Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επειδή αισθάνομαι ότι με κλέβουν εάν ξέρει κάποιος ας με κατατοπίσει.

 

Έχω μια ταμιακή μηχανή στην οποία θέλω να κάνω ΠΑΥΣΗ (κατάργηση) στην εφορία, τη δουλεία αυτή αναγκαστικά πρέπει να την κάνει τεχνικός, να σιμώσω ότι η ταμιακή είναι σε αχρηστία περίπου δυο με τρία χρόνια.

 

Περνώ έναν τεχνικό τηλ. και του λέω τη χρειάζομαι και πόσο θα ΚΟΣΤΙΣΕΙ.

 

Χρεώνει λοιπών 40€ + ΦΠΑ άρα 49€ (ούτε γιατρός να ήτανε) την εργασία και για να αλλάξει μπαταρία στη ταμιακή άλλα 30€ σύνολο 80€ για όλη την ιστορία.

 

Τα 50€ τα παραβλέπω, 30€ για μια μπαταρία??? τη μπαταρία είναι αυτή? :confused: :confused:

 

Του ζήτησα εάν μπορεί να βάλει μια δικιά του μπαταρία να κάνει την δουλεία αφού ούτως η άλλος δεν θα ξανά χρησιμοποιηθεί η ταμιακή οπότε τζάμπα τα 30€ για την μπαταρία, μου απάντησε ότι η μπαταριές αυτές κολλάνε επάνω στην πλακέτα και εάν την βάλει δεν μπορεί να την ξανά χρησιμοποιήσει.

 

Ερωτήσεις.

 

1.Κοστίζει τόσο μια μπαταρία για ταμιακή μηχανή?

2.Όντος κολλάει επάνω στην πλακέτα η μπαταρία?

3.Η ταμιακή δουλεύει και με ρεύμα, πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξει μπαταρία?

 

 

Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Γενικά , φαντάζομαι ότι αυτά τα συζήτησες με τον τεχνικό πριν κάνεις κεφάλι μόνος σου..

 

 

Νομίζω ότι οι ταμειακές παίρνουν ρεύμα μόνιμα από τη μπαταρία, άρα δεν ανοίγουν χωρίς αυτήν..

νομίζω.

 

Αν λειτουργεί η ταμειακή χωρίς τη μπαταρία δε βλέπω λόγο να την αλλάξεις.

 

Ο τεχνικός προφανώς δε σε χρεώνει σαράντα ευρώ μόνο για την αλλαγή της μπαταρίας αλλά και την επίσκεψη και την παύση της ταμειακής.

Σωστά ;

Όσο για το κόστος της μπαταρίας, πολύ μου φαίνεται κι εμένα ..

 

Του έκανες παζάρια ;

Έψαξες για φθηνότερα ;

 

Γενικά 40 ευρώ την ώρα για πιστοποιημένο τεχνικό ταμειακής - φορολογικού , δε μου φαίνονται ακριβά.

Γενικά τζάμπα δε νομίζω ότι δουλεύει κανείς.

 

Προφανώς πρέπει o τεχνικός να υποστηρίζει και το συγκεκριμένο τύπο ταμειακών.

Αν δεν υπάρχουν βέβαια άλλοι τεχνικοί - εταιρίες να την υποστηρίξουν, σου λέει όσο θέλει και δεν μπορείς να πεις και τίποτα.

Δημοσ.

Κατ' αρχην δε νομιζω να ειναι απαραιτητος τεχνικος για το κλεισιμο της μηχανης.

Το βιβλιο οδηγιων χρησης σου γραφει επ' ακριβως τι πρεπει να κανεις, και ειτε εχει λειτουργια για το κλεισιμο, ειτε βγαζεις 3 απανωτα μηδενικα Ζ και τελειωνεις.

Αυτο το χαλι με τους τεχνικους (μιας και περασα ενα φεγγαρι και τα ξερω καλα), πρεπει καποια στιγμη να σταματησει. Απο τη στιγμη που δεν ανοιγει το καπακι, δεν ειναι υποχρεωτικος. Στο βιβλιο συντηρησης θα βαλεις μια χαρα την ημερομηνια κλεισιματος, τα αλλα στοιχεια που θελει, και αντι σφραγιδα τεχνικου, θα βαλεις της εταιριας σου.

Δημοσ.

Κατ' αρχην δε νομιζω να ειναι απαραιτητος τεχνικος για το κλεισιμο της μηχανης.

Το βιβλιο οδηγιων χρησης σου γραφει επ' ακριβως τι πρεπει να κανεις, και ειτε εχει λειτουργια για το κλεισιμο, ειτε βγαζεις 3 απανωτα μηδενικα Ζ και τελειωνεις.

Αυτο το χαλι με τους τεχνικους (μιας και περασα ενα φεγγαρι και τα ξερω καλα), πρεπει καποια στιγμη να σταματησει. Απο τη στιγμη που δεν ανοιγει το καπακι, δεν ειναι υποχρεωτικος. Στο βιβλιο συντηρησης θα βαλεις μια χαρα την ημερομηνια κλεισιματος, τα αλλα στοιχεια που θελει, και αντι σφραγιδα τεχνικου, θα βαλεις της εταιριας σου.

 

 

Όχι, δεν χρειάζεται τεχνικός, αλλά και μόνος να την κάνεις θα πληρώσεις τα ίδια για να υπογράψει αφού αυτός είναι πιστοποιημένος.

 

Εαν «υπογράψεις» εσύ, πληρώνεις πρόστιμο ;ρ

Δημοσ.

Όχι, δεν χρειάζεται τεχνικός, αλλά και μόνος να την κάνεις θα πληρώσεις τα ίδια για να υπογράψει αφού αυτός είναι πιστοποιημένος.

 

Επειδη περασαν καποια χρονια δε θυμαμαι ακριβως τη διαδικασια, αλλα σε πολλες των περιπτωσεων θυμαμαι οτι εβαζα μονος μου τη δικη μου σφραγιδα (της εταιριας) στο βιβλιο συντηρησης, οταν χρειαζοταν αλλαγη χωρις να ανοιχτει.

Πχ στις αλλαγες φπα που γινεοταν ο χαμος, μουφα ηταν, ανετα το αλλαζες μονος σου.

Ψαχνω να βρω το νομο που να λεει αν χρειαζεται η οχι στο κλεισιμο. Παντως προσωπικα δε μου χρειαστηκε, και ουτε τον πληρωσα για τη σφραγιδα του.

Δημοσ.

Επειδη περασαν καποια χρονια δε θυμαμαι ακριβως τη διαδικασια, αλλα σε πολλες των περιπτωσεων θυμαμαι οτι εβαζα μονος μου τη δικη μου σφραγιδα (της εταιριας) στο βιβλιο συντηρησης, οταν χρειαζοταν αλλαγη χωρις να ανοιχτει.

Ψαχνω να ρω το νομο που να λεει αν χρειαζεται η οχι στο κλεισιμο. Παντως προσωπικα δε μου χρειαστηκε, και ουτε τον πληρωσα για τη σφραγιδα του.

 

 

Στο κλείσιμο μπαίνεις από service mode, που σημαίνει ότι σπας τη σφραγίδα και αλλάζεις το jumper, και μετά εκτυπώνεις την καταγραφή με το πόσα Ζ έχει κόψει και ποιο, και ποτε ήταν το τελευταίο.

Δημοσ.

Στο κλείσιμο μπαίνεις από service mode, που σημαίνει ότι σπας τη σφραγίδα και αλλάζεις το jumper, και μετά εκτυπώνεις την καταγραφή με το πόσα Ζ έχει κόψει και ποιο, και ποτε ήταν το τελευταίο.

 

Οχι σε ολες, η καθεμια εχει τα δικα της τερτιπια. Προφανως και σε αυτη που σπας σφραγιδα θελεις τεχνικο.

Δημοσ.

Οχι σε ολες, η καθεμια εχει τα δικα της τερτιπια. Προφανως και σε αυτη που σπας σφραγιδα θελεις τεχνικο.

 

 

Μ ναι σωστά, μετά τεχνικός πιστωποιεί ότι όντως το τελευταίο ζ ήταν αυτό που έχει βάλει την υπογραφή του, εαν θυμάσαι θέλει λεπτομέριες, και μετά σου τυπώνει το τελικό και μαζί με το βιβλιαράκι και το Ζ και την λιστα πας στην ΔΟΥ σου ή στο λογιστή σου και κινήτε η υπόλοιπη διαδικασία.

 

Χωρίς υπογραφή πιστοποιημένου τρως πρόστιμο τέλος πάντων.;ρ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...