Προς το περιεχόμενο

μπαίνει δύσκολα η πρώτη + bonus ηχητικά εφέ


Freakster

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απο το καλοκαίρι και μετά στα καλά καθούμενα η πρώτη ταχύτητα μπαίνει δύσκολα στο puntακι.. Θέλει κάτι φορές δύναμη, άλλες να βάλω πρώτα δευτέρα και μετά να σπρώξω πρώτη.. Δε φαινεται να είναι θέμα συμπλέκτη, ο οποίος παίζει κανονικότατα. Σήμερα όμως, απο νεκρά προς τρίτη, το δοκίμασα τρεις φορές και έκανε ένα ήχο (απο μπροστά ακούστηκε!) λες και γρατζούναγε μέταλο.

 

Πείτε καμιά ιδέα, καμια παρηγοριά, ότι θέλετε. Αν πάει για πέταμα το σασμαν, πόσο να πάει το μαλλί χονδρικά; Υπάρχει περίπτωση να είναι τίποτα δίσκος πλατω; Αλλά δε θα φαινόταν απο τη χρήση του συμπλέκτη αυτό;

 

Είμαι σίγουρος ότι ο μηχανικός μου θα είναι έτσι όταν πάω

 

you-gonna-get-raped.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

συνηθως δαχτυλιδι-ρουλεμαν-συγχρονιζε-γραναζια.

μερικα αλλαζονται με φορεμενο το σαζμαν αλλιως το κατεβαζουν και εκει πληρωνεις κυριως την εργασια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΝ θες απλά δίσκο πλατώ κλπ, πέρυσι στο στίλο μου βγήκε λίγο κάτω από 300 γιούρος. Λογικά εκεί γύρω θα είσαι.

Αν ο δίσκος είναι στα τελευταία του, ο συμπλέκτης σου θα πιάνει πολύ χαμηλά, κοντά στο πάτωμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε θα εκανε και "πατιναρισμα" αν ηταν δίσκος/πλατω/συμπλεκτης; οι ταχυτητες ολες οι υπόλοιπες φαίνονται να μπαίνουν καλά. δεν εχει αλλαξει τίποτα στο συμπλέκτη, ούτε ηχητικά ούτε σαν αίσθηση, για αυτό υποψιάζομαι σασμαν.

 

η πρώτη φαίνεται λες και βαράει σε εμπόδιο πριν μπει αν μπει. και αυτό το γρατζουνιστό το ηχητικό το έκανε 3 φορές στη τρίτη ταχύτητα, ακούστηκε λες και είναι στα τελευταία του το σύστημα αλλά μετά δε το ξανάκανε. και ακούστηκε απο μπροστά, απο το καπώ.

 

αυτό που λέει ο kage είναι στην ουσία επισκευή σασμαν ε;