Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν τα βλέπω αυτά που λες. 

Με ενδιαφέρει άμεσα το θέμα, γιατί έχω την HD7850 με 1GB μνήμη και το πρώτο που κοιτάζω στις διάφορες κριτικές παιχνιδιών είναι το τι χάνω που δεν έχω την κανονική με 2GB.

Δεν έχω βρει τίποτα ακόμα σε 1080p τουλάχιστο :-)

Ακόμα και στο Crysis 3 η διαφορά είναι στο 1 fps στα όρια του στατιστικού λάθους.

Σε μεσαίας κατηγορίας κάρτες έτσι κι αλλιώς δεν θα βάλεις και μεγάλη ποσότητα AA. 

Ακόμα και σε παιχνίδια της πλάκας όπως το Left 4 Dead 2 (από απαιτήσεις γραφικών) άμα βάλω supersampling τη γονατίζει την κάρτα, και δεν είναι από την μνήμη...

πόσο memory usage βλέπεις; τι βάζεις στα textures;

 

αυτό που λέω είναι ότι σε πολλούς τίτλους με τα 2 gb μπορείς να βάλεις υψηλά textures, και όλα τα άλλα setings ίδια με ότι έχεις στην δικιά σου. 

 

Μιλάω για Textures, μόνο, δεν μιλάω γενικά. Είναι όμως ένα τρομερά σημαντικό setting όσον αφορά την ποιότητα εικόνας.

 

Υπάρχει θέμα και με το ΑΑ, αλλά μόνο αν ο πυρήνας είναι δυνατός ή έχεις CF/SLI

 

 

Επίσης αν είχες Crossfire 7850 1gb και στο BF3 έβαζες Ultra + AA  θα πάτωνε στα 30αρια, αν είχες 7850 CF 2gb θα έβλεπες 60 fps minimum

 

Σε CF & SLI φαίνονται σημαντικά οι διαφορές στην ποσότητα μνήμης, και αυτό γιατί η ισχύς επεξεργασίας είναι ψηλά.

 

.

  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

πόσο memory usage βλέπεις; τι βάζεις στα textures;

 

αυτό που λέω είναι ότι σε πολλούς τίτλους με τα 2 gb μπορείς να βάλεις υψηλά textures, και όλα τα άλλα setings ίδια με ότι έχεις στην δικιά σου. 

 

Μιλάω για Textures, μόνο, δεν μιλάω γενικά. Είναι όμως ένα τρομερά σημαντικό setting όσον αφορά την ποιότητα εικόνας.

 

Υπάρχει θέμα και με το ΑΑ, αλλά μόνο αν ο πυρήνας είναι δυνατός ή έχεις CF/SLI

 

 

Επίσης αν είχες Crossfire 7850 1gb και στο BF3 έβαζες Ultra + AA  θα πάτωνε στα 30αρια, αν είχες 7850 CF 2gb θα έβλεπες 60 fps minimum

 

Σε CF & SLI φαίνονται σημαντικά οι διαφορές στην ποσότητα μνήμης, και αυτό γιατί η ισχύς επεξεργασίας είναι ψηλά.

 

.

Ναι βρε αδερφέ, το ξέρω ότι σε ορισμένα σενάρια θα υπάρξουν περιορισμοί. Αλλά εδώ μιλάμε για κονσόλες.

Πλάκα δεν έχει; Να μιλάμε για κονσόλες στο σπίτι του κρεμασμένου;

Άντε να ρίξει καμιά διαγραφή ο Ailuros να βάλουμε μυαλό.  :-D

Δημοσ.

Ναι βρε αδερφέ, το ξέρω ότι σε ορισμένα σενάρια θα υπάρξουν περιορισμοί. Αλλά εδώ μιλάμε για κονσόλες.

Πλάκα δεν έχει; Να μιλάμε για κονσόλες στο σπίτι του κρεμασμένου;

Άντε να ρίξει καμιά διαγραφή ο Ailuros να βάλουμε μυαλό.  :-D

 

 

Δεν είμαστε off-topic μια και η ποσότητα μνήμης είναι θέμα debate για τις gpu's γενικά και κατά συνέπεια και για το kepler.

 

 

Εγώ πάντως εξ αρχής είπα ότι η ποσότητα μνήμης βοηθάει μόνο σε συγκεκριμένα πράγματα:

 

α)τα υψηλής ανάλυσης Textures, σε οποιαδήποτε GPU

 

β)το υψηλό AA, μόνο σε ισχυρές GPU ή CF/SLI

Δημοσ.

Το πρόβλημα με την μνήμη το έζησα στην μετάβαση από 512 σε 1024. Όταν οι ίδιες κάρτες με 512 αναγκάζονταν να κατεβάσουν τα settings σε σχέση με τα 1024.

 

Επίσης το είδα με τα μάτια μου σε 570 SLI το οποίο δεν άντεχε το 4x AA σε πολλούς τίτλους ενώ το 6950(@70) Crossfire μου δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα.

 

Και να μην το πάμε μέχρι εκεί, το έχω δει και σε πολύ αδύναμες GPU, όταν μια 5650m με 1 GB σήκωνε high και ultra textures σε πολλούς τίτλους ενώ σε 5670 Desctop με 512 mb δεν το άντεχε με τίποτα. 

Kαι τι σχέση έχουν όλα αυτά με τις επερχόμενες κονσόλες; ΄Ασχετα ότι το επιχείρημα με τους πόρους μιας GPU συνεχίζει να ισχύει. Ξανά όταν η πραγματική τροχοπέδη είναι αλλού η ποσότητα της μνήμης ΔΕΝ σώζει τίποτα.

Διαφωνείς ότι τα μεγάλα textures έχουν ελάχιστο κόστος όσον αφορά την ίδια την GPU ενώ επηρεάζουν δραματικά το οπτικό αποτέλεσμα;

 

Tι εννοείς όταν λες μεγάλες υφές ακριβώς; Αν εννοείς υφές υψηλότερης ανάλυσης, που το είδες ακριβώς ότι έχουν "ελάχιστο κόστος" για την GPU;

Διαφωνείς ότι η μνήμη επιτρέπει την χρήση detailed textures και αυτό επηρεάζει την ποιότητα της εικόνας;;;

Eσύ ξέρεις τι σημαίνει εύρος μνήμης ή θα συνεχίσουμε να κάνουμε άσκοπους κύκλους;

 

Δεν είμαστε off-topic μια και η ποσότητα μνήμης είναι θέμα debate για τις gpu's γενικά και κατά συνέπεια και για το kepler.

 

Το σωστό θα ήταν να ανοίξω καινούργια ενότητα για την κατανάλωση μνήμης και να μεταφέρω εκεί όλες ΜΑΣ τις ΟΤ συμμετοχές.

Εγώ πάντως εξ αρχής είπα ότι η ποσότητα μνήμης βοηθάει μόνο σε συγκεκριμένα πράγματα:

 

α)τα υψηλής ανάλυσης Textures, σε οποιαδήποτε GPU

 

β)το υψηλό AA, μόνο σε ισχυρές GPU ή CF/SLI

Βρε παλληκάρι μου καλό....υπάρχει περίπτωση να βάλεις ένα σκασμό υφές ή ένα σκασμό δείγματα antialiasing και να ΜΗΝ επηρεαστεί το εύρος μνήμης; Πιο πρώτα θα σου τελειώσει το bandwidth από την ποσότητα της μνήμης αν το παρακάνεις με τα δύο προηγούμενα παραδείγματα. Για τις υφές χρειαζόμαστε γενικά πιο επαρκής αλγόρυθμους συμπίεσης υφών (και εδώ ως τώρα φταίει η άρνηση της Microsoft) και για το AA η τελευταία εφεύρεση που χρησιμοποιείτε πλέον σε κονσόλες και PCs είναι οι μπαρμπουτσαλιές τύπου FXAA ή αλλιώς θόλωσετοκέρατόμουθαθελαναμουναεξομάλυνση ένα πράγμα.

Δημοσ.

Kαι τι σχέση έχουν όλα αυτά με τις επερχόμενες κονσόλες; ΄Ασχετα ότι το επιχείρημα με τους πόρους μιας GPU συνεχίζει να ισχύει. Ξανά όταν η πραγματική τροχοπέδη είναι αλλού η ποσότητα της μνήμης ΔΕΝ σώζει τίποτα.

 

Tι εννοείς όταν λες μεγάλες υφές ακριβώς; Αν εννοείς υφές υψηλότερης ανάλυσης, που το είδες ακριβώς ότι έχουν "ελάχιστο κόστος" για την GPU;

Eσύ ξέρεις τι σημαίνει εύρος μνήμης ή θα συνεχίσουμε να κάνουμε άσκοπους κύκλους;

 

 

Το σωστό θα ήταν να ανοίξω καινούργια ενότητα για την κατανάλωση μνήμης και να μεταφέρω εκεί όλες ΜΑΣ τις ΟΤ συμμετοχές.

Βρε παλληκάρι μου καλό....υπάρχει περίπτωση να βάλεις ένα σκασμό υφές ή ένα σκασμό δείγματα antialiasing και να ΜΗΝ επηρεαστεί το εύρος μνήμης; Πιο πρώτα θα σου τελειώσει το bandwidth από την ποσότητα της μνήμης αν το παρακάνεις με τα δύο προηγούμενα παραδείγματα. Για τις υφές χρειαζόμαστε γενικά πιο επαρκής αλγόρυθμους συμπίεσης υφών (και εδώ ως τώρα φταίει η άρνηση της Microsoft) και για το AA η τελευταία εφεύρεση που χρησιμοποιείτε πλέον σε κονσόλες και PCs είναι οι μπαρμπουτσαλιές τύπου FXAA ή αλλιώς θόλωσετοκέρατόμουθαθελαναμουναεξομάλυνση ένα πράγμα.

 

Οκ εννοείται ότι θές και bandwith. Επίσης εννοείτε ότι αν συμπιεστούν καλύτερα τα textures λύνεται σε κάποιο βαθμό το πρόβλημα.

 

 

Ας έρθουμε στο σήμερα.

 

Επαρκεί για όλους τους τίτλους στα 1080p μνήμη 1 GB για κάρτες κλάσης 6950/570/7850/660;

 

ή υπάρχουν παιχνίδια που θα αναγκαστείς να κατεβάσεις κάποια settings μόνο και μόνο για την μνήμη;

 

 

Επαρκεί για όλους τους τίτλους στα 1080p μνήμη 1 GB για CF ή SLI από κάρτες κλάσης 6950/570/7850/660;

 

ή υπάρχουν πολλά παιχνίδια που θα αναγκαστείς να κατεβάσεις κάποια settings μόνο και μόνο για την μνήμη;

 

 

Αν οι κονσόλες χρησιμοποιούν 3-4-5 GB vram και οι τίτλοι σχεδιάζονται με αυτή την λογική θα αυξηθούν σημαντικά και οι απαιτήσεις για vram στα PC;

 

End Off Topic από εμένα.

Δημοσ.

Οκ εννοείται ότι θές και bandwith. Επίσης εννοείτε ότι αν συμπιεστούν καλύτερα τα textures λύνεται σε κάποιο βαθμό το πρόβλημα.

΄Οχι δεν θες και bandwidth αλλά πρωταρχικά bandwidth ειδικά για οποιαδήποτε δεδομένα κυκλοφορούν εκτός πυρήνα.

Ας έρθουμε στο σήμερα.

 

Επαρκεί για όλους τους τίτλους στα 1080p μνήμη 1 GB για κάρτες κλάσης 6950/570/7850/660;

 

ή υπάρχουν παιχνίδια που θα αναγκαστείς να κατεβάσεις κάποια settings μόνο και μόνο για την μνήμη;

Υπάρχουν διαφορές μεταξύ ενός παιχνιδιού σε μια κονσόλα και ενός console port ή και παράλληλη δημιουργία παιχνιδιού για αμφότερες πλατφόρμες.

Επαρκεί για όλους τους τίτλους στα 1080p μνήμη 1 GB για CF ή SLI από κάρτες κλάσης 6950/570/7850/660;

 

ή υπάρχουν πολλά παιχνίδια που θα αναγκαστείς να κατεβάσεις κάποια settings μόνο και μόνο για την μνήμη;

Δες παραπάνω. ΔΕΝ συγκρίνεται ο ένας κόσμος με τον άλλο για ευνόητους λόγους. ΄Οταν μια κονσόλα ΠΡΕΠΕΙ να διαρκέσει μια 5-ετία τουλάχιστον ότι πόρους σε hw έχει αυτούς θα έχει και τελείωσε. Εδώ ο δημιουργός παιχνιδιών αναγκάζεται να περιοριστεί σε αυτά τα δεδομένα, στο PC έχει να κάνει με έναν εντελώς διαφορετικό κόσμο με εντελώς διαφορετικές συνισταμένες.

Αν οι κονσόλες χρησιμοποιούν 3-4-5 GB vram και οι τίτλοι σχεδιάζονται με αυτή την λογική θα αυξηθούν σημαντικά και οι απαιτήσεις για vram στα PC;

 

End Off Topic από εμένα.

 

Γιατί θα μπορέσεις να αγοράσεις σε προβλεπόμενο χρόνο τόσο μεγάλο SoC σε ένα PC; Προς το παρών αντικατέστησαν τα PC SoCs τα πάλαι ποτέ IGPs και τα SoCs αυτά όπως και οι προκάτοχοί τους μόνο για gaming δεν προσφέρονται. Για άλλη μια φορά δες το εύρος μνήμης που θα διαθέτουν οι επερχόμενες κονσόλες και μετά το ξανασυζητάμε.

Δημοσ.

Θα συμφωνήσω ότι πάντα προτιμώ το bandwidth από την ποσότητα βίντεο μνήμης*

Ακόμα και σε Low end ισχύει το καλύτερα 512 gddr5 παρά 2GB gddr3 (κλασικό ενδεικτικό παράδειγμα του πως λειτουργεί η αγορά το μάρκετινγκ οι πωλητές οι καταναλωτές κ.ο.κ.)

Για το hi end τα 2GB και GDDR5 είναι απαραίτητα τώρα πια , και ο 256 δίαυλος. Να μη πω λίγα… καθώς η hi end κατηγορία αυτή τη στιγμή τα έχει ξεπεράσει τα παραπάνω όρια.

 

 

*θα δούμε τι τύπου θα είναι και ο ελεγκτής μνήμης και τα επίπεδα caching του AMD SoC επόμενης γενιάς και PS4.

Η αλήθεια είναι ότι το ‘παράδειγμα’ αλλάζει οσο προχωράμε

Θέλουμε η gpu να έχει πρόσβαση αυτόνομα σε όλη τη διαθέσιμη ram και όχι να περνούν τα πάντα από το CPU λ.χ. όταν χρειάζεται ένα texture να μεταφερθεί από την ‘κεντρική’ RAM στην εσωτερική μνήμη της κάρτας γραφικών.

Τα SoC του σήμερα ας είχαν και πιο δυνατές gpu εσωτερικά… και πάλι θα φρέναραν από bandwidth

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...