johngamer Δημοσ. 4 Απριλίου 2015 Δημοσ. 4 Απριλίου 2015 Το hardware του ps4 δεν είναι φτιαγμένο για dx12, δεδομένου ότι η κάρτα γραφικών του ακολουθεί πιστά το GCN 1.0 με 1 command processor (και όχι 2 και 2 όπως του One) και χωρίς να έχει dedicated move engines, οπότε οποιαδήποτε αναβάθμιση των dev tools του ps4 θα αφορά βελτιστοποίηση του υπάρχοντος hardware και θα σκοπεύει κυρίως στο compute εκμεταλλευόμενο τα ACE's engines του ps4. Αντίθετα, στο X1 έχουμε 2 Command Processors, 2 Compute Processors (με 64 qeue's ) και move engines για real-time compression/decompression. Αυτή η διάταξη είναι απολύτως συμβατή με τις τεχνολογικές καινοτομίες του DX12 και θα επιτρέψει γρηγορότερα flow streams και mixed graphics & compute streams με την έλευση του DX12. Έχουμε δηλαδή δύο φιλοσοφίες σκέψης, από τη μία έχουμε το One που είναι σχεδιασμένο με βάση το next gen και στοχεύει στο μέλλον και από την άλλη το ps4 που είναι μία πολύ πολύ καλή υλοποίηση του υπάρχοντος software. Το τι θα κάνουν οι developers θα φανεί στο μέλλον, πάντως η ταυτόχρονα παρουσία του DX12 σε Χ1 και υπολογιστές, καθώς και ο μικρότερος χρόνος που απαιτείται για να γίνει porting από τη μία έκδοση στην άλλη, με κάνει να πιστεύω ότι θα έχουμε πολλές περιπτώσεις που lead platform θα είναι είτε το X1 είτε η έκδοση του υπολογιστή και μετά θα γίνεται port στο ps4. Αν γίνει το αντίθετο, δηλαδή να είναι lead το ps4 με τεχνολογία dx11.x και μετά να γίνονται port οι εκδόσεις σε pc και X1, τότε ολόκληρη η τεχνολογία θα μείνει πίσω και επιπλέον θα έχουμε μεγάλο χάσιμο προγραμματιστικού χρόνου. Διαβαζεις αυτον τον τρελο που λεει συνεχεια πως το One ειναι παντου καλυτερο και ενα σωρο συνωμοσιες περι υποβαθμισης του One? Μου διαφευγει το ονομα του...εχει κατι σαν blog.
cortaN@ Δημοσ. 4 Απριλίου 2015 Δημοσ. 4 Απριλίου 2015 Διαβαζεις αυτον τον τρελο που λεει συνεχεια πως το One ειναι παντου καλυτερο και ενα σωρο συνωμοσιες περι υποβαθμισης του One? Μου διαφευγει το ονομα του...εχει κατι σαν blog. Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς.. 'Oλα όσα ανέφερα παραπάνω, όσον αφορά το hardware, έχουν παρουσιαστεί επισήμως από την MS στις παρουσιάσεις της στο Hotchip το Σεπτέμβριο του 2013, στο architect panel review που διοργάνωσε το Digital Foundry για τη Microsoft αλλά και στη Στoκχόλμη σε internal παρουσίαση της AMD και της MS τον Ιούνιο του 2014 (AMD and MS Developer Day, Inside Xbox One). Όσον αφορά το software, κάποια από αυτά περιέχονται στο XDK leak του Οκτωβρίου του 2014 και κάποια άλλα στην παρουσίαση των Windows 10/Xbox One/DX12 (Mine goes to 12...slang) τον Ιανουάριο του 2015. Επιπλέον, υπάρχουν τα προσωπικά tweets του Phil Spencer και του Aaron που επιβεβαιώνουν το σχεδιασμό της αρχιτεκτονικής του One με βάση το DX12. Βεβαίως ορισμένοι εδώ θα έχουν ήδη παρατηρήσει ότι η on the spot ενημέρωσή σας από πλευράς μου σε διάφορα θέματα σχετικά με X1/MS/Win10/DX12 θα υπαινισσόταν είτε τεράστια εκδήλωση τυχαιότητας είτε internal πληροφόρηση. Αν ισχύει το δεύτερο, i stand by this, αλλά δε μπορώ να παραθέσω κάποια resources σχετικά με αυτό. Παραθέτω όμως τα αντίστοιχα links της 1ης και 2ης παραγράφου του post μου: http://www.hotchips.org/wp-content/uploads/hc_archives/hc25/HC25.10-SoC1-epub/HC25.26.121-fixed-%20XB1%2020130826gnn.pdf http://wccftech.com/microsoft-xbox-one-architecture-detailed-hot-chip-2013-features-5-billion-transistors/ http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-the-complete-xbox-one-interview http://de.slideshare.net/DevCentralAMD/inside-x-box-one-by-martin-fuller https://forum.beyond3d.com/threads/xbox-one-november-sdk-leaked.56362/ https://forum.beyond3d.com/threads/directx-12-the-future-of-it-within-the-console-gaming-space-specifically-the-xb1.55487/ https://www.youtube.com/watch?v=LP0FFKQkE7s http://www.gamepur.com/news/18201-spencers-gdc-panel-dx12-xbox-one-and-win-10-dx12-improve-gpu-and-cpu.html https://twitter.com/XboxP3/status/558768045246541824 https://twitter.com/xboxp3/status/446873135594225664 http://www.crytek.com/cryengine/presentations Θέλω να προσθέσω και κάτι άλλο, οι κύριες μηχανές γραφικών που έρχονται, όπως η Unreal 4, η Unity και άλλες, όλες βασίζονται στο DX12 σαν default set. 4
lepaterious Δημοσ. 4 Απριλίου 2015 Δημοσ. 4 Απριλίου 2015 Εγώ αντίθετα πιστεύω ότι οι διαφορές θα είναι πολύ μικρές. Είχα διαβάσει κάπου ενα άρθρο με κάποιον από τη CD Projekt που έλεγε ότι dx12 στο Xbox δεν σημαίνει πχ μεγαλύτερη ανάλυση ή καλύτερα γραφικά. Η ισχύς της gpu είναι συγκεκριμένη. Το κυριότερο που θα κάνει το dx12 (τουλάχιστον στην κονσόλα) είναι να απελευθερώσει πόρους από την αδύναμη CPU (κυρίως physics) και να τους μεταφέρει στη gpu. Λίγο καλύτερο frame rate θα δούμε σίγουρα αλλά εαν τώρα κάποιοι πιστεύετε ότι θα βλέπουμε 1080p παντού, 120fps, MSAA, μονόκερους και της Παναγιάς τα μάτια... δεν ξέρω ρε παιδιά... μήπως να κρατούσατε και λίγο μικρότερο καλάθι? Η Sony αυτή τη στιγμή στην ουσία χρησιμοποιεί την ανάλυση ως φθηνό marketing trick. Η MS που είναι και αυτή μανούλα σε αυτά τι νομίζετε ότι θα κάνει? Κοιτα απο την μια εχουν το καταλληλο εργαλειο για να πετυχουν οτι αποτελεσμα θελουν, Οι διαφορες ισως ειναι τεραστιες γιατι ειδικα τα παιχνιδια που θα γραφτουν σε καινουργιες μηχανες γραφικες που θα εχουν full support dx12 και οχι σε καποια παλια μηχανη... Παραδειγμα η unreal engine ειναι dx12 full και αυτο σημαινει οτι σαν μηχανη θα ειναι κοντα στο μεταλλο και ο dev θα μπορει να κανει παπαδες.... Δεν ξερουμε τo api της sony ποσο κοντα ειναι και αν δεν ειναι κοντα οι μηχανες δεν μπορουν να κανουν τιποτα παραπανω... Φυσικα η sony χρησιμοποιει φτηνο marketing και ελπιζω μελλοντικα καποιοι να δουν την φολα που λεγεται ps4.... Κάποια απο αυτά τα features όμως δεν γίνονται ήδη στο Xbox? Ως κονσόλα οι devs δεν έχουν ήδη πρόσβαση σε low level features σε σχέση με ένα παραδοσιακό PC? Ουτε στο pc υπαρχει μεχρι στιγμης προσβαση και αυτο..... Μονο τωρα το dx12 θα επιτρεπει σε devs να δουλεψουν το παιχνιδι και να χρησιμοποιουν το 100% των καρτων... Στην ουσια απο οσο ξερω τα παιχνιδια την gddr την χρησιμοποιουν ελαχιστα και σε συγκεκριμενους σκοπους.
johngamer Δημοσ. 4 Απριλίου 2015 Δημοσ. 4 Απριλίου 2015 Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς.. 'Oλα όσα ανέφερα παραπάνω, όσον αφορά το hardware, έχουν παρουσιαστεί επισήμως από την MS στις παρουσιάσεις της στο Hotchip το Σεπτέμβριο του 2013, στο architect panel review που διοργάνωσε το Digital Foundry για τη Microsoft αλλά και στη Στoκχόλμη σε internal παρουσίαση της AMD και της MS τον Ιούνιο του 2014 (AMD and MS Developer Day, Inside Xbox One). Όσον αφορά το software, κάποια από αυτά περιέχονται στο XDK leak του Οκτωβρίου του 2014 και κάποια άλλα στην παρουσίαση των Windows 10/Xbox One/DX12 (Mine goes to 12...slang) τον Ιανουάριο του 2015. Επιπλέον, υπάρχουν τα προσωπικά tweets του Phil Spencer και του Aaron που επιβεβαιώνουν το σχεδιασμό της αρχιτεκτονικής του One με βάση το DX12. Βεβαίως ορισμένοι εδώ θα έχουν ήδη παρατηρήσει ότι η on the spot ενημέρωσή σας από πλευράς μου σε διάφορα θέματα σχετικά με X1/MS/Win10/DX12 θα υπαινισσόταν είτε τεράστια εκδήλωση τυχαιότητας είτε internal πληροφόρηση. Αν ισχύει το δεύτερο, i stand by this, αλλά δε μπορώ να παραθέσω κάποια resources σχετικά με αυτό. Παραθέτω όμως τα αντίστοιχα links της 1ης και 2ης παραγράφου του post μου: http://www.hotchips.org/wp-content/uploads/hc_archives/hc25/HC25.10-SoC1-epub/HC25.26.121-fixed-%20XB1%2020130826gnn.pdf http://wccftech.com/microsoft-xbox-one-architecture-detailed-hot-chip-2013-features-5-billion-transistors/ http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-the-complete-xbox-one-interview http://de.slideshare.net/DevCentralAMD/inside-x-box-one-by-martin-fuller https://forum.beyond3d.com/threads/xbox-one-november-sdk-leaked.56362/ https://forum.beyond3d.com/threads/directx-12-the-future-of-it-within-the-console-gaming-space-specifically-the-xb1.55487/ https://www.youtube.com/watch?v=LP0FFKQkE7s http://www.gamepur.com/news/18201-spencers-gdc-panel-dx12-xbox-one-and-win-10-dx12-improve-gpu-and-cpu.html https://twitter.com/XboxP3/status/558768045246541824 https://twitter.com/xboxp3/status/446873135594225664 http://www.crytek.com/cryengine/presentations Θέλω να προσθέσω και κάτι άλλο, οι κύριες μηχανές γραφικών που έρχονται, όπως η Unreal 4, η Unity και άλλες, όλες βασίζονται στο DX12 σαν default set. Οχι απλα εισαι τοσο ενημερωμενος που υπεθεσα οτι τον ξερεις. Δεν τον θυμαμαι και θελω να τον βρω.
garrett156 Δημοσ. 4 Απριλίου 2015 Δημοσ. 4 Απριλίου 2015 ρε παιδια να αλλαξω λιγο συζητηση και να ρωτησω εαν παιζει να δουλεψει το mad catz sfiv fightstick που ειχα στο 360 και ειχα φτιαξει με sanwa κουμπια και μοχλο και ειναι τουμπανο στο xbox one????
red1 Δημοσ. 4 Απριλίου 2015 Δημοσ. 4 Απριλίου 2015 ρε παιδια να αλλαξω λιγο συζητηση και να ρωτησω εαν παιζει να δουλεψει το mad catz sfiv fightstick που ειχα στο 360 και ειχα φτιαξει με sanwa κουμπια και μοχλο και ειναι τουμπανο στο xbox one???? Δυστυχώς οχι Garrett - για'αυτό και έχουν "ξεσηκωθεί" μερικοί (αν και, τα stick δεν είναι τα μονα περιφερειακα με "προβλημα" στην συμβατότητα)... Είχα στάξει σε custom-ια stick ενα 200άρικο€ για το Χ360...μάντεψε γιατι το πούλησα... Street Fighter 5...με βλέπω να το παίζω με joypad (δυστυχώς), λέφτα δεν ξαναδίνω σε περιφερειακά αμα είναι να "τον πίνουμε" έτσι στην αλλαγή κάθε γενιάς κονσολών... 3
Fulgore Δημοσ. 4 Απριλίου 2015 Δημοσ. 4 Απριλίου 2015 ρε παιδια να αλλαξω λιγο συζητηση και να ρωτησω εαν παιζει να δουλεψει το mad catz sfiv fightstick που ειχα στο 360 και ειχα φτιαξει με sanwa κουμπια και μοχλο και ειναι τουμπανο στο xbox one???? http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/system/compatibility-with-xbox-360 Οπως αναφερθηκε οχι,ουτε για Arcade stick ουτε για Xbox360 controller(μονο στην Nintendo ειναι φενεται τρελοι και υπαρχει συμβατοτητα μεταξυ κονσολων...) 1
mikemilos Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 παιδια το xbox one ntsc region αν το παρω τι μειωνεκτημα θα εχω σε σχεση με το pal?
lak10 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 πηγα να βαλω συνδρομη στο live μεχρι το 2018 και δεν με αφσε γιατι λεει επιτρεπεται να εχεις live μονο μεχρι 36 μηνες υπολοιπο συνδρομης οχι παραπανω τι χαζομαρα ειναι αυτη?
garrett156 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 καλα και εσυ πραγματικα θελεις να εχεις τοση αβαντα στην συνδρομη;
lepaterious Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 παιδια το xbox one ntsc region αν το παρω τι μειωνεκτημα θα εχω σε σχεση με το pal? Δεν υπαρχει πλεον ntsc και pal. 1
lak10 Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 Δημοσ. 8 Απριλίου 2015 καλα και εσυ πραγματικα θελεις να εχεις τοση αβαντα στην συνδρομη; ειναι πρακτικο το θεμα τα δινεις μια φορα και τελος απο το goldxbox.gr την παιρνω 33 ευρω μπορει η microsoft να ανεβασει την τιμη που δεν θα γινει αλλα λεμε τωρα . τα λεφτα που εδωσα θα τα βγλαω απο τις προσφορες στο marketplace 1
cmi30 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Πάντως νομίζω ότι αν είσαι gamer αξίζει να έχεις gold συνδρομή και EA Access αφού με όλα αυτά τα δωρεάν παιχνίδια που έχεις στο Xbox One, κάνεις απόσβεση... 1
lak10 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 Δημοσ. 9 Απριλίου 2015 εκανα δωρο για πασχα στον εαυτο μου χειρηστηριο + charge kit παιδια το charge kit αξιζει τρομερα οι μπαταριε τελειωνουν πολυ πιο γρηγορα οσοι παιρνετε χειρηστηριο δωστε ενα 20ρικο και παρτε το πακετο με το charge kit
Προτεινόμενες αναρτήσεις