Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και δεν αναφέρθηκε (ή το κατάλαβε κάποιος) να το πω ...

HRTF = HoloLens ...

https://www.microsoft.com/microsoft-hololens/en-us

 

 

Τι εννοείς HRTF=HoloLens; Στο link απλά παρουσιάζεται το HoloLens δεν πρόσεξα να λέει κάτι για HRTF ή xbox. Θα υπάρχει υποστήριξη του Hololens στο xbox;

Επεξ/σία από gRim
Δημοσ.

 

Αυτος είναι ο επεξεργαστής, το ήξερα. Νόμιζα ότι έλεγε για κάποια είδη processing. Είναι ανούσιο να μιλάμε εμείς για τους διάφορους επεξεργαστές που έχει το καθένα και τα API που χρησιμοποιούνται. Οι developers ζητάνε ευκολία και ευελιξία σε αυτά τα θέματα. Από αυτούς εξαρτάται...Οι διαφορές που μπορεί να έχουν οι επεξεργαστές μεταξύ τους φαίνονται μόνο όταν στριμάρουν ασυμπίεστα και έχει γίνει καλή δουλεία πάνω στο παιχνίδι. Και πάλι είναι υποκειμενικό απέναντι σε μορφές συμπίεσης καλοδουλεμένες όπως έιναι το dolby digital και το dts. Επίσης μην βάζετε ταμπέλες HRTF ή BRTF σε codecs, επεξεργαστές, API, headset και ξέρω γω τι άλλο...πολλά codecs έχουν χτιστεί πάνω σε αυτά τα πρότυπα (αν όχι όλα μέχρι ένα σημείο). Αυτά είναι απλά μια μεθοδολογία και τίποτα άλλο. 

Δημοσ.

Ρώτησες τι είδους DSP έχει και σου απάντησα (το ίδιο που υπάρχει σε PS4 APU, AMD APUs, AMD GPUs). IP της Tensilica είναι βασικά, το οποίο κάνει licence η AMD.

 

Αν ήξερες τι DSP έχει, τότε γιατί ρώτησες;

 

Όποιος κάτσει να το ψάξει, θα δει ότι δεν είναι τελείως αυτόνομο και ότι θέλει πόρους από CPU/GPU & RAM.

 

ΥΓ: Τα υπόλοιπα δεν χρειάζονται...

  • Like 1
Δημοσ.

Ξαναλέω...γιατί νόμιζα ότι εννοούσε ότι έχει διάφορα ds processing, το DTS είναι ένα codec/ φορμαρ DSP...Νόμιζα ότι εννοούσε πως είχε και άλλα από άλλους γιατί είπε "ένα σκασμό", όχι τι είδους processor φοράει. Αυτό. 

Δημοσ.

Μα ΟΛΑ είναι σε raw μορφή κάποια στιγμή! Ειδικά στα παιχνίδια! Και εξαρτάται από το API που θα χρησιμοποιήσουν. Έχεις μήπως κανα 128 ηχεία και βάλε σπίτι σου για να στα δώσει σε raw μορφή; Όχι...Γι αυτό χρησιμοποιουν DSP...Ένα από αυτά είναι το DTS που, ναι, είναι συμπιεσμένο. Υπάρχει και το DTS-HD που έιναι ασυμπίεστο, νομίζεις ότι δεν χρειάζεται Processing ή αποκωδικοποίηση σε αυτό; Και το Atmos ασυμπίεστο είναι. Ή μήπως νομίζεις ότι το 3d της 3d sound δεν μπορεί να είναι συμπιεσμένο; Ίσως και αυτό χρειάζεται codec δεν το ξέρω, σίγουρα δεν το δίνει τσάμπα...

 

EDIT. 

 

Έκατσα και έψαξα και είδα ότι τουλάχιστον τα Battlefront και Overwach υποστηρίζουν Atmos. Στο PC φυσικά. Τι σημαίνει αυτό; ότι αγόρασε το developer τον codec της Dolby για να βγάλει αυτά που έχει στο παιχνίδι σε raw μορφή...Αυτό δεν σημαίνει ότι θα το παίξεις με atmos χωρίς decoder. Χρειάζεσαι κάρτα ήχου (ds processor) με Atmos decoder για ακουστικά ή ψηφιακό ενισχυτή με atmos για σύνδεση σε ηχοσύστημα. 

Με λίγα λόγια, στο Xbox one, θα μπορείς πλέον να έχεις atmos στα ακουστικά χωρίς usb κάρτα ήχου. Αν πχ υποστήριζε το ps4 dolby headphones, δεν θα χρειαζόσουν ξέρω γω astro mixamp για τα ακουστικά σου.

Δημοσ.

Δεν ξέρω γιατί διαστρεβλώνεις αυτά που γράφω και γιατί συγχέεις το Tensilica DSP με το DTS compression.

 

Καμία σχέση το 3D audio (128 virtual ηχεία) με το matrix-encoded (5.1, 7.1).

 

Μπορείς να καταλάβεις ότι το Tensilica DSP παίρνει τον ήχο σε raw (PCM) μορφή για επεξεργασία και δεν καταλαβαίνει από DD/DTS; Μίλησα πουθενά για 128 physical ηχεία σε σπίτι; Ούτε επίτηδες να το έκανες...

 

Εκτός αυτού, πλέον οι περισσότεροι παίζουν με HDMI, που βγάζει LPCM output (2.1, 5.1, 7.1).

 

Τα DD/DTS 5.1 ήταν δημοφιλή φορμά τις εποχές που παίζαμε με οπτική ίνα (Toslink). Τα DD/DTS 7.1 αφορούν ταινίες και όχι παιχνίδια (λόγω licensing). Το LPCM είναι τσάμπα και γι' αυτό το προτιμούν πλέον (και λόγω HDMI όπως είπα).

 

Αυτά, γιατί πολύ το κουράσαμε.

Δημοσ.

PCM μπορώ να έχω κάνει ένα DTS σήμα. Αν έχει γίνει η αποκωδικοποίηση εκ των προτέρων. Σε PCM μορφή δίνει το astro mixamp το Dolby headphones στον DAC...Αν έχω τα Atmos codecs αγορασμένα μπορώ να κάνω στο pc την αποκωδικοποίηση και να στείλω LPCM στον ενισχυτή μου. Θα παίξει atmos να είσαι σίγουρος...PCM δεν σημαίνει raw. Raw μιλάμε σε επίπεδο API. DirectSound, OpenAL, xaudio2, κτλ. 

Δεν συγχέω κάτι, απλά χρησιμοποιώ τις σωστές ορολογίες, ξέρω πολύ καλά τις διαφορές. 

 

edit. Ακόμα και σε raw επίπεδο χρησιμοποιούν lossy αρχεία...

Δημοσ.

Λες ότι ξέρεις τις ορολογίες, αλλά από την άλλη λες ότι το DTS-HD είναι ασυμπίεστο... ούτε ασυμπίεστο είναι, ούτε το χρησιμοποιούν τα παιχνίδια.

Δημοσ.

Ναι το μήνυμά μου σε αυτό πήγαινε στον επεξεργαστή/ες όχι τα codecs και ότι ναι όσο και να θέλουν και αυτοί cpu time δεν το θεωρώ τόσο όσο να κόβουν πόρους από αλλού.

 

Κατά τα άλλα εγώ είχα μείνει στο αρχικό rumor για extra hardware στο audio block το οποίο είχα διαβάσει γιατί μου είχε κάνει εντύπωση αλλά δεν το παρακολούθησα στην συνέχεια. Μου φάνηκε λογικό αν μη τι άλλο λόγω kinnect τότε και λόγω άλλων customιων (esram πχ).


Βασικά για να λυθεί η παρεξήγηση για αυτήν την εικόνα μιλούσα.

capture2qj23.png

 

 

 

Το ότι η realtek π.χ. αν δεν κάνω λάθος ονομάζει τα onboard chip της σε πολλές μητρικές ως "codec" βοηθάει στο να περιπλέκονται οι έννοιες.

Δημοσ.

Πάντως ο προβληματισμός IMHO θα έπρεπε να εστιαστεί εδώ (το έβαλα και πιο πάνω, αλλά πέρασε στο ντούκου):

https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/40qhph/how_creative_nearly_brought_back_great_pc_audio/

Αυτό που λέει περί HRTF είναι πανάρχαια τεχνολογία (90s) η οποία θάφτηκε (?) και τώρα ξαφνικά βγαίνει από το συρτάρι... γιατί; Για να πουλάνε ακριβά headset διάφοροι χρόνια τώρα, όταν την ίδια δουλειά μπορεί να την κάνει ένα stereo headset;

 

Food for thought...

Δημοσ.

Λες ότι ξέρεις τις ορολογίες, αλλά από την άλλη λες ότι το DTS-HD είναι ασυμπίεστο... ούτε ασυμπίεστο είναι, ούτε το χρησιμοποιούν τα παιχνίδια.

 

Μάλλον μπερδεύτηκες στο wikipedia που θα αναφέρει ότι φέρει και το DTS core που είναι lossy...Ασυμπίεστο είναι. Και δεν υπάρχει στα παιχνίδια γιατί δεν υπάρχει ανάγκη...τα 1.5mbps του DTS είναι ΥΠΕΡ αρκετά. Στις περισσότερες περιπτώσεις είναι λιγότερα και από τα 640kbps του DD...Δεν υπάρχει καμία ανάγκη για lossless στα παιχνίδια...Το atmos δεν υπάρχει γι αυτή την ανάγκη...

Δημοσ.

@johngamer

 

Υπάρχουν 2 είδη compression: lossy & lossless.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/DTS-HD_Master_Audio

 

Δεν έχει εφαρμογή όμως στα παιχνίδια. Παλιά που δεν υπήρχε HDMI, αλλά Toslink, αναγκαστικά πλήρωναν royalties για DD/DTS 5.1.

 

Ασυμπίεστο είναι το LPCM. Όπως φεύγει από το μηχάνημα, έτσι ακριβώς το διαβάζει ο ενισχυτής, χωρίς καμία επεξεργασία/decoding.

 

Τι εννοείς δεν υπάρχει ανάγκη για ασυμπίεστο; Γνωρίζεις ότι τα PS3 & Wii U στέλνουν πολυκάναλο LPCM μέσω HDMI; Δεν είναι κάτι καινούριο...

 

Έχω 7.1 ηχοσύστημα εδώ και χρόνια... αν μη τι άλλο το θεωρώ σημαντικό μέρος της εμπειρίας στο gaming. Οι περισσότεροι βολεύονται με τα ηχειάκια της τηλεόρασης και κυνηγάνε αναλύσεις (4K και πάει λέγοντας).

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...