Fulgore1 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Σου απάντησα σε άλλο topic. υγ : βγάζετε συμπεράσματα απο gifάκια σε ανάλυση 960x540 το πολύ, οταν το δείτε σε καμιά 32/42αρα τότε πείτε οτι έχει γραφικάρες, και το Halo 4 σε screenshot των 720p έριχνε Crysis, που στην πραγματικότητα δεν Αυτο.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Σου απάντησα σε άλλο topic. υγ : βγάζετε συμπεράσματα απο gifάκια σε ανάλυση 960x540 το πολύ, οταν το δείτε σε καμιά 32/42αρα τότε πείτε οτι έχει γραφικάρες, και το Halo 4 σε screenshot των 720p έριχνε Crysis, που στην πραγματικότητα δεν Εμ ναι εκει μπαινουν οι αριθμοι μετα. Τα μοντελα,φωτισμο κτλ δεν τα βλεπεις? Δεν υπαρχει κατι αναλογο σημερα στο pc. Για αυτο σου λεω οτι βλεπετε μονο αριθμους πλεον και οχι γραφικα.Εχει ποτιστει στην νοοτροποια. τουλαχιστον υπαρχουν καποιοι που βλεπουν την πραγματικοτητα και μπορουν να καταλαβουν γιατι ενα παιχνιδι του pc που ειναι upgrade των ps360 σε αναλυση/frames, ειναι χειροτερο απο ενα παιχνιδι που βγαινει αποκλειστικα σε ενα πολυ ανωτερο hardware απο τα ps360. Απλα μαθηματικα ειναι και αυτο.Εκει τους ξεχνατε τους αριθμους.
Vole Maulder Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Εγώ, πάντως, που δεν κοιτάω αριθμούς, έχω να θυμίσω ότι στο πόσο εντυπωσιακό μπορεί να φανεί ένα παιχνίδι οπτικά παίζει μεγάλο ρόλο το art direction και η γενικότερη παλέτα που θα χρησιμοποιηθεί. Οπως και η επιλογή περιβαλλόντων. Το Crysis, ας πούμε, εντυπωσιάζει ίσως πιο εύκολα από ένα παιχνίδι σε urban περιβάλλον, επειδή, πολύ απλά, μας αρέσει η φύση. Μπορεί να είναι καλύτερο και στα χαρτιά, μπορεί κι όχι, αλλά αυτό είναι κάτι που εμένα δε με ενδιαφέρει. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι πως κανένα Crysis δεν είχε κάτι αξιομνημόνευτο οπτικά. Εχω παίξει 2μισι (1, Warhead και το μισό 2) κι έχω δει το 3ο (όχι όλο, γιατί βαρέθηκα) και δε μου έχει μείνει τίποτα. Το Alan Wake, από την άλλη, που στα χαρτιά και τα νούμερα ήταν σαφώς κατώτερο (ειδικά στο 360, όπου το έπαιξα) ήταν πανέμορφο κι αξιομνημόνευτο. Μπορεί και το νέο παιχνίδι της Remedy να μη φτάνει το Ryse τεχνικά, αλλά είμαι σίγουρος ότι στον καλλιτεχνικό τομέα θα το ξεπερνά. Επειδή η Remedy (όπως και η Naughty Dog) φτιάχνουν παιχνίδια με χαρακτήρα και καλλιτεχνικό όραμα. Η Crytek φτιάχνει tech demos που τελικά τα κάνει μέτρια παιχνίδια. Εχουν κι αυτά τη φάση τους, δε λέω, αλλά δεν είναι λόγοι να αγοράσει κανείς κονσόλα ή κάρτες γραφικών, κατά τη γνώμη μου. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Αυτο ειδικα που λες Vole θα παιζει ολο και μεγαλυτερο ρολο πλεον. Το ταλεντο δλδ και οχι οι αριθμοι.Εχουμε νομιζω φτασει στο επιπεδο γραφικων που κανενα παιχνιδι τεχνικα δεν θα ειναι ασχημο απο δω και περα ή unplayable. το θεμα ειναι στον σχεδιασμο τι μπορει να γινει. 30.000 ειναι ήδη το B2S ,ενα last gen παιχνιδι. Kαι το ryse νομιζω ειναι 80.000. Πλεον το ταλεντο/σχεδιασμος θα παιξει μεγαλυτερο ρολο απο ποτε.
JohnVani18 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2013 Εμ ναι εκει μπαινουν οι αριθμοι μετα. Τα μοντελα,φωτισμο κτλ δεν τα βλεπεις? Δεν υπαρχει κατι αναλογο σημερα στο pc. Για αυτο σου λεω οτι βλεπετε μονο αριθμους πλεον και οχι γραφικα.Εχει ποτιστει στην νοοτροποια. τουλαχιστον υπαρχουν καποιοι που βλεπουν την πραγματικοτητα και μπορουν να καταλαβουν γιατι ενα παιχνιδι του pc που ειναι upgrade των ps360 σε αναλυση/frames, ειναι χειροτερο απο ενα παιχνιδι που βγαινει αποκλειστικα σε ενα πολυ ανωτερο hardware απο τα ps360. Απλα μαθηματικα ειναι και αυτο.Εκει τους ξεχνατε τους αριθμους. Το Crysis 3 το είδες ποτέ να τρέχει σε PC maxed out? Για να τα λές αυτά, δεν το έχεις δεί.
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2013 Το Crysis 3 το είδες ποτέ να τρέχει σε PC maxed out? Για να τα λές αυτά, δεν το έχεις δεί. Tα περισσοτερα απο τα δυνατα του pc τα εχω δει. Ειναι ενα παιχνιδι που περιοριζεται ουτως η αλλως απο την προηγουμενη γενια, απλα πλησιαζει αρκετα την επομενη. Δεν εντυπωσιαζει οσο τα δυνατα της επομενης.
Bourdoulas Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2013 http://www.destructoid.com/post_gallery_one_photo.phtml?post_key=263846&photo_key=274990
Millennium Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2013 This Must be the Tackiest Special Edition Xbox One Ever
Bourdoulas Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2013 Χαχαχαχα αληθινό είναι αυτό; Αληθινό και πιο άθλιο από ποτέ. Μπροστά του το original μοιάζει με έργο τέχνης!
vfragos Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2013 Έπρεπε να του βάλουν και μια εξάτμιση και να χρησιμοποιείτε για εξαερισμό... 2
Millennium Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2013 http://www.reddit.com/r/xboxone/comments/1oqu2s/a_bit_hesitant_on_getting_an_xbox_one_now/ccunmju When I saw reports of Sony having a million or 1.5 million pre-orders for the PS4, I didn't even think twice about it. We're not disclosing pre-order numbers at the moment for accounting reasons but I know for a fact we have just as many.
Fulgore1 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2013 http://www.reddit.com/r/xboxone/comments/1oqu2s/a_bit_hesitant_on_getting_an_xbox_one_now/ccunmju Και μετα ξυπνησαν....
JohnVani18 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2013 Πέρα απο αυτό, ο παραπάνω αιρθμός (1.5 εκ.) έχει καιρό που δημοσιεύτηκε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις