Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτές τις μπούρδες ότι η κάρτα που έχει περισσότερη μνήμη θα κρατήσει και παραπάνω δεν ισχύει απλά..


Τα συζητάγαμε και παλιότερα σε κάτι Thread με GTX570 vs HD6970, ότι επιδόσεις έχει η πρώτη, έχει και η δεύτερη και η παραπάνω μνήμη της δεύτερης δεν την σώζει καθόλου.

 

 

Οπότε όσο θα κρατήσει μια GTX670/680 θα κρατήσει και μια HD7950/7970.

  • Like 1
  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτές τις μπούρδες ότι η κάρτα που έχει περισσότερη μνήμη θα κρατήσει και παραπάνω δεν ισχύει απλά..

 

Τα συζητάγαμε και παλιότερα σε κάτι Thread με GTX570 vs HD6970, ότι επιδόσεις έχει η πρώτη, έχει και η δεύτερη και η παραπάνω μνήμη της δεύτερης δεν την σώζει καθόλου.

 

 

Οπότε όσο θα κρατήσει μια GTX670/680 θα κρατήσει και μια HD7950/7970.

 

 

ΜΕΓΑ λάθος, η 6970  μπορεί να χρησιμοποιεί καλύτερα textures από την 570 ακόμα και αν αναγκάζονται να έχουν τα ίδια settings όσον αφορά τα effects.

 

 

Επίσης σε παιχνίδια που δεν είναι τόοοσο απαιτητικά ή σε περίπτωση dual-gpu οι 6970 άνετα ανεβάζουν AA και να έχουν υψηλής ποιότητας Texture ενώ οι 570 δεν  μπορούν με τίποτα

 

 

Σημειώνω ότι τα καλά textures επιρεάζουν ΤΡΑΓΙΚΑ το τελικό αποτέλεσμα!

 

 

Το ίδιο Συμβαίνει ήδη με τις 79χχ σε μεγάλες αναλύσεις και στο μέλλον θα είναι όλο και πιο έντονο.

 

Ειδικά τώρα με τις κονσόλες να έχουν 8gb μνήμη και την προφανή χρήση της για MEGA-textures,  το μειονέκτημα σε μνήμη θα είναι απλά καταδικαστικό για κάθε κάρτα...

  • Like 1
Δημοσ.

Το παιχνίδι είναι πράσινο αρέσει δεν αρέσει σε μερικούς..

 

Μάλιστα , είναι πράσινο επειδή ένα polonese  site δίνει 1-2 fps παραπάνω στις 6χ0 , όταν στα 2 που έδωσα ή πάνε μαζί ή η 7970 είναι μπροστά και αυτή με ασήμαντη  διαφορά. Σόρυ αλλά πιο πολύ πράσινα μου φαίνονται τα άλογα και ο ήλιος παρά το crysis....  

Δημοσ.

Savvakis,

Καλά αυτό δεν ισχύει, στο Crysis 3 Very High, los poulos και η μία και η άλλη.

 

Όσο κράτησε η 570, κράτησε και η 6970.

Unplayable η μία, Unplayable και η άλλη.



Μάλιστα , είναι πράσινο επειδή ένα polonese  site δίνει 1-2 fps παραπάνω στις 6χ0 , όταν στα 2 που έδωσα ή πάνε μαζί ή η 7970 είναι μπροστά και αυτή με ασήμαντη  διαφορά. Σόρυ αλλά πιο πολύ πράσινα μου φαίνονται τα άλογα και ο ήλιος παρά το crysis....  

Guru3D

PCGamesHardware.de

Και στο άλλο το ξένο που έχω παραθέσει στο Thread του Crysis 3, είναι μπροστά η 680

 

3-2 :P

Δημοσ.

Savvakis,

Καλά αυτό δεν ισχύει, στο Crysis 3 Very High, los poulos και η μία και η άλλη.

 

Όσο κράτησε η 570, κράτησε και η 6970.

Unplayable η μία, Unplayable και η άλλη.

 

Guru3D

PCGamesHardware.de

Και στο άλλο το ξένο που έχω παραθέσει στο Thread του Crysis 3, είναι μπροστά η 680

 

3-2 :P

 

 

δεν έχω την 6970 (την έδωσα και ετοιμάζομαι για 7950) αλλιώς θα σου έδειχνα τι ενοώ.

 

ΜΗΝ κοιτάς τα review! Εκει δοκιμάζουν τα παιχνίδια με τα ΙΔΙΑ settings!

 

όταν έχει μια ΔΕΔΟΜΕΝΗ κάρτα, που δεν θες να αλλάξεις ψάχνεις τα settings.

 

Δεν πατάς δηλαδή ULTRA ή HIGH ή MED και τέλος!

 

 

Μπορεί να τα έχεις όλα MED και να καταφέρεις να βάλεις 1-2 στο Ultra, όπως π.χ. αν έχεις μνήμη τα textures που ζητούν ελάχιστη επεξεργαστική ισχύ.

 

Έτσι ενώ η κάρτα με το 1gb θα παίζει με όλα MED αυτή με τα 2 gb μπορεί να σηκώσει κάποια high-ultra από τα features που δεν ζητούν τόσο ισχύ GPU όσο μέγεθος μνήμης.

 

ΦΥΣΙΚΑ το σηματικότερο από αυτά είναι τα textures! Θα υπάρχει τεράστια διαφορά στο οπτικό αποτέλεσμα υπέρ της κάρτας με την μεγαλύτερη μνήμη!

 

 

Αν είχες ποτέ παίξει με mid-low end κάρτα θα το καταλάβαινες

 

 

ΑΡΑ όποιος δεν γουστάρει να κάνει upgrade κάθε 1- 1,5 χρόνο αλλά θέλει να βγάλει 2-3 :

 

Μεταξύ σχετικά ισοδύναμων καρτών οπωσδήποτε την κάρτα με την μεγαλύτερη μνήμη!

Δημοσ.

Savakis ta 8gb του ps4 ειναι ram οχι vram...Aν δεν κανω λαθος .

 

Χμμ θα ειναι ενοποιημενη απο οτι βλεπω ..

 

8gb gddr5 5.5ghz θα έχει...

 

Nαι το ξερω αυτο thresh απλα νομιζα οτι αναφερονταν σε ram ,απο οτι βλεπω ομως την εχει μαζι με vram ή κατι τετοιο σε μια πλατφορμα .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

8gb gddr5 5.5ghz θα έχει...

 

Χμμ θα ειναι ενοποιημενη απο οτι βλεπω ..

 

 

ακριβώς, χωρίς όμως βαρύ λειτουργικό από πίσω να τρώει μνήμη θα μπορούν να διαθέσουν μεγάλα ποσά μνήμης για γραφικά και καλά textures!

 

το PS3 ταλαιπωρήθηκε και κατακρίθηκε επειδή λόγω μνήμης έχανε στην ποιότητα των textures Και για αυτό αποφάσισαν να πάνει σε overkill.

 

Προσοχή αυτά που έδειξαν στο event ήταν με το developer kit που είχε μόνο 2GB μνήμη!

Επεξ/σία από savakis
Δημοσ.

3-2 :P

 Τσέκαρες PCGamesHardware.de σε 1600p?  Παίρνει σώβρακα η 7970!  :P

 

Σας γράφω όλους ρε , και πάω να παίξω crysis με msaa 8x που μου προτείνει η μαμά amd. Ti titan και αηδίες.  Βουτάω μιλάμε στο crysis και κολυμπάω στον πάτο μαζί με τα frames.....

Δημοσ.


 

Ειδικά τώρα με τις κονσόλες να έχουν 8gb μνήμη και την προφανή χρήση της για MEGA-textures,  το μειονέκτημα σε μνήμη θα είναι απλά καταδικαστικό για κάθε κάρτα...

Πρώτον ίσα που θα φτάνουν σε μερικά χρόνια τα 8 γίγα μνήμη για τις επερχόμενες κονσόλες και αυτό με μέγιστη ανάλυση στα 1080p@30fps και όχι τις 4k τσατσαριές που τσαπουνάγανε μέχρι τώρα που είναι μόνο για video decoding και δεύτερον αμφότερες αρχιτεκτονικές (Kepler & GCN) έχουν την δική τους υλοποίηση σε hardware για mega-texturing. Στην NV βρήκαν την τσατσαρο-ονομασία bindless textures.

 

΄Εχω την περίεργη αίσθηση ότι ακόμα δεν έχεις καταλάβει περί τίνος πρόκειται με τα επερχόμενα SoCs για τις κονσόλες. Χοντρικά το μέγεθος του SoC για την επερχόμενη κονσόλα είναι γύρω στα 280mm2@28nm. Φυσικά με την λογική απουσία στην πλειοψηφία των περιπτώσεων AA/AF θα είναι και μικρότερες οι ανάγκες σε μνήμη, αλλά τα 8GB δεν είναι και ακριβώς υπερ-πληθώρα.

 

Αυτό που χρειάζονται οι μελλοντικές κονσόλες για υφές είναι κάτι τέτοιο: http://www.khronos.org/news/press/khronos-releases-atsc-next-generation-texture-compression-specification Κοντολογής μεγαλύτερος βαθμός συμπίεσης υφών (από τους σημερινούς 8bpp αλγόρυθμους) και άρα μικρότερη κατανάλωση μνήμης και εύρους μνήμης.

Δημοσ.

 

 

Πρώτον ίσα που θα φτάνουν σε μερικά χρόνια τα 8 γίγα μνήμη για τις επερχόμενες κονσόλες και αυτό με μέγιστη ανάλυση στα 1080p@30fps και όχι τις 4k τσατσαριές που τσαπουνάγανε μέχρι τώρα που είναι μόνο για video decoding και δεύτερον αμφότερες αρχιτεκτονικές (Kepler & GCN) έχουν την δική τους υλοποίηση σε hardware για mega-texturing. Στην NV βρήκαν την τσατσαρο-ονομασία bindless textures.

 

΄Εχω την περίεργη αίσθηση ότι ακόμα δεν έχεις καταλάβει περί τίνος πρόκειται με τα επερχόμενα SoCs για τις κονσόλες. Χοντρικά το μέγεθος του SoC για την επερχόμενη κονσόλα είναι γύρω στα 280mm2@28nm. Φυσικά με την λογική απουσία στην πλειοψηφία των περιπτώσεων AA/AF θα είναι και μικρότερες οι ανάγκες σε μνήμη, αλλά τα 8GB δεν είναι και ακριβώς υπερ-πληθώρα.

 

Αυτό που χρειάζονται οι μελλοντικές κονσόλες για υφές είναι κάτι τέτοιο: http://www.khronos.org/news/press/khronos-releases-atsc-next-generation-texture-compression-specification Κοντολογής μεγαλύτερος βαθμός συμπίεσης υφών (από τους σημερινούς 8bpp αλγόρυθμους) και άρα μικρότερη κατανάλωση μνήμης και εύρους μνήμης.

 

Με αυτό το πολύ βασικό λειτουργικό, πόσο θα φτάνει το memory usage για το CPU (λειτουργικό + Game);

 

θα ξεπερνάει εύκολα τα 2-3 GB;

 

Αυτό δεν αφήνει άφθονη μνήμη για την GPU;

 

 

Υ.Γ. όσον αφορά την GPU του ps4 είναι 7870 με 2 cluster αφιερωμένα σε GPGPU computing και χρονισμένη στα 800 mhz;

Δημοσ.

Με αυτό το πολύ βασικό λειτουργικό, πόσο θα φτάνει το memory usage για το CPU (λειτουργικό + Game);

 

θα ξεπερνάει εύκολα τα 2-3 GB;

 

Αυτό δεν αφήνει άφθονη μνήμη για την GPU;

 

Πόσο άφθονη θα είναι αυτή η μνήμη σε μελλοντικά παιχνίδια ακριβώς; Σου είπα ότι το μέγιστο που έχει σαν στόχο η SONY είναι 1080p@30fps και κατά πάσα πιθανότητα θα δούμε πολύ σπάνια AA/AF σε επερχόμενες κονσόλες. Με την μέγιστη ανάλυση ουσιαστικά να μην αλλάζει σε σχέση με τις σημερινές κονσόλες, το επερχόμενο hw απλά δίνει περισσότερους πόρους κάτω από χοντρικά τα ίδια δεδομένα για να μπορούν οι δημιουργοί να τους εκμεταλλευτούν στο έπακρο στο μέλλον.

 

Από που κι ως που μετράει μόνο η ποσότητα της μνήμης για μια GPU όταν πρόκειται για υφές; Ο ρυθμός πλήρωσης ή το εύρος μνήμης δεν παίζουν ρόλο; Μακάρι να ήταν τόσο εύκολο να λέγανε άντε βάλαμε τόση μνήμη και άρα το λύσαμε το πρόβλημα άπαξ δια παντός.

Υ.Γ. όσον αφορά την GPU του ps4 είναι 7870 με 2 cluster αφιερωμένα σε GPGPU computing και χρονισμένη στα 800 mhz;

 

Γιατί επιμένεις ότι "είναι" 7870 επειδή σε βολεύει; Η desktop 7870 δίνει 2.56 TFLOPs 3D και η 7770 1.28 TFLOPs.

 

΄Εστω 16 clusters 3D όπως μόνος σου λες: 16 CUs * 64SPs = 1024 SPs * 2 FLOPs * 0.8GHz = 1.63 TFLOPs

 

΄Οχι ότι είναι όντως έτσι, απλά χρησιμοποιώ το δικό σου παράδειγμα. Αν το υπολογίσεις σωστά με τα πραγματικά δεδομένα και συνυπολογίσεις και τον περιορισμένο αριθμό ROPs για παράδειγμα η ζυγαριά κλείνει πολύ περισσότερο προς την 7700 παρά την 7800 πλευρά. Η κατανάλωση ρεύματος του SoC έχει σαν πρώτο ψηφίο έναν άσσο, οπότε μάλλον θα πρέπει να σκεφτείς πόσο σχετική μπορεί να είναι η απόδοση με την κατανάλωση ρεύματος

 

Πρωτόκολλο κατασκευής 28nm για το SoC οπότε αυτό που επαναλαμβάνεις τόσο καιρό θα έχει μια GPU που το SoC θα καταναλώνει λιγότερο ρεύμα από μια 7870 θα είναι ωστόσο σχετικά κοντά σε επιδόσεις; Εφόσον η κατανάλωση ρεύματος για το GPU κομμάτι του SoC είναι μικρότερο απ' το μισό μιας 7870, η AMD σαφώς έχει μαγικό ραβδί και κάνει θαύματα;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...