Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγω θεωρω σχεδον σιγουρο καποια στιγμη να βγει πακετο χωρις kinect, οχι στην αρχη ομως γιατι θα ειναι κοροιδια για αυτους που το πηραν. Ουτε εγω το θελω παντως για να πω την αληθεια, εκτος αν βγει καποιο game να με κανει να αλλαξω γνωμη..

  • Like 1
Δημοσ.

Για μενα θα ειναι μεγιστη κοροιδια αν το βγαλουν απο το πακετο αλλα ετσι οπως το βλεπω αν δεν εχουν καποιο τροπο να το χρησιμοποιησουν σε πρωτης κατηγοριας παιχνιδια τοτε θα αναγκαστουν

Γιατι κοροιδια να το βγαλουν απο το πακετο??Δηλαδη το Ps4 πως το εκανε και εριξε την τιμη 100ευρο κατω απο τον ανταγωνισμο??

 

Εγω θεωρω σχεδον σιγουρο καποια στιγμη να βγει πακετο χωρις kinect, οχι στην αρχη ομως γιατι θα ειναι κοροιδια για αυτους που το πηραν. Ουτε εγω το θελω παντως για να πω την αληθεια, εκτος αν βγει καποιο game να με κανει να αλλαξω γνωμη..

Για αυτο λεω να το βγαλουν απο την αρχη μια και καλη.

Δημοσ.

Συμφωνω να το εβγαζαν αλλα απο τη στιγμη που δεν το εκαναν θα πρεπει να περασει κανας χρονος τουλαχιστον για να δουμε πακετο χωρις.. Ετσι πιστευω τουλαχιστον..

Δημοσ.

Γιατι κοροιδια να το βγαλουν απο το πακετο??Δηλαδη το Ps4 πως το εκανε και εριξε την τιμη 100ευρο κατω απο τον ανταγωνισμο??

 

Για αυτο λεω να το βγαλουν απο την αρχη μια και καλη.

Κοροιδια διοτι αυτοι που θα το παρουν οσο ειναι μεσα στο πακετο θα εχουν ενα αχρηστο μηχανημα.

Δημοσ.

Σε ενα πολυ ενδιαφερον θεμα (κλασσικα) του beyond3D ο bikillian ενας απο τους μηχανικους που εφτιαξαν το SHAPE δινει πληροφοριες για τι ειναι ικανο να κανει το hardware.

 

Sorry, I should have said "consumer sound cards". The X1 is not a professional mixing station, it's a game console.
And the mix buffers have 128 physical buffers, but can be used with over 4000 virtual buffers per audio frame. Think of them as registers that can hold an entire audio frame. The 21369 has 32, much smaller ones. The SRC can process 512 channels per audio frame, and the XMA decoder can decode 512 channels per audio frame.

The clock speed of the audio block is twice that of a 21369, and the fixed function blocks were calculated, per the hotchips presentation, to be 18 GOPS equivalent. The 21369 is 2.4 GFLOPS. If you assume the scalar tensilica cores are about the same power per clock of a 21369, and use the 15.4 GFLOPS value for the two vector cores, you're talking 23 21369s equivalent for the whole audio block. How much did that 12 core sound card cost again? I found an 8 core one for something like $1500. Let's change my statement to "the Xbox one audio block is far more powerful than any sound card you can buy for less than or equal to the price of an entire Xbox one."

I believe you heavily underestimate the power of the X1 audio block.

 

οταν ομως καποιος χρηστης απαντα οτι δεν μπορει να περιμενει για να δει τι μπορουν να κανουν οι developers με αυτο το audio chip, τοτε η απαντηση ειναι η εξης

 

 

Unfortunately, Devs only have access to a small part of it. Most of it is reserved for Kinect processing. As a bonus though, it means devs don't have to ask the question "do I have the resources to spare for adding Kinect?" like they did in the last console. Kinect is free(*). _Not_ using it is leaving processing power on the table. I hope this encourages them to be more liberal in their kinect integration this time around.

(*) For certain values of "Kinect". I believe there are some features that devs can hook in to that require memory/processing on their part. Speech is not one of them.

 

 

Οποτε οπως ελεγα και παλιοτερα, το shape εχει μπει κυριως για το kinect και οχι για παιχνιδια (τι εκπληξη!)

Δημοσ.

Xbox One: developers entrust problems with drivers

 

XboxOne_Gameblog_480.jpg

 

http://www.gameblog.fr/news/38402-xbox-one-des-developpeurs-confient-des-problemes-avec-les-dr

 

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.gameblog.fr%2Fnews%2F38402-xbox-one-des-developpeurs-confient-des-problemes-avec-les-dr&act=url

 

 

 

 

And sources from two very large global publishers (one French and one American) emphasize meet current problems with the drivers for the next gen console from Microsoft.

 

Result, according to our information, the two studios would face a dilemma with their technical Xbox One games. Either offer a turning point in 1080p and 30 frames / sec game ... either do 900p but now the 60 frames / sec.

 

A choice that could also affect the PS4 versions of these games. Indeed, to avoid offending a manufacturer, publishers may prefer to market identical versions.

Όχι μακριά από τι διαβάσαμε στο δημοσίευμα του Edge πριν λίγες μέρες

 

http://www.edge-online.com/news/power-struggle-the-real-differences-between-ps4-and-xbox-one-performance/

 

Sony and Microsoft are each still working on the graphics drivers for each console, and Xbox One is lagging behind in this regard – Microsoft “has been late on their drivers and that has been hurting them,” said one source. Another described Xbox One’s graphics drivers less charitably as “horrible”.

 

BF 4 sub 1080p και η προσφορά της MS στο gaming συνεχίζεται.

Δημοσ.

Xbox One: developers entrust problems with drivers

 

XboxOne_Gameblog_480.jpg

 

http://www.gameblog.fr/news/38402-xbox-one-des-developpeurs-confient-des-problemes-avec-les-dr

 

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.gameblog.fr%2Fnews%2F38402-xbox-one-des-developpeurs-confient-des-problemes-avec-les-dr&act=url

 

 

 

 

 

 

Όχι μακριά από τι διαβάσαμε στο δημοσίευμα του Edge πριν λίγες μέρες

 

http://www.edge-online.com/news/power-struggle-the-real-differences-between-ps4-and-xbox-one-performance/

 

 

BF 4 sub 1080p και η προσφορά της MS στο gaming συνεχίζεται.

Τα εχουμε πει και τα εχουμε ζησει τα προβληματα με τις Day One κονσολες. Να πανε αλλου οι εταιριες να κοιταξουν για beta (day one αγορα) testers :P

  • Like 1
Δημοσ.

MS delivers

 

Xbox One Retail Version of Battlefield 4 Will Still Run at 720p, 60 FPS, EA Representative Confirms

 

και το άρθρο που πόσταρα παραπάνω

 

...to avoid offending a manufacturer, publishers may prefer to market identical versions...

 

βρίσκετε ακόμα ένα βήμα πιο κοντά στην επιβεβαίωση

 

...we learned that the developer aims to have the same frame rate and resolution for the Xbox One and PS4 retail versions...

 

 

http://www.dualshockers.com/2013/09/29/xbox-one-retail-version-of-battlefield-4-will-still-run-at-720p-60-fps-ea-representative-confirms/

Δημοσ.

Eμ αυτο εννουσαν οι penello και nelson οταν ελεγαν οτι δεν θα αφησουμε την sony να εχει 30-40% προβαδισμα στην ισχυ, και καποιοι νομιζαν οτι θα βγαλει κανεναν λαγο απο το καπελο το xbone.

  • Like 6
Δημοσ.

Καλα αυτο παει και για το Ps4(720p)απλα προσγειωνει αυτους που καθονται και τρωγονται με τα specs των κονσολων...Για να φτιαξεις ενα pc με την καρτα γραφικων που προτεινει το BF4(7870)αρα 200ευρο καρτα θες 650ευρο(για ολοκληρο το κουτι)και το xbox κοστιζει 500ευρο(η καρτα γραφικων της amd δινει δωρο και παιχνιδια),αρα δεν ειναι τυχαιο που γιαυτο πολλοι λενε οτι το Pc πλεον αξιζει για τα multiplat.ειδικα μιας και πλεον θα μιλαμε και για κυριαρχια amd(αρα και πιο πολλα παιχνιδια και για το pc βλεπε TitanFall). Ελπιζω τουλαχιστον η Ms να δωσει βαση στα πραγματικα exclusive(οχι Forza αρα σοβαρα παιχνιδια βλεπε Uncharted,TLOU κλπ).

 

Η Sony παρολο το κραξιμο που εχει φαει για τα λαθη της τουλαχιστον εδινε βαση στο να βγαζει νεα και ποιοτηκα Ip(αν μαθει απο αυτο η Ms θα τα παει μια χαρα

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...