Udontneed2know Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Oσον αφορα το DX 11.2, υπαρχει δηλωση της MS οπου αναφερεται πως θα υποστηριζεται στα Windows 8.1 και στο Οne. Αυτο σημαινει πως το hardware του One απο πλευρας feature set ειναι ηδη στο επιπεδο του DX 11.2 (μπορει και παραπανω). κοιτα τωρα τι βρηκα ψαχνοντας... UPDATE: This article initially stated that DirectX 11.2 is an "exclusive to Xbox One & Windows 8.1". However, it has since been brought to our attention that the technology may also be available on other next-gen consoles. http://www.videogamer.com/news/directx_11_2_coming_to_xbox_one_and_windows_8_1.html Δεν ξερω ποιος ειναι ο mistermedia ουτε με ενδιαφερει. Mετά το confirmation της MS πως το One θα υποστηρίζει το 11.2, η προσωπικη μου εκτιμηση διαμορφωνεται πως το One θα ειναι GCN 2.0 αρχιτεκτονικης απο πλευρας AMD. Φυσικα αυτό δεν είναι σίγουρο. Καθολου σιγουρο, με βαση τα οσα ξερουμε οσο και να επιμενουν καποιοι σαν τον misterxmedia το Χ1 δεν θα ειναι GCN2 Στο αλλο θεμα τωρα, καταλαβαινεις οτι αυτο Τα δύο στοιχεία που με οδηγούν σε αυτή την εκτίμηση είναι πρώτον η επιβεβαιωμένη αύξηση της συχνότητας του πυρήνα της gpu, κάτι που μπορεί να σημαίνει χαμηλότερη λιθογραφική μέθοδο και αυτο... Αυτό σημαίνει πως θα έχουν μικρότερα yields στο launch period, άρα λιγότερη παραγωγή, ειναι αντιφατικα? Μικροτερη λιθογραφια σημαινει περισσοτερα chip ανα waffer , αρα μεγαλυτερα yields και οχι μικροτερα, οποτε καπου εδω η θεωρια σου παει περιπατο.
RobinBlack Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Vole Maulder έκανα και εγώ like στο post σου....έτσι για "ποικιλία"!!! Fulgore1 έχουμε "μάθει" πλέον τα 4-5 fanboys που σε μόνιμη βάση ποστάρουν/σχολιάζουν αρνητικά τα της MS μήνες τώρα λες και θα πάρουν Χ1 ή τους πληρώνει η Sony....οπότε ποσώς μ'ενδιαφέρει τι "βρίσκεις" και που το "χάνεις"!!! Εγώ προσωπικά ποστάρω αρνητικά νέα για το one γιατί βρίσκω την κατάσταση τρομερά αστεία και δεν το κάνω λόγο κάποιας ιδιαίτερης συμπάθεια στην sony δεν θυμάμαι να έχω δει ποτέ εταιρία με τέτοιες τάσεις αυτοκαταστροφής
kabamaru21 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 δεν εχει η MS τασεις αυτοκαταστροφης, απλα εχει μαλάκες στο τιμόνι
spartan29gr Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Ίσως χαζή ερώτηση για κάποιους αλλά νομίζεται πως η εμφάνιση των κονσολών θα έχει κάποιο αντίκτυπο στις πωλήσεις ? Εγω προσωπικα οχι!!πιο πολυ αντικτυπο παιζουν τα παιχνιδια και η υποστιριξη των εταιριων προς οφελος του καταναλωτη.
cortaN@ Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 κοιτα τωρα τι βρηκα ψαχνοντας... http://www.videogamer.com/news/directx_11_2_coming_to_xbox_one_and_windows_8_1.html Καθολου σιγουρο, με βαση τα οσα ξερουμε οσο και να επιμενουν καποιοι σαν τον misterxmedia το Χ1 δεν θα ειναι GCN2 Mα εγω δεν ειπα defacto πως δε θα ειναι διαθεσιμο σε αλλες κονσολες, από τη στιγμή που το ps4 είναι x86 αρχιτεκτονικής και έχει AMD hardware, μπορεί να πάρει DX. Επειδή όμως το ps4 απ' οσο γνωριζω βασιζεται σε opengl και το DX 11.2 ανήκει στην MS, την πιθανότητα να έρθει το DX 11.2 στο ps4 την θεωρώ τόσο μικρή όσο μικρή πιθανότητα υπάρχει το Uncharted 4 να έρθει στο One. Αυτό που είναι πιθανό είναι το opengl του ps4 να έχει ένα feature set που είναι αντίστοιχο ή εν μέρει αντίστοιχο με το feature set του 11.2. Σε κάθε περίπτωση, οι τίτλοι που αναπτύσσονται με γνώμονα το pc hardware (lead το pc), θα μπορούν να γίνονται απευθείας port στο One, ενώ στο ps4 μπορεί να μην είναι τόσο εύκολο ή τόσο αποδοτικό. Στο αλλο θεμα τωρα, καταλαβαινεις οτι αυτο και αυτο... ειναι αντιφατικα? Μικροτερη λιθογραφια σημαινει περισσοτερα chip ανα waffer , αρα μεγαλυτερα yields και οχι μικροτερα, οποτε καπου εδω η θεωρια σου παει περιπατο. Να σε διορθωσω λιγο. Μικροτερη λιθογραφια σημαινει ναι περισσοτερα chip / waffer. Αλλα τα yields εχουν να κανουν με το επι τοις εκατο ποσοστο των chips που βγαζει το καθε waffer (σκεψου το σαν μια μεγάλη κυκλική επιφάνεια, από την οποία κόβουν τετράγωνα τα chip), τα οποία είναι λειτουργικά (δηλαδή μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις συχνότητες που είναι επιθυμητές και καθορισμένες από την εταιρεία). Ένα ποσοστό των chips βγαίνει σκάρτο - αυτά πετιούνται και ουσιαστικά είναι άχρηστα. Εκτός από περιπτώσεις που π.χ. ένας επεξεργαστής είναι 4 cores και βγαίνει παραλλαγή με 2, οπότε τα chips που είναι χειρότερα, αντί να τα πετάξουν, κάνουν disabled τον χαλασμένο core και τα βαφτίζουν 2core cpu's. Τέτοιες περιπτώσεις έχουμε δει να συμβαίνουν πολλές φορές στην x86 αρχιτεκτονική. Όταν μικραίνει η λιθογραφική μέθοδος πολλές φορές στην αρχή μειώνονται τα yields, γιατί είναι καινούρια η παραγωγή (πρέπει να φτιαχτουν νέα waffers, νέες διαδικασίες, νέος ποιοτικός έλεγχος οπότε δεν έχει προλάβει να ωριμάσει το build), ενώ επίσης τα yields εξαρτώνται και από άλλους παράγοντες όπως την διηλεκτρική σταθερά που χρησιμοποιείται. Παράδειγμα μπορεί ένα εργοστάσιο να παράγει στα 0,9x nm με διηλεκτρική K, ενώ ένα άλλο να παράγει στα 1.0x με χαμηλό διηλεκτρικό (low K). Το δεύτερο εργοστάσιο θα έχει καλύτερα yields από το πρώτο. οποτε καπου εδω η θεωρια σου παει περιπατο. I do not think so.. Οπως εξηγησα παραπανω... Kαι σε κάθε περίπτωση, εσύ γιατί πιστεύεις πως η MS καθυστερεί το launch του One. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ πως πρόκειται για θέμα παραγωγής των chips ? Αν δεν είχαν γίνει εσωτερικές αλλαγές της τελευταίας στιγμής (μέσα στο τρέχον έτος), ποιος ο λόγος να καθυστερήσει η παραγωγή? Τη στιγμή δε που ο σχεδιασμός ψύξης του One είναι too sophisticated και έχει ολοκληρωθεί εδώ και πολύ καιρό? Επίσης ποιος ο λόγος που η MS δεν έχει ανακοινώσει επισήμως τα ακριβή specs του One ? . . Προφανώς, επειδή ΔΕΝ είναι finalized. Και γιατί δεν είναι finalized? Γιατί κάποια από αυτά στην πορεία άλλαξαν... Δεν είναι πυρηνική φυσική 1
The_Sheep Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-15-microsoft-explains-how-xbox-one-importing-could-work He also noted that all games are "worldwide signed" i.e. region-free, unlike Xbox 360 titles, and "the console will work everywhere (keeping in mind power supplies)." "You can use one of the 13 digital marketplaces corresponding to our launch markets, assuming you have a valid payment instrument for those countries. Lots of people in Europe specifically travel, move, and visit family," he continued before slyly adding "Now, of course, if you were using Pre-Paid cards..." Despite all these worldwide benefits, Penello noted that music and videos can be geo-restricted due to licensing issues. "e.g. Netflix works only in supported countries)." Χμμμ , απο την στιγμη που ο λογαριασμος ειναι shared με 360 τι με εμποδιζει να βαλω λεφτα μεσω 360 μετα να τα εχω και στο Χ1?? Τιποτα φανταζομαι. Το σημαντικο ειναι οτι δεν θα υπαρχει προβλημα με το day one patch και φυσικα με τα παιχνιδια για multi
Vole Maulder Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Οσο η Ελλάδα έχει ακόμα ευρώ ως νόμισμα δε θα χρειάζεται να κάνεις αυτό που λες με το 360. Απ' όσο καταλαβαίνω, αυτό που εννοεί είναι ότι χώρες με νόμισμα που δεν υπάρχει στο Marketplace ίσως έχουν θέμα.
Udontneed2know Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Αυτό που είναι πιθανό είναι το opengl του ps4 να έχει ένα feature set που είναι αντίστοιχο ή εν μέρει αντίστοιχο με το feature set του 11.2. Σε κάθε περίπτωση, οι τίτλοι που αναπτύσσονται με γνώμονα το pc hardware (lead το pc), θα μπορούν να γίνονται απευθείας port στο One, ενώ στο ps4 μπορεί να μην είναι τόσο εύκολο ή τόσο αποδοτικό. ολα τα παραπανω στηριζονται σε δικες σου υποθεσεις ομως, υποθετεις οτι στο ps4 θα χρησιμοποιειται opengl (αντι για libgcm για παραδειγμα) και υποθετεις οτι το porting θα ειναι ειτε ποιο δυσκολο ειτε οχι τοσο αποδοτικο, ενω δεν εχεις κανενα στοιχειο οτι κατι τετοιο ειναι δυνατο. Να σε διορθωσω λιγο. Μικροτερη λιθογραφια σημαινει ναι περισσοτερα chip / waffer. Αλλα τα yields εχουν να κανουν με το επι τοις εκατο ποσοστο των chips που βγαζει το καθε waffer Όταν μικραίνει η λιθογραφική μέθοδος πολλές φορές στην αρχή μειώνονται τα yields, αρα αφου εχουμε περισσοτερα chips ,εχουμε και καλυτερα yields εκτος και εαν εχεις να μας φερεις καποιο παραδειγμα οπου μειωθηκε η λιθογραφια και χειροτερεψαν τα yields. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ πως πρόκειται για θέμα παραγωγής των chips ? Αν δεν είχαν γίνει εσωτερικές αλλαγές της τελευταίας στιγμής (μέσα στο τρέχον έτος), ποιος ο λόγος να καθυστερήσει η παραγωγή? ναι προφανως και εχουν προβλημα στην παραγωγη, κατι τετοιο εχει διαρευσει εδω και μηνες , αλλα οι λογοι που επικαλεισαι ειναι αυθερετοι καθως σε προσφατη συνεντευξη που εχουμε κανει post και εδω, η MS ειχε απαντησει το προφανες, οτι τα specs εχουν κλειδωσει απο την στιγμη που αρχιζεις και δινεις devkits σε developers. Επίσης ποιος ο λόγος που η MS δεν έχει ανακοινώσει επισήμως τα ακριβή specs του One ? .ειναι χειρτερα απο του ps4 και δεν θελει ο κοσμος να μπορει να κανει μια ευκολη και αμεση συγκριση. .
Vole Maulder Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Βασικά, υπάρχει ένας παράγοντας που ίσως αγνοείτε και οι δύο (Cortan και Udont), ή ίσως εγώ έχω αντιληφθεί λανθασμένα, κι αυτός είναι το Linux Steam support. Θα μπορούσαμε να υποθέσουμε κι ένα σενάριο όπου αν το PS4 έχει opengl να καταλήξει να γίνει εκεί το development, ώστε να βγαίνουν τα παιχνίδια στο Steam και για Linux και να γίνεται το port αντίστροφα για το Χ1 μόνο. Σε συνδυασμό ίσως και με την προοπτική που έχει το mobile gaming και δεδομένου του μικρού μεριδίου που κατέχουν τα Windows phones, δεν είναι κι απίθανο το direct x να παραγκωνιστεί. Η αγορά και η βιομηχανία ανοίγει σε όλα τα μέτωπα και η MS κάνει τα αδύνατα δυνατά να την κρατήσει κλειστή για να έχει το μονοπώλιο. Πάντα το έκανε, απλώς πλέον υπάρχουν ρεαλιστικές και υλοποιήσιμες εναλλακτικές, κι αν το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς των κονσολών το πάρει το PS4, πού θα ρίξουν βάρος στο development τα studio; 3
chek2fire Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Και μην ξεχνάμε ότι εκτός από opengl που υποστηρίζει το ps4 τρέχει και freebsd λειτουργικό που έχει πάρα πολλά κοινά με το linux και δεν είναι τπτ να γίνουν τα game port σε όποιαδήποτε μηχανή τρέχει linux ακόμα και android. Το παιχνίδι ανοίγει επικίνδυνα για την microsoft.
Udontneed2know Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Βασικά, υπάρχει ένας παράγοντας που ίσως αγνοείτε και οι δύο (Cortan και Udont), ή ίσως εγώ έχω αντιληφθεί λανθασμένα, κι αυτός είναι το Linux Steam support. Θα μπορούσαμε να υποθέσουμε κι ένα σενάριο όπου αν το PS4 έχει opengl να καταλήξει να γίνει εκεί το development, ώστε να βγαίνουν τα παιχνίδια στο Steam και για Linux και να γίνεται το port αντίστροφα για το Χ1 μόνο. δεν ειμαστε ακομα εκει πιστευω, περα απο αυτο lead platform πιστευω θα ειναι η κονσολα με την μεγαλυτερη βαση στον πρωτο χρονο, σιγουρα θα υπαρχουν καποιοι που θα επιλεγουν ανεξαρτητα απο αυτο αλλα θα ειναι λιγοι.
RobinBlack Δημοσ. 19 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2013 Λοιπόν υπάρχουν και διαρροές για PS4 αλλά τα περισσότερα είναι για το Xbone http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=654903 Νομίζω το μεγαλύτερο θέμα είναι πως τελικά είναι πολύ πιθανό να δούμε kinectless sku μέσα στο 2014 !
ultralisk Δημοσ. 19 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2013 μακάρι να έχει βγει bundle χωρίς την μλκια το Kinect όταν είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα
Προτεινόμενες αναρτήσεις