Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

XCOM: Enemy Unknown


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μετά από δύο τρεξίματα, και έχωντας τα παλιά XCOM μαζί (τα πήρα από το Steam ξανά πριν μερικούς μήνες) μερικές σκέψεις.

 

Πρώτα πρώτα, απ' ό,τι κατάλαβα η ομάδα είναι μέγιστο 6 άτομα, ελπίζω να έχουμε 1-2 άρματα. Δεν έχουμε έλεγχο στα αναχαιτιστικά, ούτε στο που πότε και πως θα χτίσουμε τις βάσεις. Είναι προκατασκευασμένες απ' ό,τι φαίνεται. Επίσης δεν έχουμε geoscape.

 

Οι μάχες καλές, αν και λίγο ξενερώθηκα που δεν μπορώ να γυρίσω τους στρατιώτες να κοιτάνε προς την κατεύθυνση που θέλω εγώ.

Ελπίζω να μην είναι όλες οι μάχες νύχτα, και να έχουμε μερικές μέσα στο καταμεσήμερο δίπλα στα χωράφια με τα καλαμπόκια. :)

 

Οι χάρτες του demo είναι πολύ μικροί. Ελπίζω οι πραγματικοί να είναι μεγαλύτεροι, όπως επίσης μεγάλης ποικιλίας, αν όχι auto-generated.

 

Κατά τα άλλα ελπίζω να έχει λιγότερο narative και περισσότερο sandbox, και να μην κρατά καμμια 15αριά ώρες συνολικά όπως λένε μερικές φήμες. Τα πρώτα δύο παιχνίδια θέλανε εκατοντάδες ώρες για να τα τελειώσει κανεις, με μία - δύο βάσεις. Θυμάμαι είχα στο TFTD κάπου 800 μάχες πριν ανακαλύψω την τελευταία βασή τους στο πλανήτη. Και κάπου καμμια 300αριά στο XCom. (Αυτή τη στιγμη στην Steam έκδοση είμαι 131 και 88 αντίστοιχα χωρίς να έχω γρατζουνίσει την επιφάνεια).

 

Κατά τα άλλα, είναι καλό. :)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 959
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ναι το Enemy Within ειδικά πάρτο οπωσδήποτε.

Έχει τύχει αυτό ποτέ;

το expansion κάνει το game τελέιως διαφορετικο. Αξίζει για μένα και με το παραπάνω να παίξει κανείς το game με το enemy within εγκατεστημένο. Ποιο ολοκληρωμένη εμπειρία.

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators

Σε ορισμένα από τα θέματα που θέτει ο Apoll (και προβλημάτισαν κι εμένα) απαντά το παραπάνω άρθρο του RPS.

 

Η πρώτη μάχη είναι εντελώς scripted, δεν υπάρχει καμία απολύτως επιλογή, άρα δε τη μετράω καν.

 

Το narration, όπως γράφει και το RPS (και από ό,τι έχω δει σε κάποια βίντεο) περιορίζεται στους επικεφαλείς επιστήμονες όταν προκύπτει κάποια σημαντική ανακάλυψη. Ο τύπος στο mission control δε μιλάει πολύ περισσότερο από ό,τι είδαμε στο demo.

 

Για το στρίψιμο των στρατιωτών προς άλλη κατεύθυνση, νομίζω ότι γίνεται με αριστερό κλικ προς τη μεριά που θέλουμε να βλέπουν. Όμως, δεν ξέρω εάν και πώς επηρεάζει αυτό το θέμα το overwatch.

 

Για τη διάρκεια, εικασίες κάνουμε, αφού ακόμη κι αυτοί που έχουν καλά πράγματα να πουν, με press code είναι αυτή τη στιγμή. Όμως, αν πράγματι το classic mode είναι όσο δύσκολο λένε (πρέπει να υπάρχει και iron mode ή κάτι αντίστοιχο, πλην του normal που όλοι το βρίσκουν πολύ εύκολο) τότε αισιοδοξώ ότι θα έχει σοβαρή διάρκεια το παιχνίδι, αφού αν πάρεις τις μάχες αψήφιστα κι αρχίσεις τα λάθη, δε θα αντέξεις.

 

Τώρα, οι "δύο" (η εξής μία, αφού Αμερική και Κίνα παίζουν στον ίδιο χάρτη) μάχη στο demo όπου έχει ο παίκτης ελευθερία κινήσεων, δίνεται πράγματι σε πολύ μικρό χάρτη. Έχω δει άλλους χάρτες και είναι αρκετά μεγαλύτεροι, σίγουρα όμως δε μου δίνουν εκείνη την αχανή αίσθηση των παλιών χαρτών (αν και εκεί ορισμένες φορές το παράκαναν και περνούσα κυριολεκτικά ώρες ψάχνοντας τον τελευταίο αντίπαλο που είχε σκαλώσει κάπου όπου νόμιζα ότι είχα ψάξει).

 

Πάντως, για easy μάχη (όπως χαρακτηρίζονται οι αποστολές στην επιλογή) δεν είναι και τόσο εύκολη, τουλάχιστον με 3 rookies και έναν corporal, χωρίς βελτιωμένες πανοπλίες και όπλα. Όσες φορές έχω παίξει, έχει σταθεί αδύνατο να αποφύγω τουλάχιστον δύο τραυματισμούς, και μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις πίσω από full cover. Αν, μάλιστα, από αμέλεια ή επειδή τα medpacks τελείωσαν δεν κάνεις heal τους τραυματίες, τους ξεχνάς τουλάχιστον για 9 ημέρες (με 4 damage). Εδώ fully healed (δηλαδή του έδωσα με medpack πίσω όλα τα hitpoints που είχε χάσει στη μάχη) το παιχνίδι θεώρησε τον heavy μου τραυματία, για τέσσερις ημέρες. Αν, δηλαδή, σε μάχη 4 εναντίον 6 (έστω κι αν τους βρίσκεις ανά δύο) βγαίνω μία φορά με μειονέκτημα θέσης (στους ιπτάμενους) και φεύγω με δύο τραυματίες, στις δύσκολες μάχες και σε ψηλότερη δυσκολία θα είναι σφαγή (ελπίζω).

 

Πάντως, θα συμφωνήσω απολύτως με τον Alec Meer ότι το demo αδικεί το παιχνίδι. Είναι πάρα πολύ περιορισμένο (αν και έχεις τη δυνατότητα να "παίξεις" με το soldier customization, κι ας μην το αναφέρουν μέσα) και δίνει την εντύπωση ότι κάνεις ό,τι σου λένε οι άλλοι (κάποιοι πέρασαν τον τύπο στο mission control για το ρόλο που υποδύεται ο παίκτης κι έλεγαν "πώς τον έφτιαξαν έτσι, γιατί δε διαλέγουμε φύλο/χαρακτηριστικά κτλ.) Δεν ξέρω πώς το σκέφτηκαν και έδωσαν ένα τέτοιο demo στη δημοσιότητα, μπορούσαν σε αυτά τα 6GB να έχουν αρκετές περισσότερες επιλογές.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω πώς το σκέφτηκαν και έδωσαν ένα τέτοιο demo στη δημοσιότητα, μπορούσαν σε αυτά τα 6GB να έχουν αρκετές περισσότερες επιλογές.

 

Σε αυτό θα συμφωνήσω. Crysis 1 είναι 6,3 GB! Warhead 5.7GB, Supreme Commander2 4.91GB, XCom Ufo Defence 660 kb!!! ή 0.000629425GB χαχαχαχαχαχα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.gamespot.com/xcom-enemy-unknown/videos/xcom-enemy-unknown-interactive-gameplay-demo-6397403/

 

Video, όπου παίζουν αρκετές φορές την ίδια αποστολή, αλλά με διαφορετικές τακτικές κάθε φορά,

αναφέρονται οι ιδιαιτερότητες των διάφορων κλάσεων κλπ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Moderators

Το σωστό βίντεο που είναι interactive. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=93M_fLmmecU&feature=player_embedded

 

Έχει πλάκα το βίντεο γιατί είναι σαν τα "Choose your own adventure", διαλέγεις τι θες και ανάλογα πάει το... στόρυ. :P

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω διαβάσει τα "πάντα" σχετικά με το παιχνίδι τον τελευταίο μήνα και ένα από τα βασικά μου ερωτήματα ήταν το playing time. Τελικώς από επίσημες πήγες, η διάρκεια του σε κανονική δυσκολία είναι 15 περίπου ώρες. Αλλά επειδή ο σημερινός gamer είναι βιαστικός, και τις μάχες πιθανώς θα τις παίξει τρέχοντας, μπορεί να μειωθεί ακόμα και σε μονοψήφιο.

 

Υπάρχει μία συγκεκριμένη σειρά αποστολών που είναι η τελική. Αν θες μπορείς να μην την ξεκινήσεις, και να παίζεις άλλα άσχετα missions, για να παρατείνεις το playing time. Επίσης, αν αυξήσεις τη δυσκολία ή αν βάλεις ironman mode (με μόνο ένα autosave), τότε προφανώς ο χρόνος αυξάνεται.

 

Γενικά θεωρείται μικρό σαν διάρκεια, αλλά οι δημιουργοί βασίζονται στο ότι θα το ξαναπαίξεις πολλές φορές γιατί η στρατηγική κάθε φορά μπορεί να είναι διαφορετική, και υπάρχει και το multiplayer που μπορεί να βγάλει καλή διασκέδαση.

 

Προσωπικά, επειδή δίνω σημασία στη διάρκεια (σαν παραδοσιακός αρπιτζάς), ξέρω καλά ότι δε θα το παίξω 2η φορά, κι ούτε θα παίξω multi, οπότε το XCOM σβήνεται από τη λίστα μου, τουλάχιστον μέχρι η τιμή του να πέσει πολύ. Αλλά είμαι σίγουρος ότι είναι πολύ καλό παιχνίδι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες είναι όντως πολύ λίγο. Θα το τελειώσω μέσα στο τριήμερο που υπολόγιζα να έχω (άδεια 12 Οκτ).

Περισσότερες ώρες κρατά ένας μεγάλος χάρτης στο CIV 5 στο Deity με Marathon χρόνο. :(

Και αυτό ένας χάρτης/παιχνίδι. Έχωντας κλείσει ήδη 493 ώρες. Ενώ στο πιο linear Skyrim 168 ώρες.

 

 

Οπότε και εγώ προβληματίζομαι αν θα το πάρω την ημέρα που θα βγει, ή όταν πέσει η τιμή σε κάποια προσφορά.

Ποιός εγώ που το περίμενα πως και πως εδώ και χρόνια. :(

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Super Moderators

To normal, για να είμαστε ακριβείς, είναι το "easy" επίπεδο. Έχει τουλάχιστον άλλα δύο επίπεδα δυσκολίας. Θυμάμαι χαρακτηριστικά σε βίντεο που έλεγαν ότι άνθρωποι μέσα από την ομάδα ανάπτυξης δεν κατάφερναν να το κερδίσουν σε αυτά τα επίπεδα. Και, γενικά, πιο πολύ με ενδιαφέρει το τι δίνει ένα παιχνίδι στην πορεία του, και όχι πόσο διαρκεί, απλά και μόνο σε ώρες.

 

Το Skyrim, ας πούμε, είναι χάος. Εφτακόσιες ώρες στριφυρνάς, ο δρακογενημμένος, ανεβαίνεις πλαγιές, κατεβαίνεις ραχούλες, και άκρη δε βγάζεις. Προτιμώ μια πιο σφιχτή ιστορία. Αν θέλω να φέρνω βόλτες χρόνια χωρίς να βγάζω άκρη, δε χρειάζεται να παίξω παιχνίδι, το ζω καθημερινά :Ρ

 

Και τώρα που είπα για ιστορία (σε άλλη κατηγορία, βέβαια) το Full Throttle το τελειώσα μέσα σε δύο ημέρες, αλλά δεν παύει να είναι ένα εξαιρετικό παιχνίδι.

 

Τώρα, βέβαια, όλα αυτά είναι θεωρητικά. Θα το δούμε στην πράξη, εγώ πάντως αύριο πάω για προπαραγγελία.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμμμμ.

 

Προσωπικά όσο περισσότερα μαθαίνω για το παιχνίδι, τόσο ανακαλύπτω πράγματα που με ξηνίζουν. Περιμένω τα reviews, ελπίζω να διαψευθώ, αλλά αν οι αποστολές είναι όντως συγκεκριμένες σε αριθμό, και το παιχνίδι έχει προδιαγεγραμμένη διάρκεια, τότε σβήνεται αυτόματα από τα "must have", "launch day buy" παιχνίδια.

 

Ήδη το μέγεθος των maps, ο αριθμός των στρατιωτών και γενικά η ατμόσφαιρα που αποδίδει το παιχνίδι είναι κάπως.....

 

Εν αναμονή και ελπίζουμε για το καλύτερο.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Super Moderators

Εγώ δεν ασχολούμαι με τα reviews, πλην από ελάχιστα site όπου δε συμφωνώ απαραίτητα με τα συμπεράσματά τους, αλλά σέβομαι το σκεπτικό τους, ακόμη κι όταν διαφωνώ.

 

Το Mass Effect 3, λ.χ., μία από τις μεγαλύτερες απογοητεύσεις για μένα, μήνες μετά εξακολουθεί να έχει εξαιρετικά reviews (τα οποία, ακόμη κι αν ξεψαχνίσεις, δύσκολα καταλαβαίνεις πόσο μέτριο είναι σε βασικά σημεία).

 

Αντίστροφα, το Warlock: Master of the Arcane έχει σταθερά μέτρια (έως πολύ μέτρια) reviews, κι εγώ το βρίσκω εξαιρετικό, έχω περάσει ώρες με αυτό και έχει βγάλει και με το παραπάνω τα λεφτά που έδωσα.

 

Θέλω να πω, το θέμα με τα reviews είναι σχετικό. Αυτά που έχω δει στο βίντεο μου έχουν αρέσει από αρκετά έως πολύ, από ό,τι διαβάζω στις ανώτερες δυσκολίες είναι πρόκληση να αντεπεξέλθεις και, ειλικρινά, έχοντας ξεκοκαλίσει τα παλιά X-Com, δε θα καθίσω να προβληματιστώ με το easy επίπεδο αν διαρκεί 20 ώρες. Οι στρατιώτες σκοτώνονται εύκολα αν αρχίσεις τα καουμποϊλίκια, θέλει να ρισκάρεις για να πιάσεις ζωντανούς εξωγήινους και εξοπλισμό, δεν μπορείς να χτίσεις τα πάντα, αν αρχίσεις να χάνεις στρατιώτες και να μένεις πίσω στην έρευνα σε "πνίγουν" οι εξωγήινοι (που το βρίσκω πιο "λογικό" από το να έχω κάνει 700 μάχες κι ακόμη να θέλω άλλο τόσο για να φτάσω κάπου).

 

Όσο για τη διάρκεια, στο Youtube υπάρχουν βίντεο που τελειώνουν το Fallout 2 μέσα σε 3 ώρες, δε σημαίνει κάτι αυτό.

 

Τα παραπάνω, επαναλαμβάνω, δε σημαίνουν πως το παιχνίδι θα είναι καλό, αλλά έχω δει αρκετά θετικά στοιχεία για να ποντάρω επάνω του.

 

Κοντός ψαλμός αλληλούϊα, 12 ημέρες μείνανε.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με τις ώρες είναι πολύ σχετικό πιστεύω.Ετσι κι αλλιώς αν πάει καλά , θα ακολουθήσουν dlcs, expansions και τέτοια πράγματα.

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.Δέστε για παράδειγμα το Orcs Must Die.Κάθε μήνα βγάζουν και 3 καινούριες πίστες.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα με τις ώρες παιχνιδιού είναι τόσο σχετικό όσο και η σειρά των παιχνιδιών επάνω στα οποία βασίζεται.

 

Αν σου πούνε ότι η συνέχεια του Skyrim θα είναι 30 ώρες παιχνίδι αντί για 200, αλλά με σφιχτοδεμένη ιστορία τύπου Witcher, θα σου αρέσει?

 

Δεν είναι λογικό πολύς κόσμος να ξυνίσει?

 

Θα περιμένω να μάθω περισσότερα για το παιχνίδι.

 

Για την ώρα διαπιστώνω κάποιες σημαντικές παρεκλίσεις από τη φόρμουλα των κλασσικών παιχνιδιών της σειράς.

 

Kαι μήν προσπερνάμε ότι το παιχνίδι αυτό αποσκοπεί πρώτα από όλα στους fans των UFO:Enemy Unknown και Terror from the deep.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.