boissei Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Καλημέρα έχω ένα πρόβλημα στο λαπτοπ(acer) μου και θέλω να το πάω για service.Να το πάω στο κατάστημα που το πήρα(e-shop) ή να το πάω στο εξουσιοδοτημένο service?
boissei Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 αν θυμάμαι καλά έχω 2 χρόνια εγγύηση και έχει περάσει μόνο ένας χρόνος,οπότε είναι σε εγγύηση
isay Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 αν εισαι σιγουρος οτι ειναι εντος εγγυησης και το eshop ειναι πολυ πιο βολικο, το πας εκει. Αν σου πουνε αερολογιες τους λες οτι ειναι υποχρεωμένοι απο τον νόμο και οτι μπορεις να τους φερεις εκτυπωση του νομου (υπαρχει συζητηση καπου στο forum). Αν δεν υπαρχει διαφορα αποστασης μεταξυ eshop και acer, πας στην acer για ταχυτερη ανταποκριση και γιατι το eshop δεν ειναι στα καλυτερα του
boissei Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 ευχαριστώ για την απάντηση,εντάξει είμαι στη θεσσαλονίκη δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά απόστασης.Πήρα τηλέφωνο στο e-shop και μου είπαν να το πάω στο κατάστημα αλλά θα στείλω και ένα μαιλ στο acer για να δω τι θα μου πούν. Τελικά θα το πάω στο e-shop γιατί από το support του acer μου είπαν ότι είναι εκτός εγγύησης ενώ το e-shop δίνει δύο χρόνια εγγύηση από μόνο του (Link)
digia Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Τελικά θα το πάω στο e-shop γιατί από το support του acer μου είπαν ότι είναι εκτός εγγύησης ενώ το e-shop δίνει δύο χρόνια εγγύηση από μόνο του (Link) Μακαρι οντως να δεχτουν οτι ειναι στην εγγυηση το e-shop ... Γιατι 2 φορες δεν ειχα και την καλυτερη εμπειρια !!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα