Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παίζει ρόλο και το 1.75Ghz του One σε σχέση με το 1.6Ghz του Ps4, σ' αυτό τον τόσο μικρό χρονισμό υπάρχει μπουκάλι χοντρό, οπότε έστω και αυτή η μικρή αύξηση που έκαναν στο One βοηθάει.

Δημοσ.

Εγω παλι θα πω οτι ειναι αραγε τυχαιο που τα Frame drops και στις δυο κονσολες,αλλα κυριως στο Ps4 ειναι στο μερος με τον Barry που ειναι πιο Open world ας το πουμε απο οτι πχ με την Claire που ειναι μεσα στις φυλακες αρα πιο κλειστο περιβαλλον???

Εγω το λεω παντως οτι θα πεσουν παρα πολλα γελια οταν με το καλο βγει το Witcher 3 κυριως και μετα με τα Batman και Metal Gear Solid 5. Εκει πραγματικα εχει να γεμισει το Internet απο σχολια πανω στο πως τρεχει το καθε παιχνιδι.

Δημοσ.

Με λίγα λόγια, η αρχιτεκτονική του One είναι προτιμότερη.

Με λιγα λογια η αρχιτεκτονικη του xbox σχεδιαστηκε με γνώμονα το dx12 και εκει ειναι που θα δειξει τα δοντια της... Το ps4 δυστυχως η ευτυχως εχει ξεπερασμενο hardware και δεν νομιζω να καταφερει και πολλα οταν θα βγουν καινουργιες μηχανες γραφικων που θα ειναι σχεδιασμενες για dx 12 και opengl 4.5 που δεν ξερουμε καν αν το ps4 την υποστηριζει την 4.5 εκδοση.... Επισης ειναι δεδομενο οτι το dx12 ειναι low level api ισχυει οτι μπορει να παραμετροποιηθει αποκλειστικα για το xbox με αριστα αποτελεσματα...

Δημοσ.

Σαφως αλλα οχι με αυτην την αρνητικη εννοια που περιγραφεις..Αλλωστε αν καποιοι ειναι φανατισμενοι ειναι οι σονακηδες που βγαζουν και αχτι σε αυτην την γενια...

Εδώ μέσα άλλα πράγματα βλέπω πάντως.

 

Επίσης, η δική μου εκτίμηση για το μεγαλύτερο ποσοστό των σονάκηδων είναι πως τρώνε ένα κρύο πιάτο (rrrrrrrevenge!) για ό,τι γινόταν από πλευράς xboxάκηδων στην προηγούμενη γενιά, όπου για δύο γραμμές ανάλυση και 1-2 frames γινόταν το έλα να δεις. Τους σονάκηδες τους καταλαβαίνω σε αυτό, την εμπάθεια τύπου p3tran δεν την καταλαβαίνω. Αν όμως λάβουμε υπόψη αυτή την έρευνα, βγάζει παραπάνω νόημα το συγκεκριμένο είδος ατόμου.

Εγω παλι θα πω οτι ειναι αραγε τυχαιο που τα Frame drops και στις δυο κονσολες,αλλα κυριως στο Ps4 ειναι στο μερος με τον Barry που ειναι πιο Open world ας το πουμε απο οτι πχ με την Claire που ειναι μεσα στις φυλακες αρα πιο κλειστο περιβαλλον???

Εγω το λεω παντως οτι θα πεσουν παρα πολλα γελια οταν με το καλο βγει το Witcher 3 κυριως και μετα με τα Batman και Metal Gear Solid 5. Εκει πραγματικα εχει να γεμισει το Internet απο σχολια πανω στο πως τρεχει το καθε παιχνιδι.

Μα υπάρχουν κι άλλα παραδείγματα, όπως το TR και το GTA V, στα οποία συμβαίνει το αντίστροφο όταν υπάρχουν ανοιχτοί χώροι και χορτάρια. 

 

Το μόνο σίγουρο είναι πως όταν πάψουν πια να βγαίνουν παιχνίδια (ή, μάλλον, να κολλάμε εμείς σε αυτά) που έχουν τις ρίζες τους στις παλιές κονσόλες, τότε, θα έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα. Αλλά και τότε θα παίζει ο παράγοντας του developer. Σίγουρα από CDPR και Kojima θα είναι πολύ πιο αξιόπιστα και αντιπροσωπευτικά τα δείγματα από αυτά της Capcom και της Ubi, πάντως. Αν κάποιοι ξέρουν να ξεζουμίζουν κονσόλες είναι αυτοί οι δύο (μεταξύ άλλων, αλλά αυτοί είναι που πλησιάζουν :P )

Δημοσ.

Με λίγα λόγια, η αρχιτεκτονική του One είναι προτιμότερη.

 

Είναι απλώς πιο μοντέρνα, dx12 compatible (για να μην πω full dx12 designed) με αποτέλεσμα να είναι προτιμητέα στο εγγύς μέλλον και στην επόμενη δεκαετία, όπου οι τάσεις στις μηχανές γραφικών είναι πολυ-επεξεργασία (multi-processing με πολλούς πυρήνες), ισοκατανομή του rendering σε όλους τους πυρήνες και όχι uneven handling των cores όπως γινόταν στην dx11 era και πολλαπλά command streams με κατάλληλο priority και συνεχές flow καθώς και mixed streams από rendering και compute και με στόχευση τη συνεχή και ολική πλήρωση του hardware και όχι να παραμένουν μέρη του hardware idle την ίδια στιγμή που άλλα υπερπληρώνονται.

 

Αυτή είναι η φιλοσοφία της dx-12 era που έρχεται και το X1 είναι σχεδιασμένο με στόχο όχι μόνο το παρόν αλλά και το μέλλον.

 

Αντίθετα, η αρχιτεκτονική του ps4 είναι προτιμητέα στις παλαιότερες και στις υπάρχουσες μηχανές γραφικών (dx-11 based) και σε intensive gpu compute scenarios. Πιστεύω είναι αρκετή για τα 1st parties της Sony και το σχεδιασμό story driven και corridor driven παιχνιδιών όπως ήταν το The Order και θα είναι το νέο Uncharted ή τα παιχνίδια του Cage - με πολλές indoor σκηνές ή indoor like και λίγους enemies και προσοχή στη λεπτομέρεια των υφών ή των προσώπων.

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε σεις.. Συνειδητοποειτε για ποιο game καθεστε και συγκρινετε τις δυο κονσολες?

 

Καθομαι και τα διαβαζω και εγω ο μαζοχας ολα αυτα τα κειμενα, που καλως κανουν απο την μια και αναλυουν τι και πως για την ενημερωση μας ΑΛΛΑ απο την αλλη ειναι αυτο το game κριτηριο να μας δειξει τι? Οτι το ps4 δεν την παλευει σε αυτο το ψευτο αρχαιο - remastered engine και το xbone τα παει καλα λογω της πιο γρηγορης cpu?

Seriously?

  • Like 1
Δημοσ.

Τσαμπα να μιλαμε για αρχιτεκτονικες και να κανουμε υπεραναλυσεις...Λιγοι θα τα εκτιμησουν...το κολπο το εχει  βρει ο Sony παντως...

http://www.eurogamer.net/articles/2015-02-26-top-factor-driving-ps4-purchases-is-better-resolution-survey

 

Όχι δε το θεωρώ τζάμπα, εξάλλου ο καθένας έχει κρίση και κρίνει.

 

Πάντως προσωπικά πιστεύω ότι με την προσκόλληση της Sony στο 1080p και την άμεση σύνδεσή του με το marketing πίσω από το ps4 η ίδια σκάβει το λάκκο της και δε θα αργήσει η στιγμή που σχεδόν όλοι - εκτός από τους πολύ κολλημένους σονάκιδες - θα διαπιστώσει την αλήθεια.

 

Και αν αυτό δεν είναι αρκετό σίγουρα θα αναρωτηθεί:

 

Πώς ένα μηχάνημα με πολύ μικρότερες διαστάσεις chassis, πολύ μικρότερο σύστημα ψύξης και πολύ λιγότερες απαιτήσεις εξωτερικής τροφοδοσίας και ενώ η αρχιτεκτονική των parts του ακολουθεί την ίδια λιθογραφία με το άλλο θεωρείται ισχυρότερο από το άλλο?

  • Like 1
Δημοσ.

Ενταξει το μεγεθος της κονσολας δεν ειναι κριτήριο, μπορει απλα οι engineers της sony να εκαναν καλυτερη δουλεια και η ms λογο του RROD να εβαλε μεγαλυτερη ψυκτρα για σιγουρια. Στα υπολοιπα δεν μπορω να πω οτι διαφωνω αλλα μικρο ρολο παιζουν οι δυνατοτητες των 2 συστηματων ειναι παρομοιες.

Δημοσ.

Καλα και το Wii U εχει βγαλει παιχνιδια σε 1080p,μπορει οχι με τα γραφικα του The order πχ αλλα και παλι δεν εχει να λεει κατι αυτο. Ο κοσμος προτιμησε το Ps4 αρχικα λογω της γιγαντιας γκαφας που εκανε η MS στις αρχες με την ανακοινωση για Used παιχνιδια,Kinect και λοιπες αηδιες,που ακομα και σημερα αυτο της ποναει,και που ακομα και μετα την στροφη που εκανε εχει ενα τεραστιο μειονεκτημα σε σχεση με το 360. ΤΟ ps3 στον κυκλο ζωης του εβγαλε παρα πολλα exclusive αρκετα απο τα οποια ηταν πολυ ποιοτικα.Το 360 παλι μονο για τα Halo,Gears και Forza το θυμουνται οι περισσοτεροι. 

Γιαυτο και εγω επιμενω τοσο στο να δω νεα Ip απο μεριας MS. 

Βεβαια οι Developers το πιασανε το νοημα γιαυτο και επιλεγανε AMD cpu και Gpu και στις δυο κονσολες γιατι ξερανε οτι το παιχνιδι θα παιχτει στα Multiplattform που αυτα παιζει περισσοτερο ο κοσμος και εκει δινει και τα περισσοτερα χρηματα(βλεπε CoD,BF,Destiny,Fifa,Pro κλπ κλπ)

 

Δειτε μια τα πιο καλοπουλημενα παιχνιδια για το 2014 που μας περασε και δειτε τα παιχνιδια αυτα σε ποιες κονσολες βγαινουν

http://www.gamespot.com/articles/most-sold-games-of-2014-include-gta-v-call-of-duty/1100-6424680/ 

ε τι να λεμε τωρα.

Και βεβαια δεν προκειται να αλλαξει και κατι και στο 2015 οπου παλι τα Multiplattform θα ειναι στο επικεντρο,βλεπε Witcher 3,Batman AK,MGS 5 κλπ.

 

Και οσο για την Sony επειδη πλεον μονο απο το PS4 βλεπει κερδη, δεν υπαρχει περιπτωση να το παρατησει ετσι και ολο το βαρος σε αυτο θα πεσει θελει δεν θελει.

Δημοσ.

 

Και αν αυτό δεν είναι αρκετό σίγουρα θα αναρωτηθεί:

 

Πώς ένα μηχάνημα με πολύ μικρότερες διαστάσεις chassis, πολύ μικρότερο σύστημα ψύξης και πολύ λιγότερες απαιτήσεις εξωτερικής τροφοδοσίας και ενώ η αρχιτεκτονική των parts του ακολουθεί την ίδια λιθογραφία με το άλλο θεωρείται ισχυρότερο από το άλλο?

Η Sony ήταν πάντα hardware εταιρεία. Ολες τις οι κονσόλες ήταν μικρές και "στριμωγμένες", με την έννοια ότι δεν άφηνε χώρο αχρησιμοποίητο μέσα στο σασί. Τα Xbox ήταν πάντα γιγάντια με πάρα πολύ άδειο χώρο μέσα. Από προγραμματιστικά και τέτοια δε γνωρίζω, οπότε I take your word for it όταν τα εξηγείς, αλλά όσον αφορά την ψύξη, ας πούμε, παίζει πολύ παραπάνω ρόλο το να έχεις πετύχει μια σωστή ροή μέσα στο σασί, παρά να έχεις το διπλάσιο κενό χώρο. Αστοχο σχόλιο αυτό εκ μέρους, θα έλεγα, εκτός κι αν παρανόησα :)

Δημοσ.

....συμπερασμα από την θεωρια στην πραξη:

 

1. “On the DX12 question, I was asked early on by people if DX12 is gonna dramatically change the graphics capabilities of Xbox One and I said it wouldn’t. I’m not trying to rain on anybody’s parade, but the CPU, GPU and memory that are on Xbox One don’t change when you go to DX12. DX12 makes it easier to do some of the things that Xbox One’s good at, which will be nice and you’ll see improvement in games that use DX12, but people ask me if it’s gonna be dramatic and I think I answered no at the time and I’ll say the same thing.”

http://wccftech.com/phil-spencer-directx-1-xbox-one-hardware-graphics/

 

2.  "In the duel console PlayStation 4, meanwhile, has clearly ahead of the graph. Although the textures are a bit more blurred than "high" PC details that falls within the normal TV-distance but hardly noticeable. In addition, the witcher adventure runs on the PS4 in 1080p - but only at 30 frames per second, which did not bother us.

On the Xbox One Geralt goes also with 30 fps on monster hunt, but only in 900p, the textures also seen slightly more washed out than on the PS4. However, polishes CD Projekt own words yet on the Xbox version, maybe you can still screw up to 1080p, but you would not promise anything. Stand now is the PS4 image the sharper and stronger color."

The Witcher 3 Running 900p, 30fps On Xbox One, 1080p At 30fps On PS4

 

3. "Beep beep beep!! Resolutiongate alert!! Incoming later today!! Beep beep beep!! #PS4 #XboxOne

So The Division will run on a higher resolution on #PS4 then the #XboxOne 1080p vs 900p"

Tom Clancy's: The Division Will Run At 1080p on PS4, 900p On Xbox One, Resolutiongate Saga Continues

 

...... και όλα αυτά για.....900p!!!!!!!!!!!!

4324b3a013fb42415c64f4486dcae03db8a50fbd

 

 

 

 

 

 

Δημοσ.

Ε dramatic δεν θα μπορουσαν να ειναι ετσι και αλλιως, αλλα και το παραμικρο advantage οι εκπαιδευμενοι απο Digital foundry console fans το πιανουν για πλακα.. :P

Δημοσ.

...

Με μια μικρη διαφορα που περναει απαρατηρητη οταν μιλανε καποιοι οτι το dx12 δεν εχει κανενα κοινο σημειο με το dx11 εχουν τελειως διαφορετικο κωδικα και ειναι 2 τελειως διαφορετικα api απο την αρχη μεχρι το τελος.... Ο dev και ο καθε dev μιλαει βασιζομενος οτι θα δει κατι ιδιο πραγμα που δεν ισχυει..... Επισης εναν βασικο παραγοντα ειναι οτι ο dev θα δουλεψει πανω σε μια μηχανη γραφικων που θα ειναι σχεδιασμενη να παταει στο dx12 οποτε θα δει και τις τρελες διαφορες.... Απλα καποιοι κανουν την απλη συσχετιση dx9 = dx11..

Τωρα αν το xbox θα τρεχει 900p και το ps4 1080p αλλα στο xbox θα βλεπεις να ρολλαρει και το αλλο να αγκομαχαει να δουμε τοτε τι ειναι προτιμοτερο.

Δημοσ.

Η Sony ήταν πάντα hardware εταιρεία. Ολες τις οι κονσόλες ήταν μικρές και "στριμωγμένες", με την έννοια ότι δεν άφηνε χώρο αχρησιμοποίητο μέσα στο σασί. Τα Xbox ήταν πάντα γιγάντια με πάρα πολύ άδειο χώρο μέσα. Από προγραμματιστικά και τέτοια δε γνωρίζω, οπότε I take your word for it όταν τα εξηγείς, αλλά όσον αφορά την ψύξη, ας πούμε, παίζει πολύ παραπάνω ρόλο το να έχεις πετύχει μια σωστή ροή μέσα στο σασί, παρά να έχεις το διπλάσιο κενό χώρο. Αστοχο σχόλιο αυτό εκ μέρους, θα έλεγα, εκτός κι αν παρανόησα :)

 

Πολύ σωστά.  :)

 

Η σωστή όμως ροή της ψύξης δεν εξασφαλίζεται μόνο από το design του σασί και την κατανομή των parts μέσα σε αυτό, αλλά και από την ποσότητα του θερμού αέρα σε κυβικά εκατοστά που απάγεται από το SoC ως προς τη μονάδα του χρόνου.

Για την άυξηση της ποσότητας αυτής, ο γρηγορότερος, πιο εύκολος τρόπος είναι με τη χρησιμοποίηση μεγαλύτερης επιφάνειας ψύκτρας σε συνδυασμό με μεγαλύτερο ανεμιστήρα.

Η χρήση μεγαλύτερου ανεμιστήρα επιτυγχάνει επίσης την απαγωγή μεγάλης ποσότητας θερμού αέρα, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί τις στροφές του ανεμιστήρα σε χαμηλό επίπεδο - επιτυγχάνοντας έτσι χαμηλά επίπεδα θορύβου.

 

Παρακάτω βλέπεις την ψύκτρα του X1:

 

post-135780-0-33700300-1425399261_thumb.jpg

 

post-135780-0-36961900-1425399276_thumb.jpg

 

 

Σε αντίθεση δες την ψύκτρα του ps4:

 

post-135780-0-83010600-1425399308_thumb.jpg

 

post-135780-0-00422300-1425399323_thumb.jpg

 

 

Νομίζω είναι εύλογο το ερώτημα:

 

Για ποιο λόγο αυτή η διαφορά στο μέγεθος και δη στην απόδοση των ψυκτρών, όταν υποτίθεται το SoC του X1 είναι πιο αργό από το SoC του ps4?  - επαναλαμβάνω έχοντας την ίδια λιθογραφία, άρα και τις ίδιες απαιτήσεις απαγωγής θερμότητας και τις ίδιες πάνω-κάτω τάσεις λειτουργίας.

 

Πρόσεξε, μη δίνεις μόνο σημασία στον ανεμιστήρα, αλλά και στο μέγεθος της ψύκτρας (σαφώς μεγαλύτερη επιφάνεια ψύξης στην περίπτωση του X1 που μάλιστα καλύπτει και τα voltage regulators).

 

Το sum up, στο X1 βρίσκουμε και μεγαλύτερο κενό χώρο (αν και όχι σημαντικά μεγαλύτερο) και το κυριότερο μεγαλύτερο και πιο αποδοτικό σύστημα ψύκτρας και ανεμιστήρα.

 

Άρα το ερώτημα παραμένει. Και εδώ πρόσθεσε επιπλέον και το άλλο στοιχείο.

Γιατί το Χ1 φέρει σημαντικά μεγαλύτερο τροφοδοτικό όσον αφορά την ισχύ.

 

p.s.: Το ps1, ps2 και ps3 στα fat μοντέλα, δε μπορείς να τα πεις μαζεμένα και "στενά".

Ιδίως τα ps2 και ps3 fat έχουν περισσότερα κοινά με το σασί του X1 παρά του ps4.

Δημοσ.

Εμενα το Χ1 μου φαινεται σαν να κολλησαν απλα ατσουμπαλα μερικα παλιά pc parts και ετοιμο, ενω το ps4 μοιαζει πιο σοφιστικέ και εξελιγμένο.. :P

 

Περα απο την πλακα αυτη ισως η ms να ηθελε να ειναι σιγουρη λογο RROD στο 360 οποτε και επελεξε μεγαλυτερη ψυκτρα ασχετα αν δεν θα χρειαζοταν οπως λες.

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...