Bourdoulas Δημοσ. 24 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2013 Το cloud που διατυμπανίζει η MS θα χαράξει τον ίδιο δρόμο του 4D της Sony. 2
Udontneed2know Δημοσ. 24 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2013 Λοιπον η Respawn που φτιαχνει το TitanFall εξηγει τι ειναι το cloud, και τι ακριβως κανει, στην ουσια ειναι μια φτηνη λυση για τους developers ετσι ωστε να εχουν Dedicated Servers για online multiplayer, δεν θα κανει το Χ1 4 φορες δυνατοτερο, δεν θα προσφερει καλυτερα γραφικα, αλλα θα προσφερει οπως φενεται μια ποιο σταθερη online εμπειρια για τετοιου ειδους παιχνιδια. http://www.respawn.com/news/lets-talk-about-the-xbox-live-cloud/
Millennium Δημοσ. 25 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2013 http://www.insomnia.gr/topic/434922-the-official-xbox-one-topic/page-144?do=findComment&comment=52454195
p3tran Δημοσ. 25 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2013 1ον το gaikai κανει stream games, εκτος αν κατι αλλαξε τελευταια. καμια σχεση με αυτο που κανει η microsoft. 2oν <<φτηνη λυση>> ειναι λαθος εκφραση. δεν ειναι φτηνη. αν δουλεψει το μισο απο οσο λενε μερικοι, τοτε καληνυχτα competitive multiplayer στις αλλες πλατφορμες. αν δεν δουλεψει, τοτε καληνυχτα συννεφο.
Udontneed2know Δημοσ. 25 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2013 1ον το gaikai κανει stream games, εκτος αν κατι αλλαξε τελευταια. καμια σχεση με αυτο που κανει η microsoft. 2oν <<φτηνη λυση>> ειναι λαθος εκφραση. δεν ειναι φτηνη. αν δουλεψει το μισο απο οσο λενε μερικοι, τοτε καληνυχτα competitive multiplayer στις αλλες πλατφορμες. αν δεν δουλεψει, τοτε καληνυχτα συννεφο. 1) Ναι το Gaikai αυτο ακριβως κανει, δεν ξερω εαν μπορει να συμπεριλαβει και αλλες λειτουργιες, αλλα προς το παρον αυτη ειναι η λειτουργια του. 2) Το αρθρο λεει οτι ειναι κατα πολυ φτηνοτερο απο οτι θα κοστιζε στον καθε developer να εχει δικους του dedicated servers, επισης αν και δεν το λεει ξεκαθαρα για το κοστος, λενε οτι το allocation ειναι δυναμικο και γινεται αναλογα με την ζητηση, ετσι εαν μπουν 1000 παικτες δεσμευει Χ servers εαν μπουν 200 δεσμευει Υ servers, ισως και το κοστος για την υπηρεσια να προσρμοζεται αναλογα με τον φορτο που δημιουργει το καθε παιχνιδι στο cloud.
p3tran Δημοσ. 25 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2013 ναι, φυσικα ειναι φτηνοτερο. γιατι μεχρι τωρα, οταν καποιος ηθελε dedicated servers στο παιχνιδι του, επρεπε να φροντισει την αγορα και το στησιμο των μηχανηματων σε καθε γεωγραφικη περιοχη που τον ενδιαφερει. θες japan? αν δεν εχεις παει εκει να στησεις ο ιδιος τους dedicated servers σου, τον ηπιες. οπως τον ηπιες αν πεσουν "λιγοι| αυτοι που θα στησεις αναλογα με τη ζητηση που θα εχουν, ή αν υπερεκτιμησεις την κινηση που περιμενεις και ψωνισεις παραπανω απο οτι χρειαζεσαι. ενω πλεον, με το νεο κολπο της microsoft, ο καθενας ζηταει και του παραχωρουνται δυναμικα dedicated servers, οσους χρειαζεται, οποτε τους χρειαζεται, και οπου τους χρειαζεται.. χωρις να αγορασει και να στησει ο ιδιος τιποτα απολυτως! οταν ξεκινησε το xboxlive gold, αυτο που θελαμε για να αισθανθουμε οτι αξιζει τα λεφτα, ειναι dedicated servers. στην πορεια πηραμε αλλα πραγματα, αλλα αυτο οχι. αν αυτη τη φορα η microsoft ΟΝΤΩΣ κανει αυτα που αφηνει να δηλωνουν -οχι ασχετοι, αλλα second parties- τοτε οπως εγραψα και πιο πανω, στα competitive multiplayer και γενικα στα online, απλα δεν θα υπαρχει ανταγωνισμος, εκτος κι αν η sony προχωρησει σε κατι αναλογο. (που ΔΕΝ ειναι το gaikai) edit: σχεττικα με το gaikai, 2-3 μερες πριν την sony conference στην Ε3, αυτοςπου διερρευσε οτι πλεον το online gaming θα ειναι πληρωτο στη sony, ειπε οτι θα υπαρχουν 2-3 πληρωτα tiers. δηλ. στα 40-50e ειναι το online gaming με το plus (tier 1), αλλα το gaikai αυτος ειπε οτι ειναι ειναι tier 3 service, με κοστος γυρω στο κατοσταρικο το χρονο για καθε χρηστη. αυτα ενημερωτικα, μιας και αναφερθηκε το gaikai 1
The_Sheep Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν κανουν το εξης: 1)οτι παιχνιδι αγοραζεις σε μορφη δισκου, να μπορεις να το παιζεις offline,κανονικα τα παντα οπως πριν 2)αν θες να μπορεις να κατεβαζεις το παιχνιδι , και ας εχει οτι restrictions θελουν αυτοι. Αλλα βεβαια δεν θα κανει 60 ευρω αλλα πχ 40. Να ειναι κανονικα δικη σου επιλογη πιο δρομο θες να ακολουθησεις. 1
Bourdoulas Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2013 Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν κανουν το εξης: 1)οτι παιχνιδι αγοραζεις σε μορφη δισκου, να μπορεις να το παιζεις offline,κανονικα τα παντα οπως πριν 2)αν θες να μπορεις να κατεβαζεις το παιχνιδι , και ας εχει οτι restrictions θελουν αυτοι. Αλλα βεβαια δεν θα κανει 60 ευρω αλλα πχ 40. Να ειναι κανονικα δικη σου επιλογη πιο δρομο θες να ακολουθησεις. Αν έκαναν αυτό σίγουρα η πλήρης μετάβαση στο νέο σύστημα θα ήταν ευκολότερη. Απορώ γιατί δεν το σκέφτηκαν αυτό, αντί της βλακείας που πήγαν να εφαρμόσουν.
Darthvader Δημοσ. 27 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2013 Το σκέφτηκαν . Μόνο που το σκεπτικό της MS ήταν " γιατί να πουλάς κάτι αφου μπορείς να το νοικιάσεις και να βγάλεις περισσότερο χρήμα;" . Από τη στιγμή που Sony και Nintendo δεν ακολούθησαν θα έσπαγε τα μούτρα. Ποσοι θα ήταν αυτοί που θα αγόραζαν ΑΕΡΑ με 40 ευρώ αντί κάτι που έχει φυσική υπόσταση στα 60 ευρώ;
The_Sheep Δημοσ. 27 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2013 ΕΕΕ εγω?!!! (και μερικα ακομα εκατομμυρια χρηστες origin,steam ) Δεν εχω νοικιασει ποτε και ειναι ζητημα να εχω πουλησει κανα 2 φορες. Αλωστε αν ηταν στα 40 , παει να πει οτι στα 2 παιχνιδια "φυσικης υποστασης" =120 ευρω , αντιστοιχουν 3 ψηφιακα. Το θεμα ειναι να εχεις την επιλογη . Εκει το χασαν ολο το παιχνιδι για μενα
Darthvader Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Ενα παιχνίδι από steam , origin κτλ δεν είναι προϊόν , είναι υπηρεσία. Από τη στιγμή που στην περίπτωση της MS για την οποία συζητάμε πληρώνεις μια υπηρεσία υπάρχει η πιθανότητα κάποια στιγμή είτε είναι γιατί βγήκε το xbox two , είτε γιατί η εταιρεία αποφάσισε να κλείσει τους servers να την χάσεις. Ούτως η άλλως αυτό είναι και το βασικό γνώρισμα της υπηρεσίας που έχει άυλη μορφή έναντι του προϊόντος που είναι υλικό αγαθό. Την υπηρεσία την καταναλώνεις, ενώ το προϊόν θα έχει χρόνο ζωής όσο του επιτρέπει η φυσική του υπόσταση. Αυτά βεβαίως τα γνωρίζουν μια χαρά τα τμήματα marketing των εταιριών και για αυτό προωθούν το gaming προς τα εκεί. Έχει μεγαλύτερο κέρδος για αυτούς γιατί εσύ πληρώνεις στην ουσία ενα μεγάλο αντίτιμο απλά για αέρα. Αν η MS μου έλεγε πουλάω το Ryse σε retail 60 ευρώ και σε digital 10 ευρώ , τότε οκ. Αν μου ελεγε όμως για 40 τότε θα προτιμούσα το blu ray και ας επαιζα στη τελική ένα παιχνίδι λιγότερο.
Moderators Malthador Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Moderators Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Βλέπωντας το πως εξελίχθηκαν τα πράγματα εκ των υστέρων, έχω καταλήξει ότι το μεγαλύτερο σφάλμα της MS ήταν το ότι αποφάσισε εξαρχής να βάλει optical drive στην κονσόλα της. Αν την έκανε digital only, το θέμα δεν θα είχε πάρει τέτοιες διαστάσεις και πιθανόν να ήταν καλύτερα για το gaming εν γένει. Ενα παιχνίδι από steam , origin κτλ δεν είναι προϊόν , είναι υπηρεσία. Ούτε τα games σε physical μέσο είναι προϊόντα. Υπηρεσίες είναι και πάλι.
Fulgore1 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Το καλυτερο για μενα θα ηταν αμα η MS κοιταζε μονο το Pc και παραταγε τις κονσολες.Αν ειναι δυνατον να καθεται και να σε υποχρεωνει να πληρωνεις το internet στο xbox360 οταν οι δυο αλλοι ανταγωνιστες ps3 και Wii προσεφεραν δωρεαν .Θα μου πεις οτι και στο Ps4 θα πληρωνεις το internet,ναι αλλα με τα 100 ευρο διαφορα ειναι σαν να εχεις 2 χρονια τσαμπα το ιντερνετ για το ps4.Οσο για το digital only κλασικο παραδειγμα ειναι η Blizzard για πιο λογο το diablo 3 αφου ειναι μονο online παιχνιδι δεν το εβαλε στο steam,γιατι η τιμη του θα ειχε τωρα 15-20 ευρο και οχι 40ευρο απο καταστηματα η 60ευρο απο το Bnet,και φυσικα γιατι αμα ειχε τοσο φτηνα δεν θα αγοραζε κανεις τις εκδοσεις για κονσολες που ερχονται τον Σεπτεμβριο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις