χρόνια με σκοπό να διαλύσουν τους μικρομεσαίους ήταν γνωστό.

Τώρα να μην κλαίγονται όλοι αν μπούνε στην μέση και άλλοι επίδοξοι διάδοχοι.

 

Κρίμα για τους υπαλλήλους αλλά η αγορά θα αυτορυθμιστεί. Αν κλείσουν 50 eshop, το κενό στην αγορά θα καλυφθεί από άλλους και θα ανοίξουν νέα καταστήματα και νέες θέσεις εργασίας.

Δημοσ.

...δε νομίζω ότι τους έφαγε η απληστία..

δε έχουν αποκτήσει βίλλες και ελικόπτερα αυτοί που το ξεκίνησαν..

 

 

Απέκτησαν στις αρχές. Άσχετα αμα τα χάσανε στο τέλος και μετακόμισαν σε κάνα 4ρι στην Κηφισιά τώρα.

Στον Καπιταλισμό ο Κεφαλαιοκράτης έχει το Αβαντάζ. Δηλώνει πτώχευση σαν τον Κουρή με το Alter και τρέχουνε και δεν φτάνουνε οι εργαζόμενοί.

Δημοσ.

νομίζω πως έχει κλείσει εδώ και αρκετό καιρό το e-shop στη Στουρνάρη - πραγματικά κρίμα πάντως. Ήταν εξαιρετικοί στην αρχή, τους έκοψα όταν είδα ότι άρχισαν το καρτέλ με το πλαίσιο.

Δημοσ.

Έπαιξαν με το πλαίσιο και έχασαν. Θυμάμαι τις ίδιες τιμές σε πολλά προϊόντα κατά καιρούς. Ίδιες αυξήσεις την ίδια στιγμή κτλ.

 

Φανταστείτε όμως την κατάντια, να χάνεις από το πλαίσιο, το οποίο έχει ήδη κακό όνομα στην αγορά από άποψη τιμών και εξυπηρέτησης. Φαίνεται όμως ότι το φυσικό κατάστημα κέρδισε το ηλεκτρονικό.... στη μικρή αγορά της Ελλάδας.

Πρέπει επιτέλους να καταλάβουν ότι δε φτάνει μόνο η σωστή τιμολόγηση και η διαχείριση του κόστους λειτουργίας, αλλά επιβάλλεται ένα καλό όνομα που έρχεται από το άψογο AFTER SALES SUPPORT.

 

Θα ψωνίσω από οποιοδήποτε μαγαζί που θα μου υποσχεθεί να μη μου τα κάνει τσουρέκια όταν θα πέσω σε ελαττωματικό προϊόν ή όταν θα χρειαστώ service γενικότερα.

Ελπίζω να αλλάξει τακτική και το άθλιο πλαίσιο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...