p3tran Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 στην επομενη γενια, υπαρχει η μικρη πιθανοτητα να αντιστραφουν οι ρολοι, και η "κακια" της παρεας να φαινεται πλεον η sony. αν και εφ'οσον στο νεο xbox, το live θα προσφερει dedicated servers, αυτοματως ικανοποιειται και με το παραπανω η πλειοψηφεια που καλειται να πληρωσει, αφου πραγματικα παιρνει κατι που αξιζει. σε αυτη την περιπτωση, η ιδια ακριβως τακτικη απο τη sony για πληρωμη online gaming θα δειχνει ελλειπης, εφ'οσον η ms θα εχει dedis και η sony οχι. αυτο που μενει να δουμε, ειναι οτι οι dedis ειναι πραγματικοτητα και οχι παραμυθια, ή τιποτα "virtual dedis" (του κωλου) που δεν δουλευουν οπως πρεπει.
Vole Maulder Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Οσο στο Plus συμπεριλαμβάνονται και free games κι όσο το Gold Live κρύβει από πίσω του όλες τις έξτρα συνδρομητικές υπηρεσίες που έχει να προσφέρει το Χ1, και dedis να έχει δε νομίζω ότι θα υπάρχει καμιά ιδιαίτερη αίσθηση έλλειψης. Εκτός πια αν το online της Sony παραμείνει ακριβώς όπως είναι τώρα. 2
Fulgore1 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Μα και στο xbox360 που αντικειμενικα τα πιο πολλα Multiplattform games επαιζαν καλυτερα,οι μισοι κατοχοι xbox360 ειχαν φτασει σε σημειο να μην παιζουνε online games γιατι πολυ απλα δεν ηθελαν να πληρωνουν το xbox live.
Vole Maulder Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Κοίτα, να σου πω τη μαύρη μου αλήθεια - που ως άποψη σε μη κατόχους 360 ή σε casual gamers ή σε Sony fanboys δεν είναι καθόλου δημοφιλής - αν θεωρείς τα 2,8 ευρώ το μήνα τόσο μεγάλο έξοδο για το χόμπι σου, σε σημείο που να γίνεται απαγορευτικό για σένα και να γκρινιάζεις στα φόρουμ (όχι εσύ προσωπικά, γενικό είναι το β' πρόσωπο που χρησιμοποιώ), βρες άλλο χόμπι. Ελεος με αυτή την καραμέλα, 2,8 ευρώ το μήνα για καλύτερη υπηρεσία (κάτι που άρχισε να συζητιέται μόνο μετά από την προσθήκη του IGC στο Plus μόλις πριν από ένα χρόνο, αλλά με σημαντικές ελλείψεις να παραμένουν σε αυτό) είναι πραγματικά αμελητέο ποσό. 2
anamenos Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 αν ισχύουν τα πιο κάτω, το κονσολ γορ, ξαναρχίζει από την αρχή. http://www.eurogamer.nees/digitalfoundry-xbox-one-memory-better-in-production-hardware Bandwidth is at a premium in the Xbox One owing to the slower DDR3 memory employed in the console, which does not compare favourably to the 8GB unified pool of GDDR5 in the PlayStation 4. The 32MB of "embedded static RAM" within the Xbox One processor aims to make up the difference, and was previously thought to sustain a peak theoretical throughput of 102GB/s - useful, but still some way behind the 176GB/s found in PlayStation 4's RAM set-up. Now that close-to-final silicon is available, Microsoft has revised its own figures upwards significantly, telling developers that 192GB/s is now theoretically possible. t/articl 3
Fulgore1 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Δεν ειναι το μεγαλο ποσο που επρεπε να πληρωσεις για το xbox360 online αλλα η ολη απαγορευση απο την εταιρεια λες και την εχει δει μονοπωλειο στις κονσολες,επειδη τo προτιμουν στην Αμερικη πιο πολυ.Με αυτα τα μυαλα πηγε και στην Ε3 και εφαγε τα μουτρα της γιαυτο το λογο και τωρα προσπαθει φτιαξει τα ''σπασμενα''. Γιατι και για το online και στο Ps4 θα πρεπει να πληρωσεις για να παιξεις αλλα ο κοσμος χαρηκε γιαυτο με την εννοια οτι μπορει να οδηγησει σε καλυτερο online απο ps3 και επισης η διαφορα των 100 ευρο απο το xbox one ειναι 100 ευρο δηλαδη σχεδον 2 χρονια δωρεαν ιντερνετ.
Darthvader Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2013 Βλέπωντας το πως εξελίχθηκαν τα πράγματα εκ των υστέρων, έχω καταλήξει ότι το μεγαλύτερο σφάλμα της MS ήταν το ότι αποφάσισε εξαρχής να βάλει optical drive στην κονσόλα της. Αν την έκανε digital only, το θέμα δεν θα είχε πάρει τέτοιες διαστάσεις και πιθανόν να ήταν καλύτερα για το gaming εν γένει. Ούτε τα games σε physical μέσο είναι προϊόντα. Υπηρεσίες είναι και πάλι. Αν εβγαζε την κονσόλα δίχως optical drive to 2015 δεν θα υπήρχε ούτε το brand name xbox.... Τα games σε φυσική μορφή ΔΕΝ είναι απλά υπηρεσίες και άσε να λένε ότι παπαριές θέλουν οι εταιρίες. Μια υπηρεσία έχει τα εξής 4 βασικά χαρακτηριστικά. α. Άυλη φύση: Την υπηρεσία δεν μπορείς να τη δεις , να την πιάσεις κτλ. Δεν είναι προιόν , είναι διαδικασία και αυτή είναι η μεγαλύτερη διαφορά της από τα προιόντα. (physical vs digital) β.χαρακτηρίζεται από το αδιαχώρητο: Η υπηρεσία παράγεται και καταναλώνεται ταυτοχρονα. γ. χαρακτηρίζεται από μεταβλητότητα: H ποιότητα των υπηρεσιών εξαρτάται από το ποιος τις παρέχει, πότε και που . ( Το blu ray το κάνεις ότι θέλεις ,για το digital περιεχόμενο η MS ποτέ δεν εγγυήθηκε ότι θα λειτουργεί σε 5 χρόνια από σημερα....) δ. χαρακτηρίζεται από άμεση απαξίωση. Για τους παραπάνω λόγους το marketing έχει διαχωριστεί σε μαρκετινγκ προιόντων και μάρκετινγκ υπηρεσιών όπου στη δεύτερη περίπτωση τα πραγματα είναι λίγο πιο περίπλοκα.( τα 4π -> 7π ) . Τελος πάντων κατα τη γνώμη μου αν κάποιος έδινε 40 ευρω για digital vs 60 ευρώ physical ( και ιδιαίτερα με τους όρους της MS),θα ήταν επιεικώς ... βλάκας. 3
Millennium Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 αν ισχύουν τα πιο κάτω, το κονσολ γορ, ξαναρχίζει από την αρχή. http://www.eurogamer.nees/digitalfoundry-xbox-one-memory-better-in-production-hardware t/articl Tι λέει; Για να δούμε.
empire_1924 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 αν ισχύουν τα πιο κάτω, το κονσολ γορ, ξαναρχίζει από την αρχή. http://www.eurogamer.nees/digitalfoundry-xbox-one-memory-better-in-production-hardware t/articl Μετά απο αυτό αν "περάσεις μια βόλτα" απο το neogaf θα λυπηθείς πολύ λαό....μιλάμε για εμετικό trolling υπερ της Sony...ξεκίνησε η κλάψα γιατί τα νέα είναι δυσάρεστα όπως φαίνεται(για τα fanboys πάντα)!!!Ειλικρινά απο την μια μίσησα την MS για τις πολιτικές που πήγε να περάσει και απο την άλλη χειρότερα fanboys απο αυτά της Sony δεν έχω "ξαναδει"/"δεν παίζουν"....τέρμα "εγκεφαλικά ανάπηρα"/"κολλημένα"/"καμμένα"!!!
Udontneed2know Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 αν ισχύουν τα πιο κάτω, το κονσολ γορ, ξαναρχίζει από την αρχή. http://www.eurogamer.nees/digitalfoundry-xbox-one-memory-better-in-production-hardware t/articl Για να δουμε τι ακριβως σημαινει αυτο, παντως τοσο στο neogaf οσο και στο beyond3d λενε οτι τα νουμερα που δινουν , εμεσως λενε οτι εχει γινει downclock της GPU, στα 750mhz απο τα 800. Let's go through this logically, I'll lay it out so everyone can understand. Previously MS engineers though read/write was only unidirectional, and the APU to ESRAM bandwitdth was pegged at 102GB/s, the reality was that it was bidirectional, regardless of what they thought which meant it was actually 204GB/s which lines up perfectly to 800MHz for the GPU. Now we have information saying that MS engineers have discovered that information is bidirectional (not that it is now, just that they found out it is) and the consolidated read/write bandwidth is 192GB/s which is 96GB/s in each direction. That figure is lower than the old 102GB/s figure and it implies a GPU clock of 750MHz. So yes, 192 is higher than 102, but it is not comparable as the latter is unidirectional bandwidth and the former is bidirectional. The fact that MS engineers didn't know or realise that you could run read/write operations simultaneously is irrelevant because it was still possible, this is not a new addition, more a new discovery. Think of it like a scientific discovery, just because an apple fell on Newton it doesn't mean he invented gravity, it existed before that, he just discovered it. So we've actually gone from 204GB/s to 192GB/s or on the old measure, 102GB/s to 96GB/s, it's not that hard to understand. Leadbetter has this one wrong and he should try to correct it. και απο την αλλη εχουμε τετοιες δηλωσεις απο εκπροσωπους της Microsoft. Xbox product planning boss Albert Penello feels that hardware analysis is “meaningless” because it’s all about the games. Speaking with OXM, Penello said there are very few gamers who will buy consoles for the specs alone, so there is no sense in comparing Xbox One and PS4. “The problem is that Sony decided to go out and publish a bunch of numbers, which are in some ways meaningless,” he said. “Because this isn’t like 1990, when it was 16-bit versus 32-bit. και ο νοων νοητο. 1
mtzs Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 Μετά απο αυτό αν "περάσεις μια βόλτα" απο το neogaf θα λυπηθείς πολύ λαό....μιλάμε για εμετικό trolling υπερ της Sony...ξεκίνησε η κλάψα γιατί τα νέα είναι δυσάρεστα όπως φαίνεται(για τα fanboys πάντα)!!!Ειλικρινά απο την μια μίσησα την MS για τις πολιτικές που πήγε να περάσει και απο την άλλη χειρότερα fanboys απο αυτά της Sony δεν έχω "ξαναδει"/"δεν παίζουν"....τέρμα "εγκεφαλικά ανάπηρα"/"κολλημένα"/"καμμένα"!!! για το cloud που θα boostarei ακομη περισσοτερο γραψανε η τους ξεφυγε; Εγω λεω πως θαναι μακραν γρηγοροτερο
Fulgore1 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 Εγω λεω να αφησετε να λεει το καθε site οτι θελει να πατε για κανα μπανιο τωρα που αρχιζουν οι ζεστες και απο φθινοπωρο βλεπουμε τι θα γινει με τις κονσολες και που το πανε τελικα η MS,και η sony 1
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 Μετά απο αυτό αν "περάσεις μια βόλτα" απο το neogaf θα λυπηθείς πολύ λαό....μιλάμε για εμετικό trolling υπερ της Sony...ξεκίνησε η κλάψα γιατί τα νέα είναι δυσάρεστα όπως φαίνεται(για τα fanboys πάντα)!!!Ειλικρινά απο την μια μίσησα την MS για τις πολιτικές που πήγε να περάσει και απο την άλλη χειρότερα fanboys απο αυτά της Sony δεν έχω "ξαναδει"/"δεν παίζουν"....τέρμα "εγκεφαλικά ανάπηρα"/"κολλημένα"/"καμμένα"!!! Σου εχω ξαναπει για το Neogaf.Το βλεπεις ετσι γιατι δεν σου αρεσει η στροφη που εχουν παρει ολοι τα τελευταια χρονια υπερ της sony. Eιναι οι ιδιοι που εθαβαν το ps3 το 2006-7.Τωρα εγιναν οι χειροτεροι?Δεν νομιζω.
Vole Maulder Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 και απο την αλλη εχουμε τετοιες δηλωσεις απο εκπροσωπους της Microsoft. και ο νοων νοητο. Καλά, με τέτοιες δηλώσεις ώρες ώρες θυμίζουν Nintendo, με ό,τι συνεπάγεται αυτό ("τα παιχνίδια μετράνε, τα specs δεν έχουν σημασία ή νόημα" κλπ).
empire_1924 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 Σου εχω ξαναπει για το Neogaf.Το βλεπεις ετσι γιατι δεν σου αρεσει η στροφη που εχουν παρει ολοι τα τελευταια χρονια υπερ της sony. Eιναι οι ιδιοι που εθαβαν το ps3 το 2006-7.Τωρα εγιναν οι χειροτεροι?Δεν νομιζω. Δηλαδή απο το 2005 που κυκλοφόρησε το 360 "έθαβαν" το play3 για 1 ολόκληρο χρόνο(2006-7) και τα υπόλοιπα 7 το xbox; Μου κάνει μάλιστα και εντύπωση πως άντεξαν 1 ολοκληρο χρόνο. Αυτό ομολογώ είναι τεράστια επιτυχία/πρόοδος!!! Κατά τ'άλλα σε σοβαρά sites/forums γελάει ο κόσμος με τα καρναβάλια...άστο καλύτερα pds!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις