vxristoforos Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Χρονια πολλα! Χαρουμενα Χριστουγεννα! Εχω ενα σεσουαρ που σταματισε να λειτουργει καθως το χρησιμοποιουσα... Εβγαλε μια μυρωδια καμμενου.. Μετα απο λιγεσ μερες δοκιμασα αν λειτουργει, απο απορια. Δουλεψε για ενα λεπτο και μετα σταματισε βγαζοντας εκεινη τη χαρακτιριστικη μυρωδια... Υποπτευομαι καποιο θερμοστατη-αντισταση που με την υπερθερμανση παυει τη λειτουργια του... Υπάρχει τροπος επιδιορθωσης? Ευχαριστω προκαταβολικα! Χρονια πολλα!
washcloud Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Συνήθως δε σηκώνουν επιδιόρθωση αυτά - καλύτερα να πάρεις ένα άλλο φθηνό πχ γύρω στα 5€. Εκτός κι αν ήταν κα'να καλό ή...κειμήλιο, οπότε το ανοίγεις και ψάχνεις να δεις αν φαίνεται πουθενά καμμένο (καμμιά αντίσταση όπως είπες και 'συ, κι αν βρεις παρόμοια, την αλλάζεις. Θες δυνατό κολλητήρι όμως συνήθως, και γενικά δε συμφέρει, πχ να το δώσεις για φτιάξιμο, άσε που δύσκολα θα βρεις κάποιον ν' ασχοληθεί, ακριβώς επειδή δε συμφέρει). Ή αν είναι κανένα κομμένο σύρμα, το ενώνεις με κάποιον τρόπο. Αν πάλι, είναι ο θερμοστάτης που μένει μόνιμα ανοιχτός, πίεσε λίγο το διμεταλλικό του έλασμα να "κάτσει" λίγο, για να κλείνει το κύκλωμα (και πάλι δύσκολα θα γίνει σωστή δουλειά, μη πω ότι θα είναι και λίγο "επικίνδυνο" να παίξεις με τον θερμοστάτη - εννοώ ότι δύσκολα θα δουλεύει σωστά μετά, πχ δε θα κλείνει όταν πρέπει, και θα σου κάνει κα'να ΤΣΣΑΑΑΦΦ και θα το χάσεις για πάντα). Επίσης μπορεί να είναι το μοτέρ, οπότε τζάμπα το παίδεμα...
insomniaK Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Από την περιγραφή σου, για κάποιο λόγο, νομίζω ότι σταματάει να περιστρέφεται σωστά ο ανεμιστήρας του σεσουαρ. Πέτα το.
De@th L0rd Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Αν είναι από τα κλασικά κινέζικα που πουλιούνται με το κιλό, πέταξε το στην ανακύκλωση και πάρε ένα άλλο.
Pantelwolf Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Συνήθως καίγεται η αντίσταση, το σύμπτωμα είναι οτι βγάζει αέρα αλλά δεν είναι ζεστός. Μπορει να καεί και ανεμιστήρας ή οτισήποτε άλλος συνδυασμός κυκλωμάτων. Δε φτιαχνεται με χρήματα που να μην αξίζει να πάρεις άλλο. τα περισσότερα πιστολάκια της αγοράς έχουν ενα-ενάμισι χρόνο ζωής με καθημερινή γυναικεία χρήση οπότε εγώ θα έπαιρνα κάτι φτηνό
vxristoforos Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Το είχε αγοράσει η δικια μου γυρω στα 70 ευροπουλα... λεει οτι ειναι επαγγελματικο... Αν είχε καεί το μοτέρ, γιατί να δουλευει (για λιγο βεβαια) μεχρι να ξαναζεσταθει? Πάντως μου φαινεται καπως περίεργο.. αν προκειτε για μια αντισταση, ειναι τοσο δυσκολο να αντικατασταθει?
washcloud Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Αν δεν είναι ότι δούλεψε για λίγο ΜΙΑ φορά και πάπαλα (δε διευκρίνησες), αλλά το κάνει κάθε φορά που το ανοίγεις (αφού κρυώσει), μάλλον ο θερμοστάτης είναι. Το ανοίγεις αν πιάνουν τα χέρια σου, και δοκιμάζεις την τύχη σου να τον "επιδιορθώσεις" που λέγαμε (να τον αλλάξεις δεν ξέρω αν παίζει, χλωμό το κόβω όμως). Αν είστε διατεθειμένοι να σκάσετε πχ από 20-30, πάντε το σε κάποιον ηλεκτρονικό που κάνει επισκευές, ρωτήστε διάγνωση και τιμή, και αναλόγως δώστε το, αφού είναι επαγγελματικό. Επίσης, από τη δική μου μαστροχαλαστική εμπειρία (έχοντας ανοίξει καμμιά ντουζίνα από δαύτα μέσα στα χρόνια, πειραματιζόμενος να τα κάνω να ξαναδουλέψουν), το ν' αλλάξεις κάποιο ηλεκτρονικό εξάρτημα (αντίσταση ή πυκνωτάκι κτλ) είναι παλούκι, καθώς ακόμα και τα πιο ευτελή, έχουν συνήθως πολύ "δυνατές" κολλήσεις. Άρα απουσία, ηλεκτρολογικού κολλητηριού (60W+ πχ), ούτε καν "ηλεκτρονικού" δηλαδή, θα ζοριστείς. Ζόρι θα υπάρχει επίσης να βρεθεί, αν τελικά διαπιστώσεις κάποιο μικροηλεκτρονικό εξάρτημα καμμένο, ανταλλακτικό, και αν μάλιστα δεν φαίνονται τα στοιχεία του πάνω του, τρέχα γύρευε...
oldermania Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 αν ειναι καλη μαρκα εχουν εγγυηση αυτα ενα δυο χρονια παρε τηλ να ρωτησεις την εταιρια αν ειναι φτηνιαρικο πετα το και παρε αλλο
lary7 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Για ενα περιεργο λογο τα καλυτερα σεαουαρε ειναι αυτα made in swiss. Αυτη η συμπαθης χωρα παραγει εξαιρετικα σεσουαρ που αν και ειναι ακριβοτερα,αντεχουν πολυ παραπανω απο τα κινεζικα. Παραδειγμα για το ποσο αχρηστοι ειμαστε και εμεις σαν υποτιθεται χωρα αναπτυγμενη
archsatan Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Επίσης, από τη δική μου μαστροχαλαστική εμπειρία (έχοντας ανοίξει καμμιά ντουζίνα από δαύτα μέσα στα χρόνια, πειραματιζόμενος να τα κάνω να ξαναδουλέψουν), το ν' αλλάξεις κάποιο ηλεκτρονικό εξάρτημα (αντίσταση ή πυκνωτάκι κτλ) είναι παλούκι, καθώς ακόμα και τα πιο ευτελή, έχουν συνήθως πολύ "δυνατές" κολλήσεις. Άρα απουσία, ηλεκτρολογικού κολλητηριού (60W+ πχ), ούτε καν "ηλεκτρονικού" δηλαδή, θα ζοριστείς. Ζόρι θα υπάρχει επίσης να βρεθεί, αν τελικά διαπιστώσεις κάποιο μικροηλεκτρονικό εξάρτημα καμμένο, ανταλλακτικό, και αν μάλιστα δεν φαίνονται τα στοιχεία του πάνω του, τρέχα γύρευε... Οι "δυνατές" κολλήσεις που αναφέρεις είναι λογικά οι lead free. Άμα διαβάσεις κάνα τουτόριαλ για κολλήσεις θα δείς ότι είναι πανεύκολο και φυσικά δεν χρειάζεσαι κολλητήρι τέτοιας ισχύος που αναφέρεις αλλά πολύ χαμηλότερης. @τόπικ στάρτερ: Βέβαια εγώ προτείνω να ανοίξεις το καπάκι που έχει τον ανεμιστήρα και να τον καθαρίσεις από την σκόνη !
washcloud Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δεν ξέρω τί λες μάστορα, και αν έχεις δίκιο περί τχιουτόριαλζ που δείχνουν μαγκιές - εγώ πάντως ερασιτεχνικά αυτο-απασχολούμενος δεν κατάφερα ποτέ εύκολα να ξεκολλήσω τέτοιες αναθεματισμένες κολλήσεις, και η πρακτική συμβουλή μου εσυνίστατο στο αν είναι είτε να πάρει κολλητήρι, να προτιμήσει ένα βαρwattο (άλλωστε δεν είναι τρελλή η ευροδιαφορά), είτε αν ήδη έχει χαμηλόβατο να ξέρει ότι παίζει και να απογοητευτεί καθώς δύσκολα θα κάνει δουλειά. Και κάτι για τη σκόνη : επειδή πολύ δύσκολα, επαγγελματικό σεσουάρ θα μαζέψει τόση μπιχλότριχα που θα φρακάρει τον άξονα του μοτέρ (έχουν καλή κατασκευή που το αποτρέπει αρκούντως, σε αντίθετη με τα φτηνιάρικα), την περίπτωση του τζαμαρίσματος την αποκλείω - άσε που θα μας το τόνιζε, γιατί γίνεται αντιληπτό όταν σταματάει να διαχέεται αέρας.
gatokoritso Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Κρατά το σεσουαρ για μαστροχαλαστριες/πειραματισμούς και πήγαινε στα "δάφνης"(ότι εχω πάρει από εκεί έχει βγει σκυλί) να πάρεις καινούργιο για να κανείς τη δουλειά σου.
evabb Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Το είχε αγοράσει η δικια μου γυρω στα 70 ευροπουλα... λεει οτι ειναι επαγγελματικο... Αν είχε καεί το μοτέρ, γιατί να δουλευει (για λιγο βεβαια) μεχρι να ξαναζεσταθει? Πάντως μου φαινεται καπως περίεργο.. αν προκειτε για μια αντισταση, ειναι τοσο δυσκολο να αντικατασταθει? επαγγελματικο ειναι μονο αν εχει αγοραστει απο κομμωτηριο. επισης αν εχει εγγυηση χρησιμοποιησε την. πολυ πιθανο να επεσες σε ελετωματικο κομματι αν καηκε με την πρωτη φορα.
Ntinaras Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 μηπως το ζοριζεις πολυ και απλα ζεσταινεται αμεσως? για αστο να δουλεψει λιγο αλλα χωρις να το βαλεις να φυσαει τα μαλλια. δηλαδη να το βαλεις να δουλευει με πληρως ελευθερη ροη αερα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις