Udontneed2know Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Ενδιαφερον αρθρο. Αν καταφερουν να κρατησουν την ταχυτητα της GPU στα 800Mhz, εστω και με 12 compute units αντι για 18 της Sony και δεδομενου πως οι δυο επεξεργαστες εχουν παρομοια ταχυτητα και αρχιτεκτονικη, τοτε αν ο συνδυασμος DDR3 + ESRAM πλησιασει η ισοφαρισει την GDDR5 η διαφορα στις δυο κονσολες θα ειναι πολυ μικρη. Πρεπει να συνυπολογισουμε σε αυτο και τον ξεχωριστο επεξεργαστη ηχου του X1 (SHAPE) που θα κανει offload διαφορα processing tasks του ηχου. Να τα παρουμε ενα ενα. Πρωτον, ειδικο chip για τον ηχο εχει και το PS4 οπως ειπε ο Cerny σε προσφατη παρουσιαση (ισως και παλιοτερα) οποτε πλεονεκτημα απο εκει δεν προκυπτει. Δευτερον, 50% περισσοτερα CU δεν ειναι καθολου αμελητεα ποσοτητα, οσο αφορα την ισχυ της GPU. Και παμε στο τριτο κομματι τωρα που ειναι οι νεες πληροφοριες, το αρθρο της DF δυστηχως δεν παρεχει αρκετα στοιχεια για να βγαλουμε καποιο ασφαλες συμπερασμα. Το να ανακαλυψαν οτι ειχαν ξεχασμενο ενα ακομα bus και η eSRAM να εχει διπλη ταχυτητα δεν παιζει, εκτος και εαν εχεις μαϊμουδες να σχεδιαζουν το hardware σου. Τωρα εαν δεχτουμε αυτο το εξωφρενικο σεναριο (απιθανο κατα την γνωμη μου) τοτε προκυπτει η αρχη της κουβεντας για το downclock, εαν ισχυε απλα δηλαδη, οτι ειχαν ξεχασει ενα Βus, τοτε το θεωρητικο μεγιστο θα ηταν 800Mhz * 128bit = 204GB/sec, ομως το αρθρο λεει οτι το θεωρητικο μεγιστο ειναι στα 192GB/sec , τοτε με την παροδοχη που καναμε παραπανω προκυπτει οτι εχει γινει downclock για να ισχυει το νουμερο 750Μhz * 128bit = 192GB/sec. To πραγμα ομως γινεται ακομα πολυπλοκοτερο γιατι στο αρθρο αναφερονται δυο ακομα στοιχεια που με βαση τα νουμερα που δινουν δεν μπορει να βγει καποιο συμπερασμα. Πρωτον λενε οτι η ταχυτητα της GPU εχει παραμεινει στα 800Mhz και δευτερον οτι το θεωρητικο μεγιστο δεν μπορει να πιαστει και οτι οι δοκιμες που εχουν κανει στην MS φτανουν τα 133GB/sec. Oποτε ακομα δεν εχουμε αρκετες πληροφοριες για να δουμε εαν και ποσο η οποια βελτιωση/Optimisation της Esram θα εχει σημαντικο αντικτυπο η οχι στο bandwidth του συστηματος. Και βεβαια πρεπει παντα να θυμομαστε οτι μιλαμε για μια πολυ μικρη ποσοτητα μνημης, εαν για παραδειγμα θελεις να μεταφερεις μια ποσοτητα δεδομενων απο την μνημη του συστηματος για να τα επεξεργαστει η GPU στην esram τοτε αυτο θα γινει με την θεωρητικη μεγιστη ταχυτητα των 68GB/sec, το ιδιο θα ισχυσει και οταν θα προσπαθησει η GPU να γραψει αυτα τα δεδομενα πισω στην κυρια μνημη. 2
gkazantzis Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 λογικα δεν θα εχεις προβλημα, αλλα επειδη η κονσολα για να ειναι region free και γενικα να αφαιρεσει ολα τα DRM απαιτει μια φορα συνδεση στο internet για να κατεβασεις το Patch θα σε συμβουλευα να περιμενεις λιγες ημερες μετα την κυκλοφορια και να διαβασεις εαν καποιος αλλος το εκανε και του δουλεψε χωρις προβλημα. Κατι τετοιο θα κανω, παροτι πιστευω πως το θεμα αυτο θα εχει αποσαφηνιστει ως την ημερομηνια κυκλοφοριας το Νοεμβρη. Αν γινεται αλλωστε πιστευω πως ορισμενα σκρουτζομαγασα θα φροντισουν να εχουν εμπορευμα να εξυπηρετισουν και εμας τους ανυπομονους απο τη πρωτη βδομαδα κυκλοφοριας!!!
Darthvader Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Σε λίγο καιρό θα δούμε τι διαφορές θα έχουν στα multi τα xbox one και ps4. Παραθέτω την πραγματική ισχύ των 360 και ps3 όπως είχε ανακοινωθεί από τον τύπο (οχι τις μπούρδες της Nvidia για τον RSX) PS3 Cell : 176 Gflofs 360 Xenon : 115 Gflops PS3 RSX : 228 Gflops 360 Xenos : 240 Gflops. Με αυτές τις διαφορές στις επιδόσεις (αλλά και την διαφορετική αρχιτεκτονική) είδαμε απογοητευτικά multi στην αρχή για το ps3 αλλά και ανώτερα για αυτό exclusives τα τελευταία χρόνια . Ξέρω ότι είναι υπεραπλουστευμένα τα παραπάνω στοιχεία αλλα αυτή τη φορά to PS4 έχει 50% ισχυρότερη GPU και πολύ πιο ευκολη αρχιτεκτονικη.
Titanomaxos Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 απλα ειναι τα πραγματα απο day one θα εχετε 3 δυνατα multi : watch dogs, bf iv, AC IV.... Οταν εχεις πιο δυνατη GPU κατα ενα μεγαλο ποσοστο ειναι αδύνατον να εισαι χειροτερος, εαν ομως εισαι τοτε καποιο λακο εχει η φαβα!
cortaN@ Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 δεν υπάρχει καμία λογική σε όλα αυτά. αν, αν, ΑΝ γίνουν όλα αυτά τότε θα είναι μόνο 50% πίσω το xbone από το ps4. Σύμφωνα με ποια λογική το 50% είναι πολύ μικρή διαφορά; Υ.Γ. και για κερασάκι στην τούρτα το xbone είναι και 100 $ ακριβότερο. Σύμφωνα με το DF, το peak bandwidth του X1 στο συνδυασμό ESRAM + DDR3 είναι πλέον περίπου όσο είναι το peak bandwidth του ps4. Όλα λοιπόν όσα ανέφερα, μέχρι τώρα, ισχύουν. Εκτός και αν πάρουμε νέες πληροφορίες ή αλλάξουν τα πράγματα τελευταία στιγμή. Αυτό που θα μετρήσει είναι το actual bandwidth που και πάλι σύμφωνα με το άρθρο θα είναι γύρω στα 135Gb/sec. Πολύ υψηλό... Το 50% εσύ από πού το βγάζεις? 50 τοις εκατό είναι η διαφορά στα compute units (12 vs 18), που όμως δε μεταφράζεται σε 50 τοις εκατό καλύτερη κάρτα γραφικών για το ps4. Η gpu του One έχει το 66,6 τοις εκατό των compute units της gpu του Ps4 (2/3) και όλη την υπόλοιπη αρχιτεκτονική ίδια, που σημαίνει ότι οι διαφορές είναι γύρω στο 5 με 10 τοις εκατό. Όσο π.χ. είναι η διαφορά μίας 7850 με μία 7870 πάνω σε ένα σύστημα. Όταν δε, έχεις παρόμοιας αρχιτεκτονικής CPU (που δεν ξέρουμε τα ακριβή specs από πλευράς MS, δηλαδή μπορεί να είναι χρονισμένη στα 1,6Ghz όπως εικάζεται, μπορεί όμως και ψηλότερα), όταν έχεις ίδια ποσότητα μνήμης και ίδιο bandwidth περίπου, και μία gpu στην ίδια συχνότητα λειτουργίας με 12compute units έναντι 18compute units, τότε η συνολική διαφορά ΔΕΝ είναι 50 τοις εκατό όπως λες. Είναι CPU + 0,95GPU + AUDIO Processor (Shape) + ESRAM + DDR3 + move engines (το ps4 δεν έχει) + ταχύτητα προσπέλασης σκληρού δίσκου + ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ VS CPU + GPU + GDDR5 + ταχύτητα προσπέλασης σκληρού δίσκου + ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ. Όπερ και σημαίνει πως υπάρχουν πολλοί αστάθμητοι παράγοντες για τον τελικό υπολογισμό της ισχύος των δύο κονσολών ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 50 τοις εκατό ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΜΟ ΤΟ Χ1...! απλα ειναι τα πραγματα απο day one θα εχετε 3 δυνατα multi : watch dogs, bf iv, AC IV.... Οταν εχεις πιο δυνατη GPU κατα ενα μεγαλο ποσοστο ειναι αδύνατον να εισαι χειροτερος, εαν ομως εισαι τοτε καποιο λακο εχει η φαβα! Δεν έχει πιο δυνατή GPUIκατά ένα μεγάλο ποσοστό. Μιλάμε για 12 units έναντι 18 και όλα τα υπόλοιπα (αρχιτεκτονική, ρολόγια τα ίδια) πάνω σε 2 συστήματα με διαφορές στη μνήμη και ίσως και στη cpu + τα Move engines του X1 + τον SHAPE του X1. Άντε να έχεις μία συνολική διαφορά 5 - 10 τοις εκατό. Ίσως είναι και λιγότερη. Πρωτον, ειδικο chip για τον ηχο εχει και το PS4 οπως ειπε ο Cerny σε προσφατη παρουσιαση (ισως και παλιοτερα) οποτε πλεονεκτημα απο εκει δεν προκυπτει. Δευτερον, 50% περισσοτερα CU δεν ειναι καθολου αμελητεα ποσοτητα, οσο αφορα την ισχυ της GPU. Στα επίσημα specs του PS4, όπως τα ανακοίνωσε η Sony, δεν θυμάμαι να αναφέρεται κάπου σε dedicated audio processor με τις δυνατότητες του shape.Οπότε μέχρι να δω κάτι επίσημο, δεν το λαμβάνω υπόψη. Όπως και δεν έχουμε επίσημα specs από την MS για το X1. Καλύτερα είναι όπως λες και συ να περιμένουμε και να κρίνουμε στο τέλος. Πάντως η MS είναι μεγάλη π*τάνα στο πως διαχειρίζεται τέτοιες καταστάσεις (γιατί επουδενί δεν πιστεύω πως οι μηχανικοί της MS "ανακάλυψαν" ότι η ESRAM έχει τη δυνατότητα να γράφει και να διαβάζει ταυτόχρονα - δηλαδή ΔΕΝ το ήξεραν και καλά.. όταν σχεδίασαν την silicon....πιο πιθανό μου φαίνεται να το ήξεραν και να μοίραζαν disinfo) και μπορεί στο τέλος να βρεθεί το X1 να είναι ίσο ή και πιο δυνατό από το ps4. Δεν είναι το πιο πιθανό ενδεχόμενο. Αλλά δεν είναι και το πιο απίθανο. Σε αυτό συνυπολόγισε και το γεγονός πως δεν έχουμε επίσημα specs της CPU του X1. Μόνο εικασίες. Μέχρι λοιπόν να έχουμε ξεκάθαρη εικόνα, καλό θα ήταν να μη βιαζόμαστε. Πάντως, 50 τοις εκατό πιο αδύναμο ΔΕΝ είναι το One, όπως εξήγησα και στην απάντησή μου στον savakis. 1
savakis Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Σύμφωνα με το DF, το peak bandwidth του X1 στο συνδυασμό ESRAM + DDR3 είναι πλέον περίπου όσο είναι το peak bandwidth του ps4. Όλα λοιπόν όσα ανέφερα, μέχρι τώρα, ισχύουν. Εκτός και αν πάρουμε νέες πληροφορίες ή αλλάξουν τα πράγματα τελευταία στιγμή. Αυτό που θα μετρήσει είναι το actual bandwidth που και πάλι σύμφωνα με το άρθρο θα είναι γύρω στα 135Gb/sec. Πολύ υψηλό... Το 50% εσύ από πού το βγάζεις? 50 τοις εκατό είναι η διαφορά στα compute units (12 vs 18), που όμως δε μεταφράζεται σε 50 τοις εκατό καλύτερη κάρτα γραφικών για το ps4. Η gpu του One έχει το 66,6 τοις εκατό των compute units της gpu του Ps4 (2/3) και όλη την υπόλοιπη αρχιτεκτονική ίδια, που σημαίνει ότι οι διαφορές είναι γύρω στο 5 με 10 τοις εκατό. Όσο π.χ. είναι η διαφορά μίας 7850 με μία 7870 πάνω σε ένα σύστημα. Όταν δε έχεις παρόμοιας αρχιτεκτονικής CPU (που δεν ξέρουμε τα ακριβή specs από πλευράς MS, δηλαδή μπορεί να είναι χρονισμένη στα 1,6Ghz όπως εικάζεται, μπορεί όμως και ψηλότερα), όταν έχεις ίδια ποσότητα μνήμης και ίδιο bandwidth περίπου, και μία gpu στην ίδια συχνότητα λειτουργίας με 12compute units έναντι 18compute units, τότε η συνολική διαφορά ΔΕΝ είναι 50 τοις εκατό όπως λες. Είναι CPU + GPU + AUDIo Processor (Shape) + ESRAM + DDR3 + move engines (το ps4 δεν έχει) + ταχύτητα προσπέλασης σκληρού δίσκου + ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ VS CPU + 0,95GPU + GDDR5 + ταχύτητα προσπέλασης σκληρού δίσκου + ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ. Όπερ και σημαίνει πως υπάρχουν πολλοί αστάθμητοι παράγοντες για τον τελικό υπολογισμό της ισχύος των δύο κονσολών ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 50 τοις εκατό ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΜΟ ΤΟ Χ1...! Δεν είναι κατά ένα μεγάλο ποσοστό. Μιλάμε για 12 units έναντι 18 και όλα τα υπόλοιπα (αρχιτεκτονική, ρολόγια τα ίδια) πάνω σε 2 συστήματα με διαφορές στη μνήμη και ίσως και στη cpu + τα Move engines του X1 + τον SHAPE του X1. Άντε να έχεις μία συνολική διαφορά 5 τοις εκατό. Ίσως είναι και λιγότερη. Στα επίσημα specs του PS4, όπως τα ανακοίνωσε η Sony, δεν θυμάμαι να αναφέρεται κάπου σε dedicated audio processor με τις δυνατότητες του shape.Οπότε μέχρι να δω κάτι επίσημο, δεν το λαμβάνω υπόψη. Όπως και δεν έχουμε επίσημα specs από την MS για το X1. Καλύτερα είναι όπως λες και συ να περιμένουμε και να κρίνουμε στο τέλος. Πάντως η MS είναι μεγάλη π*τάνα στο πως διαχειρίζεται τέτοιες καταστάσεις (γιατί επουδενί δεν πιστεύω πως οι μηχανικοί της MS "ανακάλυψαν" ότι η ESRAM έχει τη δυνατότητα να γράφει και να διαβάζει ταυτόχρονα - δηλαδή ΔΕΝ το ήξεραν και καλά όταν σχεδίασαν την silicon....) και μπορεί στο τέλος να βρεθεί το X1 να είναι ίσο ή και πιο δυνατό από το ps4. Δεν είναι το πιο πιθανό ενδεχόμενο. Αλλά δεν είναι και το πιο απίθανο. Σε αυτό συνυπολόγισε και το γεγονός πως δεν έχουμε επίσημα specs της CPU του X1. Μόνο εικασίες. Μέχρι λοιπόν να έχουμε ξεκάθαρη εικόνα, καλό θα ήταν να μη βιαζόμαστε. Πάντως, 50 τοις εκατό πιο αδύναμο ΔΕΝ είναι το One, όπως εξήγησα και στην απάντησή μου στον savakis. Λόγια - λόγια -λόγια και συζήτηση πάνω στην συζήτηση. To xbone έχει 50% πιο αδύναμη κάρτα από το ps4. Ακριβώς η ίδια αρχιτεκτονική και 50% λιγότεροι shader. Επίσης έχει πιο αργή μνήμη που ελπίζει ότι ίσως θα ισοφαρίσει την διαφορά με την ESRAM. Τελικά στο κομμάτι των γραφικών to xbone θα είναι το λιγότερο 50% πιο αδύναμο. + θα είναι πολύ πιο δύσκολο στον προγραμματισμό λόγω esram. + είναι πιο ακριβό Υ.Γ. 1 Τι σχέση έχει η διαφορά xbone ps4 με την διαφορά ανάμεσα στην 7850 και την 7870 που λές, αυτές έχουν διαφορά μόνο 25% στα shader; Υ.Γ. 2 τα υπόλοιπα που γράφεις για ήχο και προσπελάσεις δίσκων κλπ είναι πλήρως άκυρα και δεν έχουν επίδραση στο gaming εκτός από ένα 0.5% όσον αφορά τον ήχο ή τα loading times όσον αφορά τους δίσκους. ¨οποιος έχει δουλέψει με pc το γνωρίζει αυτό.
cortaN@ Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 @savakis: ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΠΩΣ οι δύο κονσόλες έχουν ίδια ταχύτητα της CPU (κάτι που ΔΕΝ είμαστε σίγουροι ακόμα, καθώς δεν έχουμε επίσημα specs της MS), σου ξανα-ποστάρω το σημείο που πρέπει να δώσεις προσοχή : "Είναι CPU + 0,95GPU + AUDIO Processor (Shape) + ESRAM + DDR3 + move engines (το ps4 δεν έχει) + ταχύτητα προσπέλασης σκληρού δίσκου + ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ VS CPU + GPU + GDDR5 + ταχύτητα προσπέλασης σκληρού δίσκου + ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ. To Χ1 λοιπόν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "50 τοις εκατό πιο αδύναμο από το ps4" ούτε συνολικά (σύμφωνα με το πρώτο post σου) ούτε "το λιγότερο 50 τοις εκατό στα γραφικά" (όπως το άλλαξες στο δεύτερο). Mέχρι να έχουμε κάτι σίγουρο, η πρότασή μου είναι να μη διαδίδουμε disinfo . . .
JohnVani18 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Titanfall may come to PS4 after all Respawn Entertainment’s Titanfall has been the talk of E3 as the former Call of Duty developer revealed its next big thing. Titanfall is a multiplayer only online shooter that mixes mechs with human combat. Titanfall will release on Xbox One, Xbox 360 and PC exclusively when it launches early 2014. After an interview with Gametrailers TV’s very own Geoff Keighley, Respawn CEO Vince Zampella made a statement that may suggest the game will come to the PlayStation 4 after all. Is Titanfall only a ‘timed exclusive’ on the Xbox and Windows platform? When Keighly asked Zampella if ‘the PlayStation nation has to wait for Titanfall too?’, Zampella answered with ‘that’s right’. Keighley poked a bit further asking if Titnalfall will come to other platforms in the future the Respawn CEO smirked a bit and commented that ‘the studio is focusing to make the game the most fun it can be at launch’. Micro$oft exclusive κατά τ' άλλα.. 1
savakis Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 @savakis: ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΠΩΣ οι δύο κονσόλες έχουν ίδια ταχύτητα της CPU (κάτι που ΔΕΝ είμαστε σίγουροι ακόμα, καθώς δεν έχουμε επίσημα specs της MS), σου ξανα-ποστάρω το σημείο που πρέπει να δώσεις προσοχή : "Είναι CPU + 0,95GPU + AUDIo Processor (Shape) + ESRAM + DDR3 + move engines (το ps4 δεν έχει) + ταχύτητα προσπέλασης σκληρού δίσκου + ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ VS CPU + GPU + GDDR5 + ταχύτητα προσπέλασης σκληρού δίσκου + ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ. To Χ1 λοιπόν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "50 τοις εκατό πιο αδύναμο από το ps4 ούτε συνολικά" (σύμφωνα με το πρώτο post σου) ούτε "το λιγότερο 50 τοις εκατό στα γραφικά" (όπως το άλλαξες στο δεύτερο). Mέχρι να έχουμε κάτι σίγουρο, η πρότασή μου είναι να μη διαδίδουμε disinfo . . . είσαι λάθος. H CPU δεν επιρεάζει το οπτικό αποτέλεσμα και την πιστότητα των γραφικών. Eπιπλέον πιθανότατα και στο physics κομμάτι , που είναι θέα CPU, θα υστερεί το xbone μια και το ps4 θα χρησιμοποιεί κατά περίπτωση 2 CU για αυτό το σκοπό. Ενημερωτικά, εγώ WiiU θα πάρω αρχικά , δεν σημαίνει ότι ισχυρότερη κονσόλα είναι καλύτερη. Απλά τα specs είναι ξεκάθαρα.
Udontneed2know Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Σύμφωνα με το DF, το peak bandwidth του X1 στο συνδυασμό ESRAM + DDR3 είναι πλέον περίπου όσο είναι το peak bandwidth του ps4. Αυτό που θα μετρήσει είναι το actual bandwidth που και πάλι σύμφωνα με το άρθρο θα είναι γύρω στα 135Gb/sec. Πολύ υψηλό... Eπειδη ομως δεν υπαρχει bus το οποιο να μπορει να διαβαζει και να γραφει ταυτοχρονα, και επειδη ειναι σχεδον αδυνατο να ειχαν ξεχασει ενα ακομα bus, μεχρι να διευκρινιστει το πως και υπο ποιες συνθηκες γινεται αυτο , κρατα μικρο καλαθι. Το 50% εσύ από πού το βγάζεις? 50 τοις εκατό είναι η διαφορά στα compute units (12 vs 18), που όμως δε μεταφράζεται σε 50 τοις εκατό καλύτερη κάρτα γραφικών για το ps4. απο την στιγμη που ειναι ιδια αρχιτεκτονικη, στην ιδια συχνοτητα, σε αυτο ακριβως μεταφραζεται. Στα επίσημα specs του PS4, όπως τα ανακοίνωσε η Sony, δεν θυμάμαι να αναφέρεται κάπου σε dedicated audio processor με τις δυνατότητες του shape.Οπότε μέχρι να δω κάτι επίσημο, δεν το λαμβάνω υπόψη. Απο τον Mark Cerny τον αρχιτεκτονα του PS4, ποιο επισημο απο αυτο δεν μπορεις να εχεις. "For example, by having the hardware dedicated unit for audio, that means we can support audio chat without the games needing to dedicate any significant resources to them. The same thing for compression and decompression of video." The audio unit also handles decompression of "a very large number" of MP3 streams for in-game audio, Cerny added. http://www.gamasutra.com/view/feature/191007/inside_the_playstation_4_with_mark_.php?print=1 Όπως και δεν έχουμε επίσημα specs από την MS για το X1. ας τα δωσει λοιπον εαν δεν εχει καποιο προβλημα... πιο πιθανό μου φαίνεται να το ήξεραν και να μοίραζαν disinfo) και μπορεί στο τέλος να βρεθεί το X1 να είναι ίσο ή και πιο δυνατό από το ps4. Αυτο που λες ειναι ο ορισμος του Wishfull Thinking.
steve.spil Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Ρε παιδια ειναι δυνατον να ειχε πιο δυνατο μηχανημα η microsoft κ να μην το διατυμπανιζε στην e3 που θελε να κανει κ ρελανς; Τι καθεστε κ ασχολειστε κ μονο που χει windows το xbox θα ναι πιο αδυναμο αν κ στα multiplatform οι διαφορες θα ναι μικρες κ θα δουμε την οποια επιπλεον δυναμη στα τελευτρια χρονια του ps4 παντως σε θεμα γραφικων τα καλυτερα γραφικα στην e3 τα δαμε απο xbox
cortaN@ Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 είσαι λάθος. H CPU δεν επιρεάζει το οπτικό αποτέλεσμα και την πιστότητα των γραφικών. Εντάξει μετά από αυτό δε σχολιάζω τίποτα άλλο Το ακούσαμε και αυτό...σε μία εποχή με APU's και x86 αρχιτεκτονική στις κονσόλες... Όχι πως το PS3 το έσωσε κυριολεκτικά η CPU του, η οποία ΔΕΝ ήταν ΚΑΝ APU, αλλά ήταν προάγγελος των APU's...
nikos5800 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 μια άσχετη παντελώς ερώτησή με core i5 θα Εχω πρόβλημά μελλοντικά σε παιχνίδια? δηλαδή με τους επεξεργαστές του ps4 και Xbox one πως συγκρίνεται?
cortaN@ Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Eπειδη ομως δεν υπαρχει bus το οποιο να μπορει να διαβαζει και να γραφει ταυτοχρονα, και επειδη ειναι σχεδον αδυνατο να ειχαν ξεχασει ενα ακομα bus, μεχρι να διευκρινιστει το πως και υπο ποιες συνθηκες γινεται αυτο , κρατα μικρο καλαθι. Απο τον Mark Cerny τον αρχιτεκτονα του PS4, ποιο επισημο απο αυτο δεν μπορεις να εχεις. http://www.gamasutra.com/view/feature/191007/inside_the_playstation_4_with_mark_.php?print=1 Αυτο που λες ειναι ο ορισμος του Wishfull Thinking. "Επειδή όμως δεν υπάρχει bus το οποίο να μπορεί να διαβάζει και να γράφει ταυτόχρονα" Udontneed2know προφανώς από SPI bus δε γνωρίζεις...ΟΚ... Αλλά έχεις το DF να σου λέει πως το 88 τοις εκατό περισσότερο bandwidth είναι το πιο πιθανό ενδεχόμενο να ισχύει. Λες να πιστεύουν και στο DF πως δεν υπάρχει τέτοιο bus? :D Για τη δήλωση του Cerny, ΟΚ ας περιμένουμε όπως λες και συ τα επίσημα specs, γιατί όπως σου είπα και προηγουμένως δε θυμάμαι να έχει αναφερθεί η sony σε dedicated audio processor. Αν αυτό είναι το case, αυτά είναι θετικά νέα γιατί δε νομίζω να υπάρχει κάποιος εδώ-μέσα που μετά από το screw της MS να θέλει πραγματικά να δει πιο αδύναμο το ps4... Πρέπει να υπάρχει ανταγωνισμός, ώστε να ωφελείται ο τελικός καταναλωτής και να μην υπάρχουν φαινόμενα τύπου drm και X1..Η MS σταμάτησε και αλλάξει άρδην τη στάση της επειδή υπήρχε η Sony και τόσοι hardcore gamers από την άλλη μεριά... απο την στιγμη που ειναι ιδια αρχιτεκτονικη, στην ιδια συχνοτητα, σε αυτο ακριβως μεταφραζεται. H μία κάρτα έχει 12 compute units και η άλλη 18, δηλαδή η μία έχει τα 2/3 (66,6 τοις εκατό) των compute units της άλλης. Αυτό μεταφράζεται στο ότι η μία κάρτα έχει το 66 τοις εκατό των compute units της άλλης κυριολεκτικά. Όχι πως η μία κονσόλα είναι 50 τοις εκατό πιο αδύναμη από την άλλη......... Δηλαδή με τη δική σου λογική, δύο κονσόλες η μία με gpu με 100 compute units και η άλλη με 66 compute units θα έχουν 50 τοις εκατό διαφορά πάλι ??????????? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις