cortaN@ Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Έχουμε νέο performance test στο DF για το Witcher 3, με βάση το patch 1.03 εκατέρωθεν των 2 κονσολών (X1 και ps4). Στο νέο patch, οι αρχικές αναλύσεις παραμένουν, δηλαδή στο X1 έχουμε dynamic resolution που παίζει ανάμεσα στα 900p και 1080p, ανάλογα με το φόρτο της εκάστοτε scene (κάτι αντίστοιχο είχε γίνει στο CoD: Advanced Warfare και στο Wolfenstein: New Order διατηρώντας το framerate στα 60fps), προσπαθώντας εδώ για τη διατήρηση του frame rate κολλημένο στα 30 fps, ενώ στο ps4 έχουμε ανάλυση 1080p θυσιάζοντας το performance του παιχνιδιού. Πριν την εφαρμογή του νέου patch, το X1 έχαιρε υψηλότερων frames (30 με 40 fps average γύρω στα 35 fps), αλλά δεδομένου πως δεν υπήρχε frame cap στα 30 fps, αυτό οδηγούσε σε stuttering και αυξομειώσεις του frame rate. Με το νέο patch, το X1 αποκτάει καθαρό πλεονέκτημα στα frames διατηρώντας σχεδόν αναλλοίωτα τα 30fps σε οποιεσδήποτε συνθήκες, σε αντίθεση με το ps4 που σε stress moments φτάνει κοντά στα 20 fps και διατηρεί εκεί το frame rate οδηγώντας σαφώς σε μειωμένη απόδοση τουλάχιστον 20%. Δείτε τα 2 συγκριτικά βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=nev-qxmHR7c (δείτε από το 1:08 και μετά) https://www.youtube.com/watch?t=64&v=ezYecVMGwIA (δείτε από το 1:03 και μετά) Ειδικά στο 1ο video οι διαφορές είναι μεγάλες με το ps4 να φτάνει οριακά στα 20fps και το X1 να παίζει ανάμεσα στα 28-30, ουσιαστικά διατηρώντας το frame cap στα 30fps και εξαλείφοντας το stuttering καθόλι τη διάρκεια του παιχνιδιού. Διάφορα comments από το άρθρο του DF: "CD Projekt Red's latest patch 1.03 is a must if you haven't already downloaded it, with The Witcher 3's frame-rates tweaked for the better on both PlayStation 4 and Xbox One over its day one state. Counting in at 500MB, a 30fps cap is crucially also added to Xbox One with this update, at last evening out its frame-pacing to give smoother results." "Resolutions are unchanged too; PS4 makes the most of a native 1920x1080 frame-buffer, while Xbox One upscales from 1600x900 in most areas." "Performance is another matter though. On Xbox One especially, we see the addition of a proper 30fps cap giving us a far more consistent rate of motion in play. Where before it ran unlocked between 30-40fps, causing stutters as frame-rates lurched up and down the graph, patch 1.03 forces all motion to a single rate of refresh. The end result is exactly as you'd expect; battles and fast gallops across The White Orchard benefit hugely by running at a straight 30fps - a smoother ride, only dropping frames as heavy transparencies enter the picture." "In terms of direct platform-to-platform comparisons on patch 1.03, PS4 and Xbox One are both capped to 30fps now, but Microsoft's console does hold a steadier line on balance. In almost every segment of gameplay tested, the performance overhead on Xbox One prior to the patch now translates to a confident 30fps cap - and with far fewer stutters below." "It's an advantage also seen in The Witcher 3's in-engine cut-scenes. As before, PS4 automatically locks to the 20fps line at any sign of dropping below 30fps. By comparison Xbox One lurks at the 25fps mid-point, freely updating with frames as and when they become available. The net result is that PS4 typically runs at a slower, more sluggish rate in every scene tested." "On balance, it's an improvement on both sides but Xbox One owners have a bigger reason to celebrate this update. Though it struggles to match the clarity of PS4's native 1920x1080 output, the 30fps cap is better adjusted for Microsoft's platform in practice, with fewer stutters during play giving it a tangible performance advantage." - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Άλλη μία περίπτωση στην οποία οι δύο εκδόσεις έχουν διαφορετικό προσανατολισμό, στην πρώτη περίπτωση έχουμε προσπάθεια για balance χρησιμοποιώντας dynamic resolution (900p ~ 1080p) με κύριο στόχο το consistent performance και στη δεύτερη προσπάθεια για διατήρηση της ανάλυσης 1080p, προφανώς για λόγους marketing (γιατί δε νομίζω να προτιμάει πολύς κόσμος να παίζει στα 1080p με μειώσεις του frame rate στα 20fps) εις βάρος του frame rate... Τα συμπεράσματα δικά σας... 2
metallica 13 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 μονο που στα cutscenes δεν παιζεις...οπως θες τα παρουσιαζεις cortana... 1
Anastazio Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Έχουμε νέο performance test στο DF για το Witcher 3, με βάση το patch 1.03 εκατέρωθεν των 2 κονσολών (X1 και ps4). Στο νέο patch, οι αρχικές αναλύσεις παραμένουν, δηλαδή στο X1 έχουμε dynamic resolution που παίζει ανάμεσα στα 900p και 1080p, ανάλογα με το φόρτο της εκάστοτε scene (κάτι αντίστοιχο είχε γίνει στο CoD: Advanced Warfare και στο Wolfenstein: New Order διατηρώντας το framerate στα 60fps), προσπαθώντας εδώ για τη διατήρηση του frame rate κολλημένο στα 30 fps, ενώ στο ps4 έχουμε ανάλυση 1080p θυσιάζοντας το performance του παιχνιδιού. Πριν την εφαρμογή του νέου patch, το X1 έχαιρε υψηλότερων frames (30 με 40 fps average γύρω στα 35 fps), αλλά δεδομένου πως δεν υπήρχε frame cap στα 30 fps, αυτό οδηγούσε σε stuttering και αυξομειώσεις του frame rate. Με το νέο patch, το X1 αποκτάει καθαρό πλεονέκτημα στα frames διατηρώντας σχεδόν αναλλοίωτα τα 30fps σε οποιεσδήποτε συνθήκες, σε αντίθεση με το ps4 που σε stress moments φτάνει κοντά στα 20 fps και διατηρεί εκεί το frame rate οδηγώντας σαφώς σε μειωμένη απόδοση τουλάχιστον 20%. Δείτε τα 2 συγκριτικά βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=nev-qxmHR7c (δείτε από το 1:08 και μετά) https://www.youtube.com/watch?t=64&v=ezYecVMGwIA (δείτε από το 1:03 και μετά) Ειδικά στο 1ο video οι διαφορές είναι μεγάλες με το ps4 να φτάνει οριακά στα 20fps και το X1 να παίζει ανάμεσα στα 28-30, ουσιαστικά διατηρώντας το frame cap στα 30fps και εξαλείφοντας το stuttering καθόλι τη διάρκεια του παιχνιδιού. Διάφορα comments από το άρθρο του DF: "CD Projekt Red's latest patch 1.03 is a must if you haven't already downloaded it, with The Witcher 3's frame-rates tweaked for the better on both PlayStation 4 and Xbox One over its day one state. Counting in at 500MB, a 30fps cap is crucially also added to Xbox One with this update, at last evening out its frame-pacing to give smoother results." "Resolutions are unchanged too; PS4 makes the most of a native 1920x1080 frame-buffer, while Xbox One upscales from 1600x900 in most areas." "Performance is another matter though. On Xbox One especially, we see the addition of a proper 30fps cap giving us a far more consistent rate of motion in play. Where before it ran unlocked between 30-40fps, causing stutters as frame-rates lurched up and down the graph, patch 1.03 forces all motion to a single rate of refresh. The end result is exactly as you'd expect; battles and fast gallops across The White Orchard benefit hugely by running at a straight 30fps - a smoother ride, only dropping frames as heavy transparencies enter the picture." "In terms of direct platform-to-platform comparisons on patch 1.03, PS4 and Xbox One are both capped to 30fps now, but Microsoft's console does hold a steadier line on balance. In almost every segment of gameplay tested, the performance overhead on Xbox One prior to the patch now translates to a confident 30fps cap - and with far fewer stutters below." "It's an advantage also seen in The Witcher 3's in-engine cut-scenes. As before, PS4 automatically locks to the 20fps line at any sign of dropping below 30fps. By comparison Xbox One lurks at the 25fps mid-point, freely updating with frames as and when they become available. The net result is that PS4 typically runs at a slower, more sluggish rate in every scene tested." "On balance, it's an improvement on both sides but Xbox One owners have a bigger reason to celebrate this update. Though it struggles to match the clarity of PS4's native 1920x1080 output, the 30fps cap is better adjusted for Microsoft's platform in practice, with fewer stutters during play giving it a tangible performance advantage." - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Άλλη μία περίπτωση στην οποία οι δύο εκδόσεις έχουν διαφορετικό προσανατολισμό, στην πρώτη περίπτωση έχουμε προσπάθεια για balance χρησιμοποιώντας dynamic resolution (900p ~ 1080p) με κύριο στόχο το consistent performance και στη δεύτερη προσπάθεια για διατήρηση της ανάλυσης 1080p, προφανώς για λόγους marketing (γιατί δε νομίζω να προτιμάει πολύς κόσμος να παίζει στα 1080p με μειώσεις του frame rate στα 20fps) εις βάρος του frame rate... Τα συμπεράσματα δικά σας...
cortaN@ Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 μονο που στα cutscenes δεν παιζεις...οπως θες τα παρουσιαζεις cortana... Εγώ δεν παρουσιάζω παρά τη σύγκριση του DF, η οποία καταλήγει σε κάποια συμπεράσματα. Τα cutscenes συμφωνώ είναι το λιγότερο, το πρόβλημα σαφώς και έγκειται στο playthrough, στο gameplay. Ειδικά στα swarms το ps4 πέφτει σταθερά στα 20 fps, όπως φαίνεται από το 1ο video. Προσωπικά προτιμώ dynamic res (900p ~ 1080p) με 30fps cap, παρά 1080p με αυτές τις πτώσεις, αλλά περί ορέξεως... 2
metallica 13 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 παντως βγαινει και αλλο patch οποτε μην το δενεις και κομπο οτι ετσι θα ειναι τα πραγματα!εχει τα θεματακια του το παιχνιδι γενικα!θελει βελτιωση παντου!
gkalas Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Το θέμα είναι οτι το Ps4 πληρώνει το 1080p πολύ ακριβά αλλά έχει στηριχτεί εκεί το marketing οπότε δε μπορούν να κάνουν και πολλά. Επίσης αποδεικνύεται οτι τα περι 50% δυνατότερο μηχάνημα είναι για να γελάνε και οι πέτρες.Καπου κερδίζει το καθένα και κάπου χάνει. 3
metallica 13 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 50% δεν ξερω αν ειναι αλλα δυνατοτερο απο το one ειναι!αυτο ειναι δεδομενο πλεον!
gkalas Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 (επεξεργασμένο) Αλέξη η δύναμη αυτή η παραπάνω δε κάνει τη διαφορά όμως. Να έτρεχε το ενα στα 60fps και το άλλο στα 30 ή στα 40 να πεις ναι υπάρχει διαφορά. Εδώ μιλάμε οτι σε πολλά παιχνίδια βλέπεις να πέφτει το frame rate κάτω απο 30.Οι διαφορές τους είναι πραγματικά ανευ σημασίας. Είναι σα να μου λες οτι ενα αμάξι είναι πιο δυνατό επειδή εχει 3 άλογα παραπάνω. Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2015 από gkalas 2
ultralisk Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 εγώ ξέρω ότι και οι δύο κονσόλες ΔΕΝ μπορούν τα 1080p χωρίς προβλήματα...οπότε ας το αφήσει και η SONY το θέμα, μπας και δώσει έστω αυτή περισσότερα fps 3
JohnVani18 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Εξάλλου, ποιός δεν θυμάται τις υποσχέσεις απο το '05 (περίπου) για gaming στα 1080p με 60fps? Και μέχρι σήμερα.. Τζίφος και οι δύο.
nzeppos Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 (επεξεργασμένο) Δεν πάμε καλά. Το Elder Scrolls online που βγαίνει 8/6 έχει κάπου 80 ευρώ στο Hong Kong market (690HKD). Και απ' ότι κατάλαβα δεν είναι καν η Imperial έκδοση (αν και δεν το έψαξα και πολύ). Χώρια τα 55 GB. Έχουμ' ξεφύγ'... edit: Άκυρο, τελικά η παραπάνω τιμή είναι για την Imperial edition. Η κανονική έχει "μόνο" 65 ευρώ (560HKD). Και οι δύο αναφέρονται στην Tamriel unlimited που δεν θα έχει καθόλου συνδρομή, άρα μάλλον έτσι δικαιολογείται η υψηλή τιμή. Όχι ότι έχω σκοπό να το αγοράσω, αφού ακόμα δεν έχω τελειώσει το Skyrim (σε PC, με mods/expansions κλπ εννοείται). Χώρια τα GTA V, Witcher 3 κλπ. Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2015 από nzeppos
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Αλέξη η δύναμη αυτή η παραπάνω δε κάνει τη διαφορά όμως. Αν στην προηγουμενη γενια εκανε την διαφορα το 720p vs 719p γιατι δεν κανει σε αυτη το 1080p vs 900p ή 720p. Μπερδευομαι. Τοτε ειχαμε αναλυσεις επι αναλυσεων για τις ''τεραστιες'' διαφορες των multiplatform. Γενικα συμφωνω μαζι σου, αλλα λιγη σταθεροτητα δεν βλαπτει.To ινσομνια με ειχε συνηθισει να τα κοιταει αυτα, οποτε συμφωνα με αυτο το φορουμ οι διαφορες σε αυτη τη γενια μεταξυ των κονσολων ειναι τιτατανοτεραστιες. Ετσι με εμαθε.
nzeppos Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Το 1080p με το 720p έχουν σημαντική διαφορά (ειδικά στις πολλές ίντσες), αφού το πρώτο έχει υπερδιπλάσια pixel από το δεύτερο. Τα 900p πάλι έχουν κάπου 40% λιγότερα pixel, κάτι που κάνει ορατή τη διαφορά είτε σε παράθεση screenshots, είτε στις πάρα πολλές ίντσες. Σπανίως όμως σε πραγματικές συνθήκες για τη συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών. Το θέμα είναι να παίζεται και ανθρώπινα το παιχνίδι, να μην έχει stuttering κλπ. Κάτι που τις περισσότερες φορές έχει μεγαλύτερη σημασία από την ίδια την ανάλυση (πχ. σε ένα ραλάκι ή ένα FPS προφανώς το 720p@60fps είναι προτιμότερο από το 1080p@30fps.). Το PS4 προφανώς και είναι (λίγο ή πολύ) τεχνικά ανώτερο του Xbox One, κάτι που, για ένα λόγο που προσωπικά αδυνατώ να κατανοήσω, ευχαριστεί ιδιαιτέρως τους κατόχους του πρώτου. Είχα 360 και PS3 και δεν θυμάμαι να μπήκα ποτέ στη λογική ποιο είναι καλύτερο του άλλου. Μια χαρά ήταν το καθένα, είχε τα υπέρ και τα κατά του. Τα ίδια γίνονται και με αυτή τη γενιά. Και μόνο που ο κάτοχος της τάδε κονσόλας τρώει το χρόνο του προσπαθώντας να εξηγήσει που υπερέχει έναντι της άλλης σε κάποιους που δεν θέλουν να καταλάβουν (ή σε ατέλειωτα συγκριτικά τεστ), είναι πέρα από την αντίληψή μου.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Προσωπικα με ενδιαφερει το software πανω απ'ολα. Απλα θυμαμαι οτι γινοταν πανικος για τις διαφορές στα multiplatform στην προηγουμενη γενια που ηταν κατ'εμε μικροτερες, δεν αφορουσαν ολα τα multiplatform και στα exclusives βλεπαμε το αναποδο. Το θετικο ομως ειναι οτι ηρεμισαμε(τουλαχιστον στην κοντρα ps4vsOne, γιατι παντα θα εχεις του pcακιδες να πεταγονται απο το πουθενα για να δειξουν τη πραματεια τους). Ουτε θελω να φανταστω τι θα διαβαζαμε εδω αν το ps4 ηταν Οne και το One ps4. Παλι καλα ΥΓ.Στη 37 μου το 900p παιζει να ειναι και το ιδανικο χεχε
Προτεινόμενες αναρτήσεις