Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


aslanG7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

λοιπον παιδια πηρα και εγω το xbox one και εχω ενα θεματακι. πως μπορω να το συνδεσω ωστε να βλεπω tv ? δεν εχω εξωτερικο decoder εχει ενσωματομενο η τηλεοραση μου. οταν παταω tv μου λεει make sure your cable or satellite box is plugged in. εχω βαλει μονο το 1 καλωδιο που ειχε μεσα στο hdmi τις τηλεορασης. δηλαδη μονο για δορυφορικη γινετε?

Καλορίζικο φίλε μου,

 

για να έχεις εικόνα στο app TV χρειάζεται να βάλεις hdmi καλώδιο (οποιαδήποτε πηγή δορυφορικό/επιγειο ψηφιακό/ps4 ) στην θέση HDMI IN στο πίσω μέρος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ουπς! αναμεσα στα τρολαρισματα για 640Χ480 και 7790, χαθηκε και το ενα ποστ που ειχε οντως να πει/ρωτησει κατι.

icematrix αετοματη μου εσυ! :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω αν το εχετε προσεξει αλλα ηδη υπαρχουν στο ιντερνετ παιχνιδια xbox one που μπορει καποιος να κατεβασει.

 

Δεν μπορει ομως να τα παιξει με κανεναν τροπο στο xbox one.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελεγα προχτες οτι το kinect rivals δεν το πηρε κανεις... ε, σημερα εγιναν αλλαγες στη rare

 

"αλλαγη στη μεθοδολογια" λεει η microsoft, η οποια συμφωνα με τα νεα εδειξε την πορτα σε περιπου 20 ατομα στη rare,

συμπεριλαμβανομενων και των 2 βετερανων  Gavin Price (designer // Viva Pinata, Grabbed by the Ghoulies, Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts) και του Chris Sutherland (coder // Battletoads, ολα τα Donkey Kong Country και τα Banjo-Kazooie.)

 

να σημειωσω οτι αν ειναι να χρεωσει κανεις φταiξιμο στην rare για το παιχνιδι, δεν ειναι το καθεαυτου τεχνικο κομματι (ειναι ομορφο, με καλο art και το kinect2 δειχνει οτι δεν εχει σχεση με το kinect1) αλλά πραγματα στο game design, στα menu, στο loading, στα shortcuts και την ευκολια χρησης αλλα και στο περιεχομενο. (design πραγματα δηλαδη, οχι tech)

τελος παντων, εφ'οσον οπως λενε αυτοι που εχουν τα στοιχεια δεν πουλησε (οπως και τα προηγουμενα games της rare δεν εσπασαν ποτε τα ταμεια), 

ας δουμε τι θα μαγειρεψει ο phil spencer.

 

http://www.computerandvideogames.com/464142/rare-cuts-senior-staff-in-studio-methodology-change/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επιτελους πια, ας πουλησουν τουλαχιστον τα ip της rare στη nintendo, αφου δεν εχουν κανενα σχεδιο για ολα αυτα τα παιχνιδια που εγραψαν ιστορια στην κονσολα της νιντεντο και οχι μονο.

 

ελεγα οτι με την εγκαταλειψη του κινεκτ οτι θα ειχαμε επιστροφη στα σοβαρα παιχνιδια για τη rare, επιστροφη στις ριζες, αλλα η απολυση και αλλων ιστορικων στελεχων δειχνει το αντιθετο...Πλεον εχει απομεινει μονο το ονομα...

 

αν ειχε λιγο μυαλο η νιντεντο θα επρεπε να τους μαζεψει ολους αυτους και να φτιαξει ενα στουντιο που θα λειτουργουσε ως διαδοχος...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατα τη γνωμη μου τα viva pinata αλλα και το nuts n' bolts ητανε πραγματικα καταπληκτικα video games, απο τα πιο ιδιεταιρα/πρωτοτυπα της προηγουμενης γενιας.

ομως ουτε εκεινα εκαναν πωλησεις.

στην ουσια οι δυο απολυσεις που μετρανε, ειναι αυτες που εγραψα. αλλιως 20 ατομα μετα την ολοκληρωση ενος παιχνιδιου σε μια εταιρια >200 ατομων, δεν ειναι δα και κατι ασυνηθιστο.

ο Price ειδικα για να απολυθηκε (εκτος εαν τσακωθηκανε πχ), παει να πει οτι οντως θα αλλαξει μεθοδολογια η ms σχετικα με τη rare , που ειναι ..100 φορες πιο λογικο απο το να πουλησει τα ip της στην nintendo η οπουδηποτε αλλου ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα και αυτος ο Χρυμπ δλδ???Καλα οι αλλοι ειναι για τον παπανουτσο (εξαιρεση φαινεται ο Σπενσερ) αλλα και αυτος αρχισε τις κωλοτοουμπες να πουμε...sigh

 

 

http://www.gamespot.com/articles/microsoft-s-major-nelson-doing-something-at-e3-that-s-never-been-done-before-update/1100-6419733/

 

Επισης να προσθεσω στην παραπανω κουβεντα πως το Kameo τα εσπασε, αλλα στα ταμεια πατωσε (350Κ). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ασχετο με τον major nelson, αλλα σχετικα με αυτα που λεγαμε πριν καιρο περι dx12 και αλλων api's (opengl, linux opengl, playstation εκδοση opengl)

μερικα quotes απο τον Rich Geldreich της Valve, θα ελεγα καθ'υλην αρμοδιο να μιλαει για αυτα τα πραγματα, αφου φτιαχνει τον debugger για το opengl

παμε λοιπον:
 

Mantle and D3D12 are going to thoroughly leave GL behind (again!) on the performance and developer "mindshare" axes very soon.

χμμμ

 

 

They will not bother to re-write their entire rendering pipeline to use super-aggressive batching, etc. like the GL community has been recently recommending to get perf up. GL will be treated like a second-class citizen and porting target until the API is modernized and greatly simplified.

τα batches τα θυμαστε οσοι παρακολουθειτε. ειχαμε πει οτι ειναι ενα πρωϊμο στοιχειο απο το dx12 που ηδη χρησιμοποιει το forza (και οχι αλλοι μεχρι στιγμης)

επισης το δευτερο σημειο που υπογραμμισα ειναι σημαντικο, ειδικα εαν σκεφτει κανεις ποιος το λεει.

 

αυτα, για οσους προεξοφλουσαν πριν μερικους μηνες το μελλον... ;)

 

οποιος θελει και κοζαρει τα βασικα, μπορει να διαβασει αρκετα πραγματα απο το blog του Rich Geldreich,

στο αρθρο του: Things that drive me nuts about OpenGL, * που ξεκιναει καπως ετσι:

 

"My major motivation to posting this: the GL API needs a reboot because IMO Mantle/D3D12 are going to most likely eat it for lunch soon, so we should start talking and thinking about this stuff now."

 

 

*υπ'οψην, ειναι blog που απευθυνεται σε συναδερφους του, και οχι σε gamers/brand warriors κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξαναλεω λοιπον, ειναι αυτος που φτιαχνει το vogl για τη valve, αρα ο πιο καθ'υλην αρμοδιος απο ολους τους αλλους στο θεμα!

 

"ειναι σημαντικο αραγε το open gl debugger, αυτο το vogl (=VALVE OPENGL DEBUGGER)που φτιαχνει αυτος ο μαγκας?" θα επρεπε να αναρωτηθεις πριν να κοροϊδεψεις...

 

συμφωνα με τον Gabe Νewell λοιπον,
 

 

According to Gabe this was developers' #1 request when asked about what they can do to make linux development better.

 

(και ξερεις ε? κι αυτος ο Gabe υπαλληλος στη microsoft ητανε, απλα ησουνα μικρος.....)

 

 

 

τα γελακια και οτι ειναι της microsoft απλα μειωνουν τη σημασια της ειδησης που ποσταρω.

αν μη τι αλλο θα μπορουσες να δαπανησεις δυο λεπτα να διαβασεις πριν γραψεις οτι να'ναι για χιλιοστη φορα, ακομα κι αν δε θες να ξεστραβωθεις..

 

 

 

 

 

 

 

wikipedia:

 

VOGL is a debugger for the OpenGL rendering API intended to be used in the development of video games.

...

VOGL was initially released with support for Linux kernel-based operating systems only, but already on April, 23rd 2014 additional support for Microsoft Windows was released to the public, further pursuing Valve's strategy of cross-platform game development and distribution.[1]

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/VOGL

 

για οποιον καταλαβαινει τι σημαινει αυτο που εχω υπογραμμισει σε συναρτηση με τα ανωθι, ολα καλα.

....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατα τη γνωμη μου τα viva pinata αλλα και το nuts n' bolts ητανε πραγματικα καταπληκτικα video games, απο τα πιο ιδιεταιρα/πρωτοτυπα της προηγουμενης γενιας.

ομως ουτε εκεινα εκαναν πωλησεις.

στην ουσια οι δυο απολυσεις που μετρανε, ειναι αυτες που εγραψα. αλλιως 20 ατομα μετα την ολοκληρωση ενος παιχνιδιου σε μια εταιρια >200 ατομων, δεν ειναι δα και κατι ασυνηθιστο.

ο Price ειδικα για να απολυθηκε (εκτος εαν τσακωθηκανε πχ), παει να πει οτι οντως θα αλλαξει μεθοδολογια η ms σχετικα με τη rare , που ειναι ..100 φορες πιο λογικο απο το να πουλησει τα ip της στην nintendo η οπουδηποτε αλλου ;)

 

Η MS πραγματικά κατέστρεψε την Rare, κρίμα παντελώς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...