Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

PlayStation 4 Topic v1 [PS4]


aslanG7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να ξαναδούμε αυτή την καταπληκτική παρουσίαση ε;

Για όσους δεν την είδαν κυρίως το έβαλα.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Killzone: Shadow Fall has been confirmed as a PS4 launch title.

 

http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-21-killzone-shadow-fall-revealed

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 26,9k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

FRESHHHHHHH!!!  

Ενος λεπτου σιγη για αυτους που εχουν προπαραγγειλει το xbox one...

Καλό μήνα.   Πλέον από σήμερα έχω και εγώ ps4.     Ο Γερμανός είχε/έχει σαν προσφορά το c-chassis με 1 game (uncharted collection ή uncharted 4) [για να δείτε την προσφορά απλά μπείτε/ανοίξτε τη

Δημοσιευμένες Εικόνες

Βάσει specs μια χαρά φαίνεται το "μηχανάκι" για κονσόλα που θα έχει βάθος χρόνου 7-8 ετών(μπορεί και παραπάνω).

Πέραν αυτού,3 exclusives για μένα αδιάφορα και επαναλαμβανόμενα/sequels....τα υπόλοιπα ήταν multiplatforms και περισσότερο απ'όλα(ναι και απο τα 3 exclusives) μ'εντυπωσίασε το deep down της capcom.Θέλω να πιστεύω ότι κρατάει και κάποια games για την Ε3 όπου επιτέλους περιμένω το γαμ..μένο TLG since 2005...και παίζει και κάποιο final σε hd ίσως(το versus δεν ξέρω αν παραμένει ακόμα exclusive).

Περισσότερο απ'όλα όμως γούσταρα τις(μακροπρόθεσμες) δυνατότητες του Gaikai...κατ'εμέ μακράν το πιο ενδιαφέρον "σημείο" της χθεσινής παρουσίασης!

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χιουμοριστική "περίληψη" (abridged) της ανακοίνωσης του PS4:

 

 

Όσο για το Deep Down της Capcom, φημολογείται στα διάφορα media outlets πως ίσως αποτελέσει sequel του Dragon's Dogma.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Source.png Πηγή: http://www.eurogamer.net/articles/df-hardware-spec-analysis-playstation-4">Spec Analysis: PlayStation 4

Digital Foundry's take on the final confirmed spec, the capabilities of the hardware - and the surprise 8GB announcement.

 

Αναλυση της κονσολας και πολλα ωραια πραγματα. Μερικα κομματια του αρθρου ακολουθουν παρακατω:

 

''Sony revealed that its new console ships with 8GB of GDDR5 RAM, not the 4GB we previously reported. It was a pleasant surprise not just for us, but also for many game developers out there working on PS4 titles now and completely unaware of the upgrade - a final flourish to the design seemingly added in at the last moment to make PlayStation 4 the most technologically advanced games console of the next gaming era.
 
The split RAM memory pool didn't work out so well and a unified RAM set-up was always considered a must for the new console. Early rumours suggested that GDDR5 availability could even limit PS4 to just 2GB of memory, with 4GB at one point looking rather optimistic. What changed at Sony and encouraged them to go all out with its final design is not clear, but the chances are it would have been well aware of the RAM advantage offered up by its upcoming Xbox competitor, which - certainly up to its beta hardware at least - features 8GB of more bandwidth-constrained DDR3. So what does this mean for Sony and for next-gen gaming in general? First up, unless Microsoft has radically upgraded its graphics and memory configuration for Durango in the last nine months (an engineering nightmare unlikely to happen - it can't really add more chips as Sony has done), the PlayStation makers have less to worry about in terms of any direct hardware comparisons with their competition. GDDR5 latency is higher than DDR3 but the bandwidth advantage is substantial. We have confirmation of the eight-core Jaguar CPU architecture from AMD (x86 in nature, with 64-bit addressing - Sony calls it "x86-64") while we also see the 1.84 teraflop/18 compute unit metrics there in black and white for the Radeon GPU element of the PS4's "Liverpool" processor.

 

These two figures in combination also confirm that the graphics hardware runs at 800MHz, as we previously revealed. The mooted 176GB/s bandwidth for the GDDR5 RAM is also now official, suggesting a speed there of 5.5GHz effective - in line with most current Radeon graphics cards. Previous information had suggested that Sony would be splitting GPU resources between rendering and compute functions (VGLeaks suggesting a 14/4 compute unit split between them in its SDK document leak) but the official spec talks of a unified 18 CUs, which "can freely be applied to graphics, simulation tasks, or some mixture of the two". The divide appears to be gone, and devs can apply available power as they see fit.''

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ξαναδούμε αυτή την καταπληκτική παρουσίαση ε;

 

 

Για όσους δεν την είδαν κυρίως το έβαλα.

 

Ναι ρε παιδιά εγώ δεν την είχα δει και ενδιαφερόμουν.

Τόσο κακό είναι;

Μην τρελαίνεστε χωρίς λόγο.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

διαβάζω σε κάποια φόρουμς και κάποιοι λένε οτι το killzone 3 και τα υπόλοιπα ps4 games που είδαμε ήταν δουλεμένα σε devkit με 4gb ram,μπορεί να είναι φήμες ,μπορεί να το κατεβάζει κάποιος απο το κεφάλι του αλλα θα συμφωνήσω, γιατί? γιατί μάθαμε οτι τα βίντεο τα δουλευαν ήδη απο τις γιορτές ,τότε δεν είχαν αποφασίσει να έχει 8 gb Ddr5 η κονσόλα,πράγμα που πιστέυω αποφασίστηκε το 2013,απο και κλείεται να πρόλαβαν να κάνουν τεράστιες αλλαγές στα υπάρχον παιχνίδια και να προλάβανε να τα ετοιμάσουν για την conference, πιστέυω θα δούμε τρομερή εξέλιξη ακόμα και στο killzone που αν το δει κάποιος σε 1080P όπως παίχτηκε φαίνεται ήδη καλύτερο απο την ποιότητα που βλέπαμε στο Stream

btw 1080p το game, αλλα δεν είναι 60fps, σε κάποια σημεία πέφτει και πιο κάτω απο τα 30fps, αλλα πιστέυω είναι καθαρά της engine η οποία είναι ίδια με του ps3, δεν είναι θέμα hardware αν δεν δούμε το Killzone σε 60fps αλλα development time και engine restrictions.έτσι θέλω να πιστέυω(το οποίο για μένα είναι τραγικό) τόση δύναμη έχει η κονσόλα...τα 60fps τα θεωρώ δεδομένα και ας έχω χειρότερα γραφικά, δεν μπορώ άλλο 30fps στις κονσόλες

 

btw είχαμε tweet απο lead engineer της naughty dog να λέει" 8gb of gddr5 memory at 176gb/sec nice :)"

πράγμα που σημαίνει οτι ούτε ο ίδιος δεν ήταν aware, και λογικά ακόμα ούτε τα first party studios δεν έχουν devkit με 8gb gddr5,.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ ρε παιδιά πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως περιμένετε τιμή γύρω στα 450 ευρώ...δλδ μακάρι να έχει τόσο αλλά όταν το Wii U αυτήν την στιγμή κάνει 380 ευρώ, πως θα βγάλουν οι άλλοι μηχάνημα 100 φορές καλύτερο στα 450 ευρώ?...την επόμενη μέρα κιόλας πρέπει να βάλουν λουκέτο στην Nintendo ή να επικεντρωθούν μόνο σε handheld

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το basic δεν το παίρνεις γιατί θες και μνήμη...και εξωτερικό δίσκο να βάλεις το ίδιο σου έρχεται...χώρια τα extras

 

όταν αυτό το πράμα κάνει 380 ευρώ, ε χέσε μέσα λολ

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.