Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν είναι θέμα διαφωνίας . Είναι θέμα ότι από την μία πλευρά εγώ,εσύ και τα άλλα παιδιά στο θέμα εκφερουμε άποψη επειδή παίζουμε παιχνίδια αυτής της γενιάς και ο άλλος εκφέρει άποψη απλά με κάποια specs και τεχνικά που διαβάζει στο internet.Άρα όπως καταλαβαίνεις όταν ο ένας έχει επαφή και προσωπική άποψη στο ζουμί που είναι τα παιχνίδια και ο άλλος όχι ,προφανώς και δεν μπορεί να βρεθεί άκρη. Δεν είναι θέμα like και dislike.

Τέλος θεωρητικά έχω και xbox one(του αδελφού μου αν και του αρέσουν τα αθλητικά/sport μόνο)απλά εν μέρη δεν το μετραω μιας και δεν είναι δικιά μου αγορά.Και στο άλλο θέμα του ps4 παρόλο που υπάρχουν πολλά exclusive,το κεντρικό θέμα όλο σε ps4 vs ps4 pro γυρίζει σε κάθε ευκαιρία για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν γίνεται κουβέντα για τα παιχνίδια αυτά καθ αυτά προφανώς γιατί λίγοι αγοράζουν πέραν των mainstream τύπου uncharted,gow και horizon. Γιαυτό και είχα αναφέρει πιο παλιά ότι όποιος θέλει θα είμαι στο γειτονικό forum γιατί μόνο εκεί γίνεται κουβέντα για τα παιχνίδια .

Και φυσικά θα θυμάσαι στο gears of war 4 θεμα ότι όσον αφορά το multiplayer από όλο το forum μόνο 2 άτομα σχολιαζατε γιαυτό.

 

Γενικά παρατηρώ ότι έχει πέσει δραματικά η συμμετοχή που σημαίνει ότι ο κόσμος στο forum

Μπαίνει απλά στο θέμα του xbox για καμιά προσφορά

Ή δεν αγοράζει πλέον πολλά σύγχρονα παιχνίδια

Ή ότι έχει ξενερωσει γενικά με την όλη εξέλιξή στο gaming με κερασάκι στην τούρτα αυτά που γράφονται περί exclusive από δω και από εκεί

Ή ότι οι περισσότεροι κάτοχοι xbox πλεον έχουν μεταφερθεί στο pc για τα μελλοντικά exclusives τι να πω.

 

Ενδεικτικά στα προηγούμενα θέματα forza

Forza 5 στις αρχές της κονσόλας http://www.insomnia.gr/topic/490354-forza-motorsport-5-xbox-one/page-28 κοντά 30 σελίδες

Forza horizon 2 16 σελίδες

Forza motorsport 6 http://www.insomnia.gr/topic/555683-forza-motorsport-6-xbox-one/page-4 με το ζόρι 4 σελίδες.

  • Απαντ. 14,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eίμαι περιέργος να δω τι θα θα γράφει το DF όταν κυκλοφορήσει το X1X.

Επεξ/σία από Steve_Sheep
  • Like 1
Δημοσ.

Στηβ για εταιρειες ειναι η συζητηση. Κ μαλιστας κολοσσιαίες. Και οι 2 τις εχουν κανει κ θα τις κανουν κ τις επιτυχιες τους κ τις λαδιες τους. Η Ms καλα το παει απο τοτε που ανελαβε ο Σπενσερ στο hw. Τωρα καπου διαβασα θα ασχοληθει κ με τα αποκλειστικα. Θελει πολλη δουλεια, πολλη υπομονη κ το κυριοτερο για μας πολυ χρονο,προκειμένου να καλυψει το χασμα εκει.

  • Like 1
Δημοσ.

Ξέρεις που εντοπίζω όμως το πρόβλημα τώρα με την MS?. Στο ότι με αυτά και με εκείνα μπορεί να μην έχασε απλώς μια μάχη αλλά τον πόλεμο γενικώς. Με την τεχνολογία που χρησιμοποιούν τώρα οι κονσόλες δεν υπάρχουν πια γενεές για να ξαναρίξεις την τράπουλα. Για αυτό με βλέπεις και δίνω τόση βάση στο F/B compatibility. Για παράδειγμα ποιός θα έχει χτίσει μια μεγάλη βιβλιοθήκη στο ps4 και δεν θα πάει στο ps5 αν είναι προς τα πίσω συμβατό με το 4. Για αυτό είδες ότι και πολύ πήδηξαν από το ένα καράβι στο άλλο. Το BC της MS ήρθε αργά δυστυχώς γιατί ήταν μια συνθήκη η οποία θα μπορούσε να κρατήσει τον κόσμο της. Το μόνο που μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος είναι ότι με την ms θα υπάρχει προς τα πίσω συμβατότητα. Με την διαφορά όμως σε εγκατεστημένη βάση η sony έχει πραγματικά το πάνω χέρι ανάλογα πως θα χειριστεί την επόμενη γενιά με την συμβατότητα.

 

Για τα άλλα που γράφεις συμφωνώ 100%.

  • Like 1
Δημοσ.

Συμφωνω. Βασικα δεν θεωρω οτι υπαρχει καποιος ο οποιος να μην επικροτει το BC. Αλλος περισσοτερο και αλλος λιγοτερο κ το εκτιμα κ θα το χρησιμοποιησει. Δεν παυει να ειναι ενα εξαιρετικα σημαντικο, συμπληρωματικο ωστοσο χαρακτηριστικο. Το δε θεμα με τις γενιες δεν νομιζω οτι ειναι ετοιμο να καταρριφθει ακομα, σιγουρα η Σονυ το βλεπει διαφορετικα σε σχεση με την MS, πιστευει στη λογικη των τεχνολογικων αλματων μεταξυ γενεων, το εχει δηλωσει πολυ προσφατα ο Cerny και δεν εχω καμια αμφιβολια οτι θα το στηριξουν το συγκεκριμενο οικονομικο μοντελο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι και που φταίνε τα bundles και η έλλειψη παιχνιδιών στο Xbox για τη καμπή στις πωλήσεις. Υποθέτω η εταιρεία που συνεργάζεται με την MS για την παραγωγή Blue - Ray κάτι ξέρει παραπάνω.

 

http://wccftech.com/technicolor-ascribes-xbox-blu-ray-discs-shipping-decline-anticipation-xbox-one-x-launch/

 

Επίσης μια πολύ καλή σελίδα για τα X1X enhanced games και είναι πολύ αναλυτική.

 

https://xenhancedgaming.wordpress.com/2017/07/16/xbox-one-x-enhanced-games-full-list/

 

Τέλος να προσθέσω ότι το αναμενόμενο F1 2017 ήδη τρέχει 4K/60 (native) στο 1Χ ακόμα και στην πρώιμη έκδοση που έδειξαν λόγω της αδυναμίας που έχω στους Codemasters.

 

http://gamingbolt.com/f1-2017-already-running-at-4k60fps-with-hdr-on-xbox-one-x-features-numerous-graphical-enhancements

 

Φυσικά πιο πολύ εντυπωσιάζει η ταχύτητα που το έφεραν εκεί παρά το γεγονός ότι τρέχει ήδη 4Κ/60+HDR. 

 

Είμαι πολύ περίεργος να μάθω περισσότερα για το πως το κατόρθωσε αυτό η MS με το καινούργιο SDK της σε συνδιασμό με το hardware του X. Κάτι μαγικό θα έχει κάνει πάλι όπως με το BC.

 

Από ότι διαβάζω τα παιχνίδια μεταφέρονται "νερό" στο 1Χ σε πολύ καλό επίπεδο και απλώς οι devs κάνουν optimize για το καλύτερο. Είναι και ο λόγος υποθέτω (direct X) που έρχεται πολύ σύντομα το Path of Exile και το Player Unknown Battlegrounds  ή τουλάχιστον έτσι γράφεται στα forum τους σε απαντήσεις για port σε άλλα συστήματα. Καλό αυτό. Το τελευταίο μάλιστα σπάει ρεκόρ πωλήσεων για indie early access game. Με 6 εκ. πωλήσεις και 500Κ χρήστες online ταυτόχρονα επισκιάζει ήδη πολλά exclusive. Συγχαρητήρια στους δημιουργούς του.

Επεξ/σία από Steve_Sheep
  • Like 1
Δημοσ.

Ξέρεις που εντοπίζω όμως το πρόβλημα τώρα με την MS?. Στο ότι με αυτά και με εκείνα μπορεί να μην έχασε απλώς μια μάχη αλλά τον πόλεμο γενικώς. Με την τεχνολογία που χρησιμοποιούν τώρα οι κονσόλες δεν υπάρχουν πια γενεές για να ξαναρίξεις την τράπουλα. Για αυτό με βλέπεις και δίνω τόση βάση στο F/B compatibility. Για παράδειγμα ποιός θα έχει χτίσει μια μεγάλη βιβλιοθήκη στο ps4 και δεν θα πάει στο ps5 αν είναι προς τα πίσω συμβατό με το 4. Για αυτό είδες ότι και πολύ πήδηξαν από το ένα καράβι στο άλλο. Το BC της MS ήρθε αργά δυστυχώς γιατί ήταν μια συνθήκη η οποία θα μπορούσε να κρατήσει τον κόσμο της. Το μόνο που μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος είναι ότι με την ms θα υπάρχει προς τα πίσω συμβατότητα. Με την διαφορά όμως σε εγκατεστημένη βάση η sony έχει πραγματικά το πάνω χέρι ανάλογα πως θα χειριστεί την επόμενη γενιά με την συμβατότητα.

 

Για τα άλλα που γράφεις συμφωνώ 100%.

 

Δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχει προς τα πίσω συμβατότητα του xbox "two" με το xbox one και να μην συμβαίνει το ίδιο με ps5 και ps4.... Μη συγκρινεις ανόμοιες καταστάσεις...(cell και x86). O δρόμος που διάλεξαν και οι δυο εταιρίες οδηγεί στο bc.

Δημοσ.

Δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχει προς τα πίσω συμβατότητα του xbox "two" με το xbox one και να μην συμβαίνει το ίδιο με ps5 και ps4.... Μη συγκρινεις ανόμοιες καταστάσεις...(cell και x86). O δρόμος που διάλεξαν και οι δυο εταιρίες οδηγεί στο bc.

ενώ η αρχιτεκτονική του χ360 με power pc είναι ίδια με του Χ1....ότι να ναι .
Δημοσ.

ενώ η αρχιτεκτονική του χ360 με power pc είναι ίδια με του Χ1....ότι να ναι .

 

 

To συζητήσαμε 2-3 σελίδες αλλά μάλλον δεν διάβασες τα μηνύματα. Ναι ο PowerPC δεν έχει ίδια αρχιτεκτονική αλλά δεν συγκρίνεται με το χάος του Cell.

 

 

Leadbetter (DF): Link.png Site: http://www.eurogamer.net/articles/2015-06-19-dont-hold-your-breath-for-ps4-backwards-compatibility

PS3 was the last in a long line of games consoles to feature bespoke, 'exotic' hardware - in this case, the Cell processor with its ultra-fast satellite co-processors - the SPUs. The general direction of hardware design in the industry has moved away from those ideas - the SPU set-up is almost completely alien to the way CPUs are made these days - so while the PS4's processing cores are relatively capable, emulating the SPUs in real-time would be a colossal undertaking from an engineering perspective.In part, this explains why Sony undertook cloud streaming with PlayStation Now - getting that to work was challenging enough, but I suspect it's a more straightforward task than running six 3.2GHz SPUs on a low-power 1.6GHz x86 cluster.

 

Link.png Site: https://www.polygon.com/2014/5/16/5723830/last-of-us-ps4-port-hell

Neil Druckmann, creative director at Naughty Dog για τη μεταφορά του last of us: "I wish we’d had a button [labeled] ‘Turn On PS4 Mode’,But no ... we expected it to be Hell, and it was Hell."

 

Μπορώ να βρω ακόμα αρκετά άρθρα που να λένε πόσο δύσκολος ήταν ο προγραμματισμός στον Cell και την "εξωτική" του αρχιτεκτονική. Μπορείς να μου βρεις ένα για PowerPC και πόσο δυσκόλεψε τους developers η διαφορετική αρχιτεκτονική του;

Δημοσ.

@ Grim και οι δύο επεξεργαστές των xbox 360 και ps3 POWER PC based είναι και μάλιστα φτιάχθηκαν από την ίδια εταιρεία (περίπου). Η διαφορά τους είναι ότι  το PPE του X είναι 3 core στα 3.2Ghz ενώ του PS single core + τα 8 SPE τα οποία δεν ήταν ακριβώς cores με την συμβατική έννοια αλλά πολύ εξειδικευμένα όντως... Όπως και να έχει ναι το ps3 είναι μανίκι να εξομοιωθεί αλλά υπάρχουν πλέον emulators και από την άλλη και το X360 θα ήταν μανίκι για emulation αναφορικά πάντα με τους αναιμικούς jaguar που έχουν και τα δύο συστήματα. Βασικά μου έχει κινήσει την περιέργεια το όλο θέμα και το ψάχνω τώρα τελευταία (πάντα με ενθουσίαζε η εξωτική τεχνολογία :) ) και αν βρω κάτι ζουμερό θα το postaρω.

 

Πάντως για το ps2 και το x original δεν υπάρχει καμμία δικαιολογία. Εκεί είναι καθαρά θέμα προτεραιοτήτων κτλ κτλ.


Α και κάτι τελευταίο - η αναφορά σου στο last of us είναι εντελώς λάθος - άκυρη. Σε αυτό πήραν οι ίδιοι οι δημιουργοί του τον κώδικα που είχαν γράψει οι ίδιοι και τον προσάρμοσαν - τροποποίησαν για να τρέξει στο ps4. 

Τους έφυγε η πίστη ? Σίγουρα αλλά δεν είναι το ίδιο πράγμα.

 

Αντίθετα στο xbox bc δεν κάνει τίποτα κανένας dev. Όλα η MS τα κάνει μόνη της - χωρίς καμία πρόσβαση σε κώδικα (λογικό δεν είναι?) μόνο την άδεια τους ζητάει και υποθέτω με το αζημείωτο..

 

Κάθε παιχνίδι "νομίζει" ότι τρέχει σε x360 και το xbox one νομίζει ότι τρέχει game. Για αυτό και η πρόσβαση στην εγγραφή, screenshots και windows live και τα λοιπά.  ;)

Δημοσ.

ενώ η αρχιτεκτονική του χ360 με power pc είναι ίδια με του Χ1....ότι να ναι .

Τουλαχιστον δεν είναι αυτή η πατάτα της sony που μόνο την ζωή δύσκολη έκανε στους άλλους και τιμή στο Θεό. Το 360 ήταν χρυσή κονσόλα,κρίνα που δεν είχε 2-3 ακόμα exclusive(να βλέπαμε τώρα συνέχειες)να της έπαιρνε τα σωβρακα της sony σε αυτή την γενιά.
Δημοσ.

ενώ η αρχιτεκτονική του χ360 με power pc είναι ίδια με του Χ1....ότι να ναι .

 

Εδώ όντως κολλάει το ότι να 'ναι....

 

Επειδή έχεις μικρή μνήμη να σου θυμίσω ότι ήταν "μανίκι" το port από 360 (xenon cpu) σε ps3 (cell cpu) !!! (βλεπε bayonetta και γενικότερα όλα τα multi...).

 

Και αυτό παρόλο που και οι δυο cpu's ήταν power pc καθώς και ότι ο cell, αν και δύστροπος, ήταν δυνατότερος.

 

Τώρα αν εσύ περίμενες να κάτσει η sony να σπαταλήσει πόρους για να κάνει όλη τη "βρωμοδουλειά" είναι άλλο πράγμα...

 

Από την άλλη πλευρά για την MS, που προσπαθεί να κάνει damage control, το bc ήταν μια εξαιρετική ιδέα. Ούτως ή άλλως είναι software εταιρία οπότε αν δεν το κάνουν αυτοί, ποίος θα το κάνει.

 

Επίσης το xbox one σχεδιάστηκε από την αρχή για bc. Καπου είχα διαβάσει ότι το one τρέχει 3 λειτουργικα... (φαινεται και από την ονομασία που το πήγαιναν... :) )

 

Σε κάθε περίπτωση από ps4 σε ps5 δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός περιορισμός λόγω hardware, οπότε με βάση τη λογική τα games του ps4 θα παίζουν στο ps5. Αλλιώς αυτοί θα βγούν χαμένοι...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...