cortaN@ Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Δε με εντυπωσιάζει το Crimson Dragon..νομίζω πως είναι απλά ένα port από το 360, στο οποίο αρχικά είχε ανακοινωθεί. Το Bayonetta 2 μου φαίνεται πολύ πιο ενδιαφέρον και σε artstyle και στον τεχνικό τομέα και στο gameplay. 1
Udontneed2know Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 προσοχη για οσους αγορασουν το Χ1, δεν συνισταται να το εχετε σε καθετη θεση Microsoft on Xbox One Vertical Orientation: Panello revealed to GameSpot at the Tokyo Game Show, "We don't support vertical orientation; do it at your own risk." He clarified that "it wouldn't be a cooling problem, we just didn't design the drive for vertical. Because it's a slot loading drive, we just didn't design it for both".The Xbox One isn't the only system to feature a slot loading drive; both the PlayStation 3--original and slim models--and PlayStation 4 have a similar design, and users are free to orient those consoles horizontally or vertically without risking damage to the console.Panello stated that Microsoft discovered that "we found, interestingly enough, that 80 percent of people, believe it or not, have their Xbox [360] horizontally". http://www.gamespot.com/tgs/microsoft-on-xbox-one-vertical-orientation-do-it-at-your-own-risk-6414731/
ADHD Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Καμια κονσολα δεν πρεπει να βαζεις vertical, απο εποχες ps2 θυμαμαι οτι υπηρχαν προβληματα ειδικα με την αναγνωση του DVD, παντα οριζοντια ειναι καλυτερο να τις εχετε..
Bourdoulas Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Εγώ εδώ και χρόνια τις έχω όλες κάθετα
p07apo Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Καμια κονσολα δεν πρεπει να βαζεις vertical, απο εποχες ps2 θυμαμαι οτι υπηρχαν προβληματα ειδικα με την αναγνωση του DVD, παντα οριζοντια ειναι καλυτερο να τις εχετε.. Ίσα ίσα κάθετα τα διαβάζουν καλύτερα.
ADHD Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Υπηρχαν περιπτωσεις που ειχε γινει ζημια στο δισκακι επειδη ειναι ευκολοτερο να κουνηθει την ωρα που διαβαζει, απο εποχες ps2 το θυμαμαι..
Udontneed2know Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Δεν υπαρχει κατι βεβαιο για το εαν ειναι καλυτερα οριζοντια η καθετα, στο ps3 για παραδειγμα εχω ακουσει οτι καθετα ειναι καλυτερα γιατι υπαρχει και καλυτερη ψυξη (phat) απο την αλλη στο 360 λενε οτι ειναι ενας πολυ καλος τροπος για να αποκτησεις γρατσουνισμενα δισκακια. Εγω παντα οριζοντια εχω την κονσολα, αλλα θεωρησα καλο να ξερουν οι υποψηφιοι αγοραστες Χ1 οτι η Ms δεν συνιστα να ειναι καθετη η κονσολα.
mtzs Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Μυθος ειναι το καθετα του ΠΣ3 Απλα χρειαζεται καποιες φορες οταν εχεις θεμα με το loading των δισκων οπως το UC3 Οσον αφορα τις θερμοκρασιες. Δε ξερω γιατι αλλα καθετα το ΠΣ3 ανεβαζει περισσοτερη θερμοκρασια (τσεκαρισμενο αυτο σε σλιμ)
Udontneed2know Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 LOL , τι γελιο θα εχει να λες "Xbox, play Playstation 4" PlayStation 4 will work with Xbox One's HDMI pass-through portUsers will be able to access the PlayStation 4's video signal through the Xbox One dashboard.The Xbox One's HDMI pass-through port will support "any HDMI device", including the PlayStation 4, Microsoft confirmed during its presentation at the Tokyo Game Show.During the presentation, Xbox senior director of product management and planning Albert Panello received a question regarding the Xbox One's ability to support video feed from the PlayStation 4, which he did not respond to directly.Later in the presentation, when Panello discussed the Xbox One's ability to snap applications to the side of the screen during gameplay, he said "any application can be snapped to a game…this could be the live TV feed, so if you wanted to be playing Ryse and Killzone at the same time, you could snap that."Killzone is a first-person shooter series exclusive to Sony consoles. The newest entry to the series, Killzone: Shadow Fall, is an upcoming PlayStation 4-exclusive title.The confirmation from Microsoft that the Xbox One will not block the PlayStation 4's video signal comes shortly after Sony revealed that it will not prevent users from capturing video from the PlayStation 4's HDMI port.The Xbox One is scheduled for launch in North America, most European markets, Australia, and New Zealand on November 22 this year, with follow-up releases in Japan and the remaining European markets in 2014.http://www.gamespot.com/tgs/playstat...-port-6414735/
Fulgore1 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Αρκετοι ειδικα στην Αμερικη θα ειναι αυτοι που θα αγορασουν και τις 2 κονσολες αρα μην το γελας καθολου 1
Udontneed2know Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2013 Αρκετοι ειδικα στην Αμερικη θα ειναι αυτοι που θα αγορασουν και τις 2 κονσολες αρα μην το γελας καθολου δεν αντιλεγω, και καλα κανουν και δεν το κλειδωνουν με καποιο τροπο, αλλα εγω τουλαχιστον ξεκαρδιζομαι και μονο που σκεφτομαι την φραση "Xbox, play Playstation 4" 1
Millennium Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2013 Xbox One interface a clean slate inspired by Windows 8 - Less clutter, more multitasking, and better Kinect controls feature. In general, the top level of the Xbox One menu feels a lot less cluttered than the Xbox 360's dashboard. For instance, the friends tab has been removed and replaced with a dedicated app that users can load up to see what their connections are doing. The top level of the Marketplace is now contained on a single screen that links to sub-stores for Games, Movies, Music, and Apps. There are a couple of columns for settings options and an area for "pinned" favorites, a "main" screen showing your current and recent apps and games, and a small "What's New" section highlighting some recently added content. That's all there is to it; it's very clean and sparse There is no more pop-up "Xbox guide" when you tap the Xbox button on the controller, either. The system instead pops right back to the home screen, where your current app or game can be seen still running, live, in a large rectangular box. That app will continue running in the background even when you open up another; the system can handle up to four apps and one game running in active memory before it needs to start shutting stuff down. 1
Millennium Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2013 TitanFall Fan Art http://graffitibox1143.tumblr.com/
Udontneed2know Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Digital Foundry vs. the Xbox One architects καλη αναγνωση αν και τα περισσοτερα που διαβασα ειναι δικαιολογιες, και πρεπει να ειπαν και την λεξη balanced καμια 40-αρια φορες, εφτασαν στο σημειο για να δωσουν κυρος στο balanced σεναριο τους , να αναφερθουν στο 14+4 της GPU του Ps4 που ειχε δημοσιευσει το VGleaks, μια φημη που εχει καταριφθει ΗΔΗ εδω και πολυ καιρο απο τον Marc Cerny. Mια μικρη συνοψη... 1) There's a crossbar in front of both DRAM and SRAM2) You can page across both pools3) eSRAM is banked, real life bw from 109GBps to ~150GBps (ακομα δεν το εχω πιασει πως δουλευει αυτο, περα απο το οτι ειναι πολυπλοκο)4) SI based GPU, 2 CUs disabled for yield5) Claim raising 6% clock beats 2 additional CUs (γιατι με τα μαθηματικα της MS 6%>17%)6) Suggest compute on GPU will benefit from lower latency (παλι με τα μαθηματικα τους 2 ACE με 1-2ns μικροτερο latency ειναι καλυτερα απο 8 ACE με 1-2ns μεγαλυτερο Latency)7) Dynamic resolution HW scaler (βρηκαμε τροπο να κανουμε τα sub-1080p να δειχνουν το ιδιο καλα, μενει να το δουμε αυτο) επισης... 15 CPU processors = "On the SoC, there are many parallel engines - some of those are more like CPU cores or DSP cores. How we count to fifteen: [we have] eight inside the audio block, four move engines, one video encode, one video decode and one video compositor/resizer," says Nick Baker. δεν υπαρχει λοιπον καποια extra gpu η κατι αλλο που θα δωσει boost, ενω μετρουν το hardware που εχει η AMD εδω και ΧΡΟΝΙΑ σε ολες τις gpu της, σαν συνεπεξεργαστες, για να ακουγεται εντυπωσιακο. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-the-xbox-one-architects 1
Darthvader Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Ισχυρίζονται ότι 12 CU’s overclocked 6.6% > 14 CU’s. Οκ έστω ότι ισχύει.... Ας έδιναν τότε 14 Cu’s overclocked 6.6% !!! Όσο για το bandwidth των ddr3 + esram vs gddr5 ας δούμε και τι υποστηρίζει ο Cerny: “If we used eDRAM for this on-chip memory, we knew that bandwidths of as much as one terabyte per second (1TB/sec) — that’s a thousand gigabytes per second — would be achievable. The catch though, is that the on-chip memory would need to be very small, and each game team would need to develop special techniques in order to manage it." Τέλος πάντων αυτές είναι δικαιολογίες που έχουν ως σκοπό να καλύψουν το ότι η στρατηγική τους ήταν λανθασμένη μιας και τελικά κατασκεύασαν ένα multimedia top box και όχι μια hardcore games console. Η ζημιά που έκανε το wii ήταν μεγαλύτερη από όσο υπολόγιζα…. Είδε η MS τη Nintendo να βγάζει του κόσμου το χρήμα πουλώντας hardware της πλάκας σε τιμή φούσκα και έπεσε με τα μούτρα …. Το καλό που τους θέλω είναι να βγάλουν σύντομα μια core έκδοση –κάτω από 399 ευρώ-δίχως το kinect και κυρίως να σταματήσουν την ηλιθιότητα να κάνουν port τα exclusives στα pc ούτως ώστε να υπάρχει κίνητρο για κάποιον να προτιμήσει το xbox one έναντι ενός low budget pc μετά το 2014.
Προτεινόμενες αναρτήσεις