Προς το περιεχόμενο

Το topic των αντιπροσφορών


parsifal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λογικό μετά από τόσο (δίκαιο) κράξιμο...

Επειδή πήρες τηλέφωνο εσύ λες να κατέβηκε ? ? ?

Διαφορετικά δε ξέρουμε πόσο κράξιμο φάγανε , εκτός κι αν έκραξες για 10 !!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επειδή πήρες τηλέφωνο εσύ λες να κατέβηκε ? ? ?

Διαφορετικά δε ξέρουμε πόσο κράξιμο φάγανε , εκτός κι αν έκραξες για 10 !!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Δεν ξέρω, ίσως να συνέβαλα λίγο και εγώ... :D

Πάντως για να μην απαντούν στα τηλέφωνα το πρωί πρέπει να έφαγαν πολύ κράξιμο...

Εγώ δεν μπόρεσα να τους κράξω πολύ -αν και είχα περίσσια διάθεση- γιατί μου έκλεισαν το τηλέφωνο...

Ξαναπήρα βέβαια αμέσως μετά -γιατι δεν μου αρέσει να αφήνω εκκρεμότητες- αλλά δεν απάντησαν...

 

αν και δεν ειναι αναγκη να τον κατεβασε καποιος...μπορει να τελειωσαν τα κομματια...δυστυχως

 

Ισως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

110 εκατομμύρια μόνο ?!?!?!?!? Θα πάρω 2 !

Το διορθώσανε πάντως !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αναζητώντας στον Skroutz εσωτερικό σκληρό δίσκο, βλέπω αυτά και λέω wtf;;;

Φυσικά στο Πλαίσιο, το προϊόν...δεν υπάρχει!

post-225176-0-31725100-1331319686_thumb.jpg

post-225176-0-38188200-1331330877_thumb.jpg

post-225176-0-88443600-1331330865_thumb.jpg

Επεξ/σία από mchls
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναζητώντας στον Skroutz εσωτερικό σκληρό δίσκο, βλέπω αυτά και λέω wtf;;;

Φυσικά στο Πλαίσιο, το προϊόν...δεν υπάρχει!

post-225176-0-31725100-1331319686_thumb.jpg

post-225176-0-38188200-1331330877_thumb.jpg

post-225176-0-88443600-1331330865_thumb.jpg

Εγώ χτες έψαχνα ψηφιακή κορνίζα. Πάταγα έβλεπα πρώτη τιμή plaiso 40€ και επόμενοι όλοι 63+€.

Πάταγα πάνω και βέβαια ήταν μη διαθέσιμο προϊόν. Το είδα σε 4+ κορνίζες. Αρχίζει και το skroutz και γίνεται τραγωδία πια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ χτες έψαχνα ψηφιακή κορνίζα. Πάταγα έβλεπα πρώτη τιμή plaiso 40€ και επόμενοι όλοι 63+€.

Πάταγα πάνω και βέβαια ήταν μη διαθέσιμο προϊόν. Το είδα σε 4+ κορνίζες. Αρχίζει και το skroutz και γίνεται τραγωδία πια.

 

ισως όμως φταίνε και τα καταστηματα... Και εγω παρατηρω πολλα ακυρα περιστατικα τιμών/προιόντων σε διαφορες κατηγορίες τελευταία!

 

Εγώ χτες έψαχνα ψηφιακή κορνίζα. Πάταγα έβλεπα πρώτη τιμή plaiso 40€ και επόμενοι όλοι 63+€.

Πάταγα πάνω και βέβαια ήταν μη διαθέσιμο προϊόν. Το είδα σε 4+ κορνίζες. Αρχίζει και το skroutz και γίνεται τραγωδία πια.

 

ισως όμως φταίνε και τα καταστηματα... Και εγω παρατηρω πολλα ακυρα περιστατικα τιμών/προιόντων σε διαφορες κατηγορίες τελευταία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δεν ξερω αν είναι ο κατάλληλος χώρος για παράπονα... Αν όχι ας το μεταφέρουν οι mods... (το έχω αναρτήσει και στο σχετικό νήμα στις προσφορές...).

----------------------------------------------------------------------------------

Αλλος ένας απογοητευμένος πελάτης της electroworld!!!

και εξηγούμαι:

Eβαλα μια παραγγελία στο electroworld για τον MyBook 3.0. ΔΕΝ μου έφτανε μόνο αυτό όμως (!). Εκείνη την εποχή (τώρα νομίζω ότι το έχουν καταργήσει…) στο αριστερό μέρος της οθόνης είχε μια «διαφήμιση» για gadgets. Ετσι και γω παρήγγειλα ΚΑΙ μια soft case iLUV για iPod touch.

Την μεθεπόμενη μέρα παρελήφθησαν τα πράγματα και τότε κατάλαβα ότι ήταν από δύο μέρη: α) από το electroworld ο δίσκος και β) η θήκη από ένα άλλο μαγαζί με όνομα gowireless. Με τον δίσκο ΟΚ. Η θήκη όμως δεν ήταν για το τελευταίο μοντέλο του iPod (4th generation) αλλά για παλαιότερο (2nd & 3rd generation) και έτσι δεν ταίριαζε στο δικό μου. Κοίταξα ξανά το site να δω αν έλεγε ότι ήταν για παλαιότερο μοντέλο αλλά διαπίστωσα ότι δεν ανέφερε κάτι τέτοιο.

Την επόμενη μέρα πήρα το help desk της electroworld όπου μου είπαν ότι θα πρέπει να επικοινωνήσω με το άλλο μαγαζί. Επικοινώνησα λοιπόν με το gowireless και αφού κατάλαβαν το πρόβλημα μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου σε 1-2 ώρες.

Πέρασε εκείνη η μέρα και η επόμενη και αφού δε δέχτηκα κανένα τηλεφώνημα ξαναεπικοινώνησα μαζί τους. Στο ενδιάμεσο παρατήρησα ότι στις πληροφορίες του εν λόγω προϊόντος προστέθηκε ότι είναι για παλαιότερο μοντέλο (καλώς για να μην «την πατήσει» και ο επόμενος πελάτης). Ο κύριος που μου απάντησε (ήταν ο ίδιος που είχαμε μιλήσει και την άλλη φορά), μου είπε ότι πρέπει να το πάω από κει (Σόλωνος 54) να δει αν ήταν σε καλή κατάσταση (!) και τότε να μου πιστώσει το ποσόν.

Παρ’ ότι η απαίτηση να το πάω από κει (μήπως το πήρα από κει?? ΟΧΙ. σπίτι μου το έφεραν!) μου φάνηκε υπερβολική, δέχτηκα. Μετά λοιπόν από 15 περίπου μέρες (τότε κατάφερα να πάρω άδεια από τη δουλειά), το κατέβασα στο μαγαζί, όπου ο εν λόγω κύριος (ήταν ο ίδιος) αφού εξέτασε το προϊόν και ήταν ΟΚ, μου απάντησε ότι δεν μπορεί να μου πιστώσει το ποσό γιατί έχουν περάσει οι μέρες.... Του είπα ότι θα απευθυνθώ στο electroworld μια που με αυτούς θεωρώ ότι «συναλλάχθηκα» και μου είπε: «ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΚΡΗ!!!!!(αυτό με πείραξε!!).

Και πράγματι μέχρι τώρα δεν έχω βγάλει άκρη. Ξαναεπικοινώνησα μαζί τους (και με τους δύο) αλλά….

Εχω κάνει καταγγελία στο ΕΚΠΟΙΖΩ στο ΙΝΚΑ και περιμένω απάντηση. Και θα προχωρήσω και παραπέρα. Και όλα αυτά όχι για τα 12€, αλλά γιατί ΔΥΣΤΥΧΩΣ, τα πάντα γύρω μας καταρέουν και εμείς τον «χαβά μας». ΟΣΟΙ έχουν συνδιαλλαγεί με ξένα μαγαζιά, είμαι σίγουρος ότι ξέρουν την λογική τους: ο πελάτης πρέπει να είναι ευχαριστημένος, ειδικά αν το πρόβλημα είναι του μαγαζιού!

Τα γράφω αυτά απλά για να είμαστε όλοι ενήμεροι. Και επι πλέον να πω ότι έχω screenshots από τις αγορές (χωρίς και με τη διευκρίνιση που λέω παραπάνω...)κτλ.

Φιλικά.

Α

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

..."καλά" έκανες κι έκατσες και τα έγραψες αυτά, αλλά για 12€ θα φτάσεις (...το "παραπέρα") να βάλεις...δικηγόρο...; Ξέρω 'γω; Δεν νομίζω... Το να τους κάνεις βέβαια καταγγελίες σε όσες σχετικές υπηρεσίες, ας πούμε οκ (αν κι εκεί ο λίγος χρόνος που λες πως έχεις λόγω δουλειάς, μάλλον σου είναι πολύτιμος). Το θέμα είναι πως δε θα συγκινηθεί κανείς ιδιαίτερα, και, κυρίως, δεν νομίζω ότι θα βοηθήσει στο ν' αλλάξουν κάποιοι την ελληνική πρακτική του "αφού καταφέραμε και του πουλήσαμε, χεστήκαμε". Αν ήταν μεγαλύτερο το ποσό (κα'να πενηντάρι έστω ξερωγώ) να πει κανείς ότι αξίζει τον κόπο για 'σένα...Άσε που έτσι που τα περιγράφεις, μπερδεγουέι η κατάσταση ("ψιλά γράμματα" που προστέθηκαν εκ των υστέρων, καθυστέρηση από μεριάς σου -μιας και δεν σ' ενημέρωσε κανείς για τον χρόνο που έχεις διαθέσιμο- για επιστροφή του προϊόντος). Τί κι αν το βλέπεις σωστό να τους το έστελνες - απ' τη στιγμή που όπως λειτουργούν, σου λένε "πρέπει να έρθεις από 'δω". Μύλος δηλαδή...

 

Παρ' ολ' αυτά, αν την έχεις την διάθεση να το "κυνηγήσεις", καν' το. Έστω για τα λίγα € - και παν' απ' όλα για "λόγους αρχής". Απλά νομίζω ότι η ζωή που θα χάσεις σε σχέση με την ανταπόδοση που θα έχουν οι ενέργειές σου, σε βγάζει "χρεωμένο"...Είναι απλά από τις φορές που πρέπει να το δεις ως "την πάθαμε-πάμε παρακάτω, αλλά τουλάχιστον μάθαμε". Και δεν είναι ότι είμαι είμαι υπέρ των εταιριών, ή του να συνεχίσουν να λειτουργούν όπως λειτουργούν. Τουναντίον.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

..."καλά" έκανες κι έκατσες και τα έγραψες αυτά, αλλά για 12€ θα φτάσεις (...το "παραπέρα") να βάλεις...δικηγόρο...; Ξέρω 'γω; Δεν νομίζω... Το να τους κάνεις βέβαια καταγγελίες σε όσες σχετικές υπηρεσίες, ας πούμε οκ (αν κι εκεί ο λίγος χρόνος που λες πως έχεις λόγω δουλειάς, μάλλον σου είναι πολύτιμος). Το θέμα είναι πως δε θα συγκινηθεί κανείς ιδιαίτερα, και, κυρίως, δεν νομίζω ότι θα βοηθήσει στο ν' αλλάξουν κάποιοι την ελληνική πρακτική του "αφού καταφέραμε και του πουλήσαμε, χεστήκαμε". Αν ήταν μεγαλύτερο το ποσό (κα'να πενηντάρι έστω ξερωγώ) να πει κανείς ότι αξίζει τον κόπο για 'σένα...Άσε που έτσι που τα περιγράφεις, μπερδεγουέι η κατάσταση ("ψιλά γράμματα" που προστέθηκαν εκ των υστέρων, καθυστέρηση από μεριάς σου -μιας και δεν σ' ενημέρωσε κανείς για τον χρόνο που έχεις διαθέσιμο- για επιστροφή του προϊόντος). Τί κι αν το βλέπεις σωστό να τους το έστελνες - απ' τη στιγμή που όπως λειτουργούν, σου λένε "πρέπει να έρθεις από 'δω". Μύλος δηλαδή...

 

Παρ' ολ' αυτά, αν την έχεις την διάθεση να το "κυνηγήσεις", καν' το. Έστω για τα λίγα € - και παν' απ' όλα για "λόγους αρχής". Απλά νομίζω ότι η ζωή που θα χάσεις σε σχέση με την ανταπόδοση που θα έχουν οι ενέργειές σου, σε βγάζει "χρεωμένο"...Είναι απλά από τις φορές που πρέπει να το δεις ως "την πάθαμε-πάμε παρακάτω, αλλά τουλάχιστον μάθαμε". Και δεν είναι ότι είμαι είμαι υπέρ των εταιριών, ή του να συνεχίσουν να λειτουργούν όπως λειτουργούν. Τουναντίον.

Είναι για το "γαμώτο". Επειδή πολύ καιρό τώρα πολλά πράγματα τα αφήναμε να περνάνε έτσι.

Τουλάχιστον τώρα έχουμε τα μέσα (βλέπε forums, blogs, κτλ) και θα βελτιωθούν τα πράγματα. Απλά πρέπει να ανεβάσουμε όλοι τον πήχυ (τι λέω πάλι.....).

Α

Επεξ/σία από vagelat
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...για το γαμώτο, σύμφωνοι. Είμαι κι εγώ άλλωστε άνθρωπος που κάνει πράγματα γι' αυτή την μικρή λεξούλα (με την μεγάλη όμως σημασία).

 

Και για τον "πήχυ" συμφωνώ, όσο κι αν ΚΑΙ εγώ καταλαβαίνω πως στη συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για ανέβασμα μόνο χιλιοστών...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

κοιταξτε τωρα στα multirama απιστευτο ενω το samsung galaxy s το ειχε 279 σημερα λεει 399 και προσφορα 279 ελεος εδω μιλάμε για καθαρη απ μην το ππω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...