Προς το περιεχόμενο

μπαίνει δύσκολα η πρώτη + bonus ηχητικά εφέ


Freakster

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απο το καλοκαίρι και μετά στα καλά καθούμενα η πρώτη ταχύτητα μπαίνει δύσκολα στο puntακι.. Θέλει κάτι φορές δύναμη, άλλες να βάλω πρώτα δευτέρα και μετά να σπρώξω πρώτη.. Δε φαινεται να είναι θέμα συμπλέκτη, ο οποίος παίζει κανονικότατα. Σήμερα όμως, απο νεκρά προς τρίτη, το δοκίμασα τρεις φορές και έκανε ένα ήχο (απο μπροστά ακούστηκε!) λες και γρατζούναγε μέταλο.

 

Πείτε καμιά ιδέα, καμια παρηγοριά, ότι θέλετε. Αν πάει για πέταμα το σασμαν, πόσο να πάει το μαλλί χονδρικά; Υπάρχει περίπτωση να είναι τίποτα δίσκος πλατω; Αλλά δε θα φαινόταν απο τη χρήση του συμπλέκτη αυτό;

 

Είμαι σίγουρος ότι ο μηχανικός μου θα είναι έτσι όταν πάω

 

you-gonna-get-raped.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

συνηθως δαχτυλιδι-ρουλεμαν-συγχρονιζε-γραναζια.

μερικα αλλαζονται με φορεμενο το σαζμαν αλλιως το κατεβαζουν και εκει πληρωνεις κυριως την εργασια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΝ θες απλά δίσκο πλατώ κλπ, πέρυσι στο στίλο μου βγήκε λίγο κάτω από 300 γιούρος. Λογικά εκεί γύρω θα είσαι.

Αν ο δίσκος είναι στα τελευταία του, ο συμπλέκτης σου θα πιάνει πολύ χαμηλά, κοντά στο πάτωμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε θα εκανε και "πατιναρισμα" αν ηταν δίσκος/πλατω/συμπλεκτης; οι ταχυτητες ολες οι υπόλοιπες φαίνονται να μπαίνουν καλά. δεν εχει αλλαξει τίποτα στο συμπλέκτη, ούτε ηχητικά ούτε σαν αίσθηση, για αυτό υποψιάζομαι σασμαν.

 

η πρώτη φαίνεται λες και βαράει σε εμπόδιο πριν μπει αν μπει. και αυτό το γρατζουνιστό το ηχητικό το έκανε 3 φορές στη τρίτη ταχύτητα, ακούστηκε λες και είναι στα τελευταία του το σύστημα αλλά μετά δε το ξανάκανε. και ακούστηκε απο μπροστά, απο το καπώ.

 

αυτό που λέει ο kage είναι στην ουσία επισκευή σασμαν ε;

 

γενικά τι λέτε να κάνω.. να περιμένω μερικά χιλιόμετρα να με αφήσει και να προσεύχομαι να έχει σκάσει χρήμα μέχρι τότε ή θα πάρει και τίποτα άλλο μαζι στην αυτοκτονία και να το φτιάξω επειγόντως;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακουγεται καποιος θορυβος σαν σφυριγμα? ο οποιος σταματαει οταν πατας συμπλεκτη ή ακουγεται οταν τον πατας. αν ισχυει αυτο κατα πασα πιθανοτητα θες σετ συμπλεκτη (κανα 200 υπολογιζε κομπλε με εργασια)

 

απο την αλλη βεβαια επειδη ειναι πουντο και ειχα και εγω παρομοιο προβλημα με το δικο μου χρειαστηκε αλλαγη σασμαν οποτε υπολογιζε 300-400ε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όχι κανένα σφύριγμα.

 

απο την αλλη βεβαια επειδη ειναι πουντο και ειχα και εγω παρομοιο προβλημα με το δικο μου χρειαστηκε αλλαγη σασμαν οποτε υπολογιζε 300-400ε

 

ολοι συμφωνούν στο τρακοσάρι βλέπω, κόφτε κάτι ρε παιδιά :rolleyes: αχ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ειναι σασμαν (που κατα 90% αυτο ειναι αφου δεν εχεις ουτε πατιναρισμα ουτε σφυριγμα) τοτε υπολογιζε 150-250 για ανακατασκευασμενο σασμαν και 60-120 εργατικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα δισκος ισως και πλατω. Το ιδιο εχω και εγω σε swiftακι.... Γρατζουνανε πρωτη δευτερα οπισθεν και με πατημενο τερμα συμπλεκτη ψιλοπηδαει σαν να μην εχει αποσυμπλεξει ταχυτητα.... Ειναι στα τελευταια του ο σιδκος ισως να του εχω κανει και τα σαραντα!!

 

Sent from my iPod touch using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορει να σου εχει φαει κανενα γραναζι απλα..

δοκιμασε να πατησεις τον συμπλετη 5 δευτερολεπτα και μετα να βαλεις πρωτη να δεις τι σου κανει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηχητικά γίνονται σε κατέβασμα απο Τετάρτη σε Τρίτη και είναι τελείως μεταλλικός ο ήχος.

 

Εμένα είναι punto emotion 1400 του 2003.

 

sent from my itunes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

ίσως έχω ενα παρομοιο προβλημα.έχω ενα fiat punto 1.2 16v sporting.Με το που το πήρα(μεταχειρισμένο) του εκανα το σερβις του που μεταξυ αλλων αλλαξε δισκο-πλατω,αμπραγιαζ κ.α.Στις 2 πρωτες βολτες ολα οκ.στην 3η παρατηρησα πως καποιες φορες μπαινει λιγο πιο δυσκολα η δευτερα καθως και το κατεβασμα απο δευτερα σε πρωτη.για παραδειγμα καθως πλησιαζω σε κοκκινο φαναρι λιγο πριν σταματησει το αμαξι προσπαθω να βαλω πρωτη,εκει μου ζοριζεται λιγο σαν να βρισκει λιγο εμποδιο.Ωστοσο ποτε δεν εχω προβλημα στην πρωτη εκινηση.πρεπει να ανησυχω;σε αλλες αλλαγες δεν εχω παρατηρησει καποιο προβλημα.πάει σχεδον ενα 4μηνο απο τοτε(αν και με οχι παρα πολλα χιλιομετρα),αλλες φορες το παρατηρω αλλες φορες σαν να μην υπαρχει(ή το συνηθιζω δε ξερω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...