Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Async Compute Support comes for Xbox One In Unreal 4 Engine:

 

https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Programming/Rendering/ShaderDevelopment/AsyncCompute/index.html

 

 

 

Παραθέτω και απόσπασμα:

 

"The Rendering Hardware Interface (RHI) now supports asynchronous compute (AsyncCompute) for Xbox One. This is a good way to utilize unused GPU resources (Compute Units (CUs), registers and bandwidth), by running dispatch() calls asynchronously with the rendering. For example, if half the CUs are unused during a particular rendering pass, those CUs could potentially be utilized by an asynchronous compute job."

 

"This feature was implemented by Lionhead Studios. We integrated it and indend to make use of it as a tool to optimize the XboxOne rendering."

  • Like 3
  • Απαντ. 14,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Async Compute Support comes for Xbox One In Unreal 4 Engine:

 

https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Programming/Rendering/ShaderDevelopment/AsyncCompute/index.html

 

 

 

Παραθέτω και απόσπασμα:

 

"The Rendering Hardware Interface (RHI) now supports asynchronous compute (AsyncCompute) for Xbox One. This is a good way to utilize unused GPU resources (Compute Units (CUs), registers and bandwidth), by running dispatch() calls asynchronously with the rendering. For example, if half the CUs are unused during a particular rendering pass, those CUs could potentially be utilized by an asynchronous compute job."

 

"This feature was implemented by Lionhead Studios. We integrated it and indend to make use of it as a tool to optimize the XboxOne rendering."

 

Δυστυχώς εγώ προσωπικά έχω σταματήσει να τα διαβάζω αυτά. Έχουν πει τοοοοοσα...Το είχα πει από τους πρώτους και με βάφτισαν PS fanboy και ξέρω γω τι άλλο...Την παρούσα στιγμή δεν χρειάζεται πιο δυνατό xbox η MS, περισσότερες πωλήσεις χρειάζεται. Μέχρι να γίνει αυτό, όλα τα multiplatform θα είναι port του ps4, με ένα υποτυπώδες optimization για το xbox. Τι να το κάνεις το asynccompute τότε? Ποιός developer θα κάτσει να ξοδέψει για ξεχωριστό build για το xbox για να αξιοποιήσει καλύτερα το hardware του με τόσους λιγότερους υποψήφιους αγοραστές σε σχέση με το ps4? 

 

Το πως θα φέρει περισσότερες πωλήσεις ας το σκεφτεί η ΄ίδια η MS...Ήδη το ps4 έχει την ίδια τιμή στην Αμερική με το xbox, σε λίγες μέρες μάλλον θα ανακοινωθεί το αυτό και για την Ευρώπη...Έπρεπε το xbox να έχει πάει στα 299€...χθές! 399€ με το elite controller, και να βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη και να φέρει exclusive τίτλους. Αντί να κάνει αυτά κοπιάζει να προσφέρει τα ίδια με την sony και χάνει κι από πάνω τον μεγαλύτερο multiplatform τίτλο που είχε υπό την προστασία της, το COD. Αν μη τι άλλο το cod ήταν αυτό που την κράτησε στο παιχνίδι μέχρι να βγάλει 1-2 exclusive...Αυτήν τη στιγμή ο μόνος λόγος που με κρατά από το να παρατήσω την ιδέα να πάρω xbox είναι το forza. Κι από μόνο του δεν θα είναι αρκετό για πολύ ακόμα...

Δημοσ.

Το async compute (για όσους γνωρίζουν τι είναι ακριβώς) είναι κοινό σε PS4 & Xbone... το PS4 δεν τρέχει UE4; Ε θα έρθει και εκεί. Πολύ καλά νέα.

Δημοσ.

Θα το αναφερω και στο topic του Halo 5 αλλα εχει event by Microsoft και Πλαισιο στις 27 και 30 του μηνα σε Αθηνα και Σαλονικα παρακαλω(και πλακα πλακα μπραβο που γινεται το event και στις 2 μεγαλες πολεις να μην μεινει κανενας παραπονεμενος) με θεμα προφανως το αναμενομενο Halo 5 

 

http://gr.ign.com/halo-5/21135/news/halo-5-official-launch-event-se-athena-kai-thessal

 

Τριτη 27 στην Αθηνα και  Παρασκευη 30 στην Θεσσαλονικη(πλακα πλακα πιο πολυ θα βολεψει η Παρασκευη κυριως για οσους δουλευουν)


Οσο για την Microsoft αν θυμαμαι καλα σε πιο παλια συνεντευξη ειχε παραδεχτει οτι δεν βλεπει να φτανει ουτε για πλακα τις πωλησεις του PS4. Και σε αυτο δυστηχως φταιει αποκλειστικα εκεινη,αρχικα με την απιστευτη γκαφα που εκανε πριν βγει η κονσολα με τα περι Drm και επισης που δεν ενισχυσε την κονσολα με exclusive τιτλους στις αρχες που η κονσολα της ειχε το πλεονεκτημα της χαμηλοτερης τιμης(και για πολλους και του καλυτερου controller τουλαχιστον απο θεμα κατασκευης).

Δημοσ.

Το async compute (για όσους γνωρίζουν τι είναι ακριβώς) είναι κοινό σε PS4 & Xbone... το PS4 δεν τρέχει UE4; Ε θα έρθει και εκεί. Πολύ καλά νέα.

Κανονικοτατα.

Δημοσ.

Παιδια τι γνωμη εχετε για τα AA batteries του xbox one controller? Δεν ξερω εαν ειμαι κατα η οχι..

 

Αν και δεν κατάλαβα ακριβώς την ερώτηση (μάλλον είναι πολύ πρωί ακόμα), η καλύτερη λύση είναι ίσως αυτή:

 

http://www.amazon.co.uk/Panasonic-2450mAh-Eneloop-BK-3HCCE-Battery-Black/dp/B00JWC40JY

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδια τι γνωμη εχετε για τα AA batteries του xbox one controller? Δεν ξερω εαν ειμαι κατα η οχι..

 

Με Eneloop είσαι άρχοντας!

 

Μακριά από το Play & Charge kit της MS... απορώ γιατί το αγοράζει ο κόσμος.

  • Like 1
Δημοσ.

Μικρή σημασία έχει αυτό. Οι πωλήσεις cross-gen τίτλων είναι στο 2-3% (τρίχες).

 

Επίσης, μην ξεχνάμε πόσες κονσόλες είναι στα σκουπίδια λόγω RROD/YLOD...

Δημοσ.

Γιατι να μην αξιζει???Με 7.5ευρω δεν αγοραζεις ουτε χαρτες για το Call Of Duty ή το Battlefield. Στην ουσια μιλαμε για παιχνιδι που το πουλανε φθηνοτερα απο Dlc.Αξιζει με τα 1000 τουλαχιστον για συλλογη και Console exclusive.

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...