Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στην εναλλακτική εποπτική ματιά της ιστορίας,πως δηλαδή θα γραφόταν η ιστορία αν ο Άξων κέρδιζε τον πόλεμο...

 

Το προτείνω επειδή διακρίνω "μεταφυσικούς" προβληματισμούς...και όταν λέω μεταφυσικούς,δεν εννοώ χαρδαβδέλα και λιακομάν,λέω για την ταξινόμηση των ομοειδώς καταφερομένων ιδεών που έκανε ο Αριστοτέλης και τα τοποθέτησε "μετά-τη-φυσική".

  • Απαντ. 183
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

 

 

Έχει <<πλάκα>> πάντως, πως υπερασπιζόμαστε την ελευθερία έκφρασης για τους άλλους, αλλά μέσα στο <<σπίτι>> μας,

έχουμε αδιαπραγμάτευτα ταμπού.

 

Μεγαλη κουβεντα αυτο.(οπου <<σπιτι>> βαλε σπιτι , φορουμ , γειτονια, φυλλο , χρωμα, εθνικοτητα, χωρα )

Δημοσ.

Μου αρέσει που το συζητάμε και το ξανασυζητάμε αυτό το πράγμα και μερικοί επιμένεται να λέτε και να γράφετε τα ίδια πράγματα.

 

Άλλο η δημόσια ελευθερία ρε παιδιά, πώς να το κάνουμε; Η κοινωνία πρέπει να είναι κάτι που να τους εξυπηρετεί όλους. Από ΕΚΕΙ και έπειτα, υπάρχουν και τα ατομικά δικαιώματα.

 

Η έκφραση αυτή:

 

Έχει <<πλάκα>> πάντως, πως υπερασπιζόμαστε την ελευθερία έκφρασης για τους άλλους, αλλά μέσα στο <<σπίτι>> μας,

έχουμε αδιαπραγμάτευτα ταμπού.

 

 

...είναι πέρα για πέρα άστοχη.

 

Κυρίως γιατί δε μιλάμε για "τους άλλους", βγάζοντας τον εαυτό μας απ' έξω. Μιλάμε για όλους.

Δημοσ.

 

 

Κυρίως γιατί δε μιλάμε για "τους άλλους", βγάζοντας τον εαυτό μας απ' έξω. Μιλάμε για όλους.

 

Δεν υπαρχουν ολοι , υπαρχουν οι αλλοι και εμεις .Στην συγκεκριμενη περιπτωση οι Τουρκοι (...) αντιδρουν στην αποφαση των Γαλλων.

Δημοσ.

Το όλο θέμα μου θύμισε τη περίπτωση μιας γυναίκας στην Αγγλία που συνελήφθη για τα ρατσιστικά σχόλια με τα οποία ξέσπασε στους συνεπιβάτες της.

 

Πιστεύω πως ο καθένας έχει το δικαίωμα να λέει ότι θέλει και να εκφράζεται όπως θέλει, άσχετα απ'το αν αυτό που λέει είναι βλακώδες ή ψευδές. Οι νόμοι πρέπει να διασφαλίζουν την ελευθερία του λόγου. Από κει και πέρα είναι δικαίωμα του καθενός να γελοιοποιείται, όπως η συγκεκριμένη "κυρία", ή να στοχοποιείται, όπως ο σκιτσογράφος που προσέβαλε τους Μουσουλμάνους και δε ξέρει κάθε μέρα αν θα τη βγάλει ζωντανός μέχρι το σούπερ μάρκετ.

 

 

δεν νομίζω ότι έχεις δικαίωμα να προσβάλλεις τον άλλον.

 

Ωστόσο ο Βολταίρος το είπε ξεκά8αρα: Δε συμφωνώ ούτε με μια λέξη από όλα όσα λες, αλλά θα υπερασπίζω, και με το τίμημα της ζωής μου ακόμα, το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες αυτά που πρεσβεύεις.

Δημοσ.

δεν νομίζω ότι έχεις δικαίωμα να προσβάλλεις τον άλλον.

Φυσικά και το'χεις, όπως κι αυτός έχει το δικαίωμα να υπερασπιστεί τον εαυτό του.

Δημοσ.

Φυσικά και το'χεις, όπως κι αυτός έχει το δικαίωμα να υπερασπιστεί τον εαυτό του.

 

 

μπα, δεν το χεις, γι'αυτό και έχει θεσπιστεί το δικαίωμα να κάνεις μύνηση.. όχι επειδή έχεις το δικαίωμα να προσβάλλεις τους άλλους γύρω σου, αλλά ακριβώς επειδή ΔΕΝ το έχεις.

Δημοσ.

μπα, δεν το χεις, γι'αυτό και έχει θεσπιστεί το δικαίωμα να κάνεις μύνηση.. όχι επειδή έχεις το δικαίωμα να προσβάλλεις τους άλλους γύρω σου, αλλά ακριβώς επειδή ΔΕΝ το έχεις.

Συζητάγανε δυό,ένας χαμουτζής και ένας καρντάσης,ποιό είναι το πιό σωστό:Θα μου κάνεις μήνυση η θα με κάνεις μήνυση.

 

Δεν το συνεχίζω,είναι χυδαίο.

 

 

 

 

My2€cents

Δημοσ.

Η έκφραση αυτή:

 

...είναι πέρα για πέρα άστοχη.

 

Κυρίως γιατί δε μιλάμε για "τους άλλους", βγάζοντας τον εαυτό μας απ' έξω. Μιλάμε για όλους.

Εμ γι'αυτόν τον λόγο ακριβώς δεν είναι άστοχη.

Επειδή ο Lucifer έβγαλε (άθελά του) τον εαυτό του/φόρουμ έξω.

Δημοσ.

δεν νομίζω ότι έχεις δικαίωμα να προσβάλλεις τον άλλον.

 

 

Το ζήτημα είναι τι ορίζουμε ως προσβολή... γιατί ότι ορισμένοι άνθρωποι προσβάλλονται πολύ εύκολα.

 

Γι' αυτό και οι νομοθέτες πολλές φορές υποπίπτουν στο σφάλμα να προστατεύουν περισσότερο τις κοινά αποδεκτές γνώμες (π.χ θρησκεία) ενώ κάποιες άλλες λιγότερο έως καθόλου.

Δημοσ.

Έχεις δικαίωμα να κάνεις και να πεις ό,τι θες αρκεί να ΜΗΝ παραβιάζεις τα δικαιώματα του άλλου. ΧΜ;

Δημοσ.

Τελεια, το δικαιωμα ποιου ακριβως; Των Αρμενιων να αναγνωριστει η γενοκτονια τους και απο την χωρα που την επραξε; Των Γαλλων να υποαστηριξουν τους Αρμενιους σαφως καταδικαζοντας την Τουρκια, οποια θεση θελουν παιρνουν, η το δικαιωμα των Τουρκων να μας δουλευουν κανονικα; Γιατι ολοι εχουν δικαιωμα ναα πουν την εκδοχη τους. Αρα ποιανου το δικαιωμα να πιασουμε πρωτο.

Δημοσ.

Όταν έχεις ένα ιστορικό γεγονός (γενοκτονία Αρμενίων και Ποντίων) καλά κάνουν και ποινικοποιούν όσους τις αρνούνται. Δεν είναι μόνον οι αρνητές είναι και αυτοί που έχουν πληγεί. Για αυτούς δηλαδή που τους σκότωσαν τους προγόνους οι Τούρκοι παλιά, οι Γερμανοί πιο πρόσφατα δεν πρέπει να υπάρχει προστασία; Να παω στο Δίστομο να πω στους κατοίκους του πως οι Γερμανοί δεν τους εκτέλεσαν στο όνομα της ελευθερίας της έκφρασης;

Δημοσ.

Όπως αναφέρεται και στο πρώτο post, κάτι τέτοιο δεν συνιστά άποψη, αλλά γεγονός.

 

- Καλώς έγιναν οι ρίψεις των πυρηνικών όπλων σε Nagasaki / Hiroshima. Άποψη, για τον περισσότερο κόσμο λανθασμένη και καταδικαστέα.

 

- Δεν υπήρξαν ρίψεις πυρηνικών όπλων σε Nagasaki / Hirosima. Άρνηση ενός πραγματοποιηθέντος γεγονότος, όχι άποψη.

 

Το πρώτο εννοείται ότι είναι απαράδεκτο να ποινικοποιηθεί, μιας και όντως πρόκειται για περιορισμό της ελευθερίας έκφρασης. Το δεύτερο δεν είναι το ίδιο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...