Προς το περιεχόμενο

μπαίνει δύσκολα η πρώτη + bonus ηχητικά εφέ


Freakster

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κοιτα το οτι δεν μπαινει η πρωτη εν κινησει μην σε τρομαζει.Οπως σου ειπα ειναι στο αμαξι.Αλλα την παιρνουν ακομα και με 40 χιλιομετρα,ενω αλλα δεν την παιρνουν αμα δεν σταματησουν.

 

Παντως προσπαθησε να κοψεις αυτην την συνηθεια.Λιγο πριν σταματας απλα βαζε νεκρα.Μην κανεις αυτο που κανουν μερικοι,που περιμενουν στο φαναρι με την πρωτη μεσα ή ακομα χειροτερα κανουν μπρος πισω πατιναροντας τον συμπλεκτη μεχρι να αναψει πρασινο.Με το που αναψει το φαναρι,πρωτη και εφυγες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ γιατι το ειχα ενα αγχος αυτο :) .οχι για κανενα λογο δε πατιναρω στο φαναρι.δίκιο έχεις θα το εφαρμόσω άμεσα!μάλλον ως πρωταρης είχα το αγχος και ηθελα να είμαι έτοιμος να φυγω.ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α νικολακης εισαι; :P

 

Ενταξει εχεις μια δικαιολογια.Εγω στις αρχες εκανα οργια μεχρι να συνηθησω.Παντως αυτες τις "συνηθειες" κοφτες απο νωρις οσο μπορεις,γιατι μετα μαθαινεις ετσι και δεν θα το κοβεις με τιποτα.Εγω στις αρχες πχ αφηνα το ποδι πανω απο τον συμπλεκτη.Ακουσα δυο καλα βρισιδια απο τον πατερα μου και εστρωσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχαχα :) τοχω μηνες το διπλωμα αλλα το αμαξι μισο χρονο.Έκανα τις πολλες δοκιμες με του πατερα το αμαξι για να ειμαι ετοιμος για το δικο μου :P .Και αυτο (με το ποδι στο συμπλεκτη) συνεχιζω να το κανω παντως αλλα λογικο εδω μεσα στα στενα.ολα μια συνηθεια ειναι και καλα κανεις και το λες,να τις αποβαλλουμε τις κακες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το "πάνω από τον συμπλέκτη" δε βλάπτει (άλλωστε που να το πας το πόδι, στο πίσω κάθισμα?). Αυτό που βλάπτει είναι το "πάνω στον συμπλέκτη".

 

:mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τον ακουμπας "αναγκαστικα" οποτε αν εισαι και λιγο αφηρημενος-κουρασμενος(μην οδηγας θα μου πεις ετσι) μπορει να το πατας και λιγο και το σκοτωνεις τον δισκο μετα.γιαυτο υπαρχει η θεση αριστερα ;-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει και εγω αυτο εννοω.Αμα αφηνεις το ποδι πανω απο τον συμπλεκτη,θες δεν θες μετα απο λιγη ωρα το ποδι θα ακουμπαει(εστω και αμυδρα) το πενταλ.Αλλωστε για αυτο υπαρχει και ο χωρος αριστερα του συμπλεκτη.Εχω ενα φιλο μου που το κανει αυτο,και παροτι του το εχω πει,μου λεει:"οχι οχι προσεχω και δεν το ακουμπαω",κι΄ομως μετα απο λιγη ωρα βλεπω το ποδια του και αμυδρα ακουμπαει το πενταλ.

 

 

 

χαχαχα :) αυτο (με το ποδι στο συμπλεκτη) συνεχιζω να το κανω παντως αλλα λογικο εδω μεσα στα στενα

ΟΥΤΕ αυτο!!!!!Θες να αλλαξεις ταχυτητα;Πατας,αλλαζεις,αφηνεις,αριστερα το ποδι.Ακομα και σε περιπτωσεις επιταχυνσεων που θες να αλλαξεις γρηγορα τις ταχυτητες.Πχ απο τριτη σε τεταρτη και μετα σε πεμπτη.Με λιγα λογια ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην αφηνεις το ποδι απο πανω.Δεν μιλαω βεβαια για περιπτωσεις του στυλ:"σταματαω σε στοπ και απο δευτερα βαζω πρωτη,για να τσουλισω σιγα σιγα μπροστα να ελενξω αν ερχεται κανεις".Αλλα γενικα οσο ποιο μακρια το ποδι απο τον συμπλεκτη τοσο καλυτερα.

 

 

Ασφαλως ολα αυτα δεν τα λεω ως γαμαω-ταω οδηγαρα(ουτε 4 χρονια δεν οδηγαω),απλα αυτα μου ελεγε ο πατερας μου,αυτα εμαθα,αυτα εφαρμοζω και αυτα σου προτεινω σαν φιλικη συμβουλη. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αστα να πανε,καθε μερα θα πετυχεις τουλαχιστον εναν-μια "οδηγαρα"...και είμαι και νεος ακομα.ολοι πρεπει να εχουμε το μυαλο μεσα στο κεφαλι μας οταν οδηγαμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τον καιρο θα μαθεις να τους γραφεις στα @@ σου(αρκει εσυ να εισαι σωστος).Ασφαλως ποτε μην κανεις κατι "κακο" στο αμαξι σου εξαιτιας ενος ελληναρα οδηγου.Πχ στο ενα φαναρι αργησες λιγο να ξεκινησεις(νεος εισαι σου εσβησε) και κλασσικα αρχισαν τα κορναρισματα κτλ,στο επομενο μην περιμενεις με την ταχυτητα κουμπωμενη ωστε να φυγεις γρηγορα αλλα ταυτοχρονα να ζοριζεις τον συμπλεκτη(καμια σχεση με οτι λεγαμε πριν περι συμπλεκτη,απλα το αναφερω σαν παραδειγμα).

 

Εγω παντως εκει που αισθανθηκα οτι "ξεψαρωσα" και ειπα οτι πλεον δεν φοβαμαι στον δρομο,αλλα ουτε και ασχολουμαι με τους βλακες,ητανε στο πρωτο μου ταξιδι.Εκει τα ειδα ολα.Ταξιδι 500 χιλιομετρων,σε δρομους χωρις διαχωριστικο αναμεσα στα αντιθετα ρευματα(που σημαινει προσπεραση στο αντιθετο ρευμα)+οτι μπορεις να δεις στους ελληνικους δρομους.Πλεον οπου και να παμε πχ εκδρομες με φιλους με νοικιασμενα και οχι μονο αμαξια,ολοι εμενα βαζουνε ταριφα.Οσοι φιλοι οδηγανε,φοβουνται να τα πανε σε αγνωστες διαδρομες γιατι εχουν οδηγησει μονο σε πολη και πελαγωνουν χωρις λογο.Βεβαια δεν με ενοχλει αυτο γιατι απλα ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ να οδηγαω. :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει καποιος να μου εξηγησει, απο μηχανολογικής απόψεως, γιατι δεν επιτρεπεται να κρατας πατημενο ΠΛΗΡΩΣ τον συμπλεκτη με ταχυτητα η χωρις μεσα στο κιβωτιο ενώ είναι ακινητο το αυτοκινητο?

 

Πραγματικά είναι ενας μεγάλος μυθος αυτο το πραμα. Το μόνο αρνητικό είναι πως κουράζεται το πόδι. Τίποτα αλλο. καθως πατιέται ο συμπλεκτης πιέζεται το ελατήριο πίεσης και απομακρύνεται ο δίσκος πλατο απο τον σφονδυλο που νωρίτερα συμπίεζονταν ισχυρά. Όταν το πενταλ είναι πληρως βυθισμένο δεν υπάρχει καμία επαφή των 2 δίσκων και επομένως καμια φθορά. Η μόνη φθορά προέρχεται κατά τις πρώτες στιγμές που ερχονται σε επαφή οι δίσκοι , ενω αφήνεις, το πενταλ, αυτό δεν μπορείς να το αποφύγεις.

 

Ωστόσο η καλύτερη δυνατή εκκίνηση απο θέμα φθοράς είναι έχοντας οσο το δυνατό χαμηλότερες στροφές στον κινητήρα. (Προκειμένου να είναι πιο μικρή η διαφόρα απο τις μηδενικές στροφες που έχει το κιβωτιο ταχυτήτων)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι μέρα με τη μέρα βλεπω διαφορα στην οδηγηση μου και στις σκεψεις μου.δεν ειμαι ακομα σιγουρος για περιοχες που δε ξερω αλλα το προσπαθω,γενικα οι εμπειριες ειναι ο,τι χρειαζετα!έτσι ωραιος!αν σ'αρεσει να οδηγας ειναι μια χαρα!!και ας γινεσαι ταριφασ,αν βαζουν και τη βενζινη οι υπολοιποι δε ζητας τπτ αλλο :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...