Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γενικά συμφωνώ σε αυτά που γράφεις, αλλά αυτό το συγκεκριμένο είναι -sorry κιόλας- τουλάχιστον εμετικό. Όπως εσύ, ο Αθηναίος (?), πληρώνεις φόρους για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, έτσι πληρώνω κι εγώ, ο Αιγιώτης. Όσο δικαίωμα έχεις να σπουδάσεις εσύ δίπλα στο σπίτι σου, άλλο τόσο έχω κι εγώ.

 

Και άντε, πες ότι εγώ δέχομαι να κλείσει το τμήμα Οπτικής στο Αίγιο, γιατί είναι ανούσιο (που δεν είναι, αλλά ας το δεχτούμε χάριν συζητήσεως). Εσύ δέχεσαι να κλείσει η Νομική στην Αθήνα και να μεταφερθεί στο Αίγιο (ή στο Βόλο, ή στη Βέροια κλπ); Ή δεν έχουν όλοι το ίδιο δικαίωμα στην εκπαίδευση;

Ας παρουμε το παραδειγμα του Αιγιου λοιπον:

 

Αφενος υπαρχει ηδη ΤΕΙ στην Πατρα και δεν καταλαβαινω για ποιο λογο πρεπει να μπαινουμε ως κρατος σε νεα εξοδα προκειμενου να κανουμε 1 (ενα) ακυρο τμημα σε μια πολη 30.000 κατοικων. Τα εξοδα ειναι δυσαναλογα σε σχεση με το ποσοι θα εξυπηρετηθουν (μιλαμε τωρα για 20 λεπτα δρομο Αιγιο-Πατρα).

 

Το point μου παιδες, ειναι το εξης:

Α. Καταργουνται αχρηστα τμηματα. Πιαστε μηχανογραφικο και δειτε μονο ΤΙΤΛΟΥΣ μερικων ΑΕΙ/ΤΕΙ να κλαιτε. Δειτε επισης σοβαρες επιστημες οπως: Πληροφορικη, Ηλεκτρολογια, Μηχανολογια. Μονο στην Πινδο δεν εχει τμημα. Και δεν αντιλεγω, πρεπει να εξυπηρετουνται ολοι, αλλα μηπως τελικα με τοσα τμηματα και τοσους εισακτεους το μονο που καταφερνουμε ειναι να κανουμε μετριας ποιοτητας και πολλων ελλειψεων τμηματα (επειδη δε γινεται να στηριχτουν οικονομικα ΟΛΑ αυτα), αυξανοντας επισης και τα ατομα που δεν χρειαζεται η αγορα εργασιας? Να αποροφηθουν ΠΟΥ οι χιλιαδες εισακτεοι στην πληροφορικη καθε χρονο? Προφανως πρεπει να κλεισουν καποια τμηματα και να ενισχυθουν ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ οσα θα μεινουν, για να κανουν και σοβαροτερη δουλεια.

 

Β. . Αν το τμημα οπτικης στο Αιγιο εχει 500εκ ευρω κοστος να ανοιξει και 200εκ ευρω το χρονο να δουλευψει, ενω στην Πατρα εχει το μισο κοστος επειδη προυποαρχουν εγκαταστασεις κλπ, και η αποσταση Αιγιου-Πατρας ειναι 20 λεπτα, ε τοτε ΔΕΝ ανοιγεις τμημα στο Αιγιο, κι ασε τους Αιγιωτες καφετεριαρχες/πωλητες ρουχων/ιδιοκτητες γκαρσονιερων/5 φοιτητες οπτικης ανα σεζον να γκρινιαζουν για την ευνοημενη Πατρα.

 

Ειμαι υπερ της αποκεντρωσης, αλλα μην καταληξουμε στο αλλο ακρο που ειμαστε τωρα, τον πληρη κατακερματισμο της τριτοβαθμιας.

 

*Το επιχειρημα οτι ολοι εχουν δικαιωμα στην τριτοβαθμια στεκει απο μια αποψη αλλα απτην αλλη δεν μεταφραζεται στο οτι ολοι επιβαλλεται να εχουνε κι απο ενα τμημα στην πολη τους: Αντιστοιχα κι εγω στο Αιγιο πληρωνω φορους για το στρατο αλλα δεν εχω μια ταξιαρχια, μια ναυτικη βαση και ενα αεροδρομιο με F16 να προστατεψουν την πολη μου αν μπουκαρουν εχθροι.. (και να αρμεγω οικονομικα τους φανταρους που υπηρετουν στην πολη μου, εν καιρω εριηνης)

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Συμφωνώ να κλείσουν μερικά αλλά οι εγκαταστάσεις τι θα γίνουν?

 

Ειδικά η πληροφορική υπάρχει σε κάθε πολή απλά λίγο αλλάζουν το όνομα..Πληροφρική και Επικοινωνιών, Πληροφορική και Τηλεποικηνωνιών, Πληροφορική, Βιομηχανική Πληροφορική και το πρόγραμμα σπουδών σε όλα είναι αρχαίο..

 

Ειδικά η πληροφορική υπάρχει σε κάθε πολή απλά λίγο αλλάζουν το όνομα..Πληροφρική και Επικοινωνιών, Πληροφορική και Τηλεποικηνωνιών, Πληροφορική, Βιομηχανική Πληροφορική και το πρόγραμμα σπουδών σε όλα είναι αρχαίο..

Δημοσ.

Eιναι ο ιδιος λογος που το καθε κωλοχωρι θελει στρατοπεδο στη περιοχη του.

 

Η τραγικη ειρωνεια της υποθεσης ειναι οτι οι χωριανοι/δημοτες ειναι γενικα αφιλοξενοι τοσο προς τους φοιτητες οσο και προς τους φανταρους, οσο κι αν τρεχουν τα σαλια τους για αυτους.

 

Είπες μεγάλη αλήθεια τώρα... Το έχω ζήσει στο πετσί μου αυτό στη Σίνδο Θεσ/νίκης. Ναι μεν θέλουν τα λεφτά σου, άλλα να το παίζουν και υπεράνω. Κλασικοί ελληναράδες επαρχιώτες για να μην πω τίποτε χειρότερο...

Δημοσ.

Να κλείσουν τα περιττά ΤΕΙ στην επαρχία, αλλά παράλληλα να κλείσουν και κεντρικές σχολές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και να μεταφερθούν στην επαρχία για λόγους αποκέντρωσης.

 

 

Εδώ είναι όλη η φάση.

 

Γιατί από την μία θα κλείσουν τμήματα και ιδρύματα σε όλη την Ελλάδα, ενώ στην Αθήνα που έχει:

 

Γεωπονικό ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Οικονομικό ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Χαροκόπειο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Εθνικό Καποδιστριακό ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Πάντειο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Πειραιώς

Μετσόβιο Πολυτεχνείο

 

Και για όσους δεν μετρήσανε... αυτά είναι ΕΠΤΑ (και σε αριθμό 7) ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΧΟΛΕΣ

 

 

Στην Αθήνα λοιπόν, των 7 ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ, θα γίνουν ΟΙ ΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ή θα αρχίσουν οι ηλίθιες δικαιολογίες από όλους (φοιτητές, απόφοιτους, διδάσκοντες, διοικητικούς) ;

 

 

Ποιες συγχωνεύσεις;

 

Γεωπονικό - Οικονομικό - Πολυτεχνείο - Πάντειο - Καποδιστριακό άνετα γίνονται ΕΝΑ ίδρυμα, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ!

 

Άντε... να βγει το Πάντειο και να μείνει μαζί με το Χαροκόπειο ως αυτόνομα... λόγω της κληροδοσίας που παίζει.

 

Μένουν:

 

Γεωπονικό - Πολυτεχνείο - ΑΣΟΕ - Καποδιστριακό

 

 

Εκεί να τους δω τους πολιτικάντηδες και τους υπέρμαχους του Καλλικράτης...

 

 

Και για να συμπληρώσω...

 

ΕΠΤΑ διαφορετικά ιδρύματα σημαίνει:

 

Πρύτανης

Αντιπρύτανης οικονομικών

Αντιπρύτανης διοικητικών

ΕΛΚΕ

Επιτροπή ερευνών

Επιτροπές διάφορες άλλες (από επιτροπή σίτισης μέχρι δεν ξέρω γω τι)

Γραμματείες

 

και ό,τι άλλο υπάρχει στον κυκεώνα αυτό.. ΕΠΙ ΕΠΤΑ ΦΟΡΕΣ!!!!!

 

 

ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ !!!!!!!

 

 

 

Και τρέχουν να ενώσουν το Δυτικής Μακεδονίας και όποιο άλλο επαρχιακό λες και εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα...

 

 

 

ΕΚΕΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΛΟΜΠΥ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.

 

 

 

 

 

 

 

Υ.Γ. Ελπίζω να μην δω κανένα τραγικό σχόλιο ότι του Πειραιά δεν είναι της Αθήνας...

ενώ του Δυτικής Μακεδονίας ή του Ιονίου είναι των Ιωαννίνων.... σαφώς!

Δημοσ.

Συνεπως ο αγραμματος που στο σχολειο εκανε κοπανες και δεν εμαθε να κανει προσθαφαιρεση, εχει δικαιωμα μεθαυριο να γινει χειρουργος ορθοπεδικος/ηλεκτρολογος μηχανικος κλπ, αποφοιτος του πανεμιστημιου Κωλοπετινιτσας.

 

Αν δεν έχει μάθει προσθαφαιρέσεις και όχι μόνο,τότε δεν θα περάσει κανένα μάθημα με μαθηματικά. Συνεπώς δεν θα πάρει πτυχίο.Αν θέλεις να μην τον αφήσεις να πιάσει θέση κάποιου άλλου μαθητή,βάλε κατατακτήριες και κατέργησε τις πανελλήνιες. Αν δεν θέλεις να αλλάξεις το σύστημα βάλε ένα όριο πόσες φορές μπορεί να δώσει το μάθημα και να φύγεις μόνος. Φυσικά αυτό συνεπάγεται όσο πιο αντικειμενική αξιολόγηση,που εδώ και τόσα χρόνια δεν έγινε...θα γίνει τώρα; Μακάρι,όλοι οι μαθητές αυτό ελπίζουν,αυτό θέλουν να κάνουν,αλλά λόγω των κοινωνικών/οικονομικών προβλημάτων δεν κάνουν τίποτα. Ένας φαύλος κύκλος που ποτέ δεν θα σπάσει.

Δημοσ.

Συμφωνώ να κλείσουν μερικά αλλά οι εγκαταστάσεις τι θα γίνουν?

 

Ειδικά η πληροφορική υπάρχει σε κάθε πολή απλά λίγο αλλάζουν το όνομα..Πληροφρική και Επικοινωνιών, Πληροφορική και Τηλεποικηνωνιών, Πληροφορική, Βιομηχανική Πληροφορική και το πρόγραμμα σπουδών σε όλα είναι αρχαίο..

 

νομίζεις ότι είναι ίδια επειδή γράφουν πληροφορική;

 

ΥΓ:Είδες τα προγράμματα σπουδών,τα μελέτησες,είδες σημειώσεις και έβγαλες πόρισμα ότι είναι όλα αρχαία;Δεν ξέρω για κανένα το πρόγραμμα σπουδών αλλά μου φαίνεται περίεργο που το μελέτησες τόσο και δεν το πέταξες επειδή έτσι σου ρθε,μπρόαβο

Δημοσ.

Τόσα τμήματα πληροφορικής δεν χρείαζονται, επειδή βάζουν στο τέλος και ένα επικοινωνιών τι σήμαινει ότι πρέπει να δημιουργθεί νέο τμήμα σε κάθε πόλη

Δημοσ.

Ορίστε;

 

Σιγά μη σου υπογράφουν και συμβόλαιο ότι θα σε προσλάβει ο Κόκκαλης πριν δώσεις πανελλαδικές.

 

Δεν κατάλαβες τι εννοεί, εννοεί το αντικείμενο σπουδών που απορρέει από το πτυχίο που θα πάρει ο απόφοιτος να έχει κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα από το κράτος, δεν εννοεί να υποχρεωθεί το κράτος να σου βρίσκει δουλειά όταν πάρεις το πτυχίο.

 

Υπάρχουν τμήματα χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα και το θέμα αυτό δημιουργεί πολλά προβλήματα στους αποφοίτους των τμημάτων αυτών και στην άσκηση του επαγγέλματός τους.

 

Εδώ είναι όλη η φάση.

 

Γιατί από την μία θα κλείσουν τμήματα και ιδρύματα σε όλη την Ελλάδα, ενώ στην Αθήνα που έχει:

 

Γεωπονικό ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Οικονομικό ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Χαροκόπειο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Εθνικό Καποδιστριακό ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Πάντειο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Πειραιώς

Μετσόβιο Πολυτεχνείο

 

Και για όσους δεν μετρήσανε... αυτά είναι ΕΠΤΑ (και σε αριθμό 7) ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΧΟΛΕΣ

 

 

Στην Αθήνα λοιπόν, των 7 ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ, θα γίνουν ΟΙ ΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ή θα αρχίσουν οι ηλίθιες δικαιολογίες από όλους (φοιτητές, απόφοιτους, διδάσκοντες, διοικητικούς) ;

 

 

Ποιες συγχωνεύσεις;

 

Γεωπονικό - Οικονομικό - Πολυτεχνείο - Πάντειο - Καποδιστριακό άνετα γίνονται ΕΝΑ ίδρυμα, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ!

 

Άντε... να βγει το Πάντειο και να μείνει μαζί με το Χαροκόπειο ως αυτόνομα... λόγω της κληροδοσίας που παίζει.

 

Μένουν:

 

Γεωπονικό - Πολυτεχνείο - ΑΣΟΕ - Καποδιστριακό

 

 

Εκεί να τους δω τους πολιτικάντηδες και τους υπέρμαχους του Καλλικράτης...

 

 

Και για να συμπληρώσω...

 

ΕΠΤΑ διαφορετικά ιδρύματα σημαίνει:

 

Πρύτανης

Αντιπρύτανης οικονομικών

Αντιπρύτανης διοικητικών

ΕΛΚΕ

Επιτροπή ερευνών

Επιτροπές διάφορες άλλες (από επιτροπή σίτισης μέχρι δεν ξέρω γω τι)

Γραμματείες

 

και ό,τι άλλο υπάρχει στον κυκεώνα αυτό.. ΕΠΙ ΕΠΤΑ ΦΟΡΕΣ!!!!!

 

 

ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ !!!!!!!

 

 

 

Και τρέχουν να ενώσουν το Δυτικής Μακεδονίας και όποιο άλλο επαρχιακό λες και εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα...

 

 

 

ΕΚΕΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΛΟΜΠΥ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.

 

 

Υ.Γ. Ελπίζω να μην δω κανένα τραγικό σχόλιο ότι του Πειραιά δεν είναι της Αθήνας...

ενώ του Δυτικής Μακεδονίας ή του Ιονίου είναι των Ιωαννίνων.... σαφώς!

 

Αυτό που πρέπει να γίνει πάνω από όλα σε αυτό το θέμα είναι να υπάρχει ίση αναλογία μεταξύ μαθητών που δίνουν πανελλήνιες και θέσεων εισακτέων μεταξύ Αθήνας και επαρχίας. Σαφώς και θα πρέπει να κλείσουνε σχολές στην Αθήνα αλλά μην φτάσουμε από το ένα άκρο στο άλλο.

Δημοσ.

Τόσα τμήματα πληροφορικής δεν χρείαζονται, επειδή βάζουν στο τέλος και ένα επικοινωνιών τι σήμαινει ότι πρέπει να δημιουργθεί νέο τμήμα σε κάθε πόλη

δεν θέλω να στην πω αλλά τα έχεις μπλέξει λιγάκι,βλέπω ότι η γενίκευση του "Πληροφορική" προκαλεί σύγχυση

Δημοσ.

Αν δεν έχει μάθει προσθαφαιρέσεις και όχι μόνο,τότε δεν θα περάσει κανένα μάθημα με μαθηματικά.

Τουλαστιχον εν μερη κανεις λαθος.

 

Εγω για να παρω πτυχιο ηλεκτρολογου εκανα 8 χρονια (5 χρονια ολα τα μαθηματα+πρακτικη και 3 χρονια για 6 μαθηματα μσθηματικων)γιατι οπως ειπες ειχα προβλημα οχι στα απλα μαθηματικα αλλα σε κατι παλουκια τυπου φουριερ,λα πλας και παει λεγοντας που ακομα δεν ξερω γιατι τα εκανα.

 

Που θελω να καταληξω οτι πηρα πτυχιο αφου γ@μ#θ@κα στο διαβασμα και εσκασα 2000 χιλιαρικα σε φροντηστηρια αλλα δυστηχως καποια παιδακια που ειναι εξω τωρα με πτυχιο και εχουν πιθανοτατα δουλεια ενω εγω και αλλοι σαν εμενα οχι πηραν πτυχιο ειτε γιατι ηταν γλυφτρακια, ειτε γιατι βαλαν καποιο γνωστο ειτε γιατι απλα καναν σκονακια.

Δημοσ.

Εάν είναι παλούκια οι μετασχηματισμοί από το ένα πεδίο στο άλλο, με οποιαδήποτε μέθοδο - βασική συνάρτηση επιλέξει κανείς, και πρέπει κάποιος να σκάσει 2κΕ σε φροντιστήρια...

 

Τότε ποτέ του να μη δουλέψει. Ειδικά σε επάγγελμα που το πεδίο του χρόνου και το πεδίο της συχνότητας έχουν μεγάλη σημασία.

Δημοσ.

Εάν είναι παλούκια οι μετασχηματισμοί από το ένα πεδίο στο άλλο, με οποιαδήποτε μέθοδο - βασική συνάρτηση επιλέξει κανείς, και πρέπει κάποιος να σκάσει 2κΕ σε φροντιστήρια...

 

Τότε ποτέ του να μη δουλέψει. Ειδικά σε επάγγελμα που το πεδίο του χρόνου και το πεδίο της συχνότητας έχουν μεγάλη σημασία.

Δεν μιλαω μονο για αυτα μεσα στη τιμη ηταν και ΣΑΕ 1 Κ 2,φυσικη,δυναμοσειρες,πιθανοτητες και πολλα αλλα.

 

Οσο αφορα του μετασχηματισμους δε μιλαμε για απλους μετασχηματισμους αλλα για ολοκληρες ασκησεις που σου ζητανε σχεδον τα παντα οπως γραφικη παρασταση,βηματικη εισοδο,πολικο φασμα,αντιστροφο μετασχηματισμο και πληρη τυπο ενος μετασχηματισμου αναλογα αν ειναι αρτια περιτη αλλης μορφης μαζι με πολλα αλλα, αν εσυ νομιζεις οτι αυτα ειναι ευκολα τοτε εισαι μεγαλο μυαλο (και δεν το λεω κοροηδευτικα).

 

Υ.Γ

Που ακριβως θα μου χρησημεψουν αυτα στη δουλεια μου ???

Δημοσ.

Υ.Γ

Που ακριβως θα μου χρησημεψουν αυτα στη δουλεια μου ???

 

Οι μετασχηματισμοί laplace είναι εξαιρετικά σημαντικοί για την απλοποίηση επίλυσης αρκετών διαφορικών εξισώσεων, επίσης χρησιμεύουν πάρα πολύ στα ΣΑΕ όπως είπες για να μας κάνουν ευκολότερη την ζωή και όχι δυσκολότερη. Στην δουλειά δεν ξέρω ακριβώς καθότι δεν ασχολούμε με ηλεκτρονικά αλλά πιστεύω σε περίπτωση που χρειαστεί να ασχοληθείς με τίποτα μελέτη και σχεδιασμό σύνθετων ηλεκτρονικών κυκλωμάτων θα χρειαστεί να κάνεις προσομοίωση σε Η/Υ για να τα μελετήσεις (matlab κτλπ)

Δημοσ.

Στην δουλειά δεν ξέρω ακριβώς καθότι δεν ασχολούμε με ηλεκτρονικά αλλά πιστεύω σε περίπτωση που χρειαστεί να ασχοληθείς με τίποτα μελέτη και σχεδιασμό σύνθετων ηλεκτρονικών κυκλωμάτων θα χρειαστεί να κάνεις προσομοίωση σε Η/Υ για να τα μελετήσεις (matlab κτλπ)

Εχεις δικιο αλλα ουτε εγω ασχολουμε με ηλεκτρονικα αφου ειμαι ηλεκτρολογος κατα κυριο λογο και το καλυτερο ειναι οτι στη σχολη δεν μας μαθανε matlab!

Δημοσ.

παιδια γεια σας ειμαι φοιτητης στο ΤΕΙ Δυτικης Μακεδονιας στο τμημα πληροφορικης και τεχνολογιας Υπολογιστων στο παραρτημα Καστοριας ειμαι ΑΜΕΑ εδω και 1 χρονο ακουμε διαφορα οτι θα μεταφερθει κοζανη η γρεβενα εγω τωρα τελειωσα το 5ο εξαμηνο και παω στο 6ο εαν μεταφερθει το τμημα αυοτματως εεμενα οι σπουδες μου κοβονται γιατι ειναι δυσκολο να πηγαινοερχομαι κοζανη και αδυνατο να μεινω εκει. Τωρα χρωσταω μονο μια θεωρια και ενα εργαστηριο εγω αυτο που ζηταω ειναι να δοθει μια παραταση 2-3 ετων να προλαβω να τελειωσω γιατι πραγματικα εχω υπερβαλει ευατο στις θεωριες ειναι δυσκολο να πηγαινω και παω μονο στα εργαστηρια γιατι ειναι σπαστο το προγραμμα αλλα ρε παιδια τα εργαστηρια εγιναν λογω ελειψης καθηγητων μονοωρα και ειμαστε και 30 ατομα σε ενα τμημα ειναι σκετη κοροιδια ποσα χτυπηματα να αντεξει η ερμη η παιδεια. δεν ξερω αυτη η αβεβαιοτητα με σκοτωνει να μην ξερω αν θα τελειωσω τις σπουδες μου

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...