SpirosLouis Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Καλησπέρα σας, Έχω μια ξυριστική μηχανή μπροστά μου Philips που λειτουργεί με μπαταρία.(την πήρα 70-80€ πριν 2-3 χρόνια είναι αρκετά καλή) Η μπαταρία όμως έχει χαλάσει. Τώρα να την πάω στο service δεν αξίζει. Μπορώ απλά να αφαιρέσω την μπαταρία και να ενώσω τα 2 αυτά σημεία ή να βάλω και μια μικρή (3-4Ω) αντίσταση; Ξέρετε τίποτα; Ευχαριστώ.
cthulhucarbide Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Μπορώ απλά να αφαιρέσω την μπαταρία και να ενώσω τα 2 αυτά σημεία ή να βάλω και μια μικρή (3-4Ω) αντίσταση; Ξέρετε τίποτα; Ευχαριστώ. Μπορείς να το κάνεις, ναι. Μετά θα την κινείς με τηλεπάθεια όμως;
panos2171 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Aμα την πας σε καποιον ηλεκτρονικο σιγουρα θα μπορει να στην κανει με ρευμα.Εκτος βεβαια αν πιανουν τα χερια σου και την κανεις εσυ.
SpirosLouis Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Μπορείς να το κάνεις, ναι. Μετά θα την κινείς με τηλεπάθεια όμως; όχι απλά όταν θέλω να την χρησιμοποιήσω θα την βάζω στο ρεύμα. Ούτος η αλλιώς το τροφοδοτικό του είναι πάνω στο βύσμα της πρίζας στον τοίχο και δεν φοβάμαι. Aμα την πας σε καποιον ηλεκτρονικο σιγουρα θα μπορει να στην κανει με ρευμα.Εκτος βεβαια αν πιανουν τα χερια σου και την κανεις εσυ. μωρέ και εγώ τον ηλεκτρονικό παριστάνω απλά είμαι ακόμα στο 2ο έτος σε επαλ ;-) φοβάμαι να σου πω την αλήθεια, μήπως και κάνει κάποιου είδους σταθεροποίηση σαν τον πυκνωτή. Γι' αυτό λέω να βάλω μια πολύ μικρή αντίσταση παριστάνοντας την μπαταρία στα 2 μέρη της.
cthulhucarbide Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Αυτή τη στιγμή δεν δουλεύει βάζοντάς την στην πρίζα δηλαδή; Αν ναι, είσαι έτοιμος. Υ.γ. Με την μπαταρία μέσα και στο ρεύμα, λειτουργεί; Αν ναι μην την βγάλεις την μπαταρία
SpirosLouis Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 όχι. Και από ότι είδα η τάση την μπαταρίας είναι μηδαμινή.)παρά την φόρτιση της. Όχι δεν δουλεύει βάζοντας την απλά στην πρίζα. Θέλει να φορτίσει πρώτα.
pournaras Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Γιατι δεν την αφηνεις πανω, και να τη χρησιμοποιεις με το τροφοδοτικο της; Εγω μια braun κουρευτικη που εχω, και που πλεον δεν αντεχει η μπαταρια, ετσι τη λειτουργω, μονιμα στο ρευμα. Βολευει και στη σταθεροτητα, γιατι το χερι σου ειναι συνηθισμενο στο βαρος της με την μπαταρια μεσα. Τωρα αν δεν ειναι το τροφοδοτικο μεγαλο για κανονικη χρηση (ειναι ας πουμε με λιμα mA για αργη φορτιση), παρε ενα στα ιδια volt, αλλα με Amper οσα και περισσοτερα ειναι η μπαταρια σου.
cthulhucarbide Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Η λύση είναι να βγάλεις την μπαταρία και στα άκρα να βάλεις έναν μετασχηματιστή που να βγάζει τα δυνατόν ίδια βολτ με την μπαταρία και αμπέρ. Το κακό είναι ότι ίσως ο φορτιστής που τώρα έχεις να μην βγάζει τόσα αμπέρ και χρειαστεί να βρεις άλλον
SpirosLouis Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 αυτός που έχει τώρα τον μέτρησα και βγάζει 16. Η μπαταρία δεν ξέρω πόσα volt είναι κανονικά.
SpirosLouis Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 κι'όμως..έχει μια μπαταρία μέσα που το μόνο που γράφει είναι GS Yuasa NiMH.(από ότι είδα στην εταιρία βγάζει πολλών mAh μπαταρίες)
cthulhucarbide Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 16 βολτ ή (ml)amber μέτρησες; Anyway, αφού δεν ξέρεις πόσα έχει η μπαταρία, πρακτικά αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να ενώσεις πρόχειρα με καλωδιάκια τον φορτιστή με τα άκρα της μηχανής(προσέχοντας την πολικότητα βεβαίως) και να δεις αν θα δουλέψει, και αν θα αποδίδει ικανοποιητική ισχύ. Αν δουλέψει, τα ενώνεις και μόνιμα. Αν όχι, ψάχνεις για πιο δυνατό φορτιστή...
SpirosLouis Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 16 volt βγάζει το τροφοδοτικό από την πρίζα προς την μηχανή. Δεν ξέρω όμως πως μετασχηματίζεται αυτό για την μπαταρία ή απλά φορτίζει με αυτήν την τάση. Το ποιο σίγουρο είναι να την κάψω άμα βάλω τα καλώδια από το τροφοδοτικό του τοίχου στους πόλους της μπαταρίας. Σκέφτομαι να φτιάξω έναν διαιρέτη τάσης με ποτενσιόμετρα(που έχω πρόχειρα) και να δοκιμάσω τάσεις από εκεί.
panos2171 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Mπορεις να κανεις το εξης απλο.Θα πας να παρεις εναν μετασχηματηστη με ρυθμιστη τασης (σαν της φωτο) και ενα αρσενικο βυσμα στο οποιο τα βαλεις τους πολους της μηχανης και θα τα ενωσεις. Θα ξεκινησεις απο τα ποιο λιγα Volt και θα δεις που θα κανει δουλεια, δε νομιζω να ξεπερναει τα 5-6 Volt.
agent_smith Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2012 Δοκίμασες να ψάξεις στο google το μοντέλο της μηχανής σου μήπως βρεις ανταλλακτική μπαταρία;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα