Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

http://ergazomenoialter.blogspot.com/2011/12/blog-post_28.html

 

Ζήλεψε τον… Όμηρο ο μεγαλομέτοχος του ALTER και συνέγραψε με πάθος την δική του… «Κουριάδα», για να αποδείξει (; ) ότι αυτός πλήρωνε συνεπέστατα στα 11 χρόνια λειτουργίας του σταθμού και όλοι οι άλλοι –μεταξύ αυτών και οι …εργαζόμενοι- «τσέπωναν»!

 

Αρχικά, λοιπόν, απαντάμε:

Είναι τουλάχιστον ανήθικη η έκφραση «οι εργαζόμενοι τσέπωσαν», όταν αναφέρεται σε νόμιμα προσληφθέντες υπαλλήλους ανεξαρτήτως ειδικότητας, που παρήγαγαν έργο και γι’ αυτό αμείβονταν με συμφωνημένη αμοιβή.

Είναι οι ίδιοι εργαζόμενοι που εδώ και έναν ολόκληρο χρόνο έχουν «τσεπώσει» -κατά τον κ Κουρή- τρεις ως τρεισήμισι μισθούς και τα παιδιά τους πέρασαν τα Χριστούγεννα νηστικά!

Όταν ο μεγαλομέτοχος κάνει την «σούμα» (σε… δραχμές για να φαίνονται μεγαλύτερα τα ποσά!) ξεχνάει ότι μπορεί αυτή τη στιγμή να εργάζονται στο ALTER 650 άνθρωποι, αλλά στα 11 χρόνια της λειτουργίας του σταθμού πέρασαν… χιλιάδες εργαζόμενοι, οι περισσότεροι από τους οποίους αποζημιώθηκαν όταν αποχώρησαν.

 

 

ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ, ΛΟΙΠΟΝ, Ο Γ. ΚΟΥΡΗΣ:

 

Από πότε οι ΝΟΜΙΜΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ μιας εταιρείας (φόροι, ΙΚΑ, μισθοδοσίες κλπ) θεωρούνται… «τσέπωμα»;

Πόσο «αστρονομικές» μπορεί να θεωρούνται οι συνολικές αμοιβές ύψους 15.288.587 ευρώ για 650 (και παραπάνω) εργαζόμενους για τους 14 μισθούς του 2010; Μια απλή διαίρεση είναι αρκετή!

 

 

Στο αν κάποιοι «έτρωγαν με χρυσά κουτάλια», απαντάμε:

 

Σίγουρα αυτό δεν αφορά το σύνολο των εργαζομένων, που αμείβονταν με όσα προβλέπει η σύμβασή τους και σε πολλές περιπτώσεις με λιγότερα, καθώς κάποιοι φρόντιζαν να εμφανίζουν μέρος των μισθών τους ως «εταιρικές παροχές» που ποτέ δεν αυξάνονταν!

Τους μισθούς «ως 120.000 ευρώ το μήνα» -αν υπήρξαν- δεν τους έδιναν οι εργαζόμενοι, αλλά η ίδια η εταιρεία υπό την διαχείριση του Κ. Γιαννίκου. Αν διαφωνούσε με αυτά τα ποσά ο κ Κουρής, θα έθετε θέμα στη Γ.Σ. των μετόχων ή στο ΔΣ της εταιρείας. Όχι μόνο δεν το έκανε ποτέ, όμως, αλλά αντίθετα συναινούσε.

 

 

ΡΩΤΑΜΕ, ΛΟΙΠΟΝ:

 

Ο ίδιος δεν αναφέρει στα στοιχεία που παραθέτει ότι οι «αμοιβές συνεργατών προγράμματος» ξεπέρασαν τα 38 εκ. ευρώ τα τελευταία τέσσερα χρόνια; Ποιοι ήταν αυτοί που πήραν τόσο χρήμα χωρίς σύμβαση εργασίας με το κανάλι; Ας πει ο κ Κουρής τα ονόματα…

Πού και σε ποιους έδωσε η οικογένεια Κουρή 10 εκ. ευρώ κατά την διάρκεια του τελευταίου 12μηνου, όπως ισχυρίζεται; ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, πάντως, που παραμένουν απλήρωτοι!

 

 

ΑΣ ΕΠΕΜΒΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ…

 

… για να δούμε αν οι εργαζόμενοι «τσέπωναν» ή όχι, κάτι που φαίνεται άλλωστε από τα εκκαθαριστικά τα οποία η ίδια η εταιρεία εξέδιδε, από τις φορολογικές τους δηλώσεις και –όσον αφορά τους δημοσιογράφους- από τις δηλώσεις πόθεν έσχες

… για να δούμε αν «τα λαμόγια του καναλιού παρέα με πολλές διαφημιστικές εταιρείες λεηλάτησαν τον σταθμό» (βάσει του κ. Κουρή) και κυρίως ΠΟΙΑ ήταν αυτά!

… για να διαπιστώσουμε αν ο ισχυρισμός της οικογένειας Κουρή ότι «δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για το κατάντημα του καναλιού» ισχύει ή όχι.

 

 

ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΜΕ:

 

Σε καμιά περίπτωση δεν ξεχνάμε ότι την διαχείριση της εταιρείας «Ελεύθερη Τηλεόραση ΑΕ» την είχε ο Κώστας Γιαννίκος που είναι συνεργάτης του Γ. Κουρή και μέτοχος του σταθμού

Ο ίδιος δεν τον επέλεξε; Τι μας λέει τώρα; Ότι δεν ήξερε πώς έκανε διαχείριση; Τι ρόλο έπαιζε το ΔΣ της εταιρείας, αν όχι να ελέγχει τον διευθύνοντα σύμβουλο;

Δεν ήξερε ο κ . Κουρής για τα τεράστια δάνεια που έπαιρνε το ALTER και πού ξοδεύονταν αυτά; Ή μήπως ήξερε και δεν μιλούσε;

Όμως, δεν θα εμπλακούμε στον πόλεμο μεταξύ Κουρή- Γιαννίκου, παρά τις προσπάθειές τους να μας παρασύρουν σε αυτόν. Υπάρχουν νόμοι και δικαστήρια στα οποία κάποτε θα φτάσουν και οι δυο, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο…

 

ΩΣΤΟΣΟ:

 

 

ο Κουρής είναι αυτός που ισχυρίζεται ότι «καλείται να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά» και κάνει «την ύστατη προσπάθεια διάσωσης του ALTER»

  • Απαντ. 148
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η συχνότητα είναι δημόσιο αγαθό. Ας σταματήσει να εκπέμπει και ας τα βρουν στα δικαστήρια. Πάντως μου κάνει μεγάλη εντύπωση η μούγκα των μεγαλοδημοσιογράφων και άλλων που δούλευαν στο κανάλι! Μόνο οι χαμηλόμισθοι θα μείνανε και οι τεχνικοί. Είδα χθες τον Κώνστα στο καινούργιο κανάλι του Κουρή και ήταν μες στις γλύκες. Άντε σιγά-σιγά και οι υπόλοιποι.

Δημοσ.

Επειδή διάβασα σχόλια του τύπου "μούφα το αλτερ με τις ρουφιανιές του κλπ" (με τα οποία σχόλια συμφωνώ και επαυξάνω) ας μην ξεχνάμε οτι σε μια επιχείρηση δεν εργάζονται ΜΟΝΟ αυτοί που κάνουν την τρίχα τριχιά(λέγε με παραπληροφόρηση και λαϊκισμό)αλλά και τεχνικοί και λοιπό προσωπικό,συνετό θα ήταν να μην τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι.Οι καρχαρίες του καναλιού λοιπόν έκαναν χρήση του νόμου 99 περι πτώχευσης και αποχώρησαν εν μια νυκτί.Αυτοί που έκαναν τα προαναφερθέντα έχουν την ευθύνη και όχι ο ηχολήπτης ή ο μπούμαν κ.λπ.Είναι σα να λές οτι σε ένα εργοστάσιο παρασκευής κομπόστας(ροδάκινο μιαμ μιαμ)φταίει ο εργάτης που βάζει στην συσκευασία λιγότερη ποσότητα επειδή έλαβε τέτοιες εντολές άνωθεν.Και ναί,είναι θέμα ηθικής σίγουρα αλλά αυτό είναι άλλο κομμάτι που δεν σκοπεύω να το αναλύσουμε εδώ.

Αλληλεγύη στους εργαζόμενους ΑΛΤΕΡ και ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΚΗΣ.

Δημοσ.

Αλληλεγγύη μεν, αλλά αν παραμείνουν απλήρωτοι και άνεργοι με τα έξοδα να τρέχουν, σε ένα μικρό βάθος χρόνου τι θα απογίνουν αυτοί και οι οικογένειές τους; Κράτος πρόνοιας δεν έχουμε, η επανάσταση αργεί ακόμα. Κάνει και κρύο, που να τρέχεις με το ντουφέκι στα χέρια.

Τι θα φάνε αύριο; Στην Χαλυβουργική ειδικά, αν ο ιδιοκτήτης την κάνει κάποια στιγμή για καμιά γειτονική χώρα που θα του φιλάνε τα πόδια (το λέω καθ' υπερβολή), οι εργαζόμενοι πολύ δύσκολα θα τα φέρουν βόλτα. Μου θυμίζει την περίοδο της δεκαετιας του 80 στην Πάτρα που οι συνδικαλιστές ειδικά λύσσαξαν να κλείσουν τα εργοστάσια και μετά κλαίγονταν που ήταν άνεργοι!

Το κράτος ξεχάστε το. Δεν μπορεί να συντηρήσει ούτε τον εαυτό του.

Δημοσ.

Δεν είμαι υπέρμαχος του κράτους(το αντίθετο μάλιστα)οπότε δεν περίμενα ούτε περιμένω τίποτα.Η αλληλεγγύη δεν είναι στα λόγια φυσικά.Ας ξεκινήσουμε εμείς να κάνουμε αυτό που πρέπει με αλληλεγγύη πραγματική για να έχουν ένα πιάτο φαγητό αυτοι και τα παιδιά τους και όλα τα αλλα στην πορεία έρχονται.Αρκεί να μην μεμψιμοιρούμε και να μη μένουμε άπρακτοι.

Δημοσ.

Φιλε για τους παρουσιαστες μιλαω χατζηνικολαου κτλπ..

 

 

αυτοι θα βρουνε δουλεια σε αλλα καναλια. δε χανονται μη φοβασαι :P

Δημοσ.

Σε αυτα που ειπες, οτι στην Ελλαδα οι αχρηστοι θαβουν οσους αξιζουν για να μην φανει οτι ειναι αχρηστοι , συμφωνω απολυτα.

 

Ως προς τα αλλα ομως, μην παρασυρεσαι σε ανοητους λαικισμους και ξαναδιαβασε τι εγραψες. Αν το θεωρεις το καναλι χαμηλου επιπεδου κλεισε το, μα αν ειναι χαμηλου επιπεδου και δεν το βλεπει κανεις , ειδικα το νεανικο κοινο, δεν θα εχει εσοδα, αν δεν εχει εσοδα πως θα επιβιωσει; Φαυλος κυκλος ειναι..αρα ουσιαστικα το κοινο με την επιλογη του κλεινει η οχι το καναλι. Ειμαστε στην λεγομενη ελευθερη αγορα. Αρα ειτε καποιος δηλωνει οτι το συγκεκριμενο καναλι το θεωρει σκουπιδι και δεν θελει να λειτουργει, ειτε εσυ που το αποκλειεις απο το τηλεκοντρολ την ιδια δουλεια κανετε. Το οδηγειτε σε κλεισιμο.

Είμαι υπέρμαχος της υγιούς συζήτησης και θεωρώ την διαφωνία ως ένα τρόπο εξέλιξης του ανθρώπινου νου,αυτό όμως που σιχαίνομαι και το θεωρώ όντως λαϊκισμό είναι η διαστρέβλωση των λεγομένων σε μία συζήτηση και αυτό μόλις έκανες."Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες. Οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα. Οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους.Πλάτωνας".
Δημοσ.

Mαλιστα, καταλαβες οτι μολις εβρισες τον εαυτο σου η θες να στο εξηγησω και αυτο; Εγω κρινω αυτα που λες εσυ κανεις επιθεση στο ηθος το δικο μου γιατι δεν εχεις επιχειρηματα..αρα μαντεψε ποιον χαρακτηριζεις.Για οποιον δεν γνωριζει στην συνομιλια και στην δημοσια αντιπαραθεση υπαρχουν 2 τροποι συνομιλιας, ο ενας ειναι τα επιχειρηματα, ο αλλος ειναι η επιθεση στο ηθος του συνομιλητη. Οταν καποιος αρχιζει τα εισαι ετσι και αλλιως και τους χαρακτηρισμους, ειδικα για ατομα που δεν ξερει, συνηθως του εχουν σωθει τα επιχειρηματα και παει να σωσει την κατασταση προσβαλλοντας τον αλλο. Εγω συνηθως εχω επιχειρηματα σε οτι λεω αρα δεν εχω κανενα λογο να μαλλιοτραβιεμαι σαν γυναικουλα..

 

Μην χρησιμοποιεις ποτε λογια αλλων που δεν καταλαβαινεις. Τα χρησιμοποιεις λαθος ακομη και αν ειναι σωστο αυτο που λενε. Εγω δεν σε λεω μικρο ανθρωπο , εσυ πεταξες το ρητο και μετα πηγες και εκανες αυτο που κατηγορει.

 

Κατα τα αλλα τι λαθος ειπα;Απλως ειπα το αυτονοητο. Υπαρχει ενα μπακαλικο στην γειτονια. Και ειστε δυο γειτονες. Ο ενας λεει , το μπακαλικο θελω να κλεισει. Ο αλλος λεει οχι εγω δεν θελω να κλεισει, δουλευει κοσμος μεσα. Απλα αφηστε το νοιχτο αλλα ας μην παταει κανεις. Το ιδιο ειναι, στο τελος θα κλεισει. Δεν ταχθηκα ουτε υπερ, ουτε κατα τιου κλεισιματος του καναλιου, κατι λογικο ειπα για να μην παρασυρομαστε σε αδιεξοδες συζητησεις.Συγνωμη που σου απανταω ετσι και σου χαλαω το ονειρο οτι κατι ειπες αλλα εσυ μου επιτεθηκες προσωπικα.

Δημοσ.

Είμαι υπέρμαχος της υγιούς συζήτησης και θεωρώ την διαφωνία ως ένα τρόπο εξέλιξης του ανθρώπινου νου,αυτό όμως που σιχαίνομαι και το θεωρώ όντως λαϊκισμό είναι η διαστρέβλωση των λεγομένων σε μία συζήτηση και αυτό μόλις έκανες."Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες. Οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα. Οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους.Πλάτωνας".

 

συνηθως οι ακολουθοι μιλανε για ιδεες

Δημοσ.

Για αντιρρήσεις απευθύνσου στον Πλάτωνα!

Το οτι ο Πλατωνας δεν ειναι εδω , δεν δικαιολογει το να παρερμηνευει κανεις οτι ειπε και να το ερμηνευει με οποιον τροπο θελει για να στηριξει τα λεγομενα του. Σωστα;

Δημοσ.

Mαλιστα, καταλαβες οτι μολις εβρισες τον εαυτο σου η θες να στο εξηγησω και αυτο; Εγω κρινω αυτα που λες εσυ κανεις επιθεση στο ηθος το δικο μου γιατι δεν εχεις επιχειρηματα..αρα μαντεψε ποιον χαρακτηριζεις.Για οποιον δεν γνωριζει στην συνομιλια και στην δημοσια αντιπαραθεση υπαρχουν 2 τροποι συνομιλιας, ο ενας ειναι τα επιχειρηματα, ο αλλος ειναι η επιθεση στο ηθος του συνομιλητη. Οταν καποιος αρχιζει τα εισαι ετσι και αλλιως και τους χαρακτηρισμους, ειδικα για ατομα που δεν ξερει, συνηθως του εχουν σωθει τα επιχειρηματα και παει να σωσει την κατασταση προσβαλλοντας τον αλλο. Εγω συνηθως εχω επιχειρηματα σε οτι λεω αρα δεν εχω κανενα λογο να μαλλιοτραβιεμαι σαν γυναικουλα..

 

Μην χρησιμοποιεις ποτε λογια αλλων που δεν καταλαβαινεις. Τα χρησιμοποιεις λαθος ακομη και αν ειναι σωστο αυτο που λενε. Εγω δεν σε λεω μικρο ανθρωπο , εσυ πεταξες το ρητο και μετα πηγες και εκανες αυτο που κατηγορει.

 

Κατα τα αλλα τι λαθος ειπα;Απλως ειπα το αυτονοητο. Υπαρχει ενα μπακαλικο στην γειτονια. Και ειστε δυο γειτονες. Ο ενας λεει , το μπακαλικο θελω να κλεισει. Ο αλλος λεει οχι εγω δεν θελω να κλεισει, δουλευει κοσμος μεσα. Απλα αφηστε το νοιχτο αλλα ας μην παταει κανεις. Το ιδιο ειναι, στο τελος θα κλεισει. Δεν ταχθηκα ουτε υπερ, ουτε κατα τιου κλεισιματος του καναλιου, κατι λογικο ειπα για να μην παρασυρομαστε σε αδιεξοδες συζητησεις.Συγνωμη που σου απανταω ετσι και σου χαλαω το ονειρο οτι κατι ειπες αλλα εσυ μου επιτεθηκες προσωπικα.

Ξεκίνησες να κρίνεις αυτά που λέω και σε ενοχλεί που σου απαντάω με το ίδιο τόνο/τρόπο;Ο καλύτερος συνομιλητής για σένα είναι ο ίδιος σου εαυτός μάλλον! λυπάμαι. Καλή χρονιά να έχεις.
Δημοσ.

Ξεκίνησες να κρίνεις αυτά που λέω και σε ενοχλεί που σου απαντάω με το ίδιο τόνο/τρόπο;Ο καλύτερος συνομιλητής για σένα είναι ο ίδιος σου εαυτός μάλλον! λυπάμαι. Καλή χρονιά να έχεις.

Oχι , οτι παραπληροφορεις κοσμο , παρερμηνευοντας κατι που φαινεται οτι το χρησιμοποιησες επιτηδεςω ετσι με ενοχλει περισσοτερο. Εμενα μιλα μου οπως θελεις, δεν με αφορα..απλα μας διαβαζει κοσμος. Προσεχουμε τι λεμε.

Δημοσ.

Oχι , οτι παραπληροφορεις κοσμο , παρερμηνευοντας κατι που φαινεται οτι το χρησιμοποιησες επιτηδεςω ετσι με ενοχλει περισσοτερο. Εμενα μιλα μου οπως θελεις, δεν με αφορα..απλα μας διαβαζει κοσμος. Προσεχουμε τι λεμε.

Σου παραθέτω την τελευταία παράγραφο της πρώτης ανάρτησης μου

"Ξέρω πως τα αυτά που διαβάζεις τα ακούς γραφικά,αυτή όμως είναι η Ελλάδα του 2011,σ'αυτή ο άχρηστος ελπίζει στην καταστροφή του "διπλανού του" που προσπαθεί,έτσι ώστε να νιώθει καλά με το ανύπαρκτο "εγώ" του,άν δεν θές να λέγεσαι άχρηστος τότε αγάπα τον διπλανό σου,ότι δίνεις παίρνεις σ'αυτήν την ζωή! Άυριο μπορεί η δική σου δουλεία να κλείνει,θέλεις να ακούσεις πως "καλά έπαθες"; εσύ θα φταίς; Δέν το εύχομαι ούτε στον χειρότερο εχθρό μου!"

Αν αυτά τα λόγια τα θεωρείς παραπληροφόρηση τότε σε λυπάμαι ειλικρινά! Και για να είμαι απόλυτα αντικειμενικός,εδώ ανταλλάσουμε απόψεις,οι απόψεις είναι υποκειμενικές αλήθειες,οπότε ο καθένας είναι υπεύθυνος το τι θα πιστέψει και τι όχι,εκτός και αν αυτοχρίστηκες σωτήρας των αναγνωστών,κάτι σαν την επιτροπή λογοκρισίας επί χούντας.Όσο για τον Πλάτωνα,είναι διδασκαλία τα λεγόμενα του,όποιος τα καταλαβαίνει τα μεταχειρίζεται και αν καταλαβαίνεις είναι η συνέχεια της διαλεκτικής και συμπλήρωμα της ενδελέχειας,αν καταλαβαίνεις τι εννοώ.Τον τελευταίο λόγο τον αφήνω σε εσένα,για να νιώσεις καλά με τον εαυτό σου,εγώ τελείωσα με αυτή την άκαρπη συζήτηση.

Δημοσ.

Σου παραθέτω την τελευταία παράγραφο της πρώτης ανάρτησης μου

"Ξέρω πως τα αυτά που διαβάζεις τα ακούς γραφικά,αυτή όμως είναι η Ελλάδα του 2011,σ'αυτή ο άχρηστος ελπίζει στην καταστροφή του "διπλανού του" που προσπαθεί,έτσι ώστε να νιώθει καλά με το ανύπαρκτο "εγώ" του,άν δεν θές να λέγεσαι άχρηστος τότε αγάπα τον διπλανό σου,ότι δίνεις παίρνεις σ'αυτήν την ζωή! Άυριο μπορεί η δική σου δουλεία να κλείνει,θέλεις να ακούσεις πως "καλά έπαθες"; εσύ θα φταίς; Δέν το εύχομαι ούτε στον χειρότερο εχθρό μου!"

Αν αυτά τα λόγια τα θεωρείς παραπληροφόρηση τότε σε λυπάμαι ειλικρινά! Και για να είμαι απόλυτα αντικειμενικός,εδώ ανταλλάσουμε απόψεις,οι απόψεις είναι υποκειμενικές αλήθειες,οπότε ο καθένας είναι υπεύθυνος το τι θα πιστέψει και τι όχι,εκτός και αν αυτοχρίστηκες σωτήρας των αναγνωστών,κάτι σαν την επιτροπή λογοκρισίας επί χούντας.Όσο για τον Πλάτωνα,είναι διδασκαλία τα λεγόμενα του,όποιος τα καταλαβαίνει τα μεταχειρίζεται και αν καταλαβαίνεις είναι η συνέχεια της διαλεκτικής και συμπλήρωμα της ενδελέχειας,αν καταλαβαίνεις τι εννοώ.Τον τελευταίο λόγο τον αφήνω σε εσένα,για να νιώσεις καλά με τον εαυτό σου,εγώ τελείωσα με αυτή την άκαρπη συζήτηση.

Ακριβως αυτο ειναι το θεμα εβγαλες τον Πατωνα λογοκριτη . Ειπες οτι δεν μπορω να πω την αποψη μου γιατι ο Πλατωνας ειπε οτι οποιος κρινει τους αλλους ειναι μικρος. Δεν εννοει αυτα που λες . Το εβαλες για εντυπωσιασμο αλλα ετσι οπως το εγραψες ειναι επικινδυνο. Αλλο εννουσε οταν μιλουσε περι ιδεων .

 

Ετσι οπως το εγραψες οτι ο Πλατωνας ειπε μην κρινετε τους αλλους, ανετα μπορει να χρησιμοποιηθει απο δικτατορες και οτι θες. Μονο που δεν ειπε αυτο ο ανθρωπος. Του πεταξες τα ματια εξω..εβγαλες τον Πλατων ουσιαστικα οτι ειναι κατα της ελευθεριας της αποψης. Που καμια σχεση..και εσυ μπορει να το εκανες και για πλακα, που ξερεις ποιος θα το διαβασει και πως θα το παρει;

 

Kαλυτερα και ζητα συγνωμη απο τον Πλατωνα ,που τον εβγαλες πρωτοξαδερφο της χουντας, στα καλα καθουμενα..

 

και ολος αυτος ο διασυρμος του Πλατωνα γιατι καποιου δεν του αρεσει να κρινουν αυτα που λεει. Λες και ειμαστε , δεν ξερω σε ποια χωρα. Τελος παντων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...