Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντως ο προβληματισμός IMHO θα έπρεπε να εστιαστεί εδώ (το έβαλα και πιο πάνω, αλλά πέρασε στο ντούκου):

 

https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/40qhph/how_creative_nearly_brought_back_great_pc_audio/

 

Αυτό που λέει περί HRTF είναι πανάρχαια τεχνολογία (90s) η οποία θάφτηκε (?) και τώρα ξαφνικά βγαίνει από το συρτάρι... γιατί; Για να πουλάνε ακριβά headset διάφοροι χρόνια τώρα, όταν την ίδια δουλειά μπορεί να την κάνει ένα stereo headset;

 

Food for thought...

 

Γιατί το μαρκετινγκ του HRTF έστεκε τότε. Τώρα έχει άλλα ονόματα. Όπως σου είπα το Dolby headphones είναι HRTF based, ένα βήμα παραπάνω. Απλά πήγαν να βάλουν την ταμπέλα του HRTF σε προιόντα για να πουλήσουν. Τώρα δεν βάζουν την ταμπέλα του dolby headphones? To ίδιο είναι. Το dolby headphones είναι o codec, το HRTF είναι η μέθοδος, το μοντέλο που χρησιμοποίησαν για να αναπτύξουν τον αλγόριθμο επεξεργασίας. 

ψάξε για το Astoundsound 3D που δεν χρησιμοποιήθηκε και είναι στα χαρτιά καλύτερο από όποια μορφή hrtf virtual surround.

 

 

@johngamer

 

Υπάρχουν 2 είδη compression: lossy & lossless.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/DTS-HD_Master_Audio

 

Δεν έχει εφαρμογή όμως στα παιχνίδια. Παλιά που δεν υπήρχε HDMI, αλλά Toslink, αναγκαστικά πλήρωναν royalties για DD/DTS 5.1.

 

Ασυμπίεστο είναι το LPCM. Όπως φεύγει από το μηχάνημα, έτσι ακριβώς το διαβάζει ο ενισχυτής, χωρίς καμία επεξεργασία/decoding.

 

Έχω 7.1 ηχοσύστημα εδώ και χρόνια... αν μη τι άλλο το θεωρώ σημαντικό μέρος της εμπειρίας στο gaming. Οι περισσότεροι βολεύονται με τα ηχειάκια της τηλεόρασης και κυνηγάνε αναλύσεις (4K και πάει λέγοντας).

 
Και το DTS-HD και το Dolby trueHD είναι ασυμπίεστα. Τα είπα για το LPCM όσο πιο απλά γίνεται. Μπορείς να στείλεις οτιδήποτε ως LPCM αρκεί να γίνει από πριν η αποκωδικοποίηση. 
Στο δεύτερο συμφωνώ και επαυξάνω. 

 

 

  • Απαντ. 14,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πάντως από το Link που παρέθεσε ο bedazzled http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=693412 και τα post από το beyond3d οι απόψεις διίστανται ότι το "shape" δεν είναι κάτι εκτός και ξεχωριστό από τα 4 Tesnilica DSP cores, την σχέση τους με το Kinnect κτλπ.

 

Και το αν είναι ίδιο με αυτό του ps4 ή όχι.

 

Μπείτε στον κόπο και διαβάστε το 2 σελίδες είναι σε τελική. Και το γιατί ΔΕΝ θα χρειαζόταν να κόψει πόρους από κάπου το xbox one.. όπως το dashboard.

Δημοσ.

Πάντως από το Link που παρέθεσε ο bedazzled http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=693412 και τα post από το beyond3d οι απόψεις διίστανται ότι το "shape" δεν είναι κάτι εκτός και ξεχωριστό από τα 4 Tesnilica DSP cores, την σχέση τους με το Kinnect κτλπ.

 

Και το αν είναι ίδιο με αυτό του ps4 ή όχι.

 

Μπείτε στον κόπο και διαβάστε το 2 σελίδες είναι σε τελική. Και το γιατί ΔΕΝ θα χρειαζόταν να κόψει πόρους από κάπου το xbox one.. όπως το dashboard.

 

Οι DSP υπάρχουν για να μην κουράζονται οι κεντρικοί επεξεργαστές. Πόρους χρειάζονται σε μνήμη. Άρα μήπως λόγω esram? Μήπως χρησιμοποιεί την nand που έχει το xbox one? που βρίσκεται ο shape? Στην APU ή στο southbridge?

Δημοσ.

Εδώ τσακώνονται τέρατα  - περιμένεις να σου απαντήσω εγώ...? Διάβασε το post στο neogaf. 

Χε χε όχι...  :-D

 

Άλλοι λένε μέσα - άλλοι λένε έξω ... άλλοι λένε για το kinnect ήταν η διαμόρφωση άλλοι λένε ότι μπήκε πιο πολύ για να γλυτώσουν cpu time για Physics π.χ. αν το χρησιμοποιήσουν αλλά θα πάρει extra χρόνο...

 

Πάντως ότι είναι αυτό καθεαυτό ίδιο με το true audio της amd - carbon copy ΔΕΝ νομίζω ότι είναι. Και σίγουρα δεν χρειάζεται λόγω αυτού να κόψει πόρους από το dashboard(????) για να το υλοποιήσει ...

 

 

Κατά τα άλλα αυτό δεν είναι και για gaming? Το xbox δεν τρέχει άλλο os (έστω vm) για gaming?

 

Γιατί να κόψει το snap δηλαδή στο OS vm ? Για να γλυτώσει πόρους...στο gaming OS?? 

 

Ο νοών νοείτω.....


Να δω τι άλλο θα κόψει η MS δηλαδή....

Δημοσ.

NAND & eSRAM καμία σχέση μεταξύ τους... 64MB addressable RAM έχει (από το unified pool -> DDR3/GDDR5) και χρειάζεται επιπλέον επεξεργασία από CPU/GPU.

 

Δεν είναι η πρώτη φορά που απελευθερώνουν πόρους από gimmicks για να πάνε σε πιο σημαντικά πράγματα: http://www.shacknews.com/article/81411/xbox-one-reserves-10-percent-of-gpu-for-kinect-and

 

Το DSP βρίσκεται στην APU φυσικά. Αυτά περί southbridge τα έλεγε ένας τρελάρας (Jeff Rigby).

 

Α, επίσης η AMD έχει πει ότι το TrueAudio Next δεν χρησιμοποιεί καν DSP πλέον (λιγότερα λεφτά για licensing σε 3η εταιρία) και όλη η επεξεργασία ήχου έχει πάει σε GPGPU επίπεδο με πολυπλεξία. Αυτό ισχύει από τις Polaris και έπειτα.

 

https://gpuopen.com/wp-content/uploads/2016/07/TAN_whitepaper_2016.pdf

 

Λογικά στις κονσόλες (Pro, Scorpio κλπ.) έχει παραμείνει το DSP για legacy/BC λόγους. Δεν μπορούν να το ξηλώσουν έτσι απλά αν υπάρχει έστω κι 1 παιχνίδι στην αγορά που να το κάνει χρήση.

Δημοσ.

Links links και πάλι Links. 

 

Ωραία λοιπόν. Τρελός και ο rigby. Δεν τον ξέρω προσωπικά κάτι ξέρεις παραπάνω.

 

Οι τύποι στο beyond3D στα quote που έγιναν στο neogaf post όλοι Jeff's είναι?

 

Από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι το audio block εντός της APU των xbox/ps είναι το ίδιο? Έχεις τουλάχιστον κάποιο χρήσιμο link? Kάτι που να το αποδεικνύει ρε παιδί μου. Γιατί οι apu των είναι όπως και να το κάνουμε διαφορετικές με διαφορετικές προτεραιότητες αν κρίνουμε εκ του αποτελέσματος (tv-kinnect-gaming/only gaming). Είναι ;όντως ένα  trueaudio όπως των καρτών γραφικών τής?

Οι διαφορές στις caches στο audio block από αυτό της amd από που δικαιολογούνται?

 

Να το πάω και αντίστροφα δηλαδή.

 

Τελικά το Ps4 έχει και το audio block του xbox ΚΑΙ extra async? και ACES? Μόνο την esram δεν είχε.

 

Αλλά ξέχασα - έχει gddr5 οπότε τι να την κάνουμε την esram.

 

 

Τελικά αυτοί οι τύποι στην MS είναι εντελώς άσχετοι.

 

 

Γιατί ? πιστεύω ότι εκεί ήθελες να καταλήξεις πάλι:

 

"Δεν είναι η πρώτη φορά που απελευθερώνουν πόρους από gimmicks για να πάνε σε πιο σημαντικά πράγματα...."

 

Όπως το kinnect

Όπως τους 7ους πυρήνες 

και τα λοιπά..

 

Oπότε γιατί να μην κάνουμε το XBOX UI σαν του ps4? Θα πηγαίνει τάπα το xbox και θα παίζει σε 1080p.

 

Για μένα πάντως το xbox UI είναι στα system seller features του. Μου κάνει κλικ ρε παιδί μου πως το λένε. Κάνει αρκετά που θέλω για ένα μηχάνημα για το σαλόνι.

 

...

 

 

π.χ. δείτε αυτό http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=85281424&postcount=17

 

One last thing: SHAPE isn't a tensilica core. The 4 DSP processors in the other part of the Xbox One's audio block are the Tensilica cores. SHAPE is six fixed function hardware blocks that were custom designed to Microsoft's needs by the same people that designed the Tensilica Cores according to Bkilian.

 

 

Any numbers I could give you would be irrelevant. Games are not about FLOPS. SHAPE was created in order to give developers more flexibility in where they want to spend development time. Do you a) spend a bunch of time converting your audio engine over to SHAPE, and then save time on optimizing your physics engine, or B) leave the audio on CPU and spend a bunch of time optimizing the hell out of your physics engine? In the end, you will optimize and fiddle with the engines exactly the amount required to get the effect the designers want.

 

 

 

Εδώ σταματάω να γράφω για το συγκεκριμένο θέμα - δεν έχει νόημα άλλωστε. Όσοι μας διαβάζουν ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους.

Δημοσ.

NAND & eSRAM καμία σχέση μεταξύ τους... 64MB addressable RAM έχει (από το unified pool -> DDR3/GDDR5) και χρειάζεται επιπλέον επεξεργασία από CPU/GPU.

 

Δεν είναι η πρώτη φορά που απελευθερώνουν πόρους από gimmicks για να πάνε σε πιο σημαντικά πράγματα: http://www.shacknews.com/article/81411/xbox-one-reserves-10-percent-of-gpu-for-kinect-and

 

Το DSP βρίσκεται στην APU φυσικά. Αυτά περί southbridge τα έλεγε ένας τρελάρας (Jeff Rigby).

 

Α, επίσης η AMD έχει πει ότι το TrueAudio Next δεν χρησιμοποιεί καν DSP πλέον (λιγότερα λεφτά για licensing σε 3η εταιρία) και όλη η επεξεργασία ήχου έχει πάει σε GPGPU επίπεδο με πολυπλεξία. Αυτό ισχύει από τις Polaris και έπειτα.

 

https://gpuopen.com/wp-content/uploads/2016/07/TAN_whitepaper_2016.pdf

 

Λογικά στις κονσόλες (Pro, Scorpio κλπ.) έχει παραμείνει το DSP για legacy/BC λόγους. Δεν μπορούν να το ξηλώσουν έτσι απλά αν υπάρχει έστω κι 1 παιχνίδι στην αγορά που να το κάνει χρήση.

 

Το πρώτο που λες μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε από κάπου;; Ξέρεις...πριν αρχίσουμε και βγάζουμε τρελούς ανθρώπους που ίσως ξέρουν περισσότερα από μας...

Γίνεται HRTF χωρίς καθόλου DSPs??? ή μήπως απλά δεν τους φτάνει αυτό που έχει το PS4 και λένε "νταξ έχουμε και την CPU/GPU να φάμε"...

  • Like 1
Δημοσ.

@ johngamer 

 

Προφανώς σκότωσαν το Kinnect ΚΑΙ το snap για να το φάνε στο HRTF.... 

 

Οπότε 1080P δεν θα δούμε ποτέ μάλλον στο xbox.

 

Είναι gimmicks άλλωστε. Που να είχαν και joycons. Αυτά θα είχαν φάει μαχαίρι day 1.

 

Άλλωστε όποιος παίζει σε pc με onboard και δεν έχει τούμπανο gaming motherboard με χ-φι και ρογκ άσους χάνει έναν πυρήνα.

 

Αν δε έχει i3 τον έκανε μονοπύρηνο...

 

Φυσικά αν δεν αγoράσεις scorpio δεν υποφέρεις από τα παραπάνω.  B)

Δημοσ.

Το πρώτο που λες μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε από κάπου;; Ξέρεις...πριν αρχίσουμε και βγάζουμε τρελούς ανθρώπους που ίσως ξέρουν περισσότερα από μας...

Γίνεται HRTF χωρίς καθόλου DSPs??? ή μήπως απλά δεν τους φτάνει αυτό που έχει το PS4 και λένε "νταξ έχουμε και την CPU/GPU να φάμε"...

 

Για τον Jeff_Rigby πήγαινε γράψου στο NeoGAF (αν τα καταφέρεις, γιατί είναι πολύ δύσκολο το registration process) και ρώτα τους... έβγαινε ο Penello και τον άδειαζε και ο Rigby έλεγε τα δικά του.

 

Αν γίνεται HRTF χωρίς DSP; Γνωρίζεις τι είναι και πως δουλεύουν; Η ίδια δουλειά ακριβώς γίνεται και με SIMD co-processors (SPUs, Compute Units), αρκεί να έχεις περίσσευμα πόρων. Το PS3 δεν είχε DSP. Ούτε το 360.

 

Πήγαινε διάβασε το PDF, τα λέει η ίδια η AMD...

Δημοσ.

Καινούρια διαρροή των specs του scorpio

https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/5qi040/new_scorpio_specs_have_emerged/

The features that have leaked to indicate that this new console will feature:

 

Total memory of 13 GB, 12 shared GDDR5X and 1GB DDR3 app and stand-by.

 

GPU (graphic) VEGA 6.3 TFLOPS, ROPS and 130 TMU 64, 950 Mhz, 64 ALU, GCN 4.0

 

based technology CPU Ryzen customized by Microsoft

 

Chip dedicated audio DSP and one for compression and decompression

 

SoC built in 14 nm

 

Global power (TF): TF 6.5 and 7

Τιμή στα 549€ σύμφωνα με τη συγκεκριμένη πληροφορία.

  • Like 1
Δημοσ.

Καινούρια διαρροή των specs του scorpio

https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/5qi040/new_scorpio_specs_have_emerged/

The features that have leaked to indicate that this new console will feature:

 

Total memory of 13 GB, 12 shared GDDR5X and 1GB DDR3 app and stand-by.

 

GPU (graphic) VEGA 6.3 TFLOPS, ROPS and 130 TMU 64, 950 Mhz, 64 ALU, GCN 4.0

 

based technology CPU Ryzen customized by Microsoft

 

Chip dedicated audio DSP and one for compression and decompression

 

SoC built in 14 nm

 

Global power (TF): TF 6.5 and 7

Τιμή στα 549€ σύμφωνα με τη συγκεκριμένη πληροφορία.

 

https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/5qi040/new_scorpio_specs_have_emerged/dczgnrs/

 

Ένα άλλο περίεργο που πρόσεξα είναι τα 130 ROPs... συνήθως είναι 16, 32, 64, 128.

 

Έχει κι άλλα στα σχόλια...

Δημοσ.

Για τον Jeff_Rigby πήγαινε γράψου στο NeoGAF (αν τα καταφέρεις, γιατί είναι πολύ δύσκολο το registration process) και ρώτα τους... έβγαινε ο Penello και τον άδειαζε και ο Rigby έλεγε τα δικά του.

 

Αν γίνεται HRTF χωρίς DSP; Γνωρίζεις τι είναι και πως δουλεύουν; Η ίδια δουλειά ακριβώς γίνεται και με SIMD co-processors (SPUs, Compute Units), αρκεί να έχεις περίσσευμα πόρων. Το PS3 δεν είχε DSP. Ούτε το 360.

 

Πήγαινε διάβασε το PDF, τα λέει η ίδια η AMD...

 

 

Δεν λέω ότι δεν γίνεται δουλειά αλλά ούτε γίνεται να μιλας για επάρκεια πόρων στον Xbox one και άλλα τέτοια, όταν θες στο PS4 HRTF based surround processing χωρίς DSP...εκεί γίνεται το θέμα σωστά? Εσύ γνωρίζεις τι είναι και πως δουλεύουν; Σου δίνει η mIcrosoft και η sony DSP και συ θα πεις "όχι δεν θέλω γιατί θα αφαιρέσω πόρους από την GPU και CPU γιατί έχουν μικρότερο latency που ούτως ή άλλως δεν χρειάζομαι, αστο να κάθεται" χωρίς λόγο;

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...