Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα έχω ένα πρόβλημα στο λαπτοπ(acer) μου και θέλω να το πάω για service.Να το πάω στο κατάστημα που το πήρα(e-shop) ή να το πάω στο εξουσιοδοτημένο service?

Δημοσ.

αν εισαι σιγουρος οτι ειναι εντος εγγυησης και το eshop ειναι πολυ πιο βολικο, το πας εκει. Αν σου πουνε αερολογιες τους λες οτι ειναι υποχρεωμένοι απο τον νόμο και οτι μπορεις να τους φερεις εκτυπωση του νομου (υπαρχει συζητηση καπου στο forum).

 

Αν δεν υπαρχει διαφορα αποστασης μεταξυ eshop και acer, πας στην acer για ταχυτερη ανταποκριση και γιατι το eshop δεν ειναι στα καλυτερα του

Δημοσ.

ευχαριστώ για την απάντηση,εντάξει είμαι στη θεσσαλονίκη δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά απόστασης.Πήρα τηλέφωνο στο e-shop και μου είπαν να το πάω στο κατάστημα αλλά θα στείλω και ένα μαιλ στο acer για να δω τι θα μου πούν.

 

Τελικά θα το πάω στο e-shop γιατί από το support του acer μου είπαν ότι είναι εκτός εγγύησης ενώ το e-shop δίνει δύο χρόνια εγγύηση από μόνο του (Link)

Δημοσ.

Τελικά θα το πάω στο e-shop γιατί από το support του acer μου είπαν ότι είναι εκτός εγγύησης ενώ το e-shop δίνει δύο χρόνια εγγύηση από μόνο του (Link)

Μακαρι οντως να δεχτουν οτι ειναι στην εγγυηση το e-shop ... Γιατι 2 φορες δεν ειχα και την καλυτερη εμπειρια !!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...